JIM D Rikos: Huumeiden historiikki pe:21.00
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
-
Katsokaahan historiaa
JIM D Rikos: Huumeiden historiikki pe:21.00
Perjantaina 21.00 jimiltä
Marijuana. Kuinka marihuana muuttui rikkaruohosta huumeeksi, jota vastaan käydään 400 miljardin dollarin huumeidenvastaista sotaa ja jonka ansiosta 20 miljoonaa amerikkalaista on joutunut vankilaan. Ohjelma sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille. Amerikkalainen dokumenttisarja.
Marijuana. Kuinka marihuana muuttui rikkaruohosta huumeeksi, jota vastaan käydään 400 miljardin dollarin huumeidenvastaista sotaa ja jonka ansiosta 20 miljoonaa amerikkalaista on joutunut vankilaan. Ohjelma sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille. Amerikkalainen dokumenttisarja.
-
KougiKougi
Re: JIM D Rikos: Huumeiden historiikki pe:21.00
Pitää ziigaa, tulee kyllä ilmeisesti myös uusintana...
Viime jaksossa oli pääosassa essut ja lsd.... näiden ohessa käsiteltiin kaikennäköstä, myös kannabista.
Ihan asiallinen ohjelma kyllä, eniten "negatiivista valoa" saivat lähinnä päättäjät ja lainsäätäjät....
Viime jaksossa oli pääosassa essut ja lsd.... näiden ohessa käsiteltiin kaikennäköstä, myös kannabista.
Ihan asiallinen ohjelma kyllä, eniten "negatiivista valoa" saivat lähinnä päättäjät ja lainsäätäjät....
Jos jollakin on taitoa ja jaksaa, voisi tuon kopata nettiin katsottavaksi. Itse kun olen kyseisenä aikana töissä.
Innolla odotan.
Innolla odotan.
Parasta aikaa on se, kun unohtaa koko kyseisen käsitteen olemassaolon.
Kiitos vinkistä.
Tuo LSD-historiikki tulikin viime viikolla katsottua ja ihmettelinkin koskas tulee marihuana..
Tuo LSD-historiikki tulikin viime viikolla katsottua ja ihmettelinkin koskas tulee marihuana..
- konsta-aapeli
Tätä onkin jo odotettu... kaikki aiemmat jaksot olen kyseisestä dokkari-sarjasta katsonut!
-Konsta
-Konsta
Fear leeds to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering.
Saa korvata tän perjantain nelosen leffan. Kiitokset vinkistä vielä 
- Taustatuki
Tartteeki mainostaa tätä kaikille hamppua karsastaville kavereille. 
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"
Niin, no.
Itse sain tuosta dokkarista aika kielteisen kuvan; on aika petollisesti tehty nimittäin.
"Eikös niin, että se happo on loppupeleissä ihan kivaa kamaa?"
"-VÄÄRIN! Kaikkia huumeet ovat aluksi yleisesti hyväksyttyjä ja vaarattomia, mutta onneksi viisaat päättäjät tietävät paremmin."
Voisin kuvitella myös "huumeita" vastakarvaan olevan tulkitsevan sen joka tapaiksessa omalla tavallaan.
Itse sain tuosta dokkarista aika kielteisen kuvan; on aika petollisesti tehty nimittäin.
"-VÄÄRIN! Kaikkia huumeet ovat aluksi yleisesti hyväksyttyjä ja vaarattomia, mutta onneksi viisaat päättäjät tietävät paremmin."
Voisin kuvitella myös "huumeita" vastakarvaan olevan tulkitsevan sen joka tapaiksessa omalla tavallaan.
1 Kings 21:14 Then they sent word to Jezebel: "Naboth has been stoned and is dead."
- Taustatuki
Uranus kirjoitti:Niin, no.
No voipi olla, mut itselleni tuli happo osiosta ihan positiivinen kuva tästä dokkarisarjasta. Itse taas näin asian niin et tossa piruiltiin päättäjien kustannuksella vähän sarkastisella meisingillä
Saas nähä.Mulle riittää et ite tiedän ns. totuuden asiasta
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"
-
Ronkeloinen
LSD-dokkari oli kyllä melkoisen avoin tulkinnalle. Sopivasti katsomalla dokkari antoi jopa melko positiivisen kuvan ko päihteistä. Tuulipuvun silmin asiat varmasti näyttävät toisenlaiselle. Yllätti silti neutraaliudellaan.
"But Homer, you can't let a single bad experience scare you away from drugs" - Dr. Julius Hibbert
-
kannabinoli
Yritän muistaa kaapata tuon koneelle ja laittaa yleiseen jakeluun niidenkin katsottavaksi jotka olivat estyneitä tai unohtivat asian. =)
LSD jakso tuli katsottua ja jäi positiivinen kuva.
Sattuisko joku tietämään sarjan englannin kielistä nimeä? Sitä ei ollu ainakaan telkku.com tai Jim sivuilla mainittu.
Sattuisko joku tietämään sarjan englannin kielistä nimeä? Sitä ei ollu ainakaan telkku.com tai Jim sivuilla mainittu.
Olikohan "Illegal Drugs and How They Got That Way".
Kiitoksia. niinhän toi näyttäisi olevan. Tällänen löyty jos jota kuta toistakin kiinnostaa:
http://thepiratebay.org/tor/4013762/Hoo ... 4_EPISODES
http://thepiratebay.org/tor/4013762/Hoo ... 4_EPISODES
aivan älytöntä propagandaa... kiitos jenkkien..
kuolema kuittaa nälän ja univelan....
normain1 kirjoitti:aivan älytöntä propagandaa... kiitos jenkkien..
No joo.. Vähän kaksimielinen olo tuosta jäi.

Silmieni väristä näette tomaattien tuoreuden.
- GuestoSupriso
blueberry kirjoitti:...
No joo.. Vähän kaksimielinen olo tuosta jäi.
Mua häiritsi ne pitkät jaaritukset vauhdista siellä välissä.. muuten sanoisin että suhteellisen neutraali oli dokumentti. Voisin jopa väittää että antoi suhteellisen positiivisen kuvan päihteestä, ja ainakin toi selvästi esiin ganjan kieltolain todelliset syyt ja Anslingerin ketkuilut yms.
Lisäksi siinä annettiin ymmärtää että alunperin Assslinger ei olisi voinut vähempää välittää pilvestä eikä olisi halunnut että se kielletään.. mutta ryhtyi sitten myöhemmin palavasieluiseksi kannabiskieltolakitaistelijaksi "pakon" edessä. Mielenkiintoista.
Joka tapauksessa olisi tosiaan toivottavaa että joku pistäisi tuon jakson esim. tubeen saataville.
Kasvaa se mua muatessaki.
Jenkkilä, oi jenkkilä.. ja niitä valheita petollisii! Ihan asiallista asiaa.. tätähän vois jo melkeen käyttää koulussa opetusmateriaalina 
-
Kannabinol
Mulla on tosiaan koneella divx pakattuna videona toi ohjelma. Kokoa on vaatimattomat ~230 megaa eli kertokaapa mihin sen laitan jakoon kun ei megaupload jostain syystä ole yhteistyökykyinen?
- Keijo-Annikki
Minusta se veti vähän yli kun annettin kuva että Saksan joukot hyökkäsivät amfetamiinin voimalla. En ole kuullut mitään viitettä tuollaisesta aikaisemmin joten sanoisin että täyttä roskaa. Toivottavasti eivät vääristelleet muita asioita kovin pahasti.