Kuva

Heikin hinta?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
hisweirdness
Viestit: 643
Liittynyt: 8.4.2007

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja hisweirdness » 16.1.2008 22:04

No riippuu mistä ja mitä poistat. Jos se on suoraan kaverin puskasta niin sillonhan se on halvempaa kun se kadulta säädetty heikki lätkää :)
Vittu on sullakin kusta päässä paha hajune idiootti lappupää hippi (c) tintZaa :lol:

Downswing
Viestit: 187
Liittynyt: 10.1.2008

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Downswing » 16.1.2008 22:11

6,2e/g sain heikin aina kun tarve vaati. Mutta kyseessä oli hasis. Gugusta 600-800 on mielestäni ihan ok hinta. Riippuu tietenkin jos sitä aikoo myydä niin missä sitä myy ja millaisen tuoton siihen saa.

Avatar
Ryynäri
Viestit: 190
Liittynyt: 28.8.2007

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Ryynäri » 16.1.2008 22:25

800 maksaisin "Jos vaan hyvää olisi".. 600 ehdottomasti maksaisin.. 250 no todellakin maksaisin.
Täälläpäin liikkuu niin harvoin ja kun liikkuu niin se on väkisin väh. 12e/g joskus jopa 20e/g :eiei:
Tähän hätään kyllä tuollaiset tarjoukset itselle kelpaisi kun omiaan vielä odottelee ;)
Chillin like a chin chin

vierasss

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja vierasss » 17.1.2008 0:57

Cannabaali kirjoitti:Minä oisin ostanut 250 egellä vaikka kasvatankin ! Kyllä sekin alas menee, ja ihan hyvää on. Ostaisin heti vaikka kolmellakin sadalla.
Tässä kylässä tuskin kyllä ikinä mitään on, että haavetta kaikki on vaan.
Halvin mitä olen kuullut että kaverille on tarjottu hintaan 150 egee.

Miten hassista voi ostaa ? Olen yrittänytkin kun on ollut kukka loppu, mutta en tunne ketään. Neuvokaa ! Missä ne hassiskauppiaat oikein luuraavat ?
Onko esim. Lahdessa joku paikka mistä tämmösiä kauppiaita löytyy ? Entä mistä tunnistan hassiskauppiaan ?


Kotka on satamakaupunki, tervetuloa... Täällä liikkuu tota ryssähasist aika vitusti, eika se niin pahaa ees oo..

Avatar
Herra K
Viestit: 113
Liittynyt: 19.6.2007

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Herra K » 17.1.2008 7:56

Iteltä ainakin pyydetään 900E / Heikki, tosin hyvää budia.
Mitä on jengi mieltä? Itse melkeempä voisin tuon maksaa mutta en sitten tiedä että paljon hyvästä kukasta pyydetään per /heikki ? :oops:
Kaikki on sinussa: aika,
ijäisyys, elämä, luonto,
isänmaa ja ihmiskunta,
siemen suurimman, vähimmän.
Itse riiput itsestäsi,
muista, minkä tahdot verran,
tie on tehty, määrä pantu,
vuori noustava: vapaus.
- Eino Leino

ArtistFromHell
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 487
Liittynyt: 27.11.2007

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja ArtistFromHell » 17.1.2008 8:39

No en kyl 900euroa maksais vaikka miten hyvää olis. Sillähän saat jo aika hyvät setit himaan ja jatkuvuutta kukan saantiin.

Maksimissaan maksaisin 500 jos tollasta määrää tekis mieli ostaa. Sekin on aika järjetön summa ja miettisin sitäkin pari kertaa..

fin1000w
1 tähti
1 tähti
Viestit: 477
Liittynyt: 14.1.2004

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja fin1000w » 17.1.2008 9:31

ArtistFromHell kirjoitti:No en kyl 900euroa maksais vaikka miten hyvää olis. Sillähän saat jo aika hyvät setit himaan ja jatkuvuutta kukan saantiin.

Maksimissaan maksaisin 500 jos tollasta määrää tekis mieli ostaa. Sekin on aika järjetön summa ja miettisin sitäkin pari kertaa..


Paitsi että kotona kasvattamalla syyllistyt nykyisen lain tulkinnan aikana helposti törkeään h-ainerikokseen, kiinni jäädessä poliisi kärrää puskasi laitokselle ja lähettää ne labraan jossa hieman kuivataan ja yhdistellään lehdet ja kukut samaan säkkiin (Porissa oksatkin)
ja pimsala pim olet syyllistynyt tosi vakavaan juttuun.


Mutta jos ostat heikin kukkaa, niin siitä selviät sakoilla (ei ole törkeä h-juttu)

ArtistFromHell
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 487
Liittynyt: 27.11.2007

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja ArtistFromHell » 17.1.2008 10:15

No joo totta tuokin, mutta jos polttaa paljon niin säästää ison summan rahaa kun ite kasvattaa.

Jos pelkäät poliisia niin älä riko lakia. Tai älä ainakaan jää kiinni.<-- :wanha:

Avatar
tomaattimurska
Viestit: 233
Liittynyt: 10.1.2008

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja tomaattimurska » 17.1.2008 10:56

mulla normi ollu n.500ekee välillä halvemmalla mut vanhaparta oon ni ihan hyvää on ollu ei mulle paskaa ees tarjota mut kyl kukka on silti sitä mitä pitää olla :yes:

...

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja ... » 23.1.2008 16:16

kyl 900€ hyvää kukkaa maksaisin ...

...

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja ... » 10.2.2008 3:27

400-800e laadusta riippuen. halvin hinta ois ollu 1,5e/g mut ois pitäny kilo ottaa :mrgreen:

Hobgob
1 tähti
1 tähti
Viestit: 2031
Liittynyt: 26.12.2007

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Hobgob » 10.2.2008 6:11

ArtistFromHell kirjoitti:No en kyl 900euroa maksais vaikka miten hyvää olis. Sillähän saat jo aika hyvät setit himaan ja jatkuvuutta kukan saantiin.

Maksimissaan maksaisin 500 jos tollasta määrää tekis mieli ostaa. Sekin on aika järjetön summa ja miettisin sitäkin pari kertaa..


Hollannissa tuottajille maxetaan 3499 € /kg perusbudista
9 sadan maxaminen teitenkin on helvetin tyhmää, kun tuolla rahalla saa vaikka
Homebox XXL Growtent Kit 600 Watts Head &Naturelta

Avatar
varkaiden
Viestit: 325
Liittynyt: 14.12.2004

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja varkaiden » 10.2.2008 12:48

Jos on bisnesmiehen vikaa, ei 9 sadalla ostaminen välättämättä ole mikään huono kauppa ole. Ainahan voit myydä kalliimmalla, hyvälle budille löytyy aina ostajia.

Itse en kylläkään em. toimintaa suosi

heikki

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja heikki » 10.2.2008 14:02

Jos yhden heikin hyvin trimmatua ostat 600e on halpa. 700e normaali, 800e ahneutta.
Risukasat on sitten niitä halvempia "keppi painaa enemmän ku pamppu".

Vieras

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Vieras » 10.2.2008 15:46

No jos ihan bisnesmielessä ajattelee tuotantokustannuksia:

Sähkö ja mullta/tarvikkeet/lannoitteet/valaistus on 80 euroa/kasvatus.
Tila 50 euroa 4kk kasvatuksella.
Työpalkka 100 euroa.

Lisäksi myynnin jälkeen olet kovan luokan rikollinen. Myyminen on idioottien hommaa. Siksi sen pitääkin olla kallista. Heikki nyt kestää normikäytöllä muutaman vuoden. Jos ei kestä, on ongelmakäyttäjä.

Vieras

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Vieras » 10.2.2008 16:36

Liian halvalla myyminen on vain tyhmää.
Kaiken lisäksi, jos myy liian halvalla ja vielä paljon, saa sillä vielä "isojen poikien" vihat niskoilleen. :foil:

Avatar
Horsma
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 578
Liittynyt: 6.6.2001

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Horsma » 10.2.2008 18:41

Vieras kirjoitti:Lisäksi myynnin jälkeen olet kovan luokan rikollinen. Myyminen on idioottien hommaa. Siksi sen pitääkin olla kallista. Heikki nyt kestää normikäytöllä muutaman vuoden. Jos ei kestä, on ongelmakäyttäjä.


Jos heikin polttamisessa menee muutama vuosi, niin on ikuinen nyyppä. :laugh:

Vieras

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Vieras » 10.2.2008 19:24

Horsma kirjoitti:...

Jos heikin polttamisessa menee muutama vuosi, niin on ikuinen nyyppä. :laugh:


Vielä muutaman kuukauden ymmärtäisi jotenkin, mutta vuosia. :lol:
Kovin on psyykkisiä paukut tällä hemmolla.

ÄÄLIÖ
Viestit: 199
Liittynyt: 29.5.2006

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja ÄÄLIÖ » 10.2.2008 21:05

Mitäs ihmeellistä siinä olis jos jollain kestäis heikki vuosia, kaikkihan ei lussuta joka päivä.
Jos polttais vaikka gramman viikossa, niin heikki kestäis pari vuotta.
Onhan toki ihmisiä jolla heikki ei kestäisi montaa päivää, jokainen tavallaan.
"Hevostani sorkittiin niin että se masentui"
-Borat-

Vieras

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.2.2008 12:19

ÄÄLIÖ kirjoitti:Mitäs ihmeellistä siinä olis jos jollain kestäis heikki vuosia, kaikkihan ei lussuta joka päivä.
Jos polttais vaikka gramman viikossa, niin heikki kestäis pari vuotta.
Onhan toki ihmisiä jolla heikki ei kestäisi montaa päivää, jokainen tavallaan.


Tätä mä tarkoitin. Jos ei lussuta kuin parina päivänä max viikossa ja joskus on isompia taukoja. Ai niin, mutta mä poltan myös tupakkaa välillä! Saan varmaankin sitten nikotiiniövereitä!!1!

Gramman kerta-annokset kuulostaa isoilta. Mietityttää siis käytön laajuus niissä mittakaavoissa. :think: Nyyppä en ole, ikää on ja elopainoakin riittävästi. On sitä joskus tullut hitsattua joka päiväkin. Mutta kiksit vähenee ja tulee vähän liiankin rennoksi. Nykyään korvaan viikonloppupullon viikonloppupaukuilla hyvässä seurassa. :pimp:


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa