Virallinen kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle.

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
qmies

Virallinen kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle.

ViestiKirjoittaja qmies » 10.10.2008 15:41

Olen tarjonnut maan poliittiselle johdolle suunnitelmaa, jolla
voitaisiin ratkaista nopeasti ja tehokkaasti maamme mielenterveyden
hoitoon liittyviä ongelmia ja saada mielenterveyden ongelmista
kärsiville maamme kansalaisille nopeaa ja tehokasta lievitystä heidän
ongelmiinsa.

Olen kertonut suunnitelmani perustuvan havaittuani sellaisen
patologisen tilan olemassaolon, josta lääketieteellä tällä hetkellä
ole tietoa. Olen kehittänyt tilan toteamiseksi diganostiset kriteerit ja
hoitosuunnitelman. Olen tarjoutunut perustelemaan todistein, että on
olemassa viitteitä siitä, että sama hoitometodi saattaisi helpottaa
osaa multippeli-skleroosista kärsiviä ihmisiä.

Olen kertonut pystyväni näyttämään toteen suunnitelmani perustana
olevan uuden tiedon perustuvan olemassaolevaan tunnettuun
lääketieteelliseen tietoon ja tarjoutunut perustelemaan ja todistamaan
kaikki väittämäni.

Useista lähestymisistäni huolimatta ei maan poliittinen johto ole
tarjonnut minulle tilaisuutta esitellä, perustella tai todistaa
näkemyksiäni.

Katson maan poliittisen johdon syyllistyneen toimillaan sen
luottamuksen pettämiseen, jonka kansa on heille antanut ja vaadin
hallituksen ja eduskunnan hajoittamista. Vaadin myös että Tasavallan
presidentti ilmoittaa eroavansa virastaan ja siirtää maan
johtamisvastuun puolustusvoimain komentajalle kunnes maahan saadaan
toimiva, väliaikainen virkamieshallitus.

qmies

Homma tuli kirjoitettua vähän oudosti mutta minua syletti niin perkeleesti noiden perkeleen käärmeiden kaksinaamaisuus,ettäolin aika kiihottuneessa tilassa.

Kantelu on lähetetty eduskunnan oikeusasiamiehelle, Ilta-Sanomiin ja Iltalehteen.
Jos ne tästäkin luikertelevat itsensä irti, luovun Suomen kansalaisuudesta ja lähden perseaukisena Hollantiin, tämä ei ole enää se Suomi, jonka olen aina kokenut isänmaakseni.

romantiikka

Re: Virallinen kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle.

ViestiKirjoittaja romantiikka » 10.10.2008 15:59

Taidat olla aika kiihottunut kiihottaja.
Se voittaa jolla on kuollessaan eniten leluja.

Lonkero

ViestiKirjoittaja Lonkero » 10.10.2008 17:05

mitä psykiatrisi oli mieltä näkemyksistäsi?

avokaado

ViestiKirjoittaja avokaado » 10.10.2008 19:16

Onko tämä vielä sitä samaa kaffijuttua vai joku uusi?

http://www.youtube.com/watch?v=fQ28MkHl5CQ

Kuuntele tota ja polta lisää :pimp: .

Kapteeni Ä-ni kirjoitti:Tätä maailmaa pyöritää kaffi,
ja se on kaffin polkema tahti,
ja sen kädessä kulkee tupakki.
Niihen perustuu mammonan mahti.
Ja on douppausta päivästä päivään.
Ämmät tupakilla viilentää päitään.
Douppausta päivästä päivään.
Kaffin voimalla tekevät töitään.
"Hampun kasvattaminen on melko työlästä, sillä siihen tarvitaan muun muassa lamppuja ja kastelulaitteita".

Lonkero

ViestiKirjoittaja Lonkero » 10.10.2008 21:07

avokaado kirjoitti:Onko tämä vielä sitä samaa kaffijuttua vai joku uusi?

http://www.youtube.com/watch?v=fQ28MkHl5CQ

Kuuntele tota ja polta lisää :pimp: .

...

:lol:

Kyllä mä suna qmies luovuttaisin jo ton asian kanssa, pakko se on uskoa että täällä olevat ihmiset eivät tuota sinun kofeiiniteoriaasi ymmärrä.. Koita pitää omasta terveydestäsi kuitenkin huolta, osaathan ainakin kofeiinia välttää

qmies

ViestiKirjoittaja qmies » 10.10.2008 21:53

Se ei ole pelkkä teoria, pystyn myös todistelemaan sen lääketieteellisin tutkimuksin ja itse olen esimerkki sen toimivuudesta. Eivät nämä sitä ymmärrä, eivät oleymmärtäneet muutkaan. Lääkärit eivät uskalla edes ajatella asiaa, koska se todistaisi heidän tehneen ammattitaidottomuuttaan vääriä diagnooseja vuosikymmeniä.

Muutaman vuoden sisään alkaa Suomessa epidemia lasten ja nuorten keskuudessa, kroonisen myrkytyksen oireet ovat aivan erilaiset kuin akuutin ja alkavat vasta vuosien kuluttua käytön aloittamisesta. Ihmisiä kuolee hengityslamaan nukkuessaan, mielenterveyspotilaiden keski-ikä laskee ja mielisairaalat alkavat täyttyä lapsista ja nuorista, lääkärit pyörittelevät päätään ymmärtämättä miksi. Minä yritin varoittaa, koska olen itse myrkytyksen uhri, isä ja isoisä. Kukaan ei kuunnellut, kukaan ei auttanut, kukaan ei välitä.

Kolja
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Kolja » 10.10.2008 22:03

Haet väärästä paikasta palautetta. Ja väärällä tavalla. Kunnon tietoa ei ole näissä ketjuissa vielä näkynyt, ja tämä on hamppuforum. Vapaavyöhyke on osio missä voi kysyä rekisteröitymättä hampuuseilta hampusta.

Duunaa blogi tai vastaava, kerää sinne kaikki matskut + omakohtaiset jutut. Voisit saada sinne lukijoita joita kiinnostaa. Ja ihmisten on helpompi yrittää ymmärtää tätä juttua jos olis kaikki faktat esillä yhdessä paikassa. Jossain foorumeilla ja varsinkin suomi24:ssä sulle vain ilkeillään. Sitten kun sulla on asiallisesti kaikki kerättynä yhteen osoitteeseen, heitä linkki siitä ensin vaikka jonnekkin terveysalan ammattilaisten palstoille. Jos puhut asiaa niin ihmiset kyllä ottaa sun jutut onkeensa.

Et voi vain sanoa että sulla on kaikki tiedot mitä tarvii. Sun pitää pistää reilusti aikaa sen materiaalin etsimiseen, kasaamiseen ja kommentointiin. Ja kannattaa erottaa omat mielipiteet ja arviot faktoista, faktaa ja omaa settiä ei saa sekoittaa keskenään jos meinaa säilyttää uskottavuuden.

Ja kai sen vois rakentavana palautteena (ei ilkeilynä) sanoa että sinun kirjoitukset on välillä aika sekavia. Vaikutat epätasapainoiselta. Mieti aina mitä julkaiset, älä kirjoita mitään hetken mielijohteesta.

Ota ihan iisisti.

qmies

ViestiKirjoittaja qmies » 11.10.2008 3:46

Olen tutkinut tuhansia lääketieteellisiä koeraportteja viimeisen 9 vuoden aikana, pelkästään valkosipulin lääkkeellisiä ominaisuuksia käsitteleviä tutkimuksia oli 1400, luin ne kaikki. Tietoni perustuvat USA:n valtion ylläpitämän läketieteellisen tutkimustietokannan tutkimuksiin, ei mihinkää huuhaa-sivustojen mielipidekirjoituksiin. Olen seurannut johdonmukaisesti etenevää ketjua hermostollisten oireiden esiintymispaikoista aivojen eri osa-alueille ja tutkinut jokaisesta osa-alueesta kymmeniä, jopa satoja tutkimuksia.

Maanantaina painun asianajajan puheille, valtiovalta pistää päänsä pusikkoon, koska se tietää, että tästä nousee perkeleellinen meteli *kun* tämä tulee esille. Mitä ne eivät tajua on se, että kun paska lävähtää tuulettimeen, niin mitä sitkeämmin ne odottavat, sitä enemmän kansa tulee niitä vihaamaan ja halveksimaan kun kerron kaiken mitä tiedän ja minä osaan kertoa sen kaiken niin, että kansa näkee niiden suojelevan lapsille myytävää huumetta, joka aiheuttaa todistetusti aivovaurioita, dementiaa ja skitsofreniaa ja valtiovalta haluaa jatkaa tätä sikailua.

Ikävä, että olette niin vitun tyhmiä, että tekään ette näe tilannetta oikein, minä olen saanut valtiovallan kiinni housut kintuissa myymässä lapsille maailman vittumaisinta huumetta. Kun tämä tulee esille, minulla on niiden pallit kourassa, kansansuosio takana ja silloin minä puristan niistä irti uuden huumelain ja kansa tulee kannattamaan sitä kun kerron ja todistan tieteellisin tutkimuksin että ne siat estää teitä parantamasta itseänne ja lapsianne syövästä kannabiksella ja ohjaavat verovaroja jenkkimiljardööreille kalliisiin patenttilääkkeisiin joiden haitat ovat tunnetusti perkeleelliset.

redbull

ViestiKirjoittaja redbull » 11.10.2008 6:45

Kuka tässä on tyhmä? :lohtu: Onnea valitsemallesi tielle. Sinulta varmaan löytyy tutkijoita ja tutkimuksia väitteisi lisäksi? Ennen kuin menet asianajajan puheille. Mitä uutta ja mullistavaa olet löytänyt kannabiksesta mitä tutkijat eivät ole? Toiseksi onhan noi syöpälääkkeiden haittavaikutukset tiedossa. "kerron ja todistan tieteellisin tutkimuksin että ne siat estää teitä parantamasta itseänne ja lapsianne syövästä kannabiksella ja ohjaavat verovaroja jenkkimiljardööreille kalliisiin patenttilääkkeisiin joiden haitat ovat tunnetusti perkeleelliset." Huomaa yksin valtioo vastaan taistellessa olet aika mahdottoman tehtävän edessä. Valtiolle ei riitä "mutu" tuntumalle tehdyt tutkimukset eikä päätelmät.
Redbull keeps your going

jackass
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja jackass » 11.10.2008 7:34

en mä kyllä hampulla syöpää vastaan lähtis... vaikka mikä perkeleen rick (amerikan ihmemaasta löytyy monenlaista muutakin saarnaajaa) sanookin että hamppu parantaa kaiken peräpukamista aivokasvaimin. on näissä sytostaateissa /sädehoidoissa aika pitkät tutkimukset kuitenkin takana :roll:. jos huomenna sulta löytyis esim haimasyöpä, kieltäytyisitkö vastaanottamasta hoitoa ((se on mahdollista)) ja pajauttelisit vaan rauhassa himassa... siathan ne silkkaa ilkeyttään estää ihmisiä parantumasta. eiköhän tämä ole ihan kansantaloudellisestikin merkittävä asia että mitä terveempinä ihmiset pysyy, niin sen parempi valtiolle..

Amatööri

ViestiKirjoittaja Amatööri » 11.10.2008 10:28

jackass kirjoitti:..on näissä sytostaateissa /sädehoidoissa aika pitkät tutkimukset kuitenkin takana :roll:. jos huomenna sulta löytyis esim haimasyöpä, kieltäytyisitkö vastaanottamasta hoitoa ((se on mahdollista)) ja pajauttelisit vaan rauhassa himassa...

HAH! Jackass on nyt kyllä niin pihalla kuin olla voi.. Jokin viidakon sanonta on syöpäpotilaiden keskuudessa kiertänyt jonka sisältö on suurinpiirtein tämä: ellei sytostaatit ja sädehoito tapa niin syöpä on jo voitettu. Ainut varmasti syöpään tepsivä hoito on leikkaaminen, sillä siitä pääsee eroon ja leikkaukseen liittyvät lieveilmiöt on selvästi nähtävissä ja ymmärrettävissä. Sytostaatit ja sädehoito on taas sama kuin yrittäisit väen väkisin tehdä itsestäsi Survivor Hiroshiman selviytyjää. Että joo, kiitos ei.. Jos syöpäsoluja haittaavat funktionaaliset elintarvikkeet (hamppu?) ja elintavat (ruokailu, liikunta, elämänilo..) ei auta elimistöä poistamaan mutatoituneet solut niin itse kyllä kaadun mieluummin saappaat jalassa kuin sädehoitoa nauttineena hylsynä sairaalan vuotella.

A

Kumimies
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Kumimies » 11.10.2008 13:28

Amatööri kirjoitti:...

HAH! Jackass on nyt kyllä niin pihalla kuin olla voi.. Jokin viidakon sanonta on syöpäpotilaiden keskuudessa kiertänyt jonka sisältö on suurinpiirtein tämä: ellei sytostaatit ja sädehoito tapa niin syöpä on jo voitettu. Ainut varmasti syöpään tepsivä hoito on leikkaaminen, sillä siitä pääsee eroon ja leikkaukseen liittyvät lieveilmiöt on selvästi nähtävissä ja ymmärrettävissä. Sytostaatit ja sädehoito on taas sama kuin yrittäisit väen väkisin tehdä itsestäsi Survivor Hiroshiman selviytyjää. Että joo, kiitos ei.. Jos syöpäsoluja haittaavat funktionaaliset elintarvikkeet (hamppu?) ja elintavat (ruokailu, liikunta, elämänilo..) ei auta elimistöä poistamaan mutatoituneet solut niin itse kyllä kaadun mieluummin saappaat jalassa kuin sädehoitoa nauttineena hylsynä sairaalan vuotella.

A

Kuten iso osa tästä viestiketjusta, on tämä ylläoleva viestikin lähinnä silkkaa paskapuhetta.
Ei kannata tunkea lunta pilluun!

Amatööri

ViestiKirjoittaja Amatööri » 11.10.2008 15:56

Kumimies kirjoitti:...Kuten iso osa tästä viestiketjusta, on tämä ylläoleva viestikin lähinnä silkkaa paskapuhetta.

Ja sitten Kumimies saavutat jakamattomasti karmaa minulta jos osaat asian perustella minulle miksi solumyrkyt ja säteilyllä kudosten hoito vahinkoja minimoiden on parasta hoitoa syöpään?

A

b8s
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja b8s » 11.10.2008 16:48

Ei ne leikkaus ja kemoterapia/sädehoito mitään toistensa vaihtoehtoja ole. Leikattavissa oleva kasvain leikataan. Piste. Muihin käytetään muita menetelmiä.

jackass
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja jackass » 11.10.2008 17:46

ärsyttävä tapa tällänen yhden lauseen irrottaminen tekstistä. siinähän saattaa koko asian sisältö muuttua... sinänsä ihan nokkela tapa väittelyssä.
esim.

HAH! Jackass on nyt kyllä niin pihalla kuin olla voi.. Jokin viidakon sanonta on...

A

mustanaamiot ja vanhat viidakon sanonnat ei tähän asiaan liity millään tavalla :doh:

en väitä olevani syöpähoitojen asiantuntia... mutta sitähän mä yritin jo edellisessä viestissä sanoa että jos se hamppu todistetusti parantais mitään syöpiä niin sitä varmaan jo käytettäis tämä kun on ihan kansantaloudellisestikin aika merkittävä asia.

hamppugramman tuotantokustannukset on jotain muutaman euron / gramma
ja nämä sytostaatit sit taas... no puhutaan pikkasen eri summista, koska niitä ei välttämättä edes anneta ellei saavuteta merkittävää hoitovastetta. (ei oo kovin montaa kuukautta kun mummu kuoli tähän haimasyöpään.)

ei niitä salaliittömörköja nyt ihan jokapaikassa tarvi nähä.
tuskin se (mikä perkeleen rick simpson) ihan pyytettömästi näistä asioista saarnaa... ukko luonut oikeen mukavan uran itelleen. henkilökohtaisesti luottaisin mielummin tutkioihin sekä onkologian lääkäreihin.

ja tähän mielummin saappaatjalassa lähtemiseen en sano muuta kuin että mieli saattais vähän muuttua kun tosipaikka sattuis kohdalle. kyllä kai jokainen siitä henkirievustaan mahdollisimman pitkään kiinni pitää, kuten myös kaikki muutkin eläimet.

Peppi hinaa hippi penaa.

romantiikka

ViestiKirjoittaja romantiikka » 11.10.2008 21:39

Tässä vaiheessa vain unohtuu se pääväittely eli ketä kiinnostaa qmiehen väittelyt.
Virallinen kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle qmiehestä olisi minusta vähintäänkin kohtuullista.
Se voittaa jolla on kuollessaan eniten leluja.

åke pakana
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja åke pakana » 11.10.2008 23:05

ilman kuumiehen ilmestymistä kertomansa tarina tahi asiayhteys ei olisi meille valjennut,
hänen itsensä kertomassa muodossa. siis meille. ( me=oikeauskoiset ns."kannabisuskovaiset")

qmiehen ilmestyttämä tarina / asia on puhdasta kapinaa asenteita kohtaan ja siksi varsin suotavaa.
olen syvästi pahoillani, jollei tällaiset viestit, joita ko. nimimerkki on kovalla vaivalla tekstimuotoon veistellyt, nuohosilla nuistellut, naposilla naistellut, ruohomättäällä ..diibadaaba daadaaa.
.. jää elämään palstan sivuille.
kaikki saamamme uusi tieto on ensin itse pureskeltava / arvosteltava itse ennen kuin olemme valmiit tyrkyttämään sitä eteenpäin kohti tuulipukukaappia.

ja olen tästä kaikesta niin varma, koska olen juuri saapunut vieraisesta maasta arvostelmasta vieraitten ihmisten tekemiä virheitä tahoille, jotka eivät viimekädessä ole sydämessään kiinnostuneita asiasta.

ps. kysyvälle vastataan, kolkuttavalle avataan ja sokeakin kana löytää ja jee jee .
siis venäjän maalla. eli terveisiä sisäkkäisten mummujen maasta.

terveisin wåke wakava.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Kolja
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Kolja » 11.10.2008 23:56

Ainakin mä kirjoitin tuon mun replyn siinä ymmärryksessä että qmies puhuu edelleen kofeiinin toistaiseksi tuntemattomista haitoista, niinkuin näissä muutamissa muissa viimeaikaisissa ketjuissaan. qmies taitaa olla kannabismyönteinen?

Mutta oon kyllä sanonut sanottavani, en ota enää kantaa.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.10.2008 3:55

Kolja kirjoitti:Ainakin mä kirjoitin tuon mun replyn siinä ymmärryksessä että qmies puhuu edelleen kofeiinin toistaiseksi tuntemattomista haitoista, niinkuin näissä muutamissa muissa viimeaikaisissa ketjuissaan. qmies taitaa olla kannabismyönteinen?

Mutta oon kyllä sanonut sanottavani, en ota enää kantaa.

Äänetön totuus voittaa aina.

Kofeeiinin kaikkia haittoja ei tunneta (eikä minkään muunkaan aineen), kaikkien maan päälläänkantamien aineden liiallisella nauttimisella on haittanasa ja liian vähäisellä nauttimisella on myös haittansa. Joihinkin henkilöihin tietyt aineet vaikuttavat enemmän ja toisiin vähemmän, johtuen siitä että joillain on joko geeneissä immuniteettiä tai puutetta, mielenterveyshäiriötä tai vaan jonkinsorttista mieltymystä. Toisinsanottuna jos koet kofeiinin näin suureksi ongelmaksi niin selvitä asiat itsesi kanssa.

Omasta mielestäni kaikki riippuvuudet ja ongelmat johtuvat omasta itsestänsä (ei lasketa esim rasismia tjsp) jotenka jos kokee olevansa jollekkin liian heikko, hakee apua muualta ja jos taas tietää olevansa hallussa niin tekee miten tekee...

Kännissä kirjoitettu mutta asiassa on pointtia ::D

Kumimies
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Kumimies » 12.10.2008 10:26

Ja sitten Kumimies saavutat jakamattomasti karmaa minulta jos osaat asian perustella minulle miksi solumyrkyt ja säteilyllä kudosten hoito vahinkoja minimoiden on parasta hoitoa syöpään?

A

No, minä en forumeilla karman perässä yleensä ottaen pyöri :). Joka tapauksessa kemoterapia ja sädehoito on toistaiseksi tulosten perusteella tiettyihin (ei-leikattaviin) syöpiin paras toistaiseksi tunnettu hoitomuoto (leikattavissakin usein täydentävänä hoitomuotona). Mielestäni sinä itse asiassa vastaat jo tuossa kysymyksenasettelussasi omaan kysymykseesi: vahinkoja minimoiden, syöpä taltuttaen. Jos noilla täsmäruokavalioilla tai edes hampulla olisi oikeasti merkittävää vaikutusta olemassa olevan syövän parantamiseen (huom! olemassa olevan - ei puhuta siis ennaltaehkäisystä), niitä luultavasti käytettäisiin ensisijaisena hoitomuotona.

Ehkä syövän leviämistä voidaan hidastaa noilla mainitsemillasi keinoilla, ehkä. Väitän, että suurimpaan osaan syöpätaudeista ei noilla kuitenkaan ole käytännössä katsoen mitään ennusteellista merkitystä. Yleensä ottaen, syövästä ei pitäisi koskaan edes puhua ikäänkuin homogeenisena tautiryppäänä. On paljon hyvinkin erilailla käyttäytyviä syöpiä - jotkut paranevat lähes itsestään, kun taas toisia ei saada parannettua millään hoitomuodolla. Olet sikäli kyllä oikeassa, että joidenkin syöpien osalta joudutaan turvautumaan edelleenkin hoitomuotoihin, joiden vaikutus ennusteeseen on kyseenalainen. Pääsääntöisesti potilaat (joskus enemmänkin potilaan omaiset) kuitenkin nimenomaan haluavat, että hoitoja ainakin kokeillaan tilanteessa, jossa hoitamatta jättäminen tarkoittaa satavarmaa kuolemaa. Tilastollisesti voi täten ollakin varsin samantekevää, hoidetaanko potilasta hampulla ja täsmäruoalla vai ns. 'oikeilla' syöpälääkkeillä.

Mainittakoon tässä, etten väheksy kannabiksen lääkinnällistä potentiaalia. Tämän hetkinen näyttö ei kuitenkaan kertakaikkiaan tue teoriaa, että pelkästään hampulla tai ruokavaliolla saavutettaisiin yksiselitteisesti parempia tuloksia syöpien hoidossa. Mitä tulee kannabiksen (ja toki myös sen tasapainotetun ruokavalion) käyttöön näiden sinällään raskaiden syöpähoitojen rinnalla, kannatan lämpimästi, mikäli potilas näistä kokee hyötyvänsä. Parantuneen elämänlaadun vaikutus paranemiseen on varmasti merkittävä. Kivuton ja ei-pahoinvoiva potilas kestää rankemmatkin hoidot paremmin, ja tässä minä näen kannabiksen potentiaalin. Toki jos joskus toisin todistetaan, mikäs sen parempaa. Siihen asti en voi suositella jättämään vaikkapa maksasyövän paranemista pelkän hampun varaan. Muuten, sen 'wanhan wiidakon sanonnankin' viestin voi ymmärtää hieman eri tavoin :)

P.s. Aika jyrkkä oli tuo mun aikaisempi kommentti. Ilman muuta pitäisi välttää tuollaisia roiskaisuja. En vaan osaa aina oikein suhtautua määrätynlaiseen likinäköiseen hamppufundamentalismiin.

P.p.s. qmiehen havainnot ovat sinällään mielenkiintoisia, mutta tuo vauhkoilu on kyllä hieman liioiteltua. Osa väitteistä ja havainnoista voi toki pitää paikkansa, mutta itselleni tulee ainakin vaikutelma, että nyt oma kokemusmaailma värittää vähän liiaksi asiaan suhtautumista (milloinpa näin ei olisi). Kuitenkin, jaksamisia qmiehelle. Joku saattaisi tuohon aiheeseen tarttuakin, mikäli ulosanti olisi hieman kiihkottomampaa.
Ei kannata tunkea lunta pilluun!

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”