Lääkekäyttö: pahat olkapääkivut, masennus, adhd
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
-
Morffiinikoukussa oleva
Lääkekäyttö: pahat olkapääkivut, masennus, adhd
Olen iältäni 39v. Asun Turussa. Suurin ongelma tällähetkellä olkaään kiputilat.
Kipulääkityksenä Oxycontin 40mg / päivässä + Oxynorm 5mg 4-6 kpl päivässä.
Sekä käytössä Cylokain puudutusgeeli 5% 5-6 x päivässä. Jääpussi iholla 1h x 8päivässä.
Tästä lääkityksestä välillä apua välillä ei mikään tehoa. Ocycontin ja Oxynorm aiheittavat sen
että minulle ei ole minkään laista unirytmiä joskus saatan valvoa kipujen vuoksi jopa 56h ( pisin ja pahin jakso ).
Normaalit jaksot 25h-45h. Ja sen jälkeen nukun joskus jopa 24-30h. Masennus tullut kun lääkärit
ei saa mitään aikaan ja tuputtaa vaar morfiini johdannaisia nappeja. Olkapää leikattu kahteen kertaan ja toisen
leikkauksen jälkeen tulivat nämä sietämättömät kivut asteikolla 1-10 niin jatkuva kipu 3-4 mut kun äityy pahaksi
jos on joutunut rasittamaan kättä esim. ajanut autoa niin kivut pomsahtaa sinne 8-9. Sitten ollaankin kusessa.
(kipuasteikkovertaus kun tatuoidaan olkapäätä niin luokittelen kivu 9- )
Lähdin kysyselemään täältä apua/vinkkejä mitä tehdä tällaisessa tilanteessa kun on jo käynyt
mielessä et kivut loppuis kun vetäis narun kaulaan poistuisi hiljaa takavasemmalle.
Eli jos täälltä Turun alueeelta löytyy joku joka olisi valmis testaamaan kannabista kanssani ja
opettamaaan vaikka kasvattamaan niin siitä olisi elämä suurimman kiitoksen velkaa.
Maksaisin tieten lääkkekäyttöön tulevasta määrästä jonkun sopivan summan.
Poliisi en ole ja olen erittäin luotettava henkilö.
Tällä kokeilulla on se tarkoitus että jos siitä on apua niin otan sen esille kipupoliklinikalla jossa minua
nyt tällähetkellä hoidetaan ja alkaisin ajamaan asiaa et saisin itselleni vaihdettua morffiinit pois ja kannapinoidit tilalle.
Olkaa joku niin ystävällinen auttakaa miestä tämän karmean ongelman kanssa.
Kiitos jo etukäteen!
Vastauksia odotan innolla osoitteeseen: Tomppa70((at))gmail piste com
Korvaa tummennetut alueet näillä: @ .
Ystävällisin terveisin Tommi
Kipulääkityksenä Oxycontin 40mg / päivässä + Oxynorm 5mg 4-6 kpl päivässä.
Sekä käytössä Cylokain puudutusgeeli 5% 5-6 x päivässä. Jääpussi iholla 1h x 8päivässä.
Tästä lääkityksestä välillä apua välillä ei mikään tehoa. Ocycontin ja Oxynorm aiheittavat sen
että minulle ei ole minkään laista unirytmiä joskus saatan valvoa kipujen vuoksi jopa 56h ( pisin ja pahin jakso ).
Normaalit jaksot 25h-45h. Ja sen jälkeen nukun joskus jopa 24-30h. Masennus tullut kun lääkärit
ei saa mitään aikaan ja tuputtaa vaar morfiini johdannaisia nappeja. Olkapää leikattu kahteen kertaan ja toisen
leikkauksen jälkeen tulivat nämä sietämättömät kivut asteikolla 1-10 niin jatkuva kipu 3-4 mut kun äityy pahaksi
jos on joutunut rasittamaan kättä esim. ajanut autoa niin kivut pomsahtaa sinne 8-9. Sitten ollaankin kusessa.
(kipuasteikkovertaus kun tatuoidaan olkapäätä niin luokittelen kivu 9- )
Lähdin kysyselemään täältä apua/vinkkejä mitä tehdä tällaisessa tilanteessa kun on jo käynyt
mielessä et kivut loppuis kun vetäis narun kaulaan poistuisi hiljaa takavasemmalle.
Eli jos täälltä Turun alueeelta löytyy joku joka olisi valmis testaamaan kannabista kanssani ja
opettamaaan vaikka kasvattamaan niin siitä olisi elämä suurimman kiitoksen velkaa.
Maksaisin tieten lääkkekäyttöön tulevasta määrästä jonkun sopivan summan.
Poliisi en ole ja olen erittäin luotettava henkilö.
Tällä kokeilulla on se tarkoitus että jos siitä on apua niin otan sen esille kipupoliklinikalla jossa minua
nyt tällähetkellä hoidetaan ja alkaisin ajamaan asiaa et saisin itselleni vaihdettua morffiinit pois ja kannapinoidit tilalle.
Olkaa joku niin ystävällinen auttakaa miestä tämän karmean ongelman kanssa.
Kiitos jo etukäteen!
Vastauksia odotan innolla osoitteeseen: Tomppa70((at))gmail piste com
Korvaa tummennetut alueet näillä: @ .
Ystävällisin terveisin Tommi
-
Vieras
Re: Lääkekäyttö: pahat olkapääkivut, masennus, adhd
Ei se kasvattelu niin vaikeaa ole, ettet voisi sitä aloittaa ja kokeilla itse.
0. Lue foorumilta tietoa ja opi kasvattamaan.
1. Tilaa siemenet:
www.nirvana-shop.com
2. Tilaa kasvatustarvikkeet ja lannoitteet:
www.head-nature.com (valitse linkki Growshop)
3. Osta multa ja ruukut marketista.
4. Lue foorumilta tietoa ja opi kasvattamaan.
Kasvata, nauti.
0. Lue foorumilta tietoa ja opi kasvattamaan.
1. Tilaa siemenet:
www.nirvana-shop.com
2. Tilaa kasvatustarvikkeet ja lannoitteet:
www.head-nature.com (valitse linkki Growshop)
3. Osta multa ja ruukut marketista.
4. Lue foorumilta tietoa ja opi kasvattamaan.
Kasvata, nauti.
- MustaSurma
- 1 tähti

uskon että joku voisi tähän suostuakkin. 
MustaSurma A.K.A "BlackDeath"

- Ned Flanders
Mielummin siemenet basaarista joltain rehelliseltä kauppiaalta. Katso viestiohistoria. Niin ei tarvitse tullia/poliisia odotella kylään parin kk päästä.
- Kani Sativa
Se on kamalaa luettavaa tällainen.. opiaatteja vaan syötetään.. sääliksi käy kaikkia kipu- ja syopäpotilaita, sekä ms-tautisia ja niitä, kellä on joku syöpä...
Koska luonnosta löytyy lääkkeet kaikkeen, ei me mitään vitun isoja ja rikkaita lääkefirmoja mihinkään tarvita. Kannabista kaikille, ja kaikkeen. Jos ei muuta niin ennalta ehkäisemään aivorappeumia tai syöpiä.
Alkuperäiselle kirjoittajalle, älä laita narua kaulaan. Itsellänikin ollu useamman vuoden vakava masennus, ja itsemurha on toisinaan käynyt pelottavankin lähellä.
MUTTA, useimmat asiat pystyy korjaamaan jälkeenkinpäin. Älä heitä toivoa kaivoon. Suosittelisin käymään eri lääkäreitä läpi, jospa joku uskaltaisi määrätä kannabista. Se auttaisi sekä kipuun, että masennukseen. Näkisi taas elämän sellaisena, että se kannattaa elää. Tämä siis perustuu omaan kannabiksen poltteluun, josta on ollut helvetisti apua vaikean masennuksen kanssa. Näkee sen sumun läpi jopa positiivisia puolia asioista.
Koska luonnosta löytyy lääkkeet kaikkeen, ei me mitään vitun isoja ja rikkaita lääkefirmoja mihinkään tarvita. Kannabista kaikille, ja kaikkeen. Jos ei muuta niin ennalta ehkäisemään aivorappeumia tai syöpiä.
Alkuperäiselle kirjoittajalle, älä laita narua kaulaan. Itsellänikin ollu useamman vuoden vakava masennus, ja itsemurha on toisinaan käynyt pelottavankin lähellä.
MUTTA, useimmat asiat pystyy korjaamaan jälkeenkinpäin. Älä heitä toivoa kaivoon. Suosittelisin käymään eri lääkäreitä läpi, jospa joku uskaltaisi määrätä kannabista. Se auttaisi sekä kipuun, että masennukseen. Näkisi taas elämän sellaisena, että se kannattaa elää. Tämä siis perustuu omaan kannabiksen poltteluun, josta on ollut helvetisti apua vaikean masennuksen kanssa. Näkee sen sumun läpi jopa positiivisia puolia asioista.
Join a hilarious adventure of a life-time. Work, buy, consume, die.
-
Morffiinikoukussa oleva
Kiitos tuesta. Vielä ei ole tullut keneltäkään sitä yhteydenottoa jota odotan. Jos tässä vielä hivenen synkistelisi ja purkautuisi. Sanovat viisaat että se helpottaa. Ei taida olla oikea kanava, mut avaudun silti. Se mikä tässä tilanteessa on ehkä pahinta on se että mulla todettiin kesällä kasvain kilpirauhasessa joka vaatii leikkaus hoitoa (leikkaus jono vähintään 6kk), se operaatio pelotta jonkin verran ja se että onko se laadultaan mitä, hyvän- vai pahan laatuinen kasvain. Kruununa tässä ahdistuksessa on se että päästä löydettiin vuosi sitten kasvain, ei iso mutta kuitenkin. Kasvainta tarkkaillaan kokoajan eli vuodessa 2 mr-röntgenkuvaa kera varjoaineiden ja lääkärin vastaan otto kaupanpäälle. Ja pohjalla nämä järkyttävät olpapääkivut ja morffiinin sekoittama elämänrytmi.
Tuosta kannabiksen lääkekäyttö asiasta olen jo sen verran edennyt että miten sen mahdollisesti saisin. Toimittamalla Linnan Apteekkiin sairaskertomus joka välittää sen neurologille joka toteaa onko kannabinoideista tässä tapauksessa hyötyä.
Masennuksen painaessa päälle tuohon ryhtyminen on aika voimia vievä ja raskas prosessi (terveet ja masennusta kokemattomat voivat vapaasti nauraa) niin siksi olisin tätä kautta koettanut saada ns. testi käyttöön kyseistä ainetta ja jos näin onnellisesti olisi että se auttaisi kohdallani kipuihin niin ehkä tästä saisin voimaa lähteä viemään asiaa eteenpäin. Minulla ei siis ole tarkoitus lähteä prosessiin jos kohdallani ei olekaan apua kannabiksesta kiputiloihini.
Kaunis kiitos kaikille jotka ovat kommentoineet, tukeneet ja lukeneet näitä viestejä.
Vielä koetan yltiöoptimistina jatkaa elämää mutta on aika haastavaa tämä taistelu...
Ottakaa joku ystävällinen ihminen yhteyttä ja tarjotkaa mahdollisuus.
Tommi
Tuosta kannabiksen lääkekäyttö asiasta olen jo sen verran edennyt että miten sen mahdollisesti saisin. Toimittamalla Linnan Apteekkiin sairaskertomus joka välittää sen neurologille joka toteaa onko kannabinoideista tässä tapauksessa hyötyä.
Masennuksen painaessa päälle tuohon ryhtyminen on aika voimia vievä ja raskas prosessi (terveet ja masennusta kokemattomat voivat vapaasti nauraa) niin siksi olisin tätä kautta koettanut saada ns. testi käyttöön kyseistä ainetta ja jos näin onnellisesti olisi että se auttaisi kohdallani kipuihin niin ehkä tästä saisin voimaa lähteä viemään asiaa eteenpäin. Minulla ei siis ole tarkoitus lähteä prosessiin jos kohdallani ei olekaan apua kannabiksesta kiputiloihini.
Kaunis kiitos kaikille jotka ovat kommentoineet, tukeneet ja lukeneet näitä viestejä.
Vielä koetan yltiöoptimistina jatkaa elämää mutta on aika haastavaa tämä taistelu...
Ottakaa joku ystävällinen ihminen yhteyttä ja tarjotkaa mahdollisuus.
Tommi
Pieni kaupunkiloma Hollannissa, Espanjassa, Portugalissa (niissä ei sakoteta pienen määrän hallussapidosta) jossei ala muuten herumaan? Indicaa luultavimmin kipulääkkeeks, joten Marokkolainen hashis kannattanee testata. Kysy lekurilta melatoniini- resepti, hampun nukuttava vaikutus perustuu juuri melatoniinitason nousuun. Eli ensin nousee serotoniinitaso, luulis masennus helpottavan, sitten välittäjäaine X (en muista mikäseoli) pilkkoo serotoniinistä melatoniinia, eli aivojen unihormoonia joka reagoi valon määrään eli illalla alkaa nukuttaa. Mulla karkeasti 2-2,5-3 tuntia aineen nauttimisesta on taju pois, annoksesta riippuen (0,10- 0,15g riittää mulle). Tuntuu parhaiten toimivan niin, että imailee pienet ja antaa vaikutuksen laskea pois, nukkumaan mennessä on lähes selvä. Kipu- asiaan en voi ottaa kantaa, mutta käsittääkseni indicalajikkeet ovat siinä vahvoilla. Mielestäni indican rentouttava ja rauhoittava vaikutus helpottaisi levotonta mieltä, tosin täällä on topikki jossa väitetään että adhd henkilölle olisi sativan aktivoiva vaikutus parempi, mutta en itse sitä allekirjoita.
Suorita rekisteröityminen, josko joku rohkenisi yksityisviestillä ottaa yhteyttä? Elä vielä luovuta, parempi elämä saattaa olla jo ovella
Suorita rekisteröityminen, josko joku rohkenisi yksityisviestillä ottaa yhteyttä? Elä vielä luovuta, parempi elämä saattaa olla jo ovella

Hän oli äärettömän iloinen ja luuli olemansa thaivaassa.
Nyt sain luotua tunnukset, toivottavasti tämä mahdollistaisi asian.
Eli yksityisviestiä jään odottamaan ja toivoen että kynnys madaltui riittävästi yhteydenottoon.
Erityis kiitokset MustaSurmalle,Ned Flandersille, Kani Sativalle ja reverendille tuesta sekä infosta.
Terveisin Tommi = morffiinikoukussa oleva
Eli yksityisviestiä jään odottamaan ja toivoen että kynnys madaltui riittävästi yhteydenottoon.
Erityis kiitokset MustaSurmalle,Ned Flandersille, Kani Sativalle ja reverendille tuesta sekä infosta.
Terveisin Tommi = morffiinikoukussa oleva
-
- tuttu
Kannattaa kokeillessa muistaa se , että suuria eroavaisuuksia vaikutukseen on eri lajikkeilla/indica-sativa-suhteilla sekä laadulla ja käyttömäärällä sekä käyttötavalla.
Kaupallisilla lajikkeilla, joilla tarkoitan kasvin genetiikan olevan muokattu suuriin satoihin , nopeaan kypsytysaikaan , sekä mahdollisimman suureen tehoon , ei välttämättä ole toivottavaa lääkinnällistä vaikutusta , hyvällä onnella taas vaikutukset voi olla juuri toivotunlaiset .
Kahdella eri lajikkeella on todennäköisesti ihan erilainen vaikutus ja vaikutus alue.
Kun taas vartavasten lääkekäyttöä ajatellen muokatut lajikkeet , ovat tehty juuri kipu , ym. potilaille . http://www.bedrocan.nl/Fins/indexfin.htm .
Mutta onneksi myös lääkekäyttöön sopiviksi todettuja lajikkeita löytyy siemenfirmoista jotka ovat jokaisen ulottuvilla !
ihmiset ovat erilaisia , ja yksilöitä siinä mikä sopii ja mikä ei sovi , oli kyse sitten hampusta tai eri - lajikkeista .
Lääkinnällisistä lajikeista löytyy listoja mm. eri hakukoneista etsimällä = medical cannabis strains , ym. ja sitten kyseisen lajikkeen siemenfirman , listoilta jotka löytyy esim . hakusanoilla cannabis -strains,
Kaupallisilla lajikkeilla, joilla tarkoitan kasvin genetiikan olevan muokattu suuriin satoihin , nopeaan kypsytysaikaan , sekä mahdollisimman suureen tehoon , ei välttämättä ole toivottavaa lääkinnällistä vaikutusta , hyvällä onnella taas vaikutukset voi olla juuri toivotunlaiset .
Kahdella eri lajikkeella on todennäköisesti ihan erilainen vaikutus ja vaikutus alue.
Kun taas vartavasten lääkekäyttöä ajatellen muokatut lajikkeet , ovat tehty juuri kipu , ym. potilaille . http://www.bedrocan.nl/Fins/indexfin.htm .
Mutta onneksi myös lääkekäyttöön sopiviksi todettuja lajikkeita löytyy siemenfirmoista jotka ovat jokaisen ulottuvilla !
ihmiset ovat erilaisia , ja yksilöitä siinä mikä sopii ja mikä ei sovi , oli kyse sitten hampusta tai eri - lajikkeista .
Lääkinnällisistä lajikeista löytyy listoja mm. eri hakukoneista etsimällä = medical cannabis strains , ym. ja sitten kyseisen lajikkeen siemenfirman , listoilta jotka löytyy esim . hakusanoilla cannabis -strains,
Itselläni myös masennus, välillä tuntuu poltto vaikuttavan oikein hyvin asiaan kun taas välillä lähes päinvastaisesti(hyvin harvoin)
Mutta siihen varsinaiseen. tunnen ihmisiä jotka esim reumaan polttelevat pahimpien jomotusten aikaan ja toimii!
Suosittelen kokeilemaan.
jakka saat täällä jonkin paikallisen luoton niin luulen että tarjoajiaa löytyy. Näin tärkeään asiaan.
Mutta siihen varsinaiseen. tunnen ihmisiä jotka esim reumaan polttelevat pahimpien jomotusten aikaan ja toimii!
Suosittelen kokeilemaan.
jakka saat täällä jonkin paikallisen luoton niin luulen että tarjoajiaa löytyy. Näin tärkeään asiaan.
-
CrystalCrazy
heipähei!
sun tapauksessasi kannattaa hieman tarkemmin katsoa lajiketta jota ehkäpä olisit hankkimassa, myöskin mitä sitten testaisi kipuihin. testatessasi, susht pienen määrän pitäisi auttaa kipuun jo. Lajikkeita pitäisi koluta oikein olan takaa muutenkin, koska vaikutukset jotka kyseisessä fenosta kasvista voi olla kannabinoli pitoisuuksiltaa erilaisia,(feminisoiduissa siemenissä pitäisi vaikutukset olla kuten kuvauksessa lukee, koska näissä ei ole käytetty urosta siemenien tuottamisessa) näin ollen, vaikuttavat eritavalla. Jotkut lajikkeet eivät vain toimi lääkinnällisesti. Lääkekäyttäjän pitääkin olla hieman tarkkaavaisempi lajikkeesta mitä hankkii. kipuihin kehutut lääkelajikkeet voisivat auttaa sinua jomotuksiin yms. Lääkekäyttäjän puutarhassa on yleensä kahdesta kolmea eri lajiketta, jotta saa parhaan hyödyn irti sekä lajikekohtaisesten erojen löytymysessä. Ja myös, joku lajike voi auttaa masentuneisuuteen, toinen vie vaan ajatukset hetkeksi pois siitä mutta ei auta niinsanoitusti, jotkut lajikkeet voivat jopa piristää(tietyt sativat).
White Rhino http://greenhouseseeds.nl/shop/index.ph ... duct_id=22 lafkalla myös kohtuuhintaiset laatu siemenet hyvillä sivuilla
Toinen olisi hyvä jos ei olisi niin raskas ja jumittava samalla kuin tämä lajike, mutta GHS:n Trainwreck myös rentouttaa lihakset syvästi jättäen pään viellä suht "selväksi". Itse olen huomannut myös blueberryn toimivan hyvin kaikkiin kipuihin, siemenet suhteellisen kalliita vain. Itse olen saanut myös kaikki ylimääräiset lääkkeiden käytöt nollaan juuri hampun kanssa, ja koen sen olevan auttanut minua vaivoissani,jolloin se on omaa lääkinnällistä käyttöä, poliisi ei ole kyllä samaa mieltä, vaikka useat heistäkin haluaisivat jonkinlaista muutosta nykyiseen lainsäädäntöön. Olen jättänyt jopa buranan syömisen sikseen ellei ole luita murtunut tai jtn sellaista. Mielestäni tiettyjen lääkkeiden sivu oireet ovat niin huomattavat ja pitkäkestoiset, sekä olemukseen vaikuttavia että nykymaailmassa pitääkin miettiä astetta tarkemmin mitä ostaa, ja tämä pätee jo ihan päivittäiskulutustavaroihinkin asti! lääkelajikkeiden parhaimmistoon pitäisi löytyä lisää täältä siihen kuuluvalta foorumilta!
White Rhino http://greenhouseseeds.nl/shop/index.ph ... duct_id=22 lafkalla myös kohtuuhintaiset laatu siemenet hyvillä sivuilla
Toinen olisi hyvä jos ei olisi niin raskas ja jumittava samalla kuin tämä lajike, mutta GHS:n Trainwreck myös rentouttaa lihakset syvästi jättäen pään viellä suht "selväksi". Itse olen huomannut myös blueberryn toimivan hyvin kaikkiin kipuihin, siemenet suhteellisen kalliita vain. Itse olen saanut myös kaikki ylimääräiset lääkkeiden käytöt nollaan juuri hampun kanssa, ja koen sen olevan auttanut minua vaivoissani,jolloin se on omaa lääkinnällistä käyttöä, poliisi ei ole kyllä samaa mieltä, vaikka useat heistäkin haluaisivat jonkinlaista muutosta nykyiseen lainsäädäntöön. Olen jättänyt jopa buranan syömisen sikseen ellei ole luita murtunut tai jtn sellaista. Mielestäni tiettyjen lääkkeiden sivu oireet ovat niin huomattavat ja pitkäkestoiset, sekä olemukseen vaikuttavia että nykymaailmassa pitääkin miettiä astetta tarkemmin mitä ostaa, ja tämä pätee jo ihan päivittäiskulutustavaroihinkin asti! lääkelajikkeiden parhaimmistoon pitäisi löytyä lisää täältä siihen kuuluvalta foorumilta!

Kiitos kaunis näistä vinkeistä/infosta. Lisää otetaan ilomielin vastaan.
Vieläkään en ole saanut yhtään sellaista viestiä josta olisi apua. Olin aivan varma kun tämän sivuston löysin että täältä löytyy apu mutta ei.
Paskamaista että joutuu aina pettymään. Crystal Crazy:lle erityisen kaunis kiitos
infosta jota annoit. Ehkä rohkenen/pystyn ottaa sinuun yhteyttä yv:llä joku päivä.
Yritän nyt vielä kerran vedota täällä oleviin ja kokeneenpiin immeisiin että joku auttaisi minua tässä vaikeassa tilanteessa.
Kivut ovat todella karmeita. (pisin yhtämittainen kipujakso 56h)
Tommi
Vieläkään en ole saanut yhtään sellaista viestiä josta olisi apua. Olin aivan varma kun tämän sivuston löysin että täältä löytyy apu mutta ei.
Paskamaista että joutuu aina pettymään. Crystal Crazy:lle erityisen kaunis kiitos
infosta jota annoit. Ehkä rohkenen/pystyn ottaa sinuun yhteyttä yv:llä joku päivä.
Yritän nyt vielä kerran vedota täällä oleviin ja kokeneenpiin immeisiin että joku auttaisi minua tässä vaikeassa tilanteessa.
Kivut ovat todella karmeita. (pisin yhtämittainen kipujakso 56h)
Tommi
-
tuttu
Heipparallaa
HUOM. näiden linkkien sisältämää tietoa en voi vakuuttaa todeksi.
tästä lajikelistaa :
1. (katso n. sivun puolesta välistä alkaa selkeempi) http://www.onlinepot.org/medical/strain ... ksBest.htm
2. http://www.cannabisculture.com/v2/node/18846
3. http://www.cannabishq.com/forum/index.php?topic=612.0
4. http://grass.jpn.cx/strain/index.php?Me ... bis%20List
tässä listaa jolla voi yhdistää tietyn lajikkeen kyseistä lajiketta tuottavaan siemen-firmaan :
1. (siemenfirman nimi suluissa!) http://www.reefersmoke.com/2009/10/cann ... world.html
2. http://www.thctalk.com/cannabis-forum/s ... php?t=3027
tässä siemeniä toimittavia firmoja :
1. http://www.drchronic.com/
2. http://www.growshopalien.com/onlineshop ... dbank.html
tietoa koristekasvien kasvatuksesta ym. muusta :
0. löytyy niin läheltä, että ei oo välimatkaa ollenkaan
HUOM. näiden linkkien sisältämää tietoa en voi vakuuttaa todeksi.
tästä lajikelistaa :
1. (katso n. sivun puolesta välistä alkaa selkeempi) http://www.onlinepot.org/medical/strain ... ksBest.htm
2. http://www.cannabisculture.com/v2/node/18846
3. http://www.cannabishq.com/forum/index.php?topic=612.0
4. http://grass.jpn.cx/strain/index.php?Me ... bis%20List
tässä listaa jolla voi yhdistää tietyn lajikkeen kyseistä lajiketta tuottavaan siemen-firmaan :
1. (siemenfirman nimi suluissa!) http://www.reefersmoke.com/2009/10/cann ... world.html
2. http://www.thctalk.com/cannabis-forum/s ... php?t=3027
tässä siemeniä toimittavia firmoja :
1. http://www.drchronic.com/
2. http://www.growshopalien.com/onlineshop ... dbank.html
tietoa koristekasvien kasvatuksesta ym. muusta :
0. löytyy niin läheltä, että ei oo välimatkaa ollenkaan
-
tuttu
Tähän viestiin kiteytyy mielestäni paras neuvo jonka voin antaa - - ->
VAIHTOEHTOHOIDOT ,
etsi netistä lähin tai tunnetuin energiahoitola / ihminen joka tekee energiahoitoja reikiä ym. noita on paljon.
itseasiassa hamppu toimii lajikkeesta riippuen avaten energiakeskuksia , joista johtuu monet hampusta syntyvät tuntemukset .
hyvä energia-hoitaja pystyy myös avaamaan sekä puhdistamaan energiaväyliä sekä keskuksia , ja näin palauttamaan kehon omaa energian kulkua tasapainoon.
sairaudet johtuu siitä että , kehon normaali energian kulku on tukkeutunut esim. trauman ym. muun pitkäaikaisen stressin/väärien elämäntapojen seurauksena , tukoksia tulee myös halumattomuudesta kokea tuskan aiheuttamia tuntemuksia, jolloin ne jäävät jumiin.
kokeile ennakkoluulottomasti , tai ennakkoluuloisesti , mutta kannattaa kokeilla ja siten muodostaa oma kokemuspohjainen käsitys asiasta .
VAIHTOEHTOHOIDOT ,
etsi netistä lähin tai tunnetuin energiahoitola / ihminen joka tekee energiahoitoja reikiä ym. noita on paljon.
itseasiassa hamppu toimii lajikkeesta riippuen avaten energiakeskuksia , joista johtuu monet hampusta syntyvät tuntemukset .
hyvä energia-hoitaja pystyy myös avaamaan sekä puhdistamaan energiaväyliä sekä keskuksia , ja näin palauttamaan kehon omaa energian kulkua tasapainoon.
sairaudet johtuu siitä että , kehon normaali energian kulku on tukkeutunut esim. trauman ym. muun pitkäaikaisen stressin/väärien elämäntapojen seurauksena , tukoksia tulee myös halumattomuudesta kokea tuskan aiheuttamia tuntemuksia, jolloin ne jäävät jumiin.
kokeile ennakkoluulottomasti , tai ennakkoluuloisesti , mutta kannattaa kokeilla ja siten muodostaa oma kokemuspohjainen käsitys asiasta .
-
juokahainen
Komppaan edellistä.
Ei kannata säikähtää sanamuotoja energia, energia keskukset ynnä muut.. eihän me niistä olla totuttu niin paljoa kasvatuksessamme ja kulttuurissamme puhumaan, joten tottakai ne herättää vähän kyseenalaistusta ja närääkin. kokkeilkaa, sanokaa sitte. on aika ottaa se askel, eiks ni!
Ei kannata säikähtää sanamuotoja energia, energia keskukset ynnä muut.. eihän me niistä olla totuttu niin paljoa kasvatuksessamme ja kulttuurissamme puhumaan, joten tottakai ne herättää vähän kyseenalaistusta ja närääkin. kokkeilkaa, sanokaa sitte. on aika ottaa se askel, eiks ni!
Väitän että ihan täyttä paskaa tuo lajikkeen valinta ! kyllä sitä thc on jokaisessa lajikkeessa, eri juttu juotuuko sitä imemään niin paljon on tietenkin lajikkeesta kyse
(vähän liian provoavasti mutta
)
Pääasia että saisit nyt jostain ekat maistiaiset
No ota yhteyttä niin katselen voinko jostain saada sinulle sen lääkkeen ! kyllä tutuilla ainakin yksi annos olisi sinulle
Rahaa en tarvitse tai yhtikäs mitään mutta voin kysyä jotain hyväsydänmmistä kaveriani..
edit. no on niitä olemassa mutta ei sen nyt aluksi tarvitse olla mitään ihmeellistä lajiketta.. pääasia että saa vain kokeilla auttaako.
(vähän liian provoavasti mutta
Pääasia että saisit nyt jostain ekat maistiaiset
No ota yhteyttä niin katselen voinko jostain saada sinulle sen lääkkeen ! kyllä tutuilla ainakin yksi annos olisi sinulle
Rahaa en tarvitse tai yhtikäs mitään mutta voin kysyä jotain hyväsydänmmistä kaveriani..
edit. no on niitä olemassa mutta ei sen nyt aluksi tarvitse olla mitään ihmeellistä lajiketta.. pääasia että saa vain kokeilla auttaako.
Viimeksi muokannut blaze, 29.11.2009 21:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"You Are SomeBody Or NoBody"
-
Surre_
blaze kirjoitti:Väitän että ihan täyttä paskaa tuo lajikkeen valinta ! kyllä sitä thc on jokaisessa lajikkeessa, eri juttu juotuuko sitä imemään niin paljon on tietenkin lajikkeesta kyse![]()
Pääasia että saisit nyt jostain ekat maistiaiset![]()
No ota yhteyttä niin katselen voinko jostain saada sinulle sen lääkkeen ! kyllä tutuilla ainakin yksi annos olisi sinulle![]()
Ai lääkelajikkeita ei ole sun mielestä olemassakaan?
Anna mulle ne contit ni opetan sua kasvattaa kukkaa.. no ei vaineskaa vittumaisia nappeja ovat koukuttaa ikävästi tosin ne eivät ole morfiini johdannaisia vaan vaikutus on samankaltainen ja koukutus pienempi.
Kukan kasvatus on erittäin helppoa kunhan et kuutele kaikenmaailman hifistejä, laitat siemenen multaan ja odotat tunnollisesti
lopulta saat satosi hamppu on rikkaruoho eikä bobin huume.
Kukan kasvatus on erittäin helppoa kunhan et kuutele kaikenmaailman hifistejä, laitat siemenen multaan ja odotat tunnollisesti
lopulta saat satosi hamppu on rikkaruoho eikä bobin huume.
Sekaisin selvinpäin.
-
tuttu
blaze kirjoitti:Väitän että ihan täyttä paskaa tuo lajikkeen valinta ! kyllä sitä thc on jokaisessa lajikkeessa, eri juttu juotuuko sitä imemään niin paljon on tietenkin lajikkeesta kyse![]()
(vähän liian provoavasti mutta)
Pääasia että saisit nyt jostain ekat maistiaiset![]()
No ota yhteyttä niin katselen voinko jostain saada sinulle sen lääkkeen ! kyllä tutuilla ainakin yksi annos olisi sinulle![]()
Valitettavasti heh tai onneksi THC ei ole ainoa hampun vaikuttava aine. Tästä jopa yli sadasta eri "kannabinoidien" coktailista johtuen synteettinen thc ei sovellu lääkkeeksi , vaan tarvitaan myös muita vaikuttavia aineita. Jokaisella lajikkeella on oma uniikki sekoitus noita vaikuttavia aineita ja erilainen vaikutus. tee rautalanka-testi ja kokeile puhdasta indicaa ja puhdasta sativaa niin näet onko eroa vai ei.
nojoo oli vähän liian suoraan sanottuna mutta mutta.. 
"You Are SomeBody Or NoBody"