Kuva

Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
NewToThis

Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja NewToThis » 7.10.2010 12:49

Morjens!

Kannabis on mulle suhteellisen uus tuttavuus, pitkään olen halunnut kokeilla mutta ei oikein ole ollut kontakteja enkä itsekään ole viitsinyt ruveta kasvattelemaan vain siksi että saisin sitä kokeilla. Olen kuullut että PL kannattaa jättää kokonaan rauhaan, joka on aiheuttanut sen että edes ne vähäiset kontaktit joita on ollut ja jotka ovat PL:ää tarjonneet olen jättänyt rauhaan. Nyt sain sitten kuitenkin hankittua jotain poltettavaa, mutta se on lehteä. Sain 16g kuulemma HYVÄÄ ja hartsista lehteä hintaan 3e/g. Maksoin siis 48e tälläisestä pussukasta;

Kuvalinkki

Onko minua kusetettu ensinnäkin tuon hinnan kanssa? Oliko todellakaan järkevää maksaa tuosta pussista 48e? Iso rahahan se ei ole, mutta periaatteesta kyselen.. Sitten toinen kysymys, miten nuo kannattaisi polttaa että saa parhaan vaikutuksen? Kannattaako kaikki polttaa kerralla? Bongia minulla ei luonnollisestikaan ole, mutta sellaisen voin hankkia jos suosittelette sitä ehdottomasti enemmän kuin esim jointtia.

Avatar
RANKKUKANUUNA
Viestit: 592
Liittynyt: 30.9.2009

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja RANKKUKANUUNA » 7.10.2010 13:15

Jos tuo todella on trimmi eli hartsiheinää ni voit huolella lussutella bongista eikä hintakaan siinätapauksessa ollut paha. En kyllä hartsia erota tuosta kuvasta. :)
emt.

Avatar
Gugu
Viestit: 1376
Liittynyt: 3.12.2008

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja Gugu » 7.10.2010 13:23

Tämähän on minun oma mielipiteeni, mutta itse en koskaan maksaisi lehdestä oli se sitten kuinka hyvää ja laadukasta tahansa. Ja suosittelen ensin kokeilemaan ihan vaan jointista ja jos alkaa oikein aktiivisesti palamaan niin sitten suosittelen jonkun laadukkaan bongin hankintaa, mutta jos olet ensikertalainen niin et kyllä pysty mitään 16g lehteä yhdeltä istumalta polttamaan sen verran riipii kurkkua ja makukaan ei ole paras mahdollinen, että eivät sitä edes kokeneemmat hampuusitkaan mielellään tee. Ei sinua nyt mitään kusetettu ole olen kuullut lehdestä pyydettävän enemmänkin ja ihan hyvä ensi kerta kokeilla ehkä vaan lehdellä. Siitä se lähtee ja ota kaikki ensimmäisestä pilvestä irti esim. hyvän ruoan, hyvän seuran, hyvän musiikin tai hyvän leffan seurassa, koska se on ainutkertainen kokemus!
Anna kaikkien kukkien kukkia!

Vieras

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja Vieras » 7.10.2010 14:16

NewToThis kirjoitti:Morjens!

Kannabis on mulle suhteellisen uus tuttavuus, pitkään olen halunnut kokeilla mutta ei oikein ole ollut kontakteja enkä itsekään ole viitsinyt ruveta kasvattelemaan vain siksi että saisin sitä kokeilla. Olen kuullut että PL kannattaa jättää kokonaan rauhaan, joka on aiheuttanut sen että edes ne vähäiset kontaktit joita on ollut ja jotka ovat PL:ää tarjonneet olen jättänyt rauhaan. Nyt sain sitten kuitenkin hankittua jotain poltettavaa, mutta se on lehteä. Sain 16g kuulemma HYVÄÄ ja hartsista lehteä hintaan 3e/g. Maksoin siis 48e tälläisestä pussukasta;

Kuvalinkki

Onko minua kusetettu ensinnäkin tuon hinnan kanssa? Oliko todellakaan järkevää maksaa tuosta pussista 48e? Iso rahahan se ei ole, mutta periaatteesta kyselen.. Sitten toinen kysymys, miten nuo kannattaisi polttaa että saa parhaan vaikutuksen? Kannattaako kaikki polttaa kerralla? Bongia minulla ei luonnollisestikaan ole, mutta sellaisen voin hankkia jos suosittelette sitä ehdottomasti enemmän kuin esim jointtia.
Kai taarasit vaa'an pussin painolla vai painaako toi pusseineen 16g? Jos 3€/g maksat trimmilehdestä, se on vähän!

Onko sua kusetettu? EI TODELLAKAAN! Lehteä voi myydä vaikka 100€/g. Ei ole kusetusta jos joku sillä hinnalla ostaa!

Tm3
Viestit: 925
Liittynyt: 1.1.2005

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja Tm3 » 7.10.2010 16:06

Kyllä sinua on kusetettu, sillä näkeehän tuon kauaksi, ettei se mitään hartsilehteä ole. Aurinkolehteä ja tikkuja lähinnä. Se taas, kannattiko siitä maksaa se 3e/g riippuu täysin itsestäsi. On ollut hetkiä, jolloin itsekin olisin pitänyt sitä "hyvänä diilinä"... Sinänsähän rikkaruohon hinta pitäisi olla euron kilo tms.

Aina yskä
Viestit: 462
Liittynyt: 10.6.2010

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja Aina yskä » 7.10.2010 16:28

Ei oo munkaan mielestä hartsilehteä. Tuntuu vaan kaikki sanovan trimmilehdeksi ihan normilehtee, ei ole eka kerta. Noh onhan ne aurinkolehdetkin trimmattu jostain, että ei ihan kokonaan kusetusta sekään :).
Ottaen huomioon että et oo ennen polttanut niin toi on kyllä ihan hyvä hinta tuolle määrälle. Sit kun tulee kokemusta ja toleranssia niin et luultavasti enää lehdestä suostu maksamaan euroa enempää.
Bongia suosittelisin. Tee vaikka ite, ohjeita löytyy kyllä :) .

Avatar
juselius
1 tähti
1 tähti
Viestit: 583
Liittynyt: 30.12.2008

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja juselius » 7.10.2010 17:04

NewToThis kirjoitti:

Sain 16g kuulemma HYVÄÄ ja hartsista lehteä hintaan 3e/g. Maksoin siis 48e tälläisestä pussukasta;


Tuosta näkee jo ihan silmällä ettei se ole todellakaan hyvää ja hartsista, eli olet joutunut kusetetuksi. Toisaalta vaikka lehti olisikin hartsista trimmilehteä, en silti ostaisi sitä. Hyväkin lehti on kehnoa mihin tahansa budiin verrattuna.

Maksoit siis 48e tyhjästä. Tuolla hinnalla olisi saanu muutaman gramman hyvää budia, ja aloittelija polttaa siitä pitkään.


EDIT: kääri nyt itsellesi pieni sätkä sekoittamatta ja kokeile toimiiko edes.

Avatar
RANKKUKANUUNA
Viestit: 592
Liittynyt: 30.9.2009

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja RANKKUKANUUNA » 7.10.2010 17:10

Mutta hyvä lehti on parempaa kuin peruslätkä mistä joutuu pulittamaan 12e.
emt.

Lapland
Viestit: 51
Liittynyt: 27.4.2009

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja Lapland » 7.10.2010 17:22

Jos et ole kerran ennen polttanu niin kyllä sen pitäis jotain sanoa, vaikka aurinkolehtiä oliski.

Polttelet jopon kaks, sitten kö alakaa oleen kiva olo niin ala värkkään bongia, siitä tulee mielenkiintonen operaatio :yes:

Niin ja sitten tietenki sitä bongiaki testaat :pimp:

Vieras

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja Vieras » 7.10.2010 18:22

Jos lehti on tuoretta ja tosiaan hartsista, suosittelen tekemään siitä hashista; 16 grammasta lehteä saa tehtyä jo jonkin verran.

Vieras

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja Vieras » 7.10.2010 19:44

onks se kuivaa? näyttää vähän tuoreelta tuossa kuvassa...

fin1000w
1 tähti
1 tähti
Viestit: 481
Liittynyt: 14.1.2004

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja fin1000w » 7.10.2010 22:10

Ei sinua ole kusettu, aina se lehtikin jotain maksaa. Vaikkakin osa puliveivareista muuta väittääkin.

%000ww

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja %000ww » 7.10.2010 23:07

Jos eet oo polttanu,saat pussukasta suunnilleen 10Xvodkapulloa kivemman tilan.

On se halpaa. prässää ja hiero sitä ennenkuin poltat. Kun poltat,polta vaikka "maissipiipusta"

tyyliin imet sitä kuin heliumpallosta heliumia ja pidättelet hetken,niin päästät pihalle ja maailma on

hieno paikka elää. :lohtu:

Tm3
Viestit: 925
Liittynyt: 1.1.2005

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja Tm3 » 7.10.2010 23:10

fin1000w kirjoitti:Ei sinua ole kusettu, aina se lehtikin jotain maksaa. Vaikkakin osa puliveivareista muuta väittääkin.


Taidat olla niitä kusettajia itsekin. Varsien myyminen budina ei ole kusettamista, koska "aina ne varretkin maksaa, vaikka osa puliveivareista muuta väittää"?

Jos lehti on tuoretta ja tosiaan hartsista, suosittelen tekemään siitä hashista; 16 grammasta lehteä saa tehtyä jo jonkin verran.


Idiootteja tämäkin paikka täynnä.

Vieras

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja Vieras » 8.10.2010 15:04

Eihän sua huijattu ole, jos etukäteen on sanottu, että toi on hinta ja se myös oli hinta? Ite en maksais noin paljoa lefasta, mutta sit ehkä joutuis tyytymään olemaan ilman polttoa. Sellast se on.

Vieras

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja Vieras » 8.10.2010 15:57

Tm3 kirjoitti:
Idiootteja tämäkin paikka täynnä.

Se on ite joka toista haukkuu!

kermis92
1 tähti
1 tähti
Viestit: 527
Liittynyt: 6.11.2001

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja kermis92 » 8.10.2010 19:41

Itse lussutan mielummin lehteä kuin katulätkää, kyllä se lehtikin pärähtää jos ei ole kovia toleja eikä polttele päivittäin. Maksoko lehti paljon, sitä en tiedä. Se on ostajan asia mitä haluat siitä maksaa, myyjä tuskin aseella uhkasi pakko-ostoa. Suosittelen jättämään märät lehdet ja kukat ostamatta. Pelkkä kukka kuivahtaa märkäpainostaa kaadon jälkeen 65-85%, lehdillä ei ole tullut testattua.

Aika monta lowryderin siementä olisi saanut 48€urolla.
Rutiini

Avatar
Kani Sativa
Viestit: 960
Liittynyt: 13.11.2007

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja Kani Sativa » 8.10.2010 20:56

Itse kun olen lehteä polttanut, niin vähintään 90% tapauksissa, lehti on voittanut lätkän, ja helposti. Läpy on useimmiten sama sellanen hetken hitaus tyyliin pieni määrä etanolia (vetää hitaaks.. sama GABA:n vaikutus, mut lehdestä, jollei kuituhamppua, irtoo enemmän niitä thc vaikutuksiakin, ja pääsee jopa pilveen jos ei ihan paskaa ole. Ne jotka väittää et lehti ei voi toimii, joko kusettaa, pätee (varasto täys budii), provosoi, tai on kokemattomia.
Join a hilarious adventure of a life-time. Work, buy, consume, die.

Tm3
Viestit: 925
Liittynyt: 1.1.2005

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja Tm3 » 9.10.2010 1:35

Vieras kirjoitti:Eihän sua huijattu ole, jos etukäteen on sanottu, että toi on hinta ja se myös oli hinta? Ite en maksais noin paljoa lefasta, mutta sit ehkä joutuis tyytymään olemaan ilman polttoa. Sellast se on.


Eli autokaupassa ei huijata, jos sanotaan että se on uusi hieno volvo ja hintaa 5000e ja sitten tuleekin vanha lada, pitihän se sanottu hinta paikkansa? Sellast se on?

Vieras

Re: Lehtien poltto/hinta, onko kusetettu?

ViestiKirjoittaja Vieras » 9.10.2010 9:23

Tm3 kirjoitti:Eli autokaupassa ei huijata, jos sanotaan että se on uusi hieno volvo ja hintaa 5000e ja sitten tuleekin vanha lada, pitihän se sanottu hinta paikkansa? Sellast se on?

Ei vaan jos autokaupas sanottais et täs ois Lada hintaan 5000e ota tai jätä niin ei se oo kusetusta vaikka ehkä toisest kaupasta sais halvemmalla vastaavan Ladan tai samalla hinnalla paremman auton. Itse en ostais sita Ladaa, mutta sitten voisin joutua tyytyä kävelemään. Elämä on siis sellaista et joskus myyjä pyytää enemmän ku oon valmis maksamaan ja ei siinä mitään ja kusetus (tai sen yritys) on eri asia. Ymmärrätkö nyt mitä tarkoitin?


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa