Kuva

Kuumottavia ammatteja

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Valtion virkamies

Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja Valtion virkamies » 19.7.2007 19:08

Jos kukaan uskaltaa, niin tänne voisi suuntaa-antavasti kertoa, missä on töissä, jos kokee että tämä ei ole perinteinen hampuusin ammatti.

Aloitetaan: ministeriö. En kerro mikä.

Kyllä se yhteiskunta vielä muuttuu kun me hampuusit soluttaudumme yhteiskuntamme päätöksentekokoneistoonkin. Keep on fighting.

foliohattupää

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja foliohattupää » 19.7.2007 19:16

Lääkefirmassa. En varmasti tekisi näitä hommia jos joku kertois pomolle mikä asuntoni ainoa kasvi on. Poltan (lähes) jokapäiväisesti ja hoidan hommani hyvin enkä lusmuile töissä.

Lämpö-Lasse

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja Lämpö-Lasse » 19.7.2007 19:27

Teen työkseni lämpökuvauksia ihmisten kodeissa.

Joten ei kuumota, sillä havaitsen kaiken 0,1°C lämpöpoikkeaman välillä -20°C - 350°C.
Itse en ole havainnut, mutta kolleega on törmännyt pari kertaa lämpöjälkiin,
jotka ovat osoittautuneet stealth-kyhäelmiin, jotka eivät olleetkaan niin stealth.

Luonnollisesti näistä havannoista ei ilmoiteta kenellekään, sillä ne eivät kuulu asuntoyhtiöiden energiakatselmuksiin.

Kukkailija
Viestit: 926
Liittynyt: 7.3.2004

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja Kukkailija » 19.7.2007 19:36

No olin kerran vartija. :D En ole enää. Sitten olin valtion hommissa jonkin aikaa.
"Siinä sä staijaat, vedät yrteistäsi tuoksut;
sielulle piirrät aamuruskot" -Hector

Avatar
Pellon Pekko
3 tähteä
3 tähteä
Viestit: 908
Liittynyt: 16.4.2006

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja Pellon Pekko » 19.7.2007 20:15

Olen isä. Ja olenhan työskennellytkin lasten parissa parissa eri duunissa. Ja on vielä asioita, joita en edes kerro... :(

Avatar
drgreen
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 700
Liittynyt: 18.3.2006

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja drgreen » 19.7.2007 20:29

Minäkin teen paljon valtiolle töitä alihankintana. Nytkin haalarit niskassa valtion kriittisen tietoliikenteen parissa. :pimp:
Try my book and you'll have the chronic in no time!
Dial 1-800-713-GROW

Avatar
alibaba8
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1478
Liittynyt: 11.11.2006

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja alibaba8 » 22.7.2007 11:50

Taiteilija, koskaan ei tiedä koska joku aavistaa. :foil: (vapaa ajalla, aina)
Teen myös töitä työssä, jossa työskentelen joskus poliisin(usein), virkamiesten(usein) ja jopa presidentin keskuudessa(kerran).

Minusta ei uskoisi, uskokaa pois. Vapaa-ajalla asustus on välillä "kapinallinen". Varmasti joku pitää VÄHINTÄÄN epäilyttävänä, poliisikin on monesti tutkinut taskuja syystä tai toisesta, välillä asusteet taas ovat sitä perus jätkän luokkaa tai (harvemmin) Musta puku. :D Kommariksi helposti tunnistaa, kun taas toisinaan joku känniläinen haukkunut kapitalisti porvariksi (johtunee puvusta), ulkonäön vuoksi. Ei kiva, vääriä johtopäätöksiä.
Parasta aikaa on se, kun unohtaa koko kyseisen käsitteen olemassaolon.

Avatar
MetsänNeito
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1198
Liittynyt: 14.6.2006

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja MetsänNeito » 23.7.2007 15:57

Lähihoitaja, erikoistunut mielenterveys- ja päihdetyöhön. :) 8)
(ihan vielä en ole valmis)
"It is your mind that creates this world"
The Buddha

LuiGi
Viestit: 403
Liittynyt: 29.12.2005

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja LuiGi » 23.7.2007 19:48

TYÖTÖN! :foil:

NE tietää!
Minun ajatukseni ja kokemukseni johtavat väistämättä henkilökohtaisiin totuuksiini, joihin tämä sisältyy. Sinun totuutesi ovat minulle vain mielipiteitä.

fower power -68

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja fower power -68 » 24.7.2007 12:24

:wanha: lastenhoitaja,aina on työt hyvin hoidettu ja suosittu.8)

Vieras

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja Vieras » 24.7.2007 13:54

Sivari. :foil:
Tai no, kohta vasta. 8)

yks vaan

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja yks vaan » 24.7.2007 14:48

Ehkä vähän off-topic kun en itsestäni kerro.. Mutta tiedän poliisin joka välillä pajauttelee. :D

Avatar
Budi Jet
Viestit: 453
Liittynyt: 28.1.2005

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja Budi Jet » 24.7.2007 15:07

Pistetään nyt tähän perään toinen lievä offtopic; tunnen korkea-arvoisen upseerin joka pajauttelee muutakin kuin pyssyjä. Olen myös polttanut bongia erään vapaa-ajalla olevan poliisin vieressä, ja tarjosin savut.
Kukka huulessa, myötätuulessa

Kukkailija
Viestit: 926
Liittynyt: 7.3.2004

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja Kukkailija » 24.7.2007 15:27

Budi Jet kirjoitti:Pistetään nyt tähän perään toinen lievä offtopic; tunnen korkea-arvoisen upseerin joka pajauttelee muutakin kuin pyssyjä. Olen myös polttanut bongia erään vapaa-ajalla olevan poliisin vieressä, ja tarjosin savut.


Tiedän myös hampuusin joka ainakin joskus oli poliisi-koulussa.
"Siinä sä staijaat, vedät yrteistäsi tuoksut;

sielulle piirrät aamuruskot" -Hector

Remez
Viestit: 63
Liittynyt: 8.3.2007

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja Remez » 24.7.2007 21:40

Kaupassa :) . jotain lisuketta pitäs keksiä.
Don't bury your thoughts, put your vision to reality . Wake Up and Live!

KoBa
Viestit: 156
Liittynyt: 26.10.2006

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja KoBa » 24.7.2007 21:48

Olen metsäntutkimuslaitoksella töissä. Tiedä sitten onko tämä ns. "perinteinen hampuusin työpaikka," ei me mitenkään erilaisia ihmisiä olla vaikka poltellaankin.

hisweirdness
Viestit: 643
Liittynyt: 8.4.2007

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja hisweirdness » 24.7.2007 21:48

btw tässä topikissa on potentiaalia kukkahattujen/poliisien suuntaan. Jos joku onneton jotenkin sattuman kaupalla eksyy foorumille , voipi vahingossa tajuta että meitä hampuuseja on töissä kaikkialla yhteiskunnan rattaissa. Aina korkeista päätöksentekijöistä sinne katutason raksaduunariin asti.

Insanick
Viestit: 528
Liittynyt: 21.2.2006

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja Insanick » 25.7.2007 0:03

KoBa kirjoitti:Olen metsäntutkimuslaitoksella töissä. Tiedä sitten onko tämä ns. "perinteinen hampuusin työpaikka," ei me mitenkään erilaisia ihmisiä olla vaikka poltellaankin.

Olin tänä vuonna työharjoittelussa metsäntutkimuslaitoksen eräässä toimintayksikössä. Ties vaikka ollaan tietämättämme nähty toisemme? :foil:
"Hyvä matemaatikko heti, jos on synnin tuoksuakaan ilmassa, tarkistaa." -Armo Pohjanvirta

Avatar
Hampuusipelimanni
1 tähti
1 tähti
Viestit: 341
Liittynyt: 5.4.2004

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja Hampuusipelimanni » 25.7.2007 1:41

Äänitarkkailija. Pajautettua on tullut paljon myös musiikkibisneksestä tuttujen "julkkisten" kanssa (nimiä tietenkään mainitsematta). Nykyään tosin kuumottaa enemmän kun festareiden bäkkärialueillakin on ollut omaisia koirineen pyörimässä... :x Pari tuttua muusikkoa narahtanut festareiden bäkkäreiltä -toinen YLE:n äänitysautosta savuttelemasta ja toinen bäkkärialueen portilta. Edellinen pääsi sontalehden sivuille ja jälkimmäinen sai aivan hirveetä noottia keikkamyyjältä, ohjelmatoimistolta jne... -tämä kaikki vain siksi että kaverilla oli 0,8g budia (samalla keikkamyyjällä ollut vuosikausia esim. Andy McCoy kumppaneineen joten luulisi ettei toi nyt niin paha juttu ole mutta "vakavaan tarkkailuun" tuo kitaristi kyllä pistettiin). Kerran olen ollut miksauspöydän takana niin paukuissa että namiskoiden määrä "räjähti käsiin" ja alkoi hieman pelottaa... mutta soundi oli taivaallinen! :laugh:
Volcano digit -I dig it!

maaman
Viestit: 26
Liittynyt: 25.7.2007

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja maaman » 25.7.2007 10:44

Joka ammateista löytyy hampuuseja. :yes:(olisin kertonut tarkemminkin,mut oli koko ajan muka liikaa välimerkki virheitä) :think:
flower power -68


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa