apua! naapurin hajut häiritsee - mitä tehdä?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
vittuuntunut naapuri!

apua! naapurin hajut häiritsee - mitä tehdä?

ViestiKirjoittaja vittuuntunut naapuri! » 13.11.2008 7:33

hei fellow hampuusit!
jännä, mutta vähemmän kiva juttu;
pistin ensikasvatuksen pystyyn. halusin varmistaa, että kaikki menee oikein ja tulee tehtyä "by the book" joten panostin kunnon setuppiin.
eli kaapissa on cooltube, aktiivihiili, valoisan ajan ja pimeän ajan omat ufot eri tehoilla jne - tonnin setti ;)
kasvit ei haise yhtään asunnossa, ei sitten yhtään - vaikka lajikkeet on kalan mukaan vahva tuoksuisia.

mutta; jonkun naapurin kasvi haisee ihan helvetisti!
koko suurehkon taloyhtiön rappukäytävä haisee! haisee niin paljon, että oma eteinen haisee hampulle, mutta kun asuntoon tulee sisään - ei haise enää yhtään, eli tiedän ettei haju tule omista kasveistani. haisee niin paljon, että 14 vuotias serkkuni, joka ei eläessään ole varmasti kasvavaa kukkaa haistanut, kysyi rappiksessa että mikä ihme täällä haisee.

vituttaa kun itse panostaa setuppiinsa minimoidakseen kiinnijäämisen, ja joku idiootti naaapuri uhkaa huolimattomalla toiminnallaan mokata.

mitä te tekisitte tässä tapauksessa?

olen itse miettinyt, että jättäisi lievästi kryptatun viestin rappikseen esim; "hyvä hampuusi, osta ufo!" tms... mutta voi sen muutkin tietty ymmärtää.
ja sitten taas, että olisiko tuo haiseva urpo sitten siitäkään moksiskaan.

avokaado

Re: apua! naapurin hajut häiritsee - mitä tehdä?

ViestiKirjoittaja avokaado » 13.11.2008 9:32

Vahvasti kryptatty viesti olisi hyvä.

"Hei, haistoin ke. klo 16:20, että joku käryttelee suitsukkeita asunnossaan. Hoitakaa suitsukkeita vaativat rituaalit vessassa, ettei koko käytävä haise buddhalle."

Pakkohan tuolle jotain on tehdä. Pistät sitten joka tapauksessa päivitystä, miten kävi. Samasta aiheesta on muuten aiemminkin keskusteltu jossain topikissa, eli ratkaisut kiinnostaa.
"Hampun kasvattaminen on melko työlästä, sillä siihen tarvitaan muun muassa lamppuja ja kastelulaitteita".

tsapakka

ViestiKirjoittaja tsapakka » 13.11.2008 10:50

Voithan kokeilla myös jättää tähän esim. jonkunlaiset tuntomerkit asuinpaikasta, talosta jne.. Jos et suoraan kaupunkia/kaupunginosaa kehtaa laittaa.

Elfai

ViestiKirjoittaja Elfai » 13.11.2008 11:24

mullakaan ei oo hajun poistoa, iik! Ei kai kukaan sitten juuri sun ovelle tuu jos haju tuntuu tulevan jostain muusta kerroksesta. ts. peität oman minimaalisen hajun rapun hajulla. Kuin ulkona ois niin kirkasta että natikka ei näy ulos... Kyllä niin monessa rapussa jo haisee ettei sen takia kaikkia kämppiä kollata, paitsi jos talonmies haluaa savut.

vittuuntunut naapuri!

ViestiKirjoittaja vittuuntunut naapuri! » 13.11.2008 12:59

Niin, mietin vaan, kun asun itse luultavasti alempana kuin tuo huolimaton kasvattelija, että jos sedät tulee koirien kanssa sisään niin haistaako ne sen mun bushin
vai sen joka vahvemmin tuoksuu?

Ehkä teen niin, et koitan paikallistaa hajun omalla nokalla ja laitan lapun postiluukusta.

Kasvattaisin ite tai en, niin silti must hajuista täytyy pitää huolta. Niin huomattavan vahva haju ei kuitenkaan oo välttämättä kaikkien mielestä kiva.
Postaan myöhemmin, että kuinka tapauksessa käy.

En tietty haluu itteeni, tai ketään muutakaan hampuusia mokata, joten en viitti ees kuvailla mestoja.

-lalalaa-

ViestiKirjoittaja -lalalaa- » 13.11.2008 13:49

Heitä edes lääni tai jopa kaupunki?
Ehkä kyseisen alueen foorumia selaavat hampuusit
tekevät tämän jälkeen korjaustoimenpiteitä?

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 13.11.2008 18:55

Meidänkin rappukäytävässä on alkanut heisemaan, vaikka en itse kasvata. En kuitenkaan ole ajatellut puuttua siihen mitenkään.

örkki

ViestiKirjoittaja örkki » 13.11.2008 20:42

Vieras kirjoitti:Meidänkin rappukäytävässä on alkanut heisemaan, vaikka en itse kasvata. En kuitenkaan ole ajatellut puuttua siihen mitenkään.

Ole onnellinen kun saat edes heistella. Mene muualle trollaan.
Don't hurt the Rastafarian

kameleontti

ViestiKirjoittaja kameleontti » 14.11.2008 15:42

Tästä on ollu aijemmin jo threadi ja joku vielä teki sellasen lapun, jonka voi tulostaa ja heittää naapurille.. huoh...

Onko kaikki hampuusit idiootteja/urpoja jos ei ole ufoa ja aktiivihiiltä?

Niin ja kyl ne koirat ne sunki puskat löytää luultavasti jos sinne astuvat.

Viheltäjä

ViestiKirjoittaja Viheltäjä » 30.11.2008 4:00

Aikoinaan kun jakelin vielä lehtiä (sanomalehtiä) niin ainut muisto koko duunista jäi, että ainakun pääsin siihen yhteen rappuun niin pöllähdys kävi kun avasi rapun oven. Kämppä taisi sijaita ylimmässä kerroksessa koska haju senkun voimistui sinne mennessä.Se on kyllä jännä fiilis, kun haistaa tutun tuoksun bussissa tai rapussa.Tosin ongelma on aika kinkkinen. :think:
Jokaisesta päivästä pitää nauttia-

lettuvesku

ViestiKirjoittaja lettuvesku » 1.12.2008 6:47

Viheltäjä kirjoitti:Aikoinaan kun jakelin vielä lehtiä (sanomalehtiä) niin ainut muisto koko duunista jäi, että ainakun pääsin siihen yhteen rappuun niin pöllähdys kävi kun avasi rapun oven. Kämppä taisi sijaita ylimmässä kerroksessa koska haju senkun voimistui sinne mennessä.Se on kyllä jännä fiilis, kun haistaa tutun tuoksun bussissa tai rapussa.Tosin ongelma on aika kinkkinen. :think:

kohtalon toveri. ihan älyttömiä tuoksuja on välillä tullut vastaan. aika kylmänviileä hahmo saa olla kasvatusten takana jos ei jaksa reagoida siihen kun KOKO rappu haisee dub studiolle kingstonissa.

yleensä siinä pystyy paikantamaan suht tarkasti kasvatuskämpän mutta en puuttuisi asiaan muuta kuin omassa rapussa. lappu luukkuun vaan. vaikka nimettömänä, tuskin kiivastuu koska kyseessä on toverillinen huomatutus eikä mitn uhkailua. ellet tietysti kirjeessä uhkaile.

multakurkku

ViestiKirjoittaja multakurkku » 3.12.2008 18:36

Itse olen kehittänyt varsin näppärän idean.

Postiluukun alle sellane ilman raikastin..

Ja en usko, ett' hajut menee naapuri kämppään hormin kautta.. Koska eihän paskan hajukaan mene. Toiseksi.. ennen kesää kävi talonyhtiö säätämässä kasvatus kaapista hormit kohilleen.
Sellaset ufot ja hiilet on mulle täyttä hifistelyä-. :x
Laman ja säästämisen vuoksi valo tunnelin päässä sammutetaan :guru:

Sicknames

ViestiKirjoittaja Sicknames » 6.12.2008 20:55

Mun nokka ainakin johdatti mut tarkasti naapurin oven taakse punavuoressa asuessani, uskalsimpa jopa koputtaa ja ystävystyttiinkin. :mrgreen:

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”