Onko mielestänne oikein auttaa nainen eroon miehestään, jos se sattuu pahasti mieheen henkisellä tasolla?
Eli siis, tilanne on sellainen että minulle kehittyi suhde kaverini tyttöystävään, joka on myös ollut aina hyvä kaverini. Suhde on ohi, päätimme yhdessä että kivaa on ollut mutta se on liian törkeää muita kohtaan, koska elän itsekin pitkässä etäsuhteessa.
Salasuhteeni mies oli lyönyt häntä muutaman kerran, haukkui aina kännissä törkeillä nimityksillä julkisilla paikoilla ja kohteli kuin paskakasaa!
Asia vaivasi minua vuosia, kunnes eräänä päivänä puhuin tämän tytön kanssa asiasta&siitä miten kenenkään ei tarvi kestää sellaista kohtelua ja siitä suhteemme alkoi kehittyä...
Autoin heidät erilleen, sillä tytöllä ei ollut rohkeutta jättää miestään koska pelkäsi liikaa.
Onko väärin saada joku tuntemaan itsensä rakastetuksi monen helvetillisen vuoden jälkeen?
Omatuntoni soimaa aina välillä menneiden johdosta, mutta kun ajattelen kuinka se paransi tämän tytön elämänlaatua, tunnen olleeni oikeassa.
Se kohtelu oli kerrassaan järkyttävää, ja kyseinen tyttö on saanut runsaasti onnitteluja kaikilta kavereiltaan rohkean/oikean valinnan teossa
Itse arvostan täydellistä tasa-arvoa, mutta silti tunnen välillä tehneeni väärin kun näen miten ton tytön mies on maassa eron takia.
Vaikeita asioita, ehkä suhteen aloittaminen oli liioittelua tuen antamisessa, mutta se vain tapahtui. Heh, kirjailmellisesti annoin tukea vaikeina aikoina
Ja lisättäköön, että en ole koskaan pettänyt aikaisemmin, vaikka tilaisuuksia on tullut. Enkä petä enään ikinä.
Eli taisi tunteet saada vallan...
Terveisin, eräs foorumilainen