Kuva

Älyn karstominen!?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
DamnYouHippies
Viestit: 248
Liittynyt: 21.7.2009

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja DamnYouHippies » 18.8.2010 20:17

mooshj: Joo ei kannata ostaa alkostakaan muovipullossa olevaa alkoholia, saattaa olla myrkkyjä siinä seassa :)

Jack The Reaper: Karstoja sillon tällön poltan, tänä aamuna lääkitsin krapulaa karstoilla, paremman puutteessa, ei ollut kysymys pilveen pääsystä, vaan pahanolon ja päänsäryn hellittämisestä, toimi siihen tarkoitukseen ihan ok. Pilveen en päässyt enkä halunnutkaan koska lähdin 1h30min sen jälkeen kouluun. Mutta sinulle halusin vaan sanoa oman mielipiteeni älystä: Ei se minusta mitenkään "narkkimaista" ole, aina ei esim välttämättä ole asiaankuuluvia välineitä tarjolla. Ja hyvän makunen kukkahan maistuu hyvälle bongista, jointista, ja ihan samalla tavalla älystä. Itse joskus tykkään polttaa älystä. Pidän isoista savuista, olen itse ollut aina jotenkin semmonen että tartten aika suuren määrän, siis alottelijanakin olin semmonen, kokeneemmat pössittelijät ihmetteli sillon... Äly on nopea ja helppo ja siitä saa isot savut.

Ne jotka ihmetteli että mitä epäterveellistä on karstojen polttamisessa, niin veikkaisin että karsinogeenien määrä on aika helvetin paljon suurempi :)
Karstat on varmaan pääosin tervaa yms. paskaa. Voitte kuvitella mitä herkkuja siitä irtoo ku sitä polttaa. Mutta joku väitti että karstat ei pärähdä, niin kyllä ne joskus pärähtää aivan helvetin hyvin, riippuu mitä ja miten vahvaa on poltettu yms.

Vieras

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Vieras » 2.8.2012 17:52

Nyt sain kuukauden käytetystä älystä mahtavat karstat. Kolisee eritavalla kuin siitä poltettu tuote :D . Paremmin.

Pultsi
Viestit: 9
Liittynyt: 12.8.2012

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Pultsi » 6.9.2012 4:59

Minä kyllä kanssa väitän, että jos raavit karstat bongista tai älystä mistä on poltettu kymmeniä grammoja hyvää kukkaa. Toimii joskus jopa paremmin kuin itse kukka. Tästä on vuosien kokemus. Itse raavin bongin puhtaaksi noin kerran kuussa vaikka olisikin kukkaa kaapissa.

Avatar
avokaado
Viestit: 393
Liittynyt: 9.6.2008

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja avokaado » 7.9.2012 13:40

Bongia putsatessa alustalle raaputtelee karstat ja painelee ne vesitilkan avustuksella kiinteäksi kököksi. Tulee tuo poltettua ensin vaikka kukkaakin olisi. Ei yhtään sen huonompaa, kytee kuin parempikin hassis (vähän liioitellen). Vaikutus on ollut lähinnä erittäin kirkas pilvi.
"Hampun kasvattaminen on melko työlästä, sillä siihen tarvitaan muun muassa lamppuja ja kastelulaitteita".

macce
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1329
Liittynyt: 22.8.2008

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja macce » 8.9.2012 13:52

Pultsi kirjoitti:Minä kyllä kanssa väitän, että jos raavit karstat bongista tai älystä mistä on poltettu kymmeniä grammoja hyvää kukkaa. Toimii joskus jopa paremmin kuin itse kukka. Tästä on vuosien kokemus. Itse raavin bongin puhtaaksi noin kerran kuussa vaikka olisikin kukkaa kaapissa.

Kyllä se vaan näin on että kovinta settiä on "karstat". Mielestäni bongin putkesta irtoava tavara ei edes ole varsinaisesti karstaa, se on mennyt veden läpi ja on vain sattunut tarttumaan putkeen ennen keuhkoja. Kun putkesta on hiisattu yli 100g vahvoja budeja montaa eri lajiketta niin kyllä se vaan paremmin kolisee kuin yksikään niistä budeista mitä putkesta on poltettu.

Nyt ei siis puhuta siitä karstasta jota janipetteri raapii pesäputkesta josta on poltettu 1g PLää.

vink

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja vink » 12.9.2012 10:04

Kannattaa ripotella kyhättyjen hurstien päälle hieman kanelia.

Neutralisoi pahan maun pois ja pystyy ottamaan kunnon hatseja bongistakin.

Maistuu lähes peeällälle ja pärisee mukavasti :wink:

Pultsi
Viestit: 9
Liittynyt: 12.8.2012

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Pultsi » 18.9.2012 4:44

macce kirjoitti:...
Kyllä se vaan näin on että kovinta settiä on "karstat". Mielestäni bongin putkesta irtoava tavara ei edes ole varsinaisesti karstaa, se on mennyt veden läpi ja on vain sattunut tarttumaan putkeen ennen keuhkoja. Kun putkesta on hiisattu yli 100g vahvoja budeja montaa eri lajiketta niin kyllä se vaan paremmin kolisee kuin yksikään niistä budeista mitä putkesta on poltettu.

Nyt ei siis puhuta siitä jota janipetkarstasta teri raapii pesäputkesta josta on poltettu 1g PLää.


Juuri näin! Ja osa täällä luulee, että tuhka jonka kippaat pesästä tuhkikseen on karstaa. Ei todellakaan ole! Karsta on mustaa limaista mönjää joka jää pesän tai putken reunoille. Siihen vaikka lehdestä tehtyä mikseriä ni aijai ku päässä kolisee!

Fedduffene

bottes ugg pas cherShopping In Italy Is A Wonderful Adventur

ViestiKirjoittaja Fedduffene » 3.10.2012 15:23

Even the obsessed realize that Toms footwear are important to our wellbeing and survival.ugg pas cherMarriage ceremony rings are very critical objects of Tiffany jewellery, and you ought to look cautiously prior to you pick the perfect Jewish wedding rings or Egyptian wedding rings. The main aim of the manufacturers is to offer you Toms Footwear that are easy in style and can match the type of any of your outfit.

Karstaennenkukkaa

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Karstaennenkukkaa » 5.10.2012 0:27

Karstahan on parasta, mitä markkinoilla on. Tahmaisin eli thc-pitoisin osa kukkaa. Jo nuppineulan pallon kokoinen köntti palaa kauemmin ja paremmin kuin 0,1g kukkaa, kunhan sen tekee oikein. Aivan kuin hiili. Myrsky on aivan ehdoton karstan kanssa. Ja en ole henk. kohtasesti ikinä saanu gugusta niin täydellistä euforiaa kuin karstasta, vaikka ei kukastakaan mitään huonoa sanottavaa ole. Karstoissa mieli on kirkas ja silti on pilvessä. Tietenkin riippuu täysin tavarasta, jota on välineestä poltettu. Itse poltan karstat ennen budia.

Avatar
Gugu
Viestit: 1376
Liittynyt: 3.12.2008

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Gugu » 5.10.2012 0:53

^ Oikeasti tuota mieltä? :think:
Anna kaikkien kukkien kukkia!

nitkuilija?

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja nitkuilija? » 5.10.2012 16:58

Ja itsekkun olen voivotellut kun joutuu nitkuihinsa polttamaan lehteä, jota yleensä on kasvatuksista jäljellä aikamoinen keko... Puhdasta hyvincuretettua siistiksi leikattua kukkaa sen olla pitää :guru:

Avatar
räsänen
Viestit: 425
Liittynyt: 30.10.2012

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja räsänen » 20.5.2018 15:12

Varmaan epäterveellisintä polttoa mitä on mahdollista saada, mutta.

Pajahtaa, ja mikään ei ole parempaa kuin se happivajarin tunne ja pieni kylmä hiki joka puskee otsalle kunnon kardaanin jäljiltä. Varsinkin jos karstattavasta värkistä on poltettu pelkkää kukkaa, on elämys mitä mainioin. Poltan ennemmin hyvää karstaa entä paskaa nuppua/läpyä. Nyttemmin en enää moista harrasta, keuhkot vinkuu tarpeeksi jo muutenkin.

Avatar
weed420
Viestit: 1564
Liittynyt: 11.12.2010

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja weed420 » 21.5.2018 19:53

räsänen kirjoitti:Varmaan epäterveellisintä polttoa mitä on mahdollista saada, mutta.

Pajahtaa, ja mikään ei ole parempaa kuin se happivajarin tunne ja pieni kylmä hiki joka puskee otsalle kunnon kardaanin jäljiltä. Varsinkin jos karstattavasta värkistä on poltettu pelkkää kukkaa, on elämys mitä mainioin. Poltan ennemmin hyvää karstaa entä paskaa nuppua/läpyä. Nyttemmin en enää moista harrasta, keuhkot vinkuu tarpeeksi jo muutenkin.


jep, minä yllätyin karstan pehmeydestä ja vahvuudesta. en siis polta ollenkaan tupakkaa. nykyään heitän jätteet suoraan roskiin, kun tuttava kävi kylässä niin se ilme oli kyllä huvittava.

Poronliha
Viestit: 3
Liittynyt: 2.4.2018

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja Poronliha » 26.5.2018 8:37

Karsta on oivaa polttoa, se vain pitää osata polttaa oikeen. Älyllä polttelukin pitää osata tehdä oikeen. Kun taktiikka on kunnossa niin älyllä saa oikeen maukkaita ja pehmeitä mutta tuhteja savuja. Karstan karsta ei enää pärise niin ja on todella jotain epämiellyttävää jo mutta ompahan joskus sitäkin tullu kokeiltua.

Avatar
pullapoika
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1262
Liittynyt: 5.8.2004

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja pullapoika » 4.1.2019 3:03

Onhan tuota tullu lehden tai tupakin sekaan väsättyä älyistä, bongeista ja piipuista.

Mikäs siinä, monet kerrat olen saanut ihan toimivat paukut karstoista. Maku on tosin mitä on, mutta menettelee.

Yleensä pesen oman bongin liottamalla siihen asetonia ja karstat liukenee asetoniin siinä samalla. Asetonin haihduttamalla saa tehtyä toimivat savut karstasta.

Tulee putsattua bongi suht useasti asetonilla jos siitä on vähääkään enemmän polteltu. :think: :yes:
lol apua :foil:

kamppa

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja kamppa » 29.11.2019 17:14

Mie aina ootan innolla että 4g on menny pesästä läpi ja sit karstotan. En tiiä minkä takia tykkään karstoista enemmän mutta näin se vaa on :think: , sama asia oli nuuskassa kerran käytetty nuuska oli niiku se paras :D :D
Ehkä oon vaan tälläne luonnonoikku :pimp:

vanhus

Re: Älyn karstominen!?

ViestiKirjoittaja vanhus » 18.1.2020 10:05

Ei ole ollut äly käytössä yli kymmeneen vuoteen, kun ei keuhkot enää kestänyt sitä. Mutta joo, on siitä karstatkin tullut raavittua. Ei se hyvää ole, mutta paukkuu. Mistään muusta en kyllä karstoja polttaisi tai oikeastaan en polttaisi enää karstoja ollenkaan. Joskus ollut nuori, eikä rahaa ollut ostaa tai mahdollisuutta kasvattaa. Oli se parempi kuin ei mitään viikonlopun ratoksi.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa