Mitä laittaa sekaan jointteihin?
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
-
Vieras
Mitä laittaa sekaan jointteihin?
tähän mennessä, jos oon tehny jointin niin oon laittanu tupakkaa siihen. enää en halua, pitäis löytää jotain vaihtoehtosta joka ei tunnu missään vaan täyttää vaan sitä jointtia. mahdollisimman terveellistä myös. mitä kannattais hommata?
Re: Mitä laittaa sekaan jointteihin?
Vieras kirjoitti:tähän mennessä, jos oon tehny jointin niin oon laittanu tupakkaa siihen. enää en halua, pitäis löytää jotain vaihtoehtosta joka ei tunnu missään vaan täyttää vaan sitä jointtia. mahdollisimman terveellistä myös. mitä kannattais hommata?
Heippa.
- hampun lehti
- nokkonen
- (mauste)salvia
- sitruunamelissa
- kissanminttu
- minttu
Terveellisyydestä ei poltettaessa voi kyllä puhua, mutuilisin näiden olevan tupakkaa parempia, ainakaan eivät aiheuta riippuvuutta..

the Effects are very strange, and, at first hearing, frightful enough) is very general and frequent: and the Person, from whom I received it, hath made very many Trials of it, on himself, with very good Effect.
-
Vieras
Yks muutenkin hieman outolintu Saksalainen poika kääri teestä. Siis ihan siitä pussiteestä jointteja. Eipä tuo hirveästi maistu ja on varmasti tupakkaa terveellisempi, mutten huippu hyväksi uskalla kehua.
Yks vaihtoehto eikä ole kallista testata.
Vaporaatioväline. Knasteria. Piippu.Vieras kirjoitti:mitä kannattais hommata?
Hän oli äärettömän iloinen ja luuli olemansa thaivaassa.
Vieras kirjoitti:Yks muutenkin hieman outolintu Saksalainen poika kääri teestä. Siis ihan siitä pussiteestä jointteja. Eipä tuo hirveästi maistu ja on varmasti tupakkaa terveellisempi, mutten huippu hyväksi uskalla kehua.
Itse sopivaa röökinkorviketta etsiessä törmäsin muutamaan aiheeseen, jossa todettiin teen olevan jopa röökiä haitallisempaa.
Nykysellään käytän keltasta Knasteria, nokkosaikaa odottelen että pääsee poimimaan ja kuivaamaan.
Vieras kirjoitti:Yks muutenkin hieman outolintu Saksalainen poika kääri teestä. Siis ihan siitä pussiteestä jointteja. Eipä tuo hirveästi maistu ja on varmasti tupakkaa terveellisempi, mutten huippu hyväksi uskalla kehua.
Oletko ikinä mixannut teehen? Ainakin bongista poltettuna ja pl:ään mixattuna maistui aivan tanan pahalta ja beissi palo 3tuntia. Eli en voi suositella.
~Keep on smokin~
- Tapionpoika
- 2 tähteä

Osta piippu tai bongi, ei tarvi häslätä käärimisen kanssa ja polttoa saa menemään juuri halutun määrän ilman miksereitä. Ja bongista saa potenssiin kymmenen miellyttävämmät savut, plus bonginesteen kanssa kikkailu on hc-polttajan ajanvietettä - jäävettä, kylmää vettä, kuumaa vettä, mehua (kokeilin kerran, oli mielenkiintoinen kokemus
)...
sativa to change the things I can
indica to accept the things I can't
indica to accept the things I can't
Itehä en pistä jointteihin mitään sekaan =o.
-
Vieras
Ei mitään sekaan. Pelkkää kukkaa. Ja Tunen filtteri päähän...
Minà ostan netistà hintaan 3,99 puntaa 25 gramman yrttimix-pussin, siità riittàà ganjabiksen sekaan moneksi kuukaudeksi, ellei jopa vuodeksi.
Ja on varmasti terveellisempàà kuin tupakka. Tietyt yrtit hieman jopa voimistaa kannabiksen vaikutusta.
Oon kokeillut myòs makutupakkaa (sità vesipiippuun laitettavaa) hedelmàmix-makuisena vihreàn materiaalin kanssa. Ehdottomasti kokeilemisen arvoinen juttu, mukava jàlkimaku.
Oon kokeillut myòs makutupakkaa (sità vesipiippuun laitettavaa) hedelmàmix-makuisena vihreàn materiaalin kanssa. Ehdottomasti kokeilemisen arvoinen juttu, mukava jàlkimaku.
"Siinä on kyykkä, mikset jo hiisaa?"
-
hisweirdness
Jonkun tutkimuksen mukaan (foorumilta löytyy, en jaksa vartavasten etsiä tähän hätään ) thc:tä irtoaa kukasta jopa 40% enemmän tupakan kanssa poltettaessa.
En itse allekirjoita tätä, hatarasti muistan koko uutista. Moni on kuitenkin puhunut röökisavujen _aina_ toimivan paremmin, itse poltan aina sen verran tuhdisti etten eroa osaa sanoa.
En itse allekirjoita tätä, hatarasti muistan koko uutista. Moni on kuitenkin puhunut röökisavujen _aina_ toimivan paremmin, itse poltan aina sen verran tuhdisti etten eroa osaa sanoa.
Vittu on sullakin kusta päässä paha hajune idiootti lappupää hippi (c) tintZaa 
-
Vieras
hisweirdness kirjoitti:Jonkun tutkimuksen mukaan (foorumilta löytyy, en jaksa vartavasten etsiä tähän hätään ) thc:tä irtoaa kukasta jopa 40% enemmän tupakan kanssa poltettaessa.
Veikkaan, että se nikotiini siinä nousee päähän ja sitten potkii kukka viiveellä. Eli kun vedetään sitä röökiä ilman filtteriä, niin kyllähän siitä tuhdit nikotiinipajat saa.
-
Vieras
Monet yrtit potentoivat kannabista.
Luontaistuotekaupoista saa halvalla monia hyviä yrttejä poltettavaksi kuten esimerkiksi humala, damiana, kamomilla, maustesalvia tai kärsimyskukka. Myös monet uniteet, joissa on monia eri yrttejä, ovat rentouttavaa poltettavaa jo ihan sellaisenaankin.
Luontaistuotekaupoista saa halvalla monia hyviä yrttejä poltettavaksi kuten esimerkiksi humala, damiana, kamomilla, maustesalvia tai kärsimyskukka. Myös monet uniteet, joissa on monia eri yrttejä, ovat rentouttavaa poltettavaa jo ihan sellaisenaankin.
-
hisweirdness
Vieras kirjoitti:...
Veikkaan, että se nikotiini siinä nousee päähän ja sitten potkii kukka viiveellä. Eli kun vedetään sitä röökiä ilman filtteriä, niin kyllähän siitä tuhdit nikotiinipajat saa.
Vuosikausia tupakoineet ihmiset tuskin huomaavat kyseistä efektiä. Tästä oli ihan mustaa valkoisella jonkun kolmannen tahon tekemän tutkimuksen pohjalta.
Vittu on sullakin kusta päässä paha hajune idiootti lappupää hippi (c) tintZaa 
Niin varmaan... Linkkiä kehiin. Ja vapottamalla saa parhaan hyödyn ilman palokaasujen aiheuttamaa pöhnää.
-
Vieras
Vieras kirjoitti:Monet yrtit potentoivat kannabista.
okei eli siis mun kannattais mennä jonnekin noista helsingin luontokaupoista ja vaan ottaa jotain yrttisekotusta mikä kuullostaa kivoimmalta? pitääks niissä lukea että "TÄTÄ VOI POLTTAA" tms
-
Vieras
Vieras kirjoitti:...
okei eli siis mun kannattais mennä jonnekin noista helsingin luontokaupoista ja vaan ottaa jotain yrttisekotusta mikä kuullostaa kivoimmalta? pitääks niissä lukea että "TÄTÄ VOI POLTTAA" tms
niin ja minkä hintasia nää on yleensä?
- vihreä_valo
- 2 tähteä

Ite en kans sekottele jouneihin mitään muuta kuin sitä itseään. Jos pitäisi, niin suosittelen hommaamaan vaikka netin kautta jotain yrttisekoitusta (knaster jne.)
Tupakka on tunnetusti vaarallista ja aiheuttaa huomaamatta kovan riippuvuuden. Sen "boostaava" efekti ei mielestäni liity kannabikseen, vaan röökiin itseensä, kyllähän siitä pyörryttämään alkaa kun kunnolla kiskoo ja sitten iskee kannabis perään.
Tupakka on tunnetusti vaarallista ja aiheuttaa huomaamatta kovan riippuvuuden. Sen "boostaava" efekti ei mielestäni liity kannabikseen, vaan röökiin itseensä, kyllähän siitä pyörryttämään alkaa kun kunnolla kiskoo ja sitten iskee kannabis perään.
-
Vieras
Siis eihän tossa oo mitään järkeä laittaa pelkkää kukkaa jointtiin, pitää käyttää aika paljon ja menee ihan vitusti hukkaan.