Kuva

Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Avatar
Beginner2009
Viestit: 203
Liittynyt: 15.1.2009

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja Beginner2009 » 26.10.2019 0:59

Vaikka aikaa oli jo vierähtänyt tarinoista säteilytetystä superbudista, en voinut olla tunnistamatta tuota liuhuavaa rasvalettiä nahkatakkeineen. Ostarin käytävät näyttivät liian kapeille hänelle. En ollut varma olisiko minun pitänyt esittää olla tunnistamatta häntä vaiko auliisti tervehtiä.

Toteutukseen asti ajatukset eivät ehtineet. "Mitäs jäbä!" - muikealla virheellä varustettuna kantautui korviini. Kertoi minulle aikansa tutkineen toisenlaisia maaperiä, mutta halu palata tänne oli kova. Tästä syystä herraa ei ollut näkynyt. Kertoi myös muistavansa tarinat säteilytetystä superbudista. Asia oli painanut hänen mieltään, erityisesti siksi, että tuota budia ei ollut vielä edes. Oli kuulemma kova hinku saada markkinoille, mut mutkia oli tullut vastaan. Innostuksen huumassa kaikki olikin mennyt pieleen. Hän pyysi minua ostarin pystybaariin, jotta voisi kertoa loppuun tarinan.

Itselleni kahvi, kaverille huurteinen. Kaiken piti olla jo melkein valmiina, hän kertoi. Oli kuulemma jo protot testailtu ja laitteisto kondikses. Hän kertoi muistavansa hyvin tuon illan ja senkin, ettei corollan kyyti vienyt häntä ees kotiin. Sitten oli tullu puhelu "et mitä vittua!?!" Oli nimittäin posahtanu laitteisto. Hän katsoi haikeana tuoppia ja vakavoitui - "en siis todellakaan sinua kadonnut". Mut ajat kuulemma muuttuu ja nytkin on "wind of changes". Salaisuus kuulemma piilee siinä, miten budin päällä kasvavan tihku-kristallin määrä saadaan maksimoitua. Katsoin kuin hidastettua filmiä, kun näin lompakon tulevan esiin povitaskusta ja käden ojentavan setelin minulle. Sovimme vielä illaksi uuden tapaamisen kaupungin toiselle laidalle. Hän vinkkasi jotain olevan tekeillä.

Lähiöiden hilseilevät kiviseinät, muutama lautasantenni parvekkeillaæ ja kilvetön romu parkkipaikalla iskostivat todellisuudentajua. Näin ovisilmästä avautuvan valon ja samalla ovi avautui. Kaveri kertoi hiljattain asentaneensa, kätevä kuulemma. Hän kertoi myös, että eduskunnanoikeusasiamies on linjannut, ettei oven avaamatta jättäminen virkavallalle johda syytteisiin.
Kaveri nappasi eteisen pöydältä jonku A4 paperin. Aloin lukea paperia.
"OFFICIAL SERTIFICATED LICENCE - MEDICAL MARIHUANA CANNABIS GROWN - EU EUROPEAN UNION - Suomen Sosiaalinenministeriö, Suomen terveyslautakuntaministeriö, Suomen turvallisuus viranomaisten ministeriö - Virallinen lupa EU:n alaisuudessa myöntänyt kasvattaa kannabiskasvia lääkinnälliseen käyttöön. - DNR001/00420 VIRALLINEN LUPA, - EU EUROOPAN UNIONI"

LUVAN HALTIJA:

KANSALAISUUS:

SOTILASARVO:

LUVAN VOIMASSAOLOAIKA:

Tämän luvan myöntänyt
EU MINISTRY OF HEALTH CARE AND SOCIETY

Yhdessä
Suomen ministeriöiden yhteistyön minister, Suomen Sosiaalinenministeriö, Suomen terveyslautakuntaministeriö, Suomen turvallisuus viranomaisten ministeriö

Yllämainittujen viranomaisten edustajat tai heidän valtuuttamansa henkilöiden -
Allekirjoitukset:"xnxx.xhcfxxx
Xxxx Xxxx Xxxx, Xxxx xxxxxxx

Katselin paperia ihmeissäni. Hän kertoi yhen kyläläisen noit jaelleen. Olikohan about kymmenelle noita ehtinyt antaa ni jo tuli puhelu, et olivat käyneet. Soittaja oli kertonut näyttäneensä sertifikaattia ni olivat eteisessä seisseet sitä lukemassa ja todennut et asiat onkin sitten kunnossa ja lähteneet. Sertifikaattimies oli ruvennut uhoamaan puhelimessa et nyt sitten pikkasen nopeaa muuttoa kuviin ja sanonut et tulevat takas. Paku oli löytynyt ni sinne olivat ehtinyt työntää tavaraa. Olivat tulleet takas ja kyllähän sitä sitten oli yhdessä ihmetelty asunnon rekvisiittaa ja juuri voimakkailla puhdistusaineilla suoritettua siivousta . Loppuun asti jäbät väitti, että mitään sertifikaattia ei ole, eikä ole ollut.

Astuttuamme olohuoneeseen yllätyin asunnon viihtyisyydestä. Pehmeälle sohvalle, hyppäs keittiöstä nunchukut käsissä. "Nää oli pakko näyttää!" Kertoi hiljattain tilanneensa ja opetellut liikkeitä. Kuulemma tosi tehokas ase lähikamppailussa.
"Kirjoitettu ei aina ole totuus"

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1751
Liittynyt: 16.5.2012

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 26.10.2019 15:00

Kerran olen yrittänyt pikakuivata microssa, mutta tuloksena osa nupusta paloi, osa höyrystyi, ja loput jäivät märäksi.

Muutoin itse aiheeseen. Kerran Keravalla nokitettiin Viljamin kanssa Kauppakaari#14:a joka oli säteilytetty 10m päässä Ranen sädekehästä. Vaikutus oli vastaava kuin oltaisiin syöty A4 arkki tutkari blottereita.
"Jokainen kuollut harsosääski on 300-400 munaa vähemmän mullassa". -Martat

Theishiyeyy

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja Theishiyeyy » 1.11.2019 14:59

:pimp:
300lbs niggerfaggot kirjoitti:Kerran olen yrittänyt pikakuivata microssa, mutta tuloksena osa nupusta paloi, osa höyrystyi, ja loput jäivät märäksi.

Muutoin itse aiheeseen. Kerran Keravalla nokitettiin Viljamin kanssa Kauppakaari#14:a joka oli säteilytetty 10m päässä Ranen sädekehästä. Vaikutus oli vastaava kuin oltaisiin syöty A4 arkki tutkari blottereita.

Sä et voi olla tosissaan. Et ainakaan kun mietit tätä ja halaat Äiti Ammaa, joka tulee Suomeen 12-13. päivä marraskuuta. Sanotaan että Ammalla on maailman isoin sydän. Sun... Kohdistetusti mainonta sulle että Sun pitää kokea se Äiti Amman halaus..

Oikeesti. Jos sullon pokkaa mennä sinne parin brownien jlkeen voin kyl nostaa hattua sulle - mut mun mielest tää foorumi on löysä isöjä botti tarvii saada saarakkeelle bottei täynnä. Etten oikein oo varma.
Unohdin aiheen mutta voin kyl sanoo et nää ylimystö äjäläbäristö möstö oo mistään kotoisin.

Ja nyt jos oot unahtanu miks quottasin.. venaa vähän. Mitä mä tuol oikeesti yritin sanoa?
Yritin sanoa että olisi hyvin mukavaa, jos sinunlainen hampuusi kävisi tämän Suomen vierailun aikana halaamassa. Linkki on tässä...
https://amma.org/meeting-amma/europe

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1751
Liittynyt: 16.5.2012

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 1.11.2019 15:43

Olisi coolia istua Äiti Amman kanssa kaulakkain ja mutustella keksejä yhdessä. Veikkaan kyllä että että se vain älyttää. Sillä on oma 2l kokispullo Intiasta mukana, kun 1,5l pullosta tulee vajarit.
"Jokainen kuollut harsosääski on 300-400 munaa vähemmän mullassa". -Martat

Leffa

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja Leffa » 1.11.2019 17:09

Oot jo lukenu Amman oppilaitten kirjoja ja niissä puhutaan äly polttamisesta? Aika kaukaa haettu väite. Niin kuin säteilytetty superbudi. Voisin vaik antaa neuvon, että kannattaa ohjata poltteluun aika syvä ja hyvin diippi intentio.
Niin tulee jotain muutakin materiaa kuin kahden litran kyykkä dissii.

Chiller
Viestit: 1338
Liittynyt: 20.3.2016

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja Chiller » 2.11.2019 11:41

:pimp: Totta :think: :wink:
Kaikessa kahoisuudessaan tuossa piilee totuuden siemen. Säteilyhän vaikuttaa hartsin tuottoon, ainaski auringon säteily...

velvollisuuden tunne

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja velvollisuuden tunne » 2.11.2019 16:39

koskettavaa huolenpitoa! melkein halasin omaa äitiä! tajusin että se on aina sen näkönen että haluais saada halin! :lol: Kiitos! mitenhä jatkossa sätelyannos! tutkimuksia ja haastatteluja tiedossa! :pimp: :think:

reggautumassa

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja reggautumassa » 2.11.2019 17:03

vielä jatkan että ihan kuin omasta elämästä täällä kirjotettuna. Tais tulla hyvin paranoia esiin. En ole siis hullu. Ois hyvä osallistua kannabis & Paranoia Skitsofrenia tutkimukseen jossain lääkäritaloinstituutissa. Mustapakettiauto vaa puuttuu! :lol: vaikka tuntunut jo pitkään että alottivat ite aiheen puhua vastaanotolla. Positiivinen kusitesti ja osottautu cbd öljyks. ei ollenkaan hakutuloksia aiheeseen liittyen. vaaroista vaa ei ollenkaa edes englanniks parantamisesta tai parantamisyrittämisestä. jokseenki ilonen kun joskus paranoia on vaa niin huvittavaa alkukuumotuksen jälkeen. mitähän lienee lääkärienlausunto kun ei o sairaus? Pelottelevat suotta nuo vastaanpuhujat kait ne suojelee niitä jotka on vilpittömiä. vai onkohan niillä muu syy siihen? minun tapauksessa tulin vain tietoisemmaks kärsien sitten pois henki-ajattelusta. Henki ja piruhan ei siitä mitään ymmärrä muuten kuin vittuilemalla ja hajottamalla ennen kuin taas on joku asia vialla sen mielestä. on kuin pahimmasta elokuvasta. esimerkkiajatuksia vaa kirjottelen.

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1751
Liittynyt: 16.5.2012

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 2.11.2019 17:54

Öh...siis Äiti Amma vetäsi positiivisen kusitestin? Kyllä aina polttaessa pitäis olla geiger-mittari toisessa kädessä ja kyykkä toisessa.
"Jokainen kuollut harsosääski on 300-400 munaa vähemmän mullassa". -Martat

Lego999

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja Lego999 » 2.11.2019 18:17

Kukka rikkoo rajoja. Se on rakkauden rajoja rikkova aine.
Poltettuna ei ehkä niinkään mutta syötynä se on todellinen psykedeelinen kokemus.
https://youtu.be/QRdP0duw59s
Oon nykyään sitä mieltä, että kukka on kolmasosa lsd:stä.
Sen takia se on niin uskomattoman vaikeaa polttaa.

Hmm...

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja Hmm... » 2.11.2019 18:33

Ei se ainakaa auta siihen mihin pakottamalla ajais.

627ZJ

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja 627ZJ » 3.11.2019 4:26

Se idea on miks heräsin kolmelta ja poltin parikolme minaa sitten säteilytettyä superbudia.
Itelleni kannabis tarkoittaa antautumista. Antaudu todellisuudelle. Se on kiistanalainen totuus, mutta antautuneiden on hyvin helppo ajatella, että säteilytetty superbudi onkin totta.
Kehottaisin myös katsomaan docventuresia. Sehän löytyy ilmaisena yle Areenasta.
Tää on vain mun ajatusten juoksua.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija