Kuva

Kiinni jäänti ja sen kusisuus.

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
BatmanX

Re: Kiinni jäänti ja sen kusisuus.

ViestiKirjoittaja BatmanX » 16.2.2011 18:45

Ei ole ollut mitään ongelmia kiinnijäämisen jälkeen kiinnijäämisestä. Ainut ongelma oli kasvien menetys ja laitteiden menetys ja näistä jäänyt mielipaha sekä taloudellinen menetys. Eli valtio varasti. Tietysti vähän vaivaa oli käydä oikeudessa kuuntelemassa kilari syyttäjän verbaalista ulostetta ja valetta :D. Lisäksi ensimmäistä kertaa putkassa jouduin olemaan tämän tapauksen myötä.

Avatar
kakaganja
Viestit: 432
Liittynyt: 27.3.2010

Re: Kiinni jäänti ja sen kusisuus.

ViestiKirjoittaja kakaganja » 16.2.2011 18:50

Valtion varastamalla tavaralla ei ole enää omistajaa. Periaatteessa on ihan laillista varastaa takavarikoidut tavarat, eikö? :D
~~~~~~
"Se on vain yrtti"

Avatar
VaarallinenHampuusi
Viestit: 52
Liittynyt: 1.11.2010

Re: Kiinni jäänti ja sen kusisuus.

ViestiKirjoittaja VaarallinenHampuusi » 16.2.2011 23:12

kakaganja kirjoitti:Valtion varastamalla tavaralla ei ole enää omistajaa. Periaatteessa on ihan laillista varastaa takavarikoidut tavarat, eikö? :D

Ei ehkä ihan noin, mutta pidän tavastasi ajatella.
Plug it Unplugit Don't Strain, I love you Mary Jane.

Avatar
kynsilaukka
Viestit: 67
Liittynyt: 28.7.2010

Re: Kiinni jäänti ja sen kusisuus.

ViestiKirjoittaja kynsilaukka » 17.2.2011 18:15

Voiko kotietsinnässä sotketusta kämpästä (mullat lattialla ja koriste/hyötykasvit revitty) tehdä rikosilmotuksen vahingonteosta?
Sirkkalehti takaa kotimaisuuden.

Avatar
juselius
1 tähti
1 tähti
Viestit: 583
Liittynyt: 30.12.2008

Re: Kiinni jäänti ja sen kusisuus.

ViestiKirjoittaja juselius » 17.2.2011 20:31

BatmanX kirjoitti:Ei ole ollut mitään ongelmia kiinnijäämisen jälkeen kiinnijäämisestä. Ainut ongelma oli kasvien menetys ja laitteiden menetys ja näistä jäänyt mielipaha sekä taloudellinen menetys. Eli valtio varasti.


Ei varastanut. Sä otit tietoisesti riskin ja hävisit. Laita uutta tulemaan tai älä laita, mutta älä itke että miten tässä nyt näin kävi ja onpa epäreilua yhyhyy. :D

Vieras

Re: Kiinni jäänti ja sen kusisuus.

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.2.2011 11:12

Ku halusin ensimmäist kertaa ryypätä, kerroin siitä mun mutsille ja pyysin sitä hakee mulle bisseä. Sen jälkeen oli helppoa olla avoin sen kans siit, jos välillä kävin kavereitte kans ryyppään vähä enemmänki, kuha ei aiheutunu mitään ongelmii. Sitte yks päivä frendi oli ostanu pilvee ja mainittin siitäki ohimennen mutsille että yks kaveri muute osti pilvee, no se oli vähä sillee epäileväinen ja sano kaikki tyypilliset "eiks siitä voi jäädä heti koukkuu" jne. jutut mutta enhä mä sillon niistä jutuista tienny, olin vaa sillee "no en tiedä mut sitä se osti ja hauskaa kai sillä on ollu sitä kokeilla". Sitte se asia jäi jotenki sillee aika harmittomasti muhiin ja itekkää en sillo vielä tykänny polttaa pilvee nii mutsilla ei ollu mitää huolenaihetta siitäkää, sitte yks päivä satuin kokeilee ja tuliha siitä iha jees olo mutta mainittin sen kuitenki sillee sen enempiä hehkuttamatta vaa et "koitin muute pilvee kaverin kans, se oli iha jännä kokemus" ja sit eka mutsi oli sillee että "no kannattaakohan nyt tolle tielle lähtä" ja sanoin että emmä mikskää nistiks aio, kuha koitin. Sitte nykyää en muita päihteit veäkkää ku pilvee ja sitäkään en ees mitenkää päivittäin, vaa aina sillon tällön. Mutsille homma on iha ok ku se on huomannu että mulla on paljo parempi meininki pilvessä ku päissään ja se tykkää ku kerron että pilvessä lähinnä kavereitte kans jutellaa ja nauretaa, kuunnellaa hyvää musiikkia ja tehää hyvää ruokaa. Päissään meno oli aina riehakkaampaa.

Nii en tiijä miks halusin kertoo tätä, ehkä siks että halusin osottaa että sillä on aika paljon väliä että milleen tuot asian esille. Tietty jokku vanhemmat on paljo jämympiä ku toiset, mutta kannattaa silti pyrkiä pitään pinna ja kunnioittaa niiden pelkojakin, koska jos niillä pelkoo jotain ainetta kohtaa on, nii ei se mee sillä ohi että intät ja väität vastaan, ei vaik mitä tutkimuksiakin heittäsit kehiin.

Paras mitä voit nyt tehä on mun mielest, että osotat olevas hyvä tyyppi ja annat itestäs hyvän kuvan siitä, millane pilveä polttava tyyppi on. Suosittelen että käyttäydyt sun vanhempia kohtaan kohteliaasti ja sanot sen vaikka suoraan, että et aio turhautua etkä kyllästyä ja aiot sietää miten tahansa ne reagoikaan, koska SÄ tiedät pilven olevan turvallinen ja harmiton ja aiot antaa niille aikaa hyväksyy tosiasiat. Sano että ne saa käyttäytyä niin epäkunnioittavasti ja töykeästi sua kohtaan ku niiden tarvii, ja sano ettet aio ryhtyä sille tielle ite, ja pyydät vaikka anteeks jos oot menny jo raivoon niille tai jotain.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa