Kuva

Kuinka suuri on annos-kokosi?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.1.2011 12:54

Minun on ~0,4 gallonaa..

Muut väittää polttavansa 0,1-0,3 muta miks mula ei toimi ku isois anoksissa vähän`?

Vieras

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.1.2011 13:03

Sul on paskaa kukkaa tai lätkää. Mun mielestä jos pitää polttaa 0.3 tai yli on aika kenkäheinää, 0.2 on perushyvää ja 0.1 tai alle on hyvää ja tujua kukkaa.

Olen päivittäispolttelija ja tykkään satkuista.

Avatar
åke pakana
Avaruuskauppa Author
Viestit: 1212
Liittynyt: 2.12.2004

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja åke pakana » 23.1.2011 14:13

grammoista puhuminen on homojen hommaa.
aito hampuusi laittaa piippuunsa hyppysellisen, niin että piippu tulee täyteen.

ja tietysti kukkaa, josta on häiritsevät ja epäterveelliset oksat ja muut karsinogeeniset biohärpäkkeet poistettu.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Avatar
Lonkero
Viestit: 480
Liittynyt: 19.7.2007

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja Lonkero » 23.1.2011 14:45

semmonen toimii et murustaa yrttiä sen verran pesän pohjalle että puolet verkosta peittyy.. 8)

karderi
Viestit: 354
Liittynyt: 23.1.2003

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja karderi » 23.1.2011 15:06

Raakana 1gr jointtiin. Lopetin bongit sun muut muotipoltteluvälineet 10 vuotta sitten. En halua enää imaista suoraan hengeen. Ikä painaa.

Avatar
Opic
Viestit: 390
Liittynyt: 9.5.2010

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja Opic » 23.1.2011 15:44

0.2 -0.3 riittää yleensä hyvään pilveen. Mutta sitten haluaa enemmän pilveen tai pidemmäksi aikaan ja alkaa boostaamaan mutta ei pääsekkänä enempää tutkalle?

Kannabispiikki
Viestit: 35
Liittynyt: 24.1.2011

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja Kannabispiikki » 24.1.2011 23:43

0,1-0,3 Riippuu mitä laatua sattuu olemaan.

Avatar
äly
Viestit: 136
Liittynyt: 9.4.2010

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja äly » 25.1.2011 8:50

luulis että jos joku polttaa 0,1g pesän niin ei siitä kunnon pilveen tuu. Itte mittasin että pesä on 0,2g budia ja niitä palaa ihan kevyesti 25 päivässä jos aamulla aloittaa. Jointti on se yks gemmi ja niitä menee 5-6 päivässä. :yes: :yes:
Vaikuttaa kyllä huomattavasti kuinka monta päivää on putkea päällä ja onko kokoajan samaa budia pesässä.
herb is for the use of man.

Vieras

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 25.1.2011 12:23

No kyllä esim SSHta on ihan riittävä määrä 0.1g jointissa. Monia muitakin lajeja on joilla tuo on hyvinkin riittoisa annostus. Olen sauhutellut päivittäin nelisen vuotta. Indikoissahan on tuota toleranssiongelmaa enemmän, mutta kun ne ei itseäni kiinnosta muutenkaan.

purohamppu

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja purohamppu » 25.1.2011 18:18

meigä vetää aina bongilla tai hookalla pesä täynnä tujua tavaraa. KYLÄ PÄRISEE

Avatar
Havitatti
Viestit: 237
Liittynyt: 30.1.2010

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja Havitatti » 26.1.2011 19:29

Bongilla pesän pohjalle pienet muruset, silleen että peittyy kauha puolilleen, semmosia pari kolme sitten niin menee lepposasti loppuilta. :)
Bongin pitää yltää maasta palleihin ja seisokin mahtua putkeen

Avatar
Gugu
Viestit: 1376
Liittynyt: 3.12.2008

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja Gugu » 27.1.2011 0:04

Gramma per ilta. :pimp:
Anna kaikkien kukkien kukkia!

Avatar
Vihreevoima
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1649
Liittynyt: 18.10.2006

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja Vihreevoima » 27.1.2011 0:06

Kaksi grammaa kannabista on päiväannoksein.

Avatar
Iron lung
Viestit: 588
Liittynyt: 15.9.2008

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja Iron lung » 27.1.2011 4:52

harvoin polttelen, mutta annos on silti aina se täysi pesällinen.
Bongini tapauksessa 0,2g.
Let me fuck up your mind, please.

Kristallilapsi
Viestit: 341
Liittynyt: 3.1.2010

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja Kristallilapsi » 30.1.2011 0:03

Riippuen lajikkeesta.. 0.05-0,15 välillä ja raakana muutamat hatsit :roll:
"jos metsään huumepoliisi haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt"

bongbokpixel
Viestit: 26
Liittynyt: 13.6.2011

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja bongbokpixel » 15.6.2011 13:53

aikalailla itelläki se gemmi on perus per ehtoo, riippuen tietysti mitä polttaa. joskus saa vetää muutamanki gramman ennenku alkaa misään tuntuu. viikonloppusin menee tietty enemmän.
"Älä kuuntele heidän puheitaan, Mene ja katso itse"

Vieras

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 15.6.2011 14:16

Huvittaa kun jengi hehkuttelee gramman pesällisillään tai jointeilla... Alkaa aina tehdä mieli tarjota se gramman jointti omista kukista ja katsoa kuinka se poltetaan ;)

Vieras

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 15.6.2011 14:23

Vieras kirjoitti:Huvittaa kun jengi hehkuttelee gramman pesällisillään tai jointeilla... Alkaa aina tehdä mieli tarjota se gramman jointti omista kukista ja katsoa kuinka se poltetaan ;)


Kerranki yks hippi tunki rinkiin (ku on synttäritkin) just ku olin startannu *pienen* jointtini bileissä... no eihän siinä mitään ja passasin sille jounin... sit se rupee imuttaan siitä oikeen kunnolla... meikä kattoo ja ehdottaa kevyttä hittaamista, ku ei oo röökiä seassa ja ois kiva riittää kaikille... "perus kolme hittii" tää vastaa... meikä kelaa et no antaa mennä sit ja vähän myhäilen... no se passaa jointin ja siitä riittää sitten vielä just halukkaille... meikä siinä kivasti pilvessä pyörii hiljalleen takas sisälle tanssaamaan ni sieltähän tää jäbä tulee vastaan naama valuen kohti maata... vähän yrittää virnistää kohdatessa... meikä myhäilee vähän lisää ja tanssaa menemään =D

Eräsmies

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja Eräsmies » 15.6.2011 17:27

Vieras kirjoitti:...

Kerranki yks hippi tunki rinkiin (ku on synttäritkin) just ku olin startannu *pienen* jointtini bileissä... no eihän siinä mitään ja passasin sille jounin... sit se rupee imuttaan siitä oikeen kunnolla... meikä kattoo ja ehdottaa kevyttä hittaamista, ku ei oo röökiä seassa ja ois kiva riittää kaikille... "perus kolme hittii" tää vastaa...


Itse oisin toki takonut turpaan tollasta spedeä.

Varmaan 0,5-1g enemmänki menee,överi sanaa ei löydy sanakirjasta.

Punkkikuiskaaja
Viestit: 217
Liittynyt: 7.4.2011

Re: Kuinka suuri on annos-kokosi?

ViestiKirjoittaja Punkkikuiskaaja » 15.6.2011 17:29

Olisko joku n02.
Humppa:Älä rytmitä pelkkää kasvattelua, vaan rytmitä koko elämäsi tyttöystäväsi/naisesi/avokkisi/vaimosi kuukautiskierron mukaan! Vältyt monilta harmeilta kun pidät mielessä missä vaiheessa kuukautiskalenteria mennään.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa