Pahan tekeminen hyvällä tarkoituksella, onko se oikein?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Wannabe-Casanova

Pahan tekeminen hyvällä tarkoituksella, onko se oikein?

ViestiKirjoittaja Wannabe-Casanova » 6.11.2008 18:27

No niin, nyt kaipaan mielipiteitä...

Onko mielestänne oikein auttaa nainen eroon miehestään, jos se sattuu pahasti mieheen henkisellä tasolla?
Eli siis, tilanne on sellainen että minulle kehittyi suhde kaverini tyttöystävään, joka on myös ollut aina hyvä kaverini. Suhde on ohi, päätimme yhdessä että kivaa on ollut mutta se on liian törkeää muita kohtaan, koska elän itsekin pitkässä etäsuhteessa.

Salasuhteeni mies oli lyönyt häntä muutaman kerran, haukkui aina kännissä törkeillä nimityksillä julkisilla paikoilla ja kohteli kuin paskakasaa!
Asia vaivasi minua vuosia, kunnes eräänä päivänä puhuin tämän tytön kanssa asiasta&siitä miten kenenkään ei tarvi kestää sellaista kohtelua ja siitä suhteemme alkoi kehittyä...
Autoin heidät erilleen, sillä tytöllä ei ollut rohkeutta jättää miestään koska pelkäsi liikaa.

Onko väärin saada joku tuntemaan itsensä rakastetuksi monen helvetillisen vuoden jälkeen?
Omatuntoni soimaa aina välillä menneiden johdosta, mutta kun ajattelen kuinka se paransi tämän tytön elämänlaatua, tunnen olleeni oikeassa.
Se kohtelu oli kerrassaan järkyttävää, ja kyseinen tyttö on saanut runsaasti onnitteluja kaikilta kavereiltaan rohkean/oikean valinnan teossa :D :yes:
Itse arvostan täydellistä tasa-arvoa, mutta silti tunnen välillä tehneeni väärin kun näen miten ton tytön mies on maassa eron takia.

Vaikeita asioita, ehkä suhteen aloittaminen oli liioittelua tuen antamisessa, mutta se vain tapahtui. Heh, kirjailmellisesti annoin tukea vaikeina aikoina :doh: :oops:

Ja lisättäköön, että en ole koskaan pettänyt aikaisemmin, vaikka tilaisuuksia on tullut. Enkä petä enään ikinä.
Eli taisi tunteet saada vallan...

Terveisin, eräs foorumilainen

C-unit
1 tähti
1 tähti

Re: Pahan tekeminen hyvällä tarkoituksella, onko se oikein?

ViestiKirjoittaja C-unit » 6.11.2008 18:40

Ensimmäiseksi sitä pahaa teki sen tytön mies. Haukkui ja löi :twisted:

Ilman sitä tuskin tyttökään olisi joutunut tilanteeseen jossa etsii tukea ja turvaa tai mitä vaan tarvitseekin, jostain muualta. Nythän asiat on kohdallaan, paha sai palkkansa ja kituu nyt himassa kelaten oisko pitäny jättää lyömättä ja haukkumatta. Tytöllä ja sulla tuntuu menevän hyvin, ei kai tässä sen suurempaan hässäkään oo aihetta. Ota iisisti.

c

Muokkaus: Jaa joo muiden palautteen luettuani tajusin etten ihan täysin sisäistäny sun postausta. No en jaksa muokata tai kelata enempää, olkoot tuollane postaus.
Viimeksi muokannut C-unit, 6.11.2008 18:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"

viherkasvi

ViestiKirjoittaja viherkasvi » 6.11.2008 18:43

Pettäminen on turhinta paskaa maan päällä. Kantsii kuitenkin kertoa omalle siipalle mitä tuli tehtyä. Muuuten nyt asiat vaikuttaa olevan ihan lunkisti?

Dr. Phil

ViestiKirjoittaja Dr. Phil » 6.11.2008 18:43

Äh olisit ny jättäny kavereide muijat alunperiki rauhaa ja ettiny omat naises. Ei tosta mitään hyvää seuraa.
"kavereiden muijiin ei kosketa".
Sun viestis oli vähä sekava... eli siis nussit sitä muijaa?
Niin siis seurustelet itsekin kun puhut pettämisestä?
Yks huomio kans et on paskamaista olla mies kun aina toi "kohtelee kuin paskakasaa" on kaikkien mielissä vain miehen vika. Ihan kun naisen käytös ei vaikuttais miehen käytöksee parisuhteessa? mut nää nyt on näit asioit mille ei voi mitää...
Ehkä ton parisuhteen ois pitäny loppua jo ajat sitten. Jännä juttu toi parisuhde ku ihmiset ei osaa sitä lopettaa vaik se ois kuinka paska ja sen kummatkin tajuais.
Ja toi et mies on maassa on iha luonnollist. Kyl se menee ohi. :lohtu:

Wannabe-Kasanova

ViestiKirjoittaja Wannabe-Kasanova » 6.11.2008 18:58

Niinpä...

Aika 50/50 hyvä/paha juttu, mutta tulipahan tehtyä... No enpähän oo ainakaan tappanut, raiskannut tai vammauttanut ketään. Eli voin elää kyllä itseni kanssa :wink:

Painotan vielä, että itse elän etäsuhteessa jossa toisella osapuolella ei ole paljoa aikaa hoitaa suhdetta. Mutta rakastamme toisiamme, ja olemme aika vapaamielisiä :laugh:
Tiedän kyllä miten väärää on tehdä näin...

Ja olen kyllä kärsinyt paljon morkkiksesta, mutta se on oma asiani.

Taustatuki

ViestiKirjoittaja Taustatuki » 6.11.2008 19:00

Jos joku nussis mun muijaa,niin nappaisin kylla ukkoa. "Kaverin eukkoon ei kosketa".Ei ikina.
Viimeksi muokannut Taustatuki, 7.11.2008 8:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"

Wannabe-Casanova

ViestiKirjoittaja Wannabe-Casanova » 6.11.2008 19:10

Taustatuki, juuri tota tarkoitan... oon kyllä valmis ottamaan matsin sen mulkun kanssa, ei hätää.
Mutta tollainen ajattelu on liian omistushaluista.
Jos hakkaisit sun muijaa niin että sillä on silmät mustana, se itkis, eläis pelossa yms. Niin mitä mieltä oot, tuntisinko MITÄÄN omantunnontuskaa?
En varmasti olisi ikinä mistään hinnasta pettänyt, jos en olisi joutunut katsomaan vierestä tollaista! :twisted:

Huh et pistää vihaksi sellainen sairaalloinen alistamis/omistamishalu!
Pahimpina hetkinä oisin kyllä mielelläni vääntänyt niskat nurin siltä tyypiltä.

Kukaan muu ei uskaltanut auttaa, mä autoin tyylilläni joka oli väärä, myönnän sen. Mutta lopputulos on hyvä, eikö se ratkaise?
Ehkä olen kieroutunut kun näen asian näin, ja tein mitä tein. Mutta itsepä kannan taakkani.

Taustatuki

ViestiKirjoittaja Taustatuki » 6.11.2008 19:16

Wannabe-Casanova kirjoitti:Taustatuki, juuri tota tarkoitan... oon kyllä valmis ottamaan matsin sen mulkun kanssa, ei hätää.
Jos hakkaisit sun muijaa niin että sillä on silmät mustana, se itkis, eläis pelossa yms. Niin mitä mieltä oot, tuntisinko MITÄÄN omantunnontuskaa?
En varmasti olisi ikinä mistään hinnasta pettänyt, jos en olisi joutunut katsomaan vierestä tollaista! :twisted:

.

En hakkaa. En suosittele muuten naisiin sekoomista, niista ei oo mitaan muuta hyotya kuin seksi.
Viimeksi muokannut Taustatuki, 7.11.2008 8:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"

Wannabe-Casanova

ViestiKirjoittaja Wannabe-Casanova » 6.11.2008 19:27

Ok ok... Taustatuki, ymmärrän kantasi, rakkaus on kahden ihmisen välinen kaunis asia jne.
Mutta en puhukaan nyt yleisellä tasolla, enkä moraalitasolla, vaan tapauskohtaisesti .
Ymmärrätkö?

Hoidan kyllä itse moraaliset ongelmat yms. Ja olen valmis ottamaan turpaani. Se tapahtuu jos karma sallii, kannattaa kysyä sadhuilta enemmän :wink:

dr phil

ViestiKirjoittaja dr phil » 6.11.2008 19:28

Wannabe-Casanova kirjoitti:Taustatuki, juuri tota tarkoitan... oon kyllä valmis ottamaan matsin sen mulkun kanssa, ei hätää.

Huh et pistää vihaksi sellainen sairaalloinen alistamis/omistamishalu!
Pahimpina hetkinä oisin kyllä mielelläni vääntänyt niskat nurin siltä tyypiltä.

Kukaan muu ei uskaltanut auttaa, mä autoin tyylilläni joka oli väärä, myönnän sen. Mutta lopputulos on hyvä, eikö se ratkaise?
Ehkä olen kieroutunut kun näen asian näin, ja tein mitä tein. Mutta itsepä kannan taakkani.

Siis se tosiaan hakkas tuota muijaa? silmä mustana?
Tuo menee kyllä pahasti yli.
Oon taustatuen kanssa samaa mieltä et ei noihin naisiin kannata liiaks seota. Hyöty on just toi seksi sekä ehkä lapset joskus jos niitä haluaa. Tietysti ihminen on aina ihminen ja ihmiseen on mukava tutustua oli se sit nainen tai mies...

Vielä haluan hieman puolustaa tuota mitä alkuperäisestä postauksesta sain kuvan eli jos kerran pari lyönyt... että noilla naisilla tuntuu olevan aika taito ärsyttää miestä ja kerjätä turpaansa koska tietävät sen jälkeen olevansa niitä "viattomia uhreja" ja kaikki ovat heidän puolellaan.
Ja tuo törkeä haukkuminen humalassa kielii nimen omaan siitä, että mieskään ei oikeasti tykkää olla tuon naisen kanssa ja eroa täytyisi todellakin harkita.
Itse en halua viedä roviolle miestä, joka kerran pari on läväyttänyt naistaan. Kuten sanoin parisuhde on aivan oma juttunsa eikä mun mielestä ulkopuolisten luomat moraalisäännöt täysin koske sitä. Kyse on kumminkin kahden ihmisen vuorovaikutuksesta.
Parisuhteen yksi perustava tasa-arvotekijä mielestäni on se, että mies on fyysisesti vahvempi ja naisen luulisi osaavan tätä kunnioittaa. Naisissa on sitten ne omat kunnioitettavat asiansa. Ehkä vähän turhan perinteinen ajattelutapa eikä toimi nykymaailmassa...
meni pahasti ot.
Mut mun mielestä teidän kannattaski ottaa nyrkkimatsi ton jätkän kaa ni saisitte asiat selvitettyä.

typerä tää maailma ku asioita ei selvitetä :D

Kettu/ex-Casanova/kusipää

ViestiKirjoittaja Kettu/ex-Casanova/kusipää » 6.11.2008 19:52

Ketunhäntä kainalossa? Noh, täytyy myöntää että kivaahan se oli, mutta se ei ollut minun ideani. Ja voin sanoa, että itse pistin suhteen poikki, koska se oli mielestäni väärin.
Odotinkin vihaisia kommentteja, ja niitähän tuli.

Se ukko on väkivaltainen kamapää, täysi hirviö sille tuulelle sattuessaan. En olisi voinut enään katsoa pidempään vierestä!

Itseasiassa, olemme sopineet tyttöystäväni kanssa, että jos jommakummalle sattuu moka, niin ei pidä tuntea huonoa omaatuntoa koska elämme kaukana toisistamme.
Rakkaus on pääasia, ja haluamme aina olla vähinttän hyviä kavereita.

Kettu/kusipää/ex-casanova

ViestiKirjoittaja Kettu/kusipää/ex-casanova » 6.11.2008 20:10

Niin, Dr.Philille: Se mies halusi alistaa/pitää hellan ja nyrkin välissä, ei oikeasti rakastaa.

Ja jos joku on fyysisesti vahvempi, eikö silloin pitäisi puolustaa toista, ei lyödä?

Olen kannustanut molempia jatkamaan omaa elämäänsä, ja tukenut molempia eron jälkeen.Tasapuolisesti. Vaikka en kunnioita tota ukkoa.
JA itseasiassa, sanoin tolle ukolle päin naamaa mitä ajattelen sen tavoista kohdella tyttöystäväänsä. Meni aika hiljaseksi, ja nyt se kuulemma on alkanut tajuta että minkälainen se on ollut ja katuu syvästi, ei kuulemma enään viinakaan maistu. Saas nähdä...

Ja jos se muuttuu oikeasti, lupaan auttaa heitä palaamaan yhteen. Sen verran olen velkaa, ja enemmänkin. Aion tukea kumpaakin niin paljon kuin pystyn.
Toivon kaikkea parasta heidän suhteelleen!

ns. Dr Phil

ViestiKirjoittaja ns. Dr Phil » 6.11.2008 20:29

Kettu/kusipää/ex-casanova kirjoitti:Ja jos joku on fyysisesti vahvempi, eikö silloin pitäisi puolustaa toista, ei lyödä?

Äh, tarkennampa vielä hieman tätä tuhoontuomittua kantaani:
Eli tietysti pitää puolustaa jos nyt puolustettavaa on. Pointti oli se, että kyllä siinä rauhallisempikin mies saattaa tuohduksissaan läväyttää jos kuulee aamusta iltaan nalkutusta kotonaan, eikä löydä muuta ulospääsyä tilanteesta.
(itse en ole ikinä naista lyönyt, lähellä on ollut)
Tiedän että voimalla alistaminen ei tule ikinä toimimaan!

Eli joo jätkä oli kusipää ja muija epätoivonen ja saitpahan pillua itelles siitä kaaoksesta lohkastua. Oot mies ja mies on heikko eli ymmärrän sua. Olisit voinut saavuttaa saman päämäärän ilman tuota nussimistakin.

Kauan nää muuten oli seurustellut? Asuivatko yhdessä? uteliaisuus heräsi :)

Tuppu_

ViestiKirjoittaja Tuppu_ » 6.11.2008 20:30

Tappeluun tarvitaan aina kaksi, joten ei se mies varmaan ihan huvikseenkaan sitä naista lyöny. Jotenkin vain tuntuisi aika kaukaa haetulta, että mies juo ja sitten alkaisi vain pahoinpitelemään naistaan. Varatun ja KAVERIN naisen ottaminen on erittäin törkeää, mutta ei sinänsä hämmästytä jos pitää kaverinaan agressiivisia pahoinpitelijöitä. En usko teidän suhteenne kestävän, mutta saat syyttää eron jälkeen siitä sitten vain itseäsi. Toivottavasti en joudu sinun kanssasi koskaan tekemisiin, mutta hyvää syksyä vain sinullekin.

pepe

ViestiKirjoittaja pepe » 6.11.2008 21:08

Tuppu_ kirjoitti:Tappeluun tarvitaan aina kaksi, joten ei se mies varmaan ihan huvikseenkaan sitä naista lyöny. Jotenkin vain tuntuisi aika kaukaa haetulta, että mies juo ja sitten alkaisi vain pahoinpitelemään naistaan. Varatun ja KAVERIN naisen ottaminen on erittäin törkeää, mutta ei sinänsä hämmästytä jos pitää kaverinaan agressiivisia pahoinpitelijöitä.

Ei ole ollenkaan kaukaa haettua, että mies juo ja hakkaa eukkoa. Niihä noi kovanaamat tuolla kadulla tekee, että juovat pään täyteen ja lyövät ns. "sucker punchilla" ohi kulkijoita naamaan. Eikä ne kundit välitä, oliko se uhri mies vai nainen. Joten miksi ei omaa naisystävää voisi löydä kännipäissään ihan noin "muuten vaan"?

Oli varmasti aivan inhimillistä auttaa tuo nainen pois vaikeasta parisuhteesta, mutta minun logiikalla ihminen kyllä lähtee kun mitta täyttyy (tai no, tarvitaanhan siihen varmasti pieni liekki, ennen kuin monen helvetillisen vuoden jälkeen voi nousta ylös). Minustakin on todella tuhmaa ja hävytöntä ottaa kaverin nainen (vaikka hänen kumppaninsa olisi kuinka väkivaltainen ja ttumainen tahansa!), säähän oisit voinu auttaa sen pois tilanteesta ja antaa hänen elämänsä rakentua uudelleen, ilman teidän välistä rakkaussuhdetta! Ja muista, elät tasan niin arvokasta elämää ja suhdettasi kuin itse haluat!

jackass
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja jackass » 6.11.2008 21:51

Wannabe-Casanova kirjoitti:Taustatuki, juuri tota tarkoitan... oon kyllä valmis ottamaan matsin sen mulkun kanssa,

Wannabe kasanova kirjoitti myös että se väkivaltainen kamapää halusi vaan pitää hellan ja nyrkin välissä ei oikeesti rakastaa.

kamapäitähän me olemme tällä foorumilla enempi vähempi kaikki... vai tulitko erehdyksessä HAMPPUFOORUMILLE...ja sinäkö sitten OIKEESTI rakastaisit tätä tytteliä oman tyttöystäväsi ohella? :think:

ekassa viestissä kerroit että kyse on sun kaverista. ja nyt oot jo valmis tappelemaan sen mulkun kanssa :lol:

onneks mulla on vähän lojaalimpia nämä kaverit. voiko pillu sekoittaa noin pahasti miehen pään???
Viimeksi muokannut jackass, 7.11.2008 5:49. Yhteensä muokattu 7 kertaa.

nettle

ViestiKirjoittaja nettle » 6.11.2008 22:05

jackass kirjoitti:voiko pillu sekoitaa noin pahasti miehen pään???

Voi. Ja paljon pahemminkin.
Hippies. They´re everywhere. They wanna save the earth, but all they do is smoke pot and smell bad.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 6.11.2008 22:57

Vaikeita tilanteita tommoset, kaikille teistä on tullut paskaa niskaan. Ja kuten joku jo mainitsikin, parisuhteet on aina kahden ihmisen välisiä sopimuksia, oli ne sitten miten huonoja tahansa. Ulkopuolisen on niihin paha puuttua, niin sun noiden kahden ihmisen suhteeseen (vaikka tarkoitus oli kyllä hyvä) kuin toisaalta ihmisten täällä sun tilanteeseen. Jos mokaa, tai tekee jotain mitä ei pitäisi tai minkä huomaa virheeksi, sen kanssa on vaan sen jälkeen elettävä. Ainoa neuvo, minkä ehkä voi antaa, on että mieti mitä kukin noista ihmisistä sulle merkitsee ja toimi sen mukaan/teet välit selviksi niiden kanssa. Jos seurauksena on lisää konflikteja, sitten seurauksena on lisää konflikteja.

Pahassa tilanteessa kieltämättä olet (itsekin olen kerran pettänyt ja sotkussa olevat ihmiset liittyivät toisiinsa duunin kautta, se oli kyllä suuri kämmi joka opetti paljon), yritä ehkä vähän vähemmän miettiä tilannetta oman pesän puhdistamisen kannalta, niin asiat ehkä järjestyvät niin kuin niiden pitääkin. Paskaa tapahtuu ja paljon pahempaakin paskaa kuin tämä. Eikös tämä ole kuitenkin loppujen lopuksi aika tyypillistä :) Tsemppiä.

Itse paskiainen

ViestiKirjoittaja Itse paskiainen » 6.11.2008 23:44

Pillu voi sekoittaa pään, varokaa sitä! Pitäisi julistaa laittomaksi mokoma. Ehkä joku teistä kannattaa burkhia naisten päällä yms. en tiedä.

Olen mennyt itseeni hyvin syvälle asian takia, ja tyttöystäväni ei ole mikään tyhmä :wink: Mutta asiat ovat hyvin meidän välillämme.
Ja tosta kaverista jonka tyttöystävään sekosin...
Meillä on aina välillä välit poikki sen käytöksen takia, eli en kyllä tunne sitä kohtaan tavallaan huonoa omaatuntoa, tavallaan taas tunnen kun näen että se kärsii.
On se muakin yrittänyt kännissä pahoinpidellä, raivonnut yms. monesti.

Eikö ole mielenkiintoista nähdä ihmisen pimeä puoli näin anonyymisesti?
Itseasiassa tälläinen pistää miettimään, että mitä kauheita luurankoja teillä muilla on kaapissa?
Olisi mielenkiintoista kuulla!

Ja täytyy vielä sanoa kannabiksesta (sillä onhan tämä hamppuforum): Se itseasiassa lievensi kynnystäni sortua tähän tyttöön.
Onneksi en tehnyt Örkkejä :lol: (ei pahalla, kunnioitan rohkeuttasi!)

Pilvi lisää haluja ja laskee kynnystä, sanokaa mitä sanotte. Onhan se vanha lemmenyrtti. Mutta en todellakaan syytä pilveä tästä, vaan itseäni.

Nyt katoan taas foorumin varjoihin ja seuraan mielenkiinnolla muiden luurankojen ulosmarssia, jos sellaisia löytyy...
Rohkeasti vaan, kritiikki tekee hyvää! Itse en ainakaan tuomitse ihmisiä tälläisten asioiden perusteella. Kuten joku jo sanoikin, kukaan teistä ei tunne niitä ihmisiä jotka liittyvät asiaan.
Eikä tiedä taustoja tai mitään sellaista.

Olen erittäin sosiaalinen ja rauhaa rakastava ihminen, enkä halua kenellekään mitään pahaa. Nyt kaveripiiri voi hyvin paljon paremmin!
Julmaa manipulaatiota tälläinen, mutta ei voi mitään.

noseleap

ViestiKirjoittaja noseleap » 7.11.2008 0:00

Itse paskiainen kirjoitti:Pillu voi sekoittaa pään, varokaa sitä! Pitäisi julistaa laittomaksi mokoma. Ehkä joku teistä kannattaa burkhia naisten päällä yms. en tiedä.

Olen mennyt itseeni hyvin syvälle asian takia, ja tyttöystäväni ei ole mikään tyhmä :wink: Mutta asiat ovat hyvin meidän välillämme.
Ja tosta kaverista jonka tyttöystävään sekosin...
Meillä on aina välillä välit poikki sen käytöksen takia, eli en kyllä tunne sitä kohtaan tavallaan huonoa omaatuntoa, tavallaan taas tunnen kun näen että se kärsii.
On se muakin yrittänyt kännissä pahoinpidellä, raivonnut yms. monesti.

Pilvi lisää haluja ja laskee kynnystä, sanokaa mitä sanotte. Onhan se vanha lemmenyrtti. Mutta en todellakaan syytä pilveä tästä, vaan itseäni.

Nyt katoan taas foorumin varjoihin ja seuraan mielenkiinnolla muiden luurankojen ulosmarssia, jos sellaisia löytyy...
Rohkeasti vaan, kritiikki tekee hyvää! Itse en ainakaan tuomitse ihmisiä tälläisten asioiden perusteella. Kuten joku jo sanoikin, kukaan teistä ei tunne niitä ihmisiä jotka liittyvät asiaan.
Eikä tiedä taustoja tai mitään sellaista.

Olen erittäin sosiaalinen ja rauhaa rakastava ihminen, enkä halua kenellekään mitään pahaa. Nyt kaveripiiri voi hyvin paljon paremmin!
Julmaa manipulaatiota tälläinen, mutta ei voi mitään.

Shhh, ei ole mitään hätää. Kaikki on hyvin. Ole rauhassa. Nuku hyvin. Sä oot varmasti tosi hyvä ja rauhaa rakastava tyyppi, ei narsismin hiukkaakaan.
"Heräsin taas omasta lokerostani, asun kerroslokerossa,kalliossa. Pakkasin kamat, hyppäsin ylös alas lokeroon joka vei minut alas."

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”