Huoltomiehet kävi kylässä
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
-
Vieras
Huoltomiehet kävi kylässä
Puskani on kuukauden päästä valmiiksi kukkinut ja tänään kävi huoltomiehet kämpässä kattomassa jotai sähköjuttuja ilman lupaa. Haistoivat varmasti kasvin, kannattaako kuumottaa, siirtää kasvit?
Re: Huoltomiehet kävi kylässä
se on 50/50 mahdollisuudet et käräyttääkö. Tosin en tiedä kui paljon haju antaa intoa käräyttää, mutta jokatapaus minkä minä tiedän mis ollaan käyty yhtäkkiä niin kasvit ja valot on näkynyt ihan selkeästi niin käräytys on tullut. Siirrä kaverille tai jos se ei onnistu niin vaikka kellariin jätesäkeissä kituuttaa muutamaksi päiväksi..
Älä kiipeile liikaa ettet joudu kiipeliin
Mä olin kerran just savuilla partsilla kun huoltomies tuli laittaa listoja parvekkeen oveen. Lasitettu parveke ja lasit kiinni, kun huoltomies lähti menin partsille niin oli avannut ikkunan. Ei varmaan tykänny hajusta
. Yli vuosi jo mennyt ja ei oo kuulunut poliisista.
-
Vieras
paawopaa kirjoitti:se on 50/50 mahdollisuudet et käräyttääkö. Tosin en tiedä kui paljon haju antaa intoa käräyttää, mutta jokatapaus minkä minä tiedän mis ollaan käyty yhtäkkiä niin kasvit ja valot on näkynyt ihan selkeästi niin käräytys on tullut. Siirrä kaverille tai jos se ei onnistu niin vaikka kellariin jätesäkeissä kituuttaa muutamaksi päiväksi..
Todella fiksua viedä puskat haisemaan taloyhtiön yhteisiin tiloihin?
Todella paljon haisee jos sen pussin sulkee kii, pässi.
-
Vieras
paawopaa kirjoitti:se on 50/50 mahdollisuudet et käräyttääkö. Tosin en tiedä kui paljon haju antaa intoa käräyttää, mutta jokatapaus minkä minä tiedän mis ollaan käyty yhtäkkiä niin kasvit ja valot on näkynyt ihan selkeästi niin käräytys on tullut. Siirrä kaverille tai jos se ei onnistu niin vaikka kellariin jätesäkeissä kituuttaa muutamaksi päiväksi..
Löyty sitten kaveri jolla hyvät ledi valaistukset, pääsee puska siis frendille kukkimaan valmiiksi. Nyt odotellaan kuukaus pari jos sinivuokot tulis käymää, koskakohan sitä uskaltaa laittaa uudet puskat tulee ihan himassa ilman kuumotuksii?
-
Vieras
Pois turhat kuumotukset.. Kyl ne tulee jos on tullakseen ja niin edelleen. Ei se elämä yhteen sakkoon kaadu ja jos menee duuni alta niin aina löytyy muita hommia. Mitä enemmän jengi jää kiinni, sitä parempi. Saadaanpa lukea lehistä että taas niin ja näin paljon huumemiehiä kasvattelemassa huumeitaan ja ku näitä tulee kokoajan niin siihen turtuu ja kohta ketään ei edes kiinnosta.
Turvalukko on hyvä olla silloin ei pääse kutsumattomat vieraat kylään ja kotona ollessa kantsii käyttää ketjua. Tosin huoltomiehet eivät saa tulla ilmoittamatta asuntoon ja vaikka ilmoittaisivat tulevansa esim. 20.4.2004 klo 4.20, pitää niiden soittaa ovikelloa eikä vain kalpsia sisään jos vaikka asunnon asukki olisi paikoilla.
Jos asuntoon tullaan ovikelloa soittamatta:
-A: Se on laitonta
-B: Erittäin ammattitaidotonta asiakaspalvelua kiinteistöhuolto yritykseltä
-C: Vain Poliisilla ja Palokunnalla on oikeus tulla asuntoon kutsumatta, mutta yleensä niillä on painava syy tulla ovesta.
Vähintään ilmoittaisin kiinteitöhuollolle törkeästä käytöksestä.
Jos asuntoon tullaan ovikelloa soittamatta:
-A: Se on laitonta
-B: Erittäin ammattitaidotonta asiakaspalvelua kiinteistöhuolto yritykseltä
-C: Vain Poliisilla ja Palokunnalla on oikeus tulla asuntoon kutsumatta, mutta yleensä niillä on painava syy tulla ovesta.
Vähintään ilmoittaisin kiinteitöhuollolle törkeästä käytöksestä.
Rutiini
Mä avasin jointti huulessa pizzalähetille oven. Pitäiskö kuumotella? Mä en jaksa kuumotella.
ps, Niin haistoi varmaan kukaksi kun etin rahaa jointti huulessa palaen
Beg Inner kirjoitti:Mä avasin jointti huulessa pizzalähetille oven. Pitäiskö kuumotella? Mä en jaksa kuumotella.
Vittu sä oot kova!
Poltin tosin itsekkin pentuna junan röökikopissa muiden seassa, poliisilaitoksen vieressä, ruotsin laivalla baarissa, jne jne mut enää en. Tosin koiran kaa lenkillä tupruttelen jollea jos lehdestä on kyse. Mut kyllä koti on kiva pitää kotina, kuumotusvapaana.
Beg Inner kirjoitti:Mä avasin jointti huulessa pizzalähetille oven. Pitäiskö kuumotella? Mä en jaksa kuumotella.
Heh, tuskin tarttee paljon kuumotella, eiköhän noilla pitsapaikoilla ole niitä verorikoksia sen verta etteivät poliiseihin kovin innokkaasti ota kontaktia.Miksipä ne muutenkaan maksavia asiakkaita haluis kiusata
Kyllä aina pitää olla vähän Kekkilää, ei Kesää ilman Kekkilää!
Heh, Beg Inner, oliko tuo ihan tarkoituksellista pizzakuskin hajuaistin testailemista? =)
Ei kyllä pizzamiestä pahemmin kiinnosta asiakkaan polttelut, ei varmasti..
Ei kyllä pizzamiestä pahemmin kiinnosta asiakkaan polttelut, ei varmasti..
en kyl huoltomiehiä kuumottelis.. ne on ihan varmasti ennnenki nähny mones kämpässä puskat xD
Kaverilla oli joskus iso vesisysteemi aiheuttanut vesivahingon hänen oltuaan pois kotoa.
Huoltomiehet oli tällä välin käynyt ja jollain tavalla he oli saanut sovittua että alakertaan sanotaan
että se oli akvaario mikä oli yläkerrassa räjähtänyt.
Mitään kyttiä ei siis soitettu. ainoastaan puskat meni vituiksi :/
Kaverilla oli joskus iso vesisysteemi aiheuttanut vesivahingon hänen oltuaan pois kotoa.
Huoltomiehet oli tällä välin käynyt ja jollain tavalla he oli saanut sovittua että alakertaan sanotaan
että se oli akvaario mikä oli yläkerrassa räjähtänyt.
Mitään kyttiä ei siis soitettu. ainoastaan puskat meni vituiksi :/
Chillin like a chin chin
ite olin nukkumassa kun huoltomiehet soitti ovikelloo. heräsin vasta kun tulivat sisälle. kaapin ovet oli raollaan ja valo paistoi reilusti mutta eipä tainnut huoltomiehiä asia kiinnostaa kun ei oo mitään kuulunu. niin ja pizzakuskista tuli toinen juttu mieleen: kaverin luona oltiin pajauttelemassa ja iski hirveet mässyt niimpä päätin tilata pizzaa. pizzakuski(n25w ulkomaalainen mies) kurvas pihaan ja mentiin maksamaan safkat. kaveri päätti kysyä pizzakuskilta poltteleeko hän ganjaa. vastaus oli myöntävä niimpä kutsuimme hänet sisälle savuille.
pajautimme kaboomista pienet savut ja pizzakuski jatkoi iloisin mielin matkaa. 
-
Vieras
kiinteistöissä ilmastointikanavien puhdistus 14.9-20.9 klo 8-16
vittu. ja mulla puskat jotain pari viikkoa ollu vegessä, kasvatustila vielä eteisen kaapissa. no kaikki kasvatuskamat vaan kaappiin ja kaappi kiinni. toivottavasti käyvät mun kämpässä aika alkupäässä, ettei joutuis montaa päivää pitää valoja pois päältä 8 tuntia päivässä. toivottavasti ei ala kukkimaan tuon takia.
Ilmoitat vaan firmaan et sulla on aggressiivinen koira hoidossa, ja tarvis tietää tarkka aika että voit viedä koiran pois sitä ennen.
Natsimoderoinnin puolesta.
*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*
*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*
Vieras kirjoitti:kiinteistöissä ilmastointikanavien puhdistus 14.9-20.9 klo 8-16vittu. ja mulla puskat jotain pari viikkoa ollu vegessä, kasvatustila vielä eteisen kaapissa. no kaikki kasvatuskamat vaan kaappiin ja kaappi kiinni. toivottavasti käyvät mun kämpässä aika alkupäässä, ettei joutuis montaa päivää pitää valoja pois päältä 8 tuntia päivässä. toivottavasti ei ala kukkimaan tuon takia.
Varaudu siihen, että käyvät usenpana päivinä viikon aikana, näin ainankin mulla kun talossa tehtiin toi puhdistus, säätävät samalla venttiilien virtauksia.
-
Ex-huoltomies
Huoltomiehet on rentoja äijiä, itekkin joskus joutunut tekemään työllistettynä vuoden verran noita hommia
Helppoa hommaa huonolla palkalla, et ei varmaan turhia stressaavat tyypit noihin hommiin lähde.
Helppoa hommaa huonolla palkalla, et ei varmaan turhia stressaavat tyypit noihin hommiin lähde.
iragilaiset pizzalähetit tuskin ilmotusta tee.
suomalaisista läheteistä en niin kovin tiiä, ku eivät tajua hyvän päälle. 
- Hurrikaani
Vieras kirjoitti:Puskani on kuukauden päästä valmiiksi kukkinut ja tänään kävi huoltomiehet kämpässä kattomassa jotai sähköjuttuja ilman lupaa. Haistoivat varmasti kasvin, kannattaako kuumottaa, siirtää kasvit?
no, se on joko niin että olet heität kasvisi menemään ja olet varma, että jos kaverit vaikka päättääkin soittaa miliisin paikalle... se on joko hetki pidempään ilman polttoa tai otat riskin elinikäiseen merkintään, mikä tulee vastaan monessa paikassa... voit mm. joutua ajo-oikeusseurantaan pariksi kuukaudeksi, missä esim. ite nyt oon... et kanttee ehkä kuitenkin heivata ne hamput vaikka kompostiin / tai viedä kaverille jonnekkin tilaan missä ne on turvassa...
EDIT: Jep ota vinkkini vastaan ongelmaan mikä aloittajalla oli vuos sitten...