Karstan Hinta?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
ituhippi

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja ituhippi » 16.10.2011 21:17

ei voi olla totta, mistä lähtien jengi on alkanu maksamaan karstoista ?

meillä päin se on ollu lokkien touhua. kyllä joo, iteki oon polttanu karstoja pahan paikan tullen.
mut en mä kyl niistä lähe maksaa oli minkäverran tahansa. :lol:

kondor
Viestit: 83
Liittynyt: 31.8.2010

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja kondor » 17.10.2011 17:04

Täs topicissa on hyvä meno! Jatkakaa ni saa uudet naurut :D

Averell
1 tähti
1 tähti
Viestit: 285
Liittynyt: 27.3.2010

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja Averell » 17.10.2011 21:09

Viimeaikoina oon kombotellu urkkikarstan ja bongivesi-siiderin parissa, mukava viettää iltaa samalla pölypusseja tonkien. Leivänmuru-noki yhdistelmä antaa maissarista Aroman kanssa tosi sativaisen olon.

Avatar
Angeldust
Viestit: 75
Liittynyt: 14.9.2010

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja Angeldust » 19.10.2011 14:51

Kyllä on loistavaa juttua tässä ketjussa. :lol: :lol:
For every plant u kill i grow two more.

Avatar
Sectoid
1 tähti
1 tähti
Viestit: 291
Liittynyt: 7.3.2010

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja Sectoid » 21.10.2011 9:43

Lähiön Karstafarit tappelee keskenään kuin koirat kun heittää niitä karstapussilla.
Samuel L. Jacksonin kameleontti.

Avatar
Tetratelekinesisgrammaton
Viestit: 162
Liittynyt: 20.10.2011

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja Tetratelekinesisgrammaton » 21.10.2011 9:44

Mun bongit saa tulla nuolee puhtaiks,

10e per bongi.

5e jos oikein nätisti istuu polvilteen mun eessä samalla lipoen karstaa animetytön nappisilmillä mua tuijottaen.

anderec
Viestit: 399
Liittynyt: 4.7.2008

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja anderec » 24.10.2011 10:37

:D hahaha voi jeesus mikä meno. Ei kai kukaan nyt oikeasti maksa karstasta yhtään mitään? onhan tota tullu poltettua joskus aikoinaan, mutta eipä kyllä nykyään houkuttele. Voisin maksaa siitä että joku tulee putsaamaan mun bongin kunnolla puhtaaksi, en siitä paskasta mitä sieltä irtoaa.
Hymy nousi kyllä huulille kun ttä ketjua selas :lol:
"When injustice becomes law, rebellion becomes duty." - Thomas Jefferson

Avatar
Warewolf
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1224
Liittynyt: 3.2.2005

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja Warewolf » 24.10.2011 11:02

anderec kirjoitti::D hahaha voi jeesus mikä meno. Ei kai kukaan nyt oikeasti maksa karstasta yhtään mitään? onhan tota tullu poltettua joskus aikoinaan, mutta eipä kyllä nykyään houkuttele. Voisin maksaa siitä että joku tulee putsaamaan mun bongin kunnolla puhtaaksi, en siitä paskasta mitä sieltä irtoaa.
Hymy nousi kyllä huulille kun ttä ketjua selas :lol:


No sä et ota tätä ketjua yhtään asian vaatimalla vakavuudella, karstat on vakava juttu niin kuin Keravan Ranekin. Mä kuulin et Rane oli yskäissyt jotakuta päin ja se oli pelkän keuhkoliman takia saanut niin pahat karstaöverit et oli kolme viikkoa ollut suljetulla ku se koitti kuoria itseään ku luuli olevansa kookospähkinä!
Natsimoderoinnin puolesta.

*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*

Avatar
Tetratelekinesisgrammaton
Viestit: 162
Liittynyt: 20.10.2011

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja Tetratelekinesisgrammaton » 24.10.2011 14:47

Jees mäki tossa kiskasin hihaan karstaa... piikitin niin että veri roisku ympäri kämppää... piikitin ja piikitin mutta se karsta ei tullu sen piikin läpi millään! yritin kovasti ja piikitin ja piikitin.... verta roisku ympäri kämppää litrakaupalla... sitte pärähti! huimas iha sikana ja sit vaa nojasin taaksepäin ja relasin! ja taisin pyörtyäkki!

Avatar
Warewolf
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1224
Liittynyt: 3.2.2005

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja Warewolf » 24.10.2011 17:02

Tetratelekinesisgrammaton kirjoitti:Jees mäki tossa kiskasin hihaan karstaa... piikitin niin että veri roisku ympäri kämppää... piikitin ja piikitin mutta se karsta ei tullu sen piikin läpi millään! yritin kovasti ja piikitin ja piikitin.... verta roisku ympäri kämppää litrakaupalla... sitte pärähti! huimas iha sikana ja sit vaa nojasin taaksepäin ja relasin! ja taisin pyörtyäkki!


Kannattaa käyttää futispumppua, siis sellaista fillaripumppua mis on se täyttöneula.
Natsimoderoinnin puolesta.



*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*

Sakaria
Viestit: 46
Liittynyt: 26.4.2010

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja Sakaria » 24.10.2011 17:08

No huhhuh! En olis koskaan uskonut et karstalla on markkinaa... Ei helvetti mitä touhua!

Avatar
deva
1 tähti
1 tähti
Viestit: 721
Liittynyt: 25.11.2007

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja deva » 24.10.2011 23:08

Mä nykään yleensä teen karstasta viivoja ja vedän nokkaan, vähän pärisee!1!
Ei kannata sekoittaa vastanypittyjä reggaepampuloita karstaan, tulee ikävä paskanmaku suuhun onteloiden kautta :x
Onko kukaan kokeillut toimiiko jos pyörittäis tampoonin karstassa ja työntäisi sen "thc supon" peräsuoleen?
Toimisko kuten alkoholilla :think:
Sinuakin vaanii vakooja.
Vakooja ohjaa pommit kotiisi.

Avatar
Tetratelekinesisgrammaton
Viestit: 162
Liittynyt: 20.10.2011

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja Tetratelekinesisgrammaton » 25.10.2011 6:36

deva kirjoitti:...
Onko kukaan kokeillut toimiiko jos pyörittäis tampoonin karstassa ja työntäisi sen "thc supon" peräsuoleen?
Toimisko kuten alkoholilla :think:


Thc-suppo :lol:
tässäkö se markkinarako?
Tupolle on käyttöä markkinan raossa.
TV-Shop here I come!
THC-suppo! uusi päräyttävä kokemus anaalisesti!

Miettikää jos kaikki hipit vaihtaisikin bongit ja jointit karstalla ladattaviin anaalisuppoihin?

J4F
Viestit: 411
Liittynyt: 27.4.2010

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja J4F » 25.10.2011 10:22

deva kirjoitti:Mä nykään yleensä teen karstasta viivoja ja vedän nokkaan, vähän pärisee!1!
Ei kannata sekoittaa vastanypittyjä reggaepampuloita karstaan, tulee ikävä paskanmaku suuhun onteloiden kautta :x
Onko kukaan kokeillut toimiiko jos pyörittäis tampoonin karstassa ja työntäisi sen "thc supon" peräsuoleen?
Toimisko kuten alkoholilla :think:


KOkeiltu ! Ja helvetin hyvin toimii ! Verta kyllä tuli perseestä litroittain tän jälkeen mutta huh että pärisi ! Parasta tässä on se että se tamppooni on hyvä pyöräyttää siellä karsaisessa bongissa, hyvin puhdistuu bongi !

siemenmetsästäjä
Viestit: 204
Liittynyt: 11.4.2011

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja siemenmetsästäjä » 5.12.2011 0:13

Täällä päin ei kyllä ole kukaan ikinä maksanu mistään karstasta. :lol:

Avatar
4lima2vittu0
Viestit: 16
Liittynyt: 19.7.2011

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja 4lima2vittu0 » 7.12.2011 0:08

siemenmetsästäjä kirjoitti:Täällä päin ei kyllä ole kukaan ikinä maksanu mistään karstasta. :lol:


Ei täälläkään.
Itse en maksais ikinä mistää karstoista.
Toki olen polttannut/kaapinut karstoja monesti , mutta ei se ole rahan arvoista vaikka sekin on päräyttävää, "mustaa kultaa" :P

EsaTheEsa

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja EsaTheEsa » 7.12.2011 0:29

Kannattaako ylipäätään polttaa mitään jos laatu on perseestä revittyä paskaa.
EI niin mitään järkeä, ei niin vittu mitään järkeä.
Niin jäätävä aivo pora taas että huhu!

Avatar
Laama
Viestit: 467
Liittynyt: 23.5.2011

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja Laama » 9.12.2011 2:37

edStone kirjoitti:Paljonkos olette maksanut täysistä imurin pölypusseista?


Sori kun on nyt vähän vanha lainaus, mutta löytötexistä lähtee joulutarjouksena 3kpl/5€ :yes:

Mitä karstaan tulee niin mielelläni masuunia käytän saavuttaakseni parhaimman polttonautinnon.

Yleensä ollaan tehty vaihtarina gemmistä kukkaa gemmi karstaa.
Tämän kaikki tosi karstailijat jo tietenkin tietää, mutta kannattaa muuten kokeilla sipulia pilkottuna sinne mustan kullan joukkoon. :wink:

Avatar
Tetratelekinesisgrammaton
Viestit: 162
Liittynyt: 20.10.2011

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja Tetratelekinesisgrammaton » 9.12.2011 18:52

Karstat on hyvää bonusta... mustaa kukkaa... pitäisikö markkinoida :lol:
Itselläni on tapana kaapia karstat greengo -tupakankorvikkeeseen. ko. topasta kun löytyy paperimaisia "lehtiä" joihin on näppärä kaapia ja nyprätä setti pesään 8)

Avatar
Koessi
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 994
Liittynyt: 13.9.2004

Re: Karstan Hinta?

ViestiKirjoittaja Koessi » 9.12.2011 21:19

Joskus aikoinaan kun bongeja oli useampikin, kutsuin erään kaverini aina kylään kun alkoi olla rapanen poltteluhärveli.
Miksi? Koskapa tämä kaveri sattui olemaan erityisen lahjakas karstan putsaaja.. putsasi bongit ja piiput ja sai palkaksi mukaansa (en antanut polttaa kotonani)
ison köntin sätkänpuru/karstaa.
Itse en sitä kuraa voi polttaa, keuhot ei kestä eikä liioin pää. Liian stydiä ja tunkkaista.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija