Ekat kerrat ja vaikutusten odottelu

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Ekat kerrat ja vaikutusten odottelu

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.7.2011 16:36

Moni sanoo täällä, että kun polttelee ensimmäisiä kertoja, niin kannattaa ensin ottaa muutamat henkoset ja sitten odotella vaikutuksia esim. 10 min, ja sitten lisää jos siltä tuntuu. Typerä kysymys, mutta mitä teette jointille sen 10 min aikana? Pitäisikö se sammuttaa ja sitten mahd. sytyttää uudelleen? Kun siinähän palaa sitten vaikka kuinka paljon kukkaa taivaan tuuliin jos antaa palaa koko ajan...?

Opic

Re: Ekat kerrat ja vaikutusten odottelu

ViestiKirjoittaja Opic » 23.7.2011 16:50

Tee pieni jopo.

Lazla
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Lazla » 23.7.2011 17:51

Vieras kirjoitti:Moni sanoo täällä, että kun polttelee ensimmäisiä kertoja, niin kannattaa ensin ottaa muutamat henkoset ja sitten odotella vaikutuksia esim. 10 min, ja sitten lisää jos siltä tuntuu. Typerä kysymys, mutta mitä teette jointille sen 10 min aikana? Pitäisikö se sammuttaa ja sitten mahd. sytyttää uudelleen? Kun siinähän palaa sitten vaikka kuinka paljon kukkaa taivaan tuuliin jos antaa palaa koko ajan...?

Kantsii ennemmin tehä jopo sillee et laitat vaa hiukan kukkaa sisää. Sitä ei tarvi paljoa murskaat vaikka yhteensä 5 tulitikun pään verra siihe ja katot tuleeko mitää jos ei ni tee hiuka vahvempi.
Ja ei sitä niin kauheesti hukkaan pala kuha et kauheita taukoja pidä ylensä pakkaa hetken päästä sammumaan jos ei kisko lisää.
"People look strange, When youre a stranger"

4lima2vittu0

ViestiKirjoittaja 4lima2vittu0 » 24.7.2011 3:09

Otat ystävän mukaan siihen. Toinen alottaa, toinen lopettaa. Paljon mukavampaa kaksistaan=)

juselius
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja juselius » 24.7.2011 21:48

Ota ihan kunnolla vaan. Ei niitä övereitä kannata pelätä.
"miten pillulla voi paikata mitään kun sekin on vaan reikä" - Naftal

Lazla
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Lazla » 24.7.2011 21:59

juselius kirjoitti:Ota ihan kunnolla vaan. Ei niitä övereitä kannata pelätä.

Eihän ne pelottavii ole, Mut ei niit kyl kukaan halua. :D

Kannabisti

ViestiKirjoittaja Kannabisti » 24.7.2011 22:04

Lazla kirjoitti:...
Eihän ne pelottavii ole, Mut ei niit kyl kukaan halua. :D

Haluupa! Ite haluisin pitkäst aikaa sellast kukkaa mist sais kunno överit. :D

Heität sen verran kuin itestä tuntuu ja koitat...et niihin övereihin kuole, saat vaan vähän kokemusta! Jos vedät överit niin seuraavana päivänä koitat 1/3 siitä mitä viimeksi ja vaikka tuntuisi siltä övereitten jälkeen että ei oo sun juttu niin koita silti seuraavana päivänä uudestaan! :yes:
Viimeksi muokannut Kannabisti, 24.7.2011 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pää jääs. Peace.

Locker

ViestiKirjoittaja Locker » 24.7.2011 22:06

Vieras kirjoitti:Pitäisikö se sammuttaa ja sitten mahd. sytyttää uudelleen?

Mun mielestä näin voi hyvin tehdä, en itse ainakaan ole huomannut mitään ongelmia.

Lazla
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Lazla » 24.7.2011 22:22

Kannabisti kirjoitti:...
Haluupa! Ite haluisin pitkäst aikaa sellast kukkaa mist sais kunno överit. :D

Heität sen verran kuin itestä tuntuu ja koitat...et niihin övereihin kuole, saat vaan vähän kokemusta! Jos vedät överit niin seuraavana päivänä koitat 1/3 siitä mitä viimeksi ja vaikka tuntuisi siltä övereitten jälkeen että ei oo sun juttu niin koita silti seuraavana päivänä uudestaan! :yes:

Itse en ainakaan nää mitään järkeä siinä että polttaa itsensä övereihin, Samallaista hulluutta on se että on pakko ryypätä ittensä sammuksiin.
Siinä katoaa se olennaisin osa.

Kannabisti

ViestiKirjoittaja Kannabisti » 24.7.2011 23:05

Lazla kirjoitti:...

Itse en ainakaan nää mitään järkeä siinä että polttaa itsensä övereihin, Samallaista hulluutta on se että on pakko ryypätä ittensä sammuksiin.
Siinä katoaa se olennaisin osa.
Mutta se on kokemuksena erittäin hieno ja olen övereitä vetänyt josku aikalailla kun on ollut piipunjakajina jokapäiväspolttelioita, että ei se minusta mitenkään todella huonolta tunnu olla övereissä. :D
Pää jääs. Peace.

hydra
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja hydra » 25.7.2011 14:13

Överit eli yliannos tarkittaa sitä että on vedetty liikaa. Jos se tuntuu mukavalta niin silloin se ei ole liikaa. Aloittelijoille suosittelen kuitenkin maltillista annostusta tai voi tulla elinikäinen kammo poltteluun. Ei tarvitse sentään 10 minuuttia kuitenkaan odottaa vaikutuksia.

Lazla
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Lazla » 25.7.2011 15:30

hydra kirjoitti:Överit eli yliannos tarkittaa sitä että on vedetty liikaa. Jos se tuntuu mukavalta niin silloin se ei ole liikaa.

Niin samaa mieltä asiasta kanssasi. Jos överit on oikeasti saanut niitä ei enää koskaan halua.

TepsQ

ViestiKirjoittaja TepsQ » 25.7.2011 21:36

Laita vettä valmiiksi ulottuville ja mässyä yms.
Rullaat kauniin ohuen jolperon ja otat oman aikas.
Sitten vaan rennosti.
"Kohti ääretöntä, ja sen yli!" - Buzz Lightyear

Edge

ViestiKirjoittaja Edge » 26.7.2011 0:17

Väitän, että överit on mukavia kun niihin totuttelee ja oppii olemaan kunhan laatta ei lennä. Känniöverit on eriasia, se ei oo mukavaa. Toki övereitä ei kannata ruveta harjoittaan ainakaa jos et vielä paljoa poltellu oo.

Kannattaa aluks vääntää vaikka se 0,2g jopo, eli jos sulla on kempula niin 1/5 osa siitä.. Ei välttämättä toimi ensimmäisillä kerroilla ja saattaa kestää hetken että tajuaa sen fiiliksen siinä.

Lukases tää!

btw, yhdyn kannabistiin: kunpa saisi jotain kukkaa jolla pääsis övereihin :laugh:

:pimp:

edit: en sano ettenkö olisi kokenut v*ttumaisia övereitä
Mää/ Sanon pää/ Huudan pää/
Niin kauan kunnes joku ymmärtää/
Viimeistään/ Kiireissään/
Mun pää sanoo: Vittu mä oon pilvessä/

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 5.9.2011 22:34

Övereihin ei voi tottua.

Överit on sillon kun oma psyyke ei enää kestä ja todella pelkäät.
Jos pystyt "nauttimaan" "övereistä" niin sillon ei ole true överit.

Vihreevoima
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Vihreevoima » 5.9.2011 23:03

Mun mielestä överit on se, mistä mieli tai keho ei enää nauti. Mieli voi nauttia vaikka keho ei ja varmaan toisinpäin. Jos polttaa kannabista ja oksentaa huutoyrjön olohuoneesta vessanpönttöön, niin se on överit. Ja se voi toisia vituttaa, sillä heidän mielensä olisi halunnut lisää. Oksentaminenhan selvittää pöntön täysin ja se korpeaa jos olisi halunnuty nuppinsa vain enemmän turvoksiin.

Voi vittu mä oon pajoissa. Vähän itseasiassa yrjöttääkin.

tuumamasa

ViestiKirjoittaja tuumamasa » 5.9.2011 23:38

http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.p ... 979#476979 Aloittelijat eli tuolla mennään. :D empä muistanu et tuollasen olin kirjottanu

röllisyö

ViestiKirjoittaja röllisyö » 1.9.2013 21:57

hanki bongi ja ota pienet savut. =)

Heikki Kaheli

ViestiKirjoittaja Heikki Kaheli » 1.9.2013 22:51

Tee pikku jointti, että siitä saa vain muutamat savut tai osta pikku piippu johon
on helppo annostella polttomäärä. Isommassa porukassa pikku Bongi on kanssa
hyvä valinta.

Snate

ViestiKirjoittaja Snate » 3.9.2013 8:38

Noihin övereihin on pakko sanoa sen verran, että kyllähän se mukava henkisesti on.. Fyysisesti aivan paskassa kunnossa, ei pysty liikkuun, oksennus lentää ja makaat vessan lattialla ajatellen, että "loppuispa tää jo". Mutta se mitä aivojesi sisällä liikkuu on aivan uskomatonta.

Tosin on myös aikoinaan ollut sellaistakin, että kuvittelin tukehtuvani vieraaseen esineen kurkussani, sekä aina kun silmät sulki, hämähäkit alkoivat vyörymään katosta. Se oli jokseenkin ahdistavaa..

Mutta kuitenkin suosittelen edes kerran kokemaan nämä överit! :guru:
Huumorin kukka on kaunein kukka, ja sitä voi viljellä.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”