Kuva

Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Mietteliäs

Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja Mietteliäs » 10.4.2009 15:14

Tää juttu lähti liikenteeseen kun olin käymäs kaupas. Kaupan pihal tapasin yhen paikallisen hörhön. Hän oli jotenkin kiihtyneessä mielentilas ja jäi juttelemaan mun kaa. En ollut nähnyt häntä aikoihin, joten vaihdettiin vähän kuulumisia. Hän pyysi minua hieman sivumpaan, hiljensi ääntä ja rupesi kertomaan kuinka nyt olisi sairaan tehokasta kukkaa tarjolla.

"Siis tää superbudi on yhtä sairaan tehokasta settii ku Tsernobilin metikössä kasvanut säteilyä saanut hamppu! Ei hitto mä sanon et tän mutantin lehdetkin vie sult tajun!"

"Siis tää on kato valmistettu nii et oon poistanut mikrosta tiettyjä säteilysuojauksia ja laittanut sen kasvien viereen ajastimen kaa, kato et kasvi saa hyvät säteilyt ja sen teho kasvaa säteilymutaation kautta"

Kuuntelin mielenkiinnolla, mutta silti pienellä varauksella. Kaverin kasvot ja otsa olivat hieman hikisen oloiset ja kysyin onko kaikki kunnossa.

"Joo, joo, kato kaikki on hyvin. Mut kato mul ei nyt oo just cashii mukan ja kännykkä jäi himaan joten vippaa mulle 20 ekee ni käyn tilaa tuolt bensikselt taksin ja käyn saman tie hakee superbudii, hei siis mä hyvitän sen kakskybää sit budista."

Kaveri lähti kohti huoltoasemaa. Jäin vähän matkan päähän seuraamaan tilannetta. Kaveri tuli huoltsikalt mäyriksen eli 12-päkin kaa ulos ja jäi ilmeisest oottaa sitä taksia. Mut hän taisikin tavoittaa jonkun frendin ja Corolla nappasi hänet kyytiin.

Sain vähän myöhemmin viestin et hän ei tänään pystykään enää tapaa vaan hoitaisi homman loppuun huomen.

Tää siis tapahtu keskiviikkona ja must tuntuu et mitään superbudia ei ookaan. Pitää varmaan pyytää 20 eurookin takas vaik en kukkaa huolikaan.

Sihaus
Viestit: 940
Liittynyt: 18.12.2008

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja Sihaus » 10.4.2009 15:15

Hehe.Ei sitten epäilys herännyt missään vaiheessa.

Hih hiii.

Toihan on hyvä kikka jos iskee akuutti rahapula karmeissa kanuunoissa,sais helposti bisseen rahat :D

Kuinkahan tiukkaa settiä se Tshernobylin mettissä kasvava heinä on,varmaan saisi viimeisen tripin kun sitä sauhuttaisi.

Hehe...tää juttu pelasti mun pitkänperjantain. :pimp:
Viimeksi muokannut Sihaus, 10.4.2009 15:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kyllä aina pitää olla vähän Kekkilää, ei Kesää ilman Kekkilää!

hisweirdness
Viestit: 643
Liittynyt: 8.4.2007

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja hisweirdness » 10.4.2009 15:17

Mietteliäs kirjoitti:
Tää siis tapahtu keskiviikkona ja must tuntuu et mitään superbudia ei ookaan. Pitää varmaan pyytää 20 eurookin takas vaik en kukkaa huolikaan.

Ei millään pahalla mutta kestikö oikeasti 2 vuorokautta päätyä tähän tulokseen ? :D
Viimistään siinä vaiheessa kun kaveri hyppää corollan kyytiin mäyrä kainalossa olis pitäny tajuta rahottavansa syyhkyrotan dokaamista.
Massit takasin ja vähän vaihtorahaa kaverille.
Vittu on sullakin kusta päässä paha hajune idiootti lappupää hippi (c) tintZaa :lol:

Avatar
Dub kostaja
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 560
Liittynyt: 3.10.2003

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja Dub kostaja » 10.4.2009 16:05

Kannattaa pysyä kaukana noista säteilyjutuista. Mistä sitä tietää onko säteilytetty kannabis enää turvallista? Ehkä kaverilla oli vierioitusoireet päällä.

20€ on pieni hinta, noissa leikeissä olisi voinut käydä huonommin. "Sinä tarjosit vain säteilytettyä kannabista, minä olin hölmö, pistin peliin koko elämän!"

DK
palaa se laitonkin kukka, sano joku viksu.

http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=15370

Avatar
raspuri
Viestit: 162
Liittynyt: 13.2.2007

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja raspuri » 10.4.2009 17:04

Mietteliäs kirjoitti:
"Siis tää on kato valmistettu nii et oon poistanut mikrosta tiettyjä säteilysuojauksia ja laittanut sen kasvien viereen ajastimen kaa, kato et kasvi saa hyvät säteilyt ja sen teho kasvaa säteilymutaation kautta"


Paras läppä ikinä! Nauroin varmaan 5 min tuolle.

Mietteliäs kirjoitti:

Kaveri tuli huoltsikalt mäyriksen eli 12-päkin kaa ulos ja jäi ilmeisest oottaa sitä taksia. Mut hän taisikin tavoittaa jonkun frendin ja Corolla nappasi hänet kyytiin.

...

Sain vähän myöhemmin viestin et hän ei tänään pystykään enää tapaa vaan hoitaisi homman loppuun huomen.


Kuvalinkki Kuvalinkki
Hey, this guy looks legit.

Mietteliäs kirjoitti:
Tää siis tapahtu keskiviikkona ja must tuntuu et mitään superbudia ei ookaan.


No shit sherlock :D

Propsit kuitenkin myyjälle budin erinomaisista taustatiedoista.

Avatar
Iron lung
Viestit: 588
Liittynyt: 15.9.2008

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja Iron lung » 10.4.2009 17:14

DON'T FEED THE TROLL!
Jos tää ei oo trolli niin ei mikään.

Hauska juttu kyllä, repeilin kunnolla, mutta pakko olla keksitty juttu.
KUKAAN ei ole noin vitun Esa, että tommosta nielis. :lol:
Let me fuck up your mind, please.

Avatar
bone
Viestit: 20
Liittynyt: 9.4.2008

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja bone » 10.4.2009 17:19

onkohan kukaan harrastanu hampun geenimuuntelua?
ois se komeeta kasvatella tommosia mutatoituneita superbudeja,
vähä niinku scary movie kakkosessa (paska leffa)
siinä on se järetön morjes mikä käy päälle....

ganjabusholic
Viestit: 10
Liittynyt: 30.3.2009

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja ganjabusholic » 10.4.2009 21:38

hahahaahaaaa :point: :lol:
Ei voi olla totta , mietteliäs hyväs kronik koomas varmaan hatusta heittänyt koko jutun , mutta ihan hyvä läppä. :D
kukintoa

Avatar
Idän Pikajuna
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1087
Liittynyt: 13.7.2007

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja Idän Pikajuna » 10.4.2009 21:43

bone kirjoitti:onkohan kukaan harrastanu hampun geenimuuntelua?
ois se komeeta kasvatella tommosia mutatoituneita superbudeja,
vähä niinku scary movie kakkosessa (paska leffa)
siinä on se järetön morjes mikä käy päälle....


https://www.hamppu.net/forum/viewtopic. ... io&start=0

Ehkä hieman harhaanjohtava nimi topicilla, mutta tuolla käsitellään myös geenimanipulaatiota.
Lehemiä sioille.

the_great
Viestit: 74
Liittynyt: 17.11.2004

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja the_great » 12.4.2009 16:38

Iron lung kirjoitti:

KUKAAN ei ole noin vitun Esa, että tommosta nielis. :lol:


Harmikseni pakko sanoa, että kyllä on.

hedeheinis
Viestit: 190
Liittynyt: 24.3.2009

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja hedeheinis » 12.4.2009 19:39

Aika hyvä läppä tää reipelyttää kyl ihan kypäl kun kelaa koko tilannetta,ja kuinka tosissaan pystyy edes heittää tollasta mä kyllä repeisissin ainakin jos koittaisin heittää tollasta.

vatsahappo
Viestit: 12
Liittynyt: 13.3.2009

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja vatsahappo » 13.4.2009 20:01

Voi jeesus. Ensinnäkin vaikka niitä solumuutoksia/mutaatioita siihen hamppuun sillä säteilyllä saisikin, kuinka hyvä säkä pitää olla että juuri päihdyttävät vaikutukset paranisivat. Kuinka paljan Hulkkeja sun muita hämähäkkimiehiä jostain Hiroshiman ja Tsernobylin lähikylistä löytyy? Todennäköisesti oikeasti säteilytetty hamppu ei kasva ollenkaan tai siitä tulee kitukasvuinen.

Itse olen myös kuivannut budia mikrossa enkä ole suurempia vaikutuksia huomannut. Kerran myös söin mikrossa ollutta ruokaa.

Homegrower
Viestit: 98
Liittynyt: 6.11.2008

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja Homegrower » 16.4.2009 15:42

Itse uskon tähän siinä valossa että säteily vahingoittaa hamppua ja näin ollen siitä tulee vahvempaa kun se joutuu kärsimään (THC:hän on sen puolustusjärjestelmä).

b8s
1 tähti
1 tähti
Viestit: 349
Liittynyt: 5.10.2004

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja b8s » 16.4.2009 18:41

Tähän voisi kertoa pikku analogian siitä miten biologi korjaa radion...

Eli biologin radio menee rikki, ja vian syy pitäisi selvittää. Ensimmäiseksi hankitaan rahoitus, jonka turvin ostetaan suuri varasto samanlaisia radioita. Näitä tutkimalla biologi yrittää selvittää radion toimintaperiaatteen ja ymmärtää alkuperäisen kappaleen hajoamisen syyn.

Seuraavaksi laitetaan radiot riviin ja kivitetään niitä sattumanvaraisesti. Tämän seurauksena eri radiot kärsivät erilaisia vahinkoja, ja osa niistä ei enää toimi. Halutun fenotyypin omaavat (eli siis toimimattomat) radiot avataan, ja tutkitaan mikä komponentti missäkin on rikki. Näin biologi tunnistaa pitkän, metallisen teleskooppiputken olevan tärkeä. Jos se on rikki, radiosta kuuluu vain suhinaa. Lisäksi sisältä löytyy paljon erilaisia komponentteja, jotka ovat eri muotoisia ja eri värisiä. Osan rikkoutuminen mykistää radion kokonaan, osa taas aiheuttaa lievempää vahinkoa. Lopuksi biologi piirtää näistä havainnoistaan kaavion, joka selittä radion toimintaperiaatetta.

--

Tämäntyyppiseen metodologiaanhan biologinen tutkimus usein todellisuudessa perustuu. Vaikkapa jonkin geenin toimintaa voidaan selvittää knock-outin avulla. Nykyään se osataan usein tehdä kohdennetusti juuri halutulle geenille, mutta varsinkin aiemmin käytettiin juuri tuota säteilyä tai kemiallisia myrkkyjä, jotka aiheuttivat satunnaisia mutaatioita. Alkuperäistekstin kirjoitti heppu nimeltä Yuri Lazebnik, ja löytyy Googlella.

Jatketaan: Kuinka biologi tehostaa radion toimintaa? Hankkii sen rekka-autollisen radioita kivitettäväksi ja kokeilee toimisiko joku niistä alkuperäistä tehokkaammin.

Entä kuinka hampuusi tekee tehokkaamman radion? Ostaa yhden kappaleen ja heittää sitä kivellä.
Tekstini voi olla kärkevää, mutta kirjoitettu aina pilke silmäkulmassa.

hedeheinis
Viestit: 190
Liittynyt: 24.3.2009

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja hedeheinis » 16.4.2009 19:32

Hyvä heitto b8s.

Avatar
Hra Virne
Viestit: 496
Liittynyt: 29.3.2006

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja Hra Virne » 16.4.2009 21:31

Ahahahaaa, mahtavaa :lol:
Huh huh, nauran vedet silmissä, hyvää huumoria!
Aika hyvä kuvaus kusettavasta ja hikoilevasta piripäästä :D

Pitääkin kysellä, et oisko kellään säteilytettyä kukkaa...
Hulluudella ei ole rajoja, rajat ovat hulluutta

Avatar
koopee_
Viestit: 33
Liittynyt: 23.11.2005

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja koopee_ » 4.5.2009 14:04

Smokeraporttia kehiin, kun saat säteilybudit kouraan! :pimp:
dont drink and drive, just smoke and fly!!!

Vieras

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja Vieras » 6.5.2009 17:56

Kyllä tota Super budia on tullu ite poltettua aika paljonkin viidenvuoden sisällä.

Avatar
Weedster
1 tähti
1 tähti
Viestit: 322
Liittynyt: 7.7.2008

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja Weedster » 8.5.2009 4:49

Vieras kirjoitti:Kyllä tota Super budia on tullu ite poltettua aika paljonkin viidenvuoden sisällä.


:lol:

Jotain turhaa täytteeksi, jotta pääsen ilmaisemaan tunteeni enempiä jauhamatta.
No nyt on perustettu Hamppukaupunki, ja se kaupunki on Tampere tietenki.

Vieras

Re: Säteilytetty superbudi - totta vai tarua?

ViestiKirjoittaja Vieras » 9.5.2009 19:30

Suolahen bronxissa oon viimeks Superbudia nähny! Sitä aikoinaan sai useasti!. Ön Ön Superbudia jöö jöö


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 16 vierailijaa