apua! poltin paljo ja nyt sydän hakkaalujaa ja pyörryttää!
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: apua! poltin paljo ja nyt sydän hakkaalujaa ja pyörryttä
Syö ja juo jotain sokeripitoista. Ja relaa.
-
apuaa
eli olen tuo alkuperäiskirjoittaja. Olo on jokseenkin stabiloitunut, kehoni tärisee uskomattomasti ja rintaan sattuu koska sydän hakannut aika kauan jo tuhatta ja sataa.
En oikeasti tuon selvempää tekstiä saanut aloitukseksi; olo oli nii pahasti päällä.
En oikeasti tuon selvempää tekstiä saanut aloitukseksi; olo oli nii pahasti päällä.
-
Vieras
ei tietoa onko olo edes oikeasti mennyt parempaan suuntaan. Yritin ottaa kossua rauhoittaakseni sydämen sykettää tuossa yli puoli tuntia sitten jo. Nyt olo on tosi "sumea" ja hyvin hyvin väsynyt. Tuntuu, että jos nukahtaa ni ei enää välttämättä koskaa herää.
Piis & love
Piis & love
Laitahan vain nukkumaan. Melko varmasti heräät 12 tunnin kuluttua hyvin levänneenä ja raukeana. 
sitä kossua ei ois kyllä kannattanu ottaa.
Extra
Sanoisin että viestin kirjoittajalla ois vielä matkaa päihteilyyn.
Ja ihmeessä nukkuun.... siitä herää aina ja jos ei herää niin eihän sitä ees tiiä.
Ja ihmeessä nukkuun.... siitä herää aina ja jos ei herää niin eihän sitä ees tiiä.
Aatteleppa ite!
budious kirjoitti:...jos ei herää niin eihän sitä ees tiiä.
Ei saa pelotella
."Words are weightless here on earth, because theyr free"
-Josh Homme
-Josh Homme
Vieras kirjoitti:ei tietoa onko olo edes oikeasti mennyt parempaan suuntaan. Yritin ottaa kossua rauhoittaakseni sydämen sykettää tuossa yli puoli tuntia sitten jo. Nyt olo on tosi "sumea" ja hyvin hyvin väsynyt. Tuntuu, että jos nukahtaa ni ei enää välttämättä koskaa herää.![]()
Piis & love itelles..
Miten luulet että se kossun juontia auttaa jos hamppu tupakit paukkuu yli..
Tai ehkä oon polttanu Iigorilta hankittua "PVC:muovi, moottoriölijy ja kaneli compoa" tarpeeksi,
ja nyt elimistos reakoi siihen näin railakkaasti..

- Jonistic85
köpö kirjoitti:Tai ehkä oon polttanu Iigorilta hankittua "PVC:muovi, moottoriölijy ja kaneli compoa" tarpeeksi,
ja nyt elimistos reakoi siihen näin railakkaasti..
nainhan siina saattaa joskus paasta kaymaan.. no ei voi mitn.

- Bumbklaatt
Siis tottakai alkoholi tasottaa oloja, rauhottava kun on. Skitsotukseen auttaa aina pari pulloa olutta.
THC
Itse oon huomannut, että alkoholi laittaa kannat laskuun, liikaa juotuna tai liian tiltissä juotuna ei kyllä välttämättä auta paljoakaan huonoihin oloihin.
"Words are weightless here on earth, because theyr free"
-Josh Homme
-Josh Homme
-
Vieras
Tais joku vetää liikaa nikotiinia.
- Tuomotomppa
Itsellä oli melkein aina paukuissa se että alkaa vainottelemaan omaa sydämen sykettään. Varsinkin kun ekoja kertoja hiisaili kokonaisen pesällisen tosi vahvaa kukintoa amatöörinä ja pl:ää polttaneena tietämättä kuinka paljon se oikeasti tipauttaisi. Voitte vaan kuvitella kun en enää tunne jalkojani ja pysy pystyssä, makaan tyhjyydessä pyörivällä sohvalla ja kyselen kaveriltani 2 minuutin välein että paljonko kello on. Ei kyllä ollu kovin miellyttävää
. Mutta toi sydämen syke vainotteli joskus kun sen tuntee ja kokee ihan eri tavalla. Osannu sitten lopulta kontrolloida sen kuumotuksen ja nykyään ei enää häiritse vaikka kuinka tuuttaisi
. Samantyyppisiä efektejä tullut esimerkiksi siitä kun ruoka matkustaa kurkkua pitkin mahalaukkuun ja painaa siellä kuin lyijy yms.
kuhan muistaa AINA että hamppu itessään ei tapa! Sillä pääsee aika helposti kehon vainotuksista
kuhan muistaa AINA että hamppu itessään ei tapa! Sillä pääsee aika helposti kehon vainotuksista

Tµợ№†ợⁿⁿ●▪●▪□ ₧ ₧ ☺♥☻♥☺♥☻ ¥£əħ!
Kura kirjoitti:Itse oon huomannut, että alkoholi laittaa kannat laskuun, liikaa juotuna tai liian tiltissä juotuna ei kyllä välttämättä auta paljoakaan huonoihin oloihin.
Kaikkihan liikaa nautittuna pistää olot pahenemaan, mutta Bumbklaatt on oikeassa, että pari pulloa olutta auttaa rauhoittumaan.
Tuomotomppa: Pakko kyllä yhtyä puheisiin, että nykyään jos ite vetää lievät "överit" niin sitä on vaan pikemminki mielissään, entä peloissaan, että kuinka pihalla oikeasti pystyy olemaan
"I wanna tell you this shit right now while this fuckin' weed is in me"