Hamppu & parisuhde

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Hamppu & parisuhde

ViestiKirjoittaja Vieras » 31.3.2008 16:59

Miten olette löytäneet kultaisen keskitien pilven poltolle parisuhteessa, jossa vain toinen polttaa ja harrastaa aihetta (erittäin aktiivisesti) ja toinen ei lainkaan? Aiheuttaa aika paljon väittelyjä ja riitojakin, kun ollaan hieman eri mieltä kohtuukäytön rajoista... kertokaahan hyvistä ratkaisuista.

Kinte

Re: Hamppu & parisuhde

ViestiKirjoittaja Kinte » 31.3.2008 17:02

Käynyt helvetin hyvä tuuri, et muija pajauttaa, eikä asia häntä vaivaa. Yhdessä hiisataa usein. <3

Mutta puhumalla toi kaikki selviää..

Hobgob
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Hobgob » 31.3.2008 18:14

Mitäpä, jos kultasi vetäisi lärvit niin olisitte tasapainossa.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 31.3.2008 22:30

Oot tovin ilman, niin puolikkaasi huomaa, miten kuspiä susta tulee.
Kohta on työntämässä piippua suuhun.

Näin meillä...

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 31.3.2008 22:39

Kyllä aina voi pikku paukut polttaa. Ihan pikkuset vaan. :wink:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 31.3.2008 23:35

Juuri suhde aluillaan, ja likkakaveri ei polta ollenkaan, eikä oikein tykkää... Ei nalkuta, vielä, mutta näkee että... Huh. Ehkä se tottuu..?

Guineatrippin
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Guineatrippin » 1.4.2008 16:23

Vieras kirjoitti:Juuri suhde aluillaan, ja likkakaveri ei polta ollenkaan, eikä oikein tykkää... Ei nalkuta, vielä, mutta näkee että... Huh. Ehkä se tottuu..?

No tuskin kannattaa heti suhteen alkuun vetää semmosta kuukauden putkee.. Itte ainakin vähentäsin alkuaikoina, jos vielä joskus moiseen suhteeseen törmäisin.

sihajaa

ViestiKirjoittaja sihajaa » 1.4.2008 17:25

Ei sun nainen jaksa opetella tunteen sua paremmin, jos oot koomassa koko ajan. Rajota siis polttelua rakkauden nimissä.
Suhteellisen samassa tilanteessa olin itekki ja ny oon ollu kymmenisen viikkoo kokonaan ilman savuja. Keväämmällä sit taas :P

ei oo sellasta

ViestiKirjoittaja ei oo sellasta » 1.4.2008 21:31

Oot tovin ilman, niin puolikkaasi huomaa, miten kuspiä susta tulee.

Näin meillä...

Nii meilläki. :D

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 2.4.2008 14:51

Jos kohtuukäyttö on OP:n mielestä "savut joka ilta" -tyylistä huumeriippuvuusmeininkiä niin ihan turha toivo edes yrittää saada tilannetta mitenkään normalisoitua. Ei kukaan selväpäinen jaksa katsella sellaista kovin pitkään.

"Pari jointtia joskus viikonloppuisin" -käytön kyllä saa perusteltua vähän tiukkapipoisemmallekin, kun he voivat helposti itsekin todeta, ettei päihteily ole harrastajalleen liian merkittävä osa elämää.

åke pakana
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja åke pakana » 2.4.2008 17:14

Vieras kirjoitti:Jos kohtuukäyttö on OP:n mielestä "savut joka ilta" -tyylistä huumeriippuvuusmeininkiä niin ihan turha toivo edes yrittää saada tilannetta mitenkään normalisoitua. Ei kukaan selväpäinen jaksa katsella sellaista kovin pitkään.

paskapuhetta.
savuja on kiskottu tyyliin "savut joka ilta" huumeriippuvuusmeiningillä reilut viisi vuotta ja vieläkin selväpäinen vaimo jaksaa katsella. eli tilanne on ns. normalisoitunut.

perusjannuilla tuntuu olevan sellainen käsitys, että ganja saattaisi olotilan jumiin pitkän aikavälin sauhutteluilla.
en usko, että monikaan foorumilainen taikka muu muu pystyisi kertomaan olenko sauhuissa taikka en. vaimokaan ei huomaa mitään, ellei haista.

eri asia on tietty, jos imu käy pitkin päivää. tästä seuraa velttous eli ns. lihan laiskistuminen. tätä suoritan vain viikonloppuisin, kun ei ole muuta toimintaa.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

JahRuska

ViestiKirjoittaja JahRuska » 2.4.2008 18:00

Ensiksi kerron, että jäät paljosta paisti, kun et saa paukkuseksiä naisesi kanssa. :D

Huolehi että naisesi tietää aiheesta tarpeeksi, ilman sitä ei tuu mitään. Polttelua ei voi kyllä tajuta, ilman että polttaa, joten siks aika hankala juttu tämä.

Jaksamisia!
Viimeksi muokannut JahRuska, 2.4.2008 20:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No Compromise in the Defense of Mother Earth!

pharmer

ViestiKirjoittaja pharmer » 2.4.2008 18:08

Akka (joka on ansaittava arvonimi, huomaa iso A!) on monesti sanonu että senkus poltat, parempi se ku että viinaksien kanssa läträän. En kuulemma ole kovin puhelias pitkien putkien aikana mutta ei muuta negatiivista. Hyvin on suvaitsevainen hän harrastuksieni suhteen, korkeintaan nauraa ku hiipparoin kotio. <3 En voisi edes kuvitella eläväni ihmisen kanssa joka ei hyväksyisi Elämäntapaani. Eihä siittä mitää tulis.

Sekavaa tekstiä? Olkoot. :D
Katamari Damashii
Tsugitsugi semekomi
Netemo, sametemo, mawari, tarinai wa!

jackass
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja jackass » 2.4.2008 20:30

mä myös polttelen iltasavut melkein joka ilta (silloi tällöin tapahtuvia 1-2kk taukoja lukuun ottamatta) eikä tämä eukko siitä käärmeissään oo ollu. ja komppaan myös edellistä kirjoittajaa että en vois ees kuvitella mitään vakavampaa sellasen tyttelin kanssa joka jollain tavalla alkais rajoittaa mun poltteluja.
eukko ei polttele muuta kun tod harvoin... pitää enempi viinasta ja se on hänen asioitaan.

Yhdessä

ViestiKirjoittaja Yhdessä » 3.4.2008 16:47

Morisammeni kanssa yhdessä pajautellaan bongista aina silloin kun tuntuu siltä, harvoin keskellä viikkoa. Ikinä ei liikuta ulkona paukuissa vaan vetäydytään yhteiseen ajatteluun sohvalla telkkarin kera ja keksitään mitä hauskempia ideoita joka kerta!
Tietysti joskus himoissaa joutunu lähtemään lähikaupasta limsaa & suklaata hakemaan... Täytyisihän se jo kokemuksella tietää että makean himo voi yllättää! Yksin en ikinä polttaisi. :lohtu:

Kukkailija

ViestiKirjoittaja Kukkailija » 3.4.2008 16:53

Vieras kirjoitti:Oot tovin ilman, niin puolikkaasi huomaa, miten kuspiä susta tulee.

Näin meillä...

Sama meilläkin. :D

åke pakana kirjoitti:...
perusjannuilla tuntuu olevan sellainen käsitys, että ganja saattaisi olotilan jumiin pitkän aikavälin sauhutteluilla.
en usko, että monikaan foorumilainen taikka muu muu pystyisi kertomaan olenko sauhuissa taikka en. vaimokaan ei huomaa mitään, ellei haista.

Sama homma, eukko ei huomannut vaikka olin syönyt hamppukeksejä ja olin överitilanteessa. Auta armias jos olen kaljan juonut,sen se eukko huomaa heti. :lol:
"Siinä sä staijaat, vedät yrteistäsi tuoksut;
sielulle piirrät aamuruskot" -Hector

ArtistFromHell
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja ArtistFromHell » 5.4.2008 23:45

Jos emäntä ei hyväksy hamppua, ei ole emäntää.

Perustele käyttö, hanki krooninen migreeni, kuten minä "tein".
No ehkei hyvä idea. Mut eipä ole eukkoakaan. heh :mrgreen:

kermis92
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja kermis92 » 7.4.2008 17:18

Itselläkin on tätä nykyään hyvinkin suova nainen, vaikkei itse edes tupakkaa polta. Aluksi oli hiukan epäileväinen ja sillä oli aika peruskäsite mitä hampun polttaminen tuottaa, luuli että menen jotenkin sekaisin henkisesti ja fyysisesti, perusteli samankaltaisia oireita mitä alkoholia nauttineet ihmiset saavat. Kerroin että olisi ihan hyvä sun nähdä kuinka sekaisin hampusta mennään, sovittiin että tulee kylään. Se oli ihmeissään etten mennyt mitenkään sekaisin vaan olin se sama kiva tyyppi kuin ennenkin, varustettuna puheripulilla ja suurella nälällä. Sen miellestä vaikutukset minuun olivat positiivisia, tykkäsi myös kovasti kukan tuoksusta ja tuntui innostuvan kun kerroin että joka lajikkeella on oma tuoksunsa ja kirjo on erittäin laaja. Siitä asti kysellyt silloin tällöin kaikennäköstä mitä sitä on askartanut, lämmittää sydäntä kun nainen on suopea harrastuksille.

Nainen kyllä kyseli kuinka usein poltan, kerroin polttavani/syöväni päivittäin. Duuniin mennään kyllä selvinpäin ihan normaalisti, mutta yleensä palaa vähintään yksi jopo illassa. Viikonloppuisin enemmän. Syytä kyseli. Kerroin että tasapainottaa mieltä, pystyy ideoimaan, suunittelee, piirtää (työjuttuja) paljon tehokkaammin kuin selvinpäin. Tykkään myös meditoida, jossa hamppu auttaa keskittyy. Hamppua on myös hyvä polttaa/syödä saunan jälkeen yyberrentoutukseen. Pelkästään oikeestaan hyvää on mimmi tykännyt, alku epäilyistä huolimatta. Vähän on arkaillut jos tulevaisuudessa muuttaa yhteen että kasvattelisin myös yhteisessä asunnossa. Kerroin että jos vain mahdollista että voin kyllä pienentää plantaasia niin ettei mukana tulevat muksut saa vääriä vaikutteita(jonnekkin piiloon siis), ennenkuin asiat voi niille jotenkin järkevästi selittää. Sanoi että, eiköhän me jokin ratkaisu sitten keksitä.

En kyllä moista naista kuunain ajatellut saavani, korkeimman hallussa.
Rutiini

gree

ViestiKirjoittaja gree » 8.4.2008 17:03

Kyllähän se näin on, että jos nainen/mies ei hyväksy sellaista elämäntapaa ja nalkuttaa, on parempi etsiä uusi kumppani. Parasta on kuitenkin kertoa mahdollisimman paljon asiasta, koska tulokset puhuvat puolestaan, jos haluaa yrittää elää suhteessa erimielisyyksistä johtuen. Hampun vastustus kertoo yleensä tietämättömyydestä. <;

Kura

ViestiKirjoittaja Kura » 8.4.2008 19:26

Tietämättömyydessä ei mielestäni ole mitään pahaa, tyhmät ei ymmärrä järkipuhetta ja siihen minä vedän rajan :yes: .
"Words are weightless here on earth, because theyr free"
-Josh Homme

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”