Kuva

Heikin hinta?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Micolainen
Viestit: 125
Liittynyt: 14.1.2018

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Micolainen » 22.4.2018 12:00

Huhu kertonee 1.2k-1.5k heikin hinta, prässistäkin huutaavat 1k.
Joskus 2000luvun alussa hinta pörräs 7/900 hujakoilla

Mrijuona

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Mrijuona » 23.4.2018 1:11

1000-1400€, riippuen ovatko omia vai muiden, itse en omistakaan kyllä tosin alle 10e myy ja harva sitä kukaan muukaan myy. :wanha: joutuuhan siinä 3kk näkemään hoivaa ja vaivan näköä vaiko kuinka? :think:

Avatar
räsänen
Viestit: 425
Liittynyt: 30.10.2012

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja räsänen » 18.5.2018 20:28

Mitä pohjoisemmaksi mennään, sen kalliimpaa tuntuu olevan. Itse en myyntiä harrasta mutta vierestä seuranneena Oulun korkeudella tapauksesta riippuen 1200-1500€. Muutama sata kilometriä etelään niin hinta tippuu jo roimasti. Ulkopuskista saatava puolihötöinen, kuitenkin täysin polttokelpoinen, ei liiku enää samassa hintahaarukassa


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa