Kuva

Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
N-85

Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja N-85 » 17.2.2010 14:56

Vihdoin löysin tyypin keneltä sain muutaman kerran ostettua. Tosin hän myi vain vähän kerralla, vaikka pyysin ostaa enemmän.
Nyt tämä kusipää ei halua myydä enää, vaan pyytää vastineeksi muuta. Tiedätte kyllä varmaan mitä! Taas joudun etsimään toisen myyjän ja sitä on tosi hankala löytää. Kivan tempun teki! :evil: Tälläisiä myyjiä taitaa olla paljon?

Vieras

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja Vieras » 17.2.2010 15:09

Kasvata itse niin voi sanella omat ehtosi? Kasvatus onnistuu ulkonakin jos et ole täysi poropeukalo. :think:

Vieras

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja Vieras » 17.2.2010 15:51

:P aika paska homma
komppaan ylempää kommentia.

Vieras

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja Vieras » 17.2.2010 16:31

Muutaku pyllistät vaan! Ikinä et oo saanu niin halvalla. Laita viestiä jos liikut tampereella päin ni tuun kans kaupoille! Saat vitosen panosta? Ok? :D

Vieras

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja Vieras » 17.2.2010 18:27

Vieras kirjoitti:Muutaku pyllistät vaan! Ikinä et oo saanu niin halvalla. Laita viestiä jos liikut tampereella päin ni tuun kans kaupoille! Saat vitosen panosta? Ok? :D


sit uutisissa "kannabisnarkkari myi persettä saadakseen piikkinsä."

vierailen

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja vierailen » 18.2.2010 0:25

Harva on noin mulukku, mut jätä omaan arvoonsa kyseinen tyyppi. Ja kannattaa levittää juttua hänen mieliteoistaan, ni huomaapahan olevansa kusessa sit ku ois tarve oikeesti saada sitä rahaa.....

0_0

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja 0_0 » 18.2.2010 6:51

Ihan normaaliahan tuo on. kyllä mulle pimpsa kelpaa maksuvälineenä.. en vaan ite oo ehdottamassa sitä ekana... :laugh:

Pilu 500mk

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja Pilu 500mk » 18.2.2010 8:20

Onkai se normaalia, jos ei muuten saa. Täytyy kyllä naisen olla nitkuissa jos perseellä ostaa... Varmaan tuolla piri-piireissä yleisempää.
Vaihtakaa pojat kättä jos alkaa puuduttaa, ja antakaa kunniallisten hampuusinaisten olla rauhassa ;)

dorka

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja dorka » 18.2.2010 9:38

sano että joo, pure mulkku poikki ja vie kaikki kamat tyypin vuotaessa kuiviin.. ihme paskaläskejä sitä onkin.

EyeLiner
Viestit: 29
Liittynyt: 28.7.2008

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja EyeLiner » 18.2.2010 18:07

Kyllä niitä löytyy useampikin. :x
Elämämme toimii jotensakkin tähän tapaan: kun ympäri käydään vielä yhteen tullaan, minkä taaksensa jättää sen edestään löytää. Ja sitä mitä kylvää ihan takuulla niittää!

Avatar
jantardi
Viestit: 467
Liittynyt: 4.1.2009

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja jantardi » 18.2.2010 19:17

rapex pimppiin ja ostat pari heikkiä. :lol:

Avatar
mukahippi
Viestit: 71
Liittynyt: 22.1.2010

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja mukahippi » 19.2.2010 15:28

Mitäs voiko savuja vastaan pyytää pillua? Vittu miksei kukaan kertonu tätä aijemmin mulle :(
Etkö ole itse huomannut merkkejä elämässäsi? Ehkä et ole hakenut niitä, sillä etsivä löytää.

--turisti

Avatar
actionjackson
Viestit: 201
Liittynyt: 29.1.2010

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja actionjackson » 19.2.2010 16:45

Kirjoittamaton sääntö on, että jos pystyy antamaan takaapäin rintojen välistä suihin, niin silloin voi pyytää pillua savusta vastineeksi... Muutenhan pillun ruinaaminen vastineeks jostain on ihan vitun ala-arvoista ja säälittävää narkkitouhua! Jos ei sitä nahkalompakkoa saa ilmaiseks tai hommattua maksullisilta, niin ansaitsee olla ilman...
Jos ei toi vittuilu lopu, niin sitten se jatkuu...

actionjackson, guaranteed satisfaction

cannab
Viestit: 161
Liittynyt: 3.8.2009

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja cannab » 19.2.2010 17:19

jantardi kirjoitti:rapex pimppiin ja ostat pari heikkiä. :lol:


AI vittu....:D
jop

junk

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja junk » 19.2.2010 22:53

mukahippi kirjoitti:Mitäs voiko savuja vastaan pyytää pillua? Vittu miksei kukaan kertonu tätä aijemmin mulle :(


Ei vittu. Tätä on kokeiltava.

Avatar
mukahippi
Viestit: 71
Liittynyt: 22.1.2010

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja mukahippi » 20.2.2010 15:43

actionjackson kirjoitti:Kirjoittamaton sääntö on, että jos pystyy antamaan takaapäin rintojen välistä suihin, niin silloin voi pyytää pillua savusta vastineeksi... Muutenhan pillun ruinaaminen vastineeks jostain on ihan vitun ala-arvoista ja säälittävää narkkitouhua! Jos ei sitä nahkalompakkoa saa ilmaiseks tai hommattua maksullisilta, niin ansaitsee olla ilman...


No jopas. Kyllä itse lähde siitä periaatteesta kun kerran en myy savuja niin sitten parempi antaa römpsää mikäli naaraspuolinen henkilö tulee iltaa istumaan. Jos setä ei saa lempee ei tätikään kyllä koske sedän piippuun. Että niih....

P.S vai että pitäis vielä maksullisiin lähtee. Pah
Etkö ole itse huomannut merkkejä elämässäsi? Ehkä et ole hakenut niitä, sillä etsivä löytää.



--turisti

ladyx

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja ladyx » 20.2.2010 17:14

mukahippi kirjoitti:...

No jopas. Kyllä itse lähde siitä periaatteesta kun kerran en myy savuja niin sitten parempi antaa römpsää mikäli naaraspuolinen henkilö tulee iltaa istumaan. Jos setä ei saa lempee ei tätikään kyllä koske sedän piippuun. Että niih....

P.S vai että pitäis vielä maksullisiin lähtee. Pah


Saat varmasti ihan yksinäsi piiputella :laugh: harvassa sellaiset naiset, jotka suostuu "vaihtokauppoihin"!

Avatar
mukahippi
Viestit: 71
Liittynyt: 22.1.2010

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja mukahippi » 20.2.2010 18:10

ladyx kirjoitti:...

Saat varmasti ihan yksinäsi piiputella :laugh: harvassa sellaiset naiset, jotka suostuu "vaihtokauppoihin"!


Ei se mitään. Pääasia että pelin henki on molemmille selvä. Turha tulla mitään ronkumaan jos karvavisaa ei osaa vinguttaa :wink: :laugh:
Etkö ole itse huomannut merkkejä elämässäsi? Ehkä et ole hakenut niitä, sillä etsivä löytää.



--turisti

DyingBear
Viestit: 151
Liittynyt: 21.12.2009

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja DyingBear » 20.2.2010 18:19

mukahippi kirjoitti:...

Ei se mitään. Pääasia että pelin henki on molemmille selvä. Turha tulla mitään ronkumaan jos karvavisaa ei osaa vinguttaa :wink: :laugh:


Karvavisa!! Ihan vitun hyvä!! :lol:
Mielummin överit kuin vajarit...

Vivian
Viestit: 101
Liittynyt: 19.4.2009

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja Vivian » 20.2.2010 18:30

Karvavisa! Hauskin juttu aikoihin :lol:


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa