Kuva

Ulkokasvatuksesta

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Avatar
Hidas Hengitys
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1186
Liittynyt: 27.8.2003

ViestiKirjoittaja Hidas Hengitys » 7.1.2004 22:29

Mary Jane kirjoitti:No nii nyt on rekisteröitymisetkin hoidettu pois alta.....nyt vaan noit siemenii odotellessa.....=)no ei,olis tos pari muutakin vaihtoehtoo...esim hollands hope....swiss miss....mitä sanot??


Joo, tuota. Northern Lion on ihan oikeessa, että eivät ne oikeen suomalaisia tuolla ajattele, kun kauppaavat. Ja todella joku jeppishän se on ihan hyvä, kun se suomalainen on ja Suomessa todettu toimivan. Kuitenkin sitä kannattaa kasvattaa sisällä ennen kesäsäitä sellaiseksi voimakkaaksi taimeksi, jolla on mittaa ehkä 20cm, niin voit olla varmempi, että kukuakin on ja että se on hyvää.
Tietty tuo Lowryder on kallis, mut kandee viel miettiä, et se on kuitenki niin pienikin ja kahdessa kuukaudessa siemenestä valmiiksi piippukamaksi, että sitä voi kasvattaa missä vaan piilossa: pienessä kaapissa, heinäpusikossa, kukkapenkissä...siis, kunhan vaan pysyy silelen piilossa ja ei ihan liikaa saa varjostusta suojakasveistaan.
Tietty nokkelana, luotettavana ja miellyttävänä tyttönä saatat sitä suomalaista sukupolvea vaikka eksyttää haltuusi tässä kevään aikana...eihän sitä tiedä. Seuraile foorumia ja tutustu kaikkeen hyvin, niin luottamus nousee niin sinua kuin sun kasvatustaitojakin kohtaan. :wink:

-Hidas Hhh...-

Avatar
kukkarulla
1 tähti
1 tähti
Viestit: 541
Liittynyt: 10.5.2006

Re: Ulkokasvatuksesta

ViestiKirjoittaja kukkarulla » 23.5.2006 21:36

Te arvon asiantuntijat jotka ootte verrattavis joihinki viininmaistajiin; Laittakaa ne uroskasvinne ja lehtenne vaik mulle mut älkää tappako kasvejanne, älkää heittäkö lehtiä roskikseen. Tietenki kukka on parempaa mut lehtikin on hyvää ja mitä väliä jollei oo niin paljo thc:tä myykää ne vaik joillekki tai tehkää isompi spliffi. Mun mielestä on vähän väärin heittää niitä menee ku jotkut joutuu poistaa kengänpohjaa. Sama kun heittää ruokaa menee ku köyhät näkee afrikas nälkää paitsi ettei ihan yht elintärkee asia, mut kuitenki se on tuhlausta. Tällä forumilla monet on sanonu kuin ne ei vois edes koskee lehteen... Samasta kasvista seki tulee :(

Vieras

Re: Ulkokasvatuksesta

ViestiKirjoittaja Vieras » 25.5.2006 17:13

kukkarulla kirjoitti:Te arvon asiantuntijat jotka ootte verrattavis joihinki viininmaistajiin; Laittakaa ne uroskasvinne ja lehtenne vaik mulle mut älkää tappako kasvejanne, älkää heittäkö lehtiä roskikseen. Tietenki kukka on parempaa mut lehtikin on hyvää ja mitä väliä jollei oo niin paljo thc:tä myykää ne vaik joillekki tai tehkää isompi spliffi. Mun mielestä on vähän väärin heittää niitä menee ku jotkut joutuu poistaa kengänpohjaa. Sama kun heittää ruokaa menee ku köyhät näkee afrikas nälkää paitsi ettei ihan yht elintärkee asia, mut kuitenki se on tuhlausta. Tällä forumilla monet on sanonu kuin ne ei vois edes koskee lehteen... Samasta kasvista seki tulee :(


No johan oli juttu, käyttäisit vähemmän. :laugh:

Hampuusi-70
Viestit: 20
Liittynyt: 14.11.2004

ViestiKirjoittaja Hampuusi-70 » 29.5.2006 18:34

mary jane kirjoitti:ja viel lisäystä et mitä tarkotatte tolla hasan tekemisellä lehdistä??
olisin erittäin kiitollinen vastauksista........
Kokeile tota.http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=9171

Avatar
kukkarulla
1 tähti
1 tähti
Viestit: 541
Liittynyt: 10.5.2006

Re: Ulkokasvatuksesta

ViestiKirjoittaja kukkarulla » 20.9.2007 9:39

HAhhahaha ku repeilee näille mun vanhoille jutuille. :D
Yrtti on ihmiselle.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa