ÄO-pistemääräsi?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
DamnYouHippies
Viestit: 248
Liittynyt: 21.7.2009

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja DamnYouHippies » 18.8.2010 20:23

P-ajatso kirjoitti:Aika moisia älypäitä foorumi täynnä :D Mites tänne nää kaikki 2% väestöstä onkin osannut eksyä... :think:
Mä en oo kun kerran tainnut jotai tollasia testejä kokeilla ja sielä 120 paikkeilla oli, eli "normaali". Ei kyllä itellä muutenkaan kärsivällisyys riitä tollasiin testeihin missä on jotain typeriä kuvia ja niitä joutuu pähkäileen. :P


Kukaan ei ole täällä maininnut asiaa, ja kuvittelisin että tätä ei siis kaikki tiedä. Elikkä äo-testeissähän siis 100 on keskimäärä.
Eli jos saat yli 100 olet keskimääräistä älykkäämpi, ja alle sata, niin olet keskimääräistä pulliaista typerämpi.

JA NYT MINÄ SEN KEKSIN, ÄÄNESTÄJILLE ÄO RAJA! >120 äo omaavat voisivat vain äänestää!

edit. itsellä joskus tieteenkuvalehden testissä 135

Foliohattumensalainen

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja Foliohattumensalainen » 19.8.2010 21:37

Hih, tosiaan on jännä lukea että täällä on muitakin mensalaisia pyörimässä. Pitäisi varmaan ruveta piilottamaan neljäkakskymppisiä foorumikirjoituksiin... :D Hamppu-SIG olisi kyllä asiaa.

Avatar
rehupekka
Viestit: 352
Liittynyt: 25.12.2014

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja rehupekka » 14.6.2015 19:00

DamnYouHippies kirjoitti:...

Kukaan ei ole täällä maininnut asiaa, ja kuvittelisin että tätä ei siis kaikki tiedä. Elikkä äo-testeissähän siis 100 on keskimäärä.
Eli jos saat yli 100 olet keskimääräistä älykkäämpi, ja alle sata, niin olet keskimääräistä pulliaista typerämpi.

Silloin joskus sata vuotta sitten kun nuo systeemit on kehitelty ja jengi kouluttamatonta 100 oli se keskiarvo, nykyään varmaan jotain 120, mene ja tiedä.
Tuossa just katoin tubesta yhden videon missä selkeästi henkisesti jälkeenjäänyt kaveri väitti äo:nsa olevan 99, itse olisin veikannut jotain 70 kieppeille. Eli nykyään 100 on jo snadisti retardi.
Edit:No joo, keskivertokansalainenhan on "snadisti retardi".

Avatar
saukko
Viestit: 38
Liittynyt: 18.6.2011

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja saukko » 21.6.2015 7:36

Mensan testissä tulos oli 138, mutta olisiko ollut tieteenkuvalehti jossa oli äidinkieli yhtenä osa-alueena tuli tulokseksi 127.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa