ÄO-pistemääräsi?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Arvuuttaja

ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja Arvuuttaja » 18.3.2010 0:57

Moi.

Olen pössytellyt viitisen vuotta, ekoista PL-piipullisista kohti nykyistä, viikoittaista poltteluani kohti. Jopo käryää ja ajatus lentää, korkeakouluopintojen ohessa harrastelen kaikkea mahdollista, innostun helposti uusista asioista ja paneudun niihin intensiivisesti. Tyttöystävä löytyy enkä muuta halua kokeilla, alkoholia käytän kohtuudella joten elämän perusasiat ovat kunnossa. Nyt tällainen juttu alkoi kiinnostaa, paljonko olette saaneet virallisista lähteistä ÄO-määräksenne? Itselläni on Mensan testin mukaan 128.

KumpuOuto

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja KumpuOuto » 18.3.2010 7:38

En muista lukua, nehän vaihtelee keskihajonnan mukaan, mutta muistan sen, että kuuluin siihen ryhmään, jonka tuloksen saavuttaa ~2% kansasta. Sativoissa tein mensan testin yöllä. Sekään testi ei mennyt putkeen väsymyksen takia, koska monesti joutui aloittamaan päättelyn uudestaan ja aika loppui kesken ennenkuin ehdin vastaamaan muutamaan viimiseen kysymykseen. Testin luotettavuudesta en tiedä.

Vieras

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.3.2010 8:02

KumpuOuto kirjoitti:En muista lukua, nehän vaihtelee keskihajonnan mukaan, mutta muistan sen, että kuuluin siihen ryhmään, jonka tuloksen saavuttaa ~2% kansasta. Sativoissa tein mensan testin yöllä. Sekään testi ei mennyt putkeen väsymyksen takia, koska monesti joutui aloittamaan päättelyn uudestaan ja aika loppui kesken ennenkuin ehdin vastaamaan muutamaan viimiseen kysymykseen. Testin luotettavuudesta en tiedä.
:) Ootko käynyt virallisessa testissä?
No mutta ilmottaudutaan tänne anonyynmisti, uskaltautuuko kukaan muu/onko täällä muita?
Täällä Mensalainen! ÄO huono eli vain 148 vanhan testin mukaan.. Ja kyllä kuulun järjestöön.

Vieras

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.3.2010 9:57

Vieras kirjoitti:... :) Ootko käynyt virallisessa testissä?
No mutta ilmottaudutaan tänne anonyynmisti, uskaltautuuko kukaan muu/onko täällä muita?
Täällä Mensalainen! ÄO huono eli vain 148 vanhan testin mukaan.. Ja kyllä kuulun järjestöön.


onko muuten siitä järjestöön kuulumisesta mitään hyötyä
joskus funtsaillu...

Vieras

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.3.2010 11:18

Vieras kirjoitti:...

onko muuten siitä järjestöön kuulumisesta mitään hyötyä
joskus funtsaillu...
Ei ole mitään hyötyä. Mitä hyötyä pitäisi olla? Ainoa on että pääsee keskustelemaan ihmiset kanssa jotka ymmärtävät juttujani ja samantapainen huumori yms.. Tuntuu nimittäin menevän ohi lähes kaikilta "tavallisilta" ihmisiltä jutut... Tuolla ymmärretään paremmn. :yes:
Tai no onhan tosta siis sittenkin hyötyä. :think:

haluan
Viestit: 126
Liittynyt: 16.2.2010

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja haluan » 18.3.2010 14:47

Nettitestissä 123, olen siis älykkäämpi kuin 94% väestöstä. Ja meikälle aina väitettii että kannabis pillaa aivot. :D

Vieras

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.3.2010 16:00

Mensan nettitestistä pari viikkoa sitten 126. Kyllä se on alkoholi joka tuhoaa aivot :)

idari?

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja idari? » 18.3.2010 16:05

vastaus oli et älykkyysosamääräsi on enintään 120 ja jotain O_O ??? tarkoittaako tämä että olen täysin vajaa vai mitä? 90% väestöstä kuuluu samaa ryhmään taisi viellä lukea? :D



tukevis savuis kyl ton tein ja pääsin vasta 13 tehtävään kun aka loppui kesken :(

Vieras

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.3.2010 17:02

Vieras kirjoitti:... :) Ootko käynyt virallisessa testissä?
No mutta ilmottaudutaan tänne anonyynmisti, uskaltautuuko kukaan muu/onko täällä muita?
Täällä Mensalainen! ÄO huono eli vain 148 vanhan testin mukaan.. Ja kyllä kuulun järjestöön.


Tilasin sen kotitestin, jonka tarkistaminen maksaa jonkun euron. Sen maksun sitten saa hyvityksenä virallisesta testistä. Loppupeleissä se testi jäi makaamaan tuonne laatikon pohjalle... Mitä **ttua sillä mensan jäsenkortilla tekee, kun on avokkikin, enkä tarvitse mitään kullin jatkeita enään :laugh:

Vieras

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.3.2010 21:33

Virallisen testin mukaan 130 siis silloin raja oli 148. Täytynee käydä joskus uudestaan ja lääkitä add:tä vihreällä vitamiinilla.

Vieras

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.3.2010 21:42

Vieras kirjoitti:...

Tilasin sen kotitestin, jonka tarkistaminen maksaa jonkun euron. Sen maksun sitten saa hyvityksenä virallisesta testistä. Loppupeleissä se testi jäi makaamaan tuonne laatikon pohjalle... Mitä **ttua sillä mensan jäsenkortilla tekee, kun on avokkikin, enkä tarvitse mitään kullin jatkeita enään :laugh:
Johan on taas keskustelua täälläkin.. :lol:

Vieras

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 19.3.2010 3:15

Tää on vähän niinkun autoilu, kaikki on keskimäärästä parempia kuskeja. :lol:

Vieras

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 19.3.2010 5:41

138 tais olla aikoinaan. Ja tällä testillähän ei mitata älykkyyttä vaan loogista päättelykykyä. Pari kaveria saanu suuremman tuloksen kuin itse ja heillä ei ole yleistietoa nimeksikään.

Vieras

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 19.3.2010 7:11

Vieras kirjoitti:...yleistietoa nimeksikään.
Opittu asia. Ei liity juuri lainkaan älykkyyteen.

Vieras

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 19.3.2010 10:45

Joo, mut ei sekään että osaat päätellä mikä kuva ei kuulu joukkoon tai moneltako juna on asemalla ole mun mielestä älykkyyttä.

Avatar
HL1979
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 897
Liittynyt: 26.11.2008

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja HL1979 » 19.3.2010 11:44

Vieras kirjoitti:Joo, mut ei sekään että osaat päätellä mikä kuva ei kuulu joukkoon tai moneltako juna on asemalla ole mun mielestä älykkyyttä.

Niin, tai se on lähinnä matemaattista älykkyyttä. Ei sosiaalista, yhteiskunnallista tai muutakaan älykkyyden alaa, jotka ovat taatusti vähintään yhtä arvokkaita matemaattis-loogisen päättelykyvyn kanssa.

Itse ylitin Mensa-rajan älykkyystestissä reilusti (kokeiltu myös paukuissa), mutta itsensä korottaminen pelkän yhden älykkyysulottuvuuden perusteella ei kuulosta "mun jutulta".

:P
Hiisi vieköön!

Avatar
pesten
Viestit: 88
Liittynyt: 17.3.2010

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja pesten » 19.3.2010 17:23

Natsi johto oli lähes kaikki poikkeuksellisen älykästä porukkaa. Kovin viisaita ei ehkä.

Avatar
hasakasa
Viestit: 251
Liittynyt: 5.6.2009

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja hasakasa » 19.3.2010 21:11

Kävin tekemässä Mensan testin ja tulos on:

Älykkyysosamääräsi lienee noin 123.
Siten lienet älykkäämpi kuin 94 prosenttia väestöstä.

Ai siksikö muut ei ymmärrä minua kun olen älykkäämpi kuin he? :think:
Cannabis Connecting People

Vieras

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 20.3.2010 15:11

Meitsi rykäs täydet pisteet että repikää siitä luuserit. :lol:

Vieras

Re: ÄO-pistemääräsi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 20.3.2010 15:50

Vieras kirjoitti:Meitsi rykäs täydet pisteet että repikää siitä luuserit. :lol:
Mistä täydet pisteet? :lol: Äo:ssa ei olekkaan "täysiä" pisteitä...


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa