onko teille koskaan tullut mitään moraalisia ongelmia kasvatuksen suhteen, kun ajattelee että sellanen 400-1000w lamput porottaa
jatkuvalla syötöllä, niin mikä onkaan niiden sähkön kulutus/ympäristövaikutus.
huh, aikasmoista pohdiskelua mutta tulipahan mieleen, että onko tuo sitten ympäristöystävällisempää kuin ostaa etelänmailla auringon valola kasvanutta yrttiä, joka on toki tuotu tänne jollain ympäristöä rasittavalla menopelillä, mutta ehkäpä suurissa määrissä, eli iso määrä ehkä
tuotu loppupelissä suhteessa pienemmällä energian kulutuksella??? tää menee jo vähän sekavaks, mut tajuuks ketään pointtia??
siis ekologisestihan paras tapa kasvattaa on auringon valo, mutta täällä peräpohjolassa vähän hankala yhtälö.
no pentä pohdiskelua ympäristö aktiivisille hamputtelijoille.
tää ei siis ollut moraali saarna tai syyllistys vaan pien mieiskely, oottako pohdiskelleet moista ympäristökysymystä


