Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke
Olisiko mahdollista että jatkossa laitettaisiin näitä pieniä ja Yksinkertaisia kysymyksiä tähän ketjuun?
Vapaavyöhyke on tarkoitettu vain ja ainoastaan rekisteröitymättömien käyttäjien kysymyksille ja muille viesteille. Jos sinulla siis on tunnus Hamppuforumille, esitä kysymyksesi aiheeseen sopivalla alueella/ketjussa.
- stickytin tämän. Pidetään homma asiallisena!
Vapaavyöhyke on tarkoitettu vain ja ainoastaan rekisteröitymättömien käyttäjien kysymyksille ja muille viesteille. Jos sinulla siis on tunnus Hamppuforumille, esitä kysymyksesi aiheeseen sopivalla alueella/ketjussa.
- stickytin tämän. Pidetään homma asiallisena!
Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke
Saas nähdä miten käy, lähteekö käsistä vai vielä enemmän käsistä?
Kuinka kauan luulette tämän topicin pysyvän elossa/ei-lukittuna?
Let's see.
Kuinka kauan luulette tämän topicin pysyvän elossa/ei-lukittuna?
Let's see.
Tässä olisikin ensimmäinen kysymys.
Onko normaalia, että vain parin päivän ikäisessä kasvissa on pari pientä kellertävää laikkua?
Onko normaalia, että vain parin päivän ikäisessä kasvissa on pari pientä kellertävää laikkua?
- Kani Sativa
Vieras kirjoitti:Tässä olisikin ensimmäinen kysymys.
Kyllä, etenki mustassa surmassa, eli mustaa multaa ku taimelle laittaa ni saattaa kärsiä jotain övereitä, mut yleensä korjaantuu ajan kanssa.
Join a hilarious adventure of a life-time. Work, buy, consume, die.
Hei.
olen "onnistuneesti " (0,8g/w) kasvattanut puolikkaalla lucas formulalla 20ml bloom ja 10ml micro/ 10l vettä GHE, mutta voinko kasvattaa samalla systeemillä jos ravinteet onkin advanced hydrophonics of finland????
eli voiko vetää lucasilla jos on ahof:n litkut? kokemuksia? tietoa?arvauksia?
kiitos
olen "onnistuneesti " (0,8g/w) kasvattanut puolikkaalla lucas formulalla 20ml bloom ja 10ml micro/ 10l vettä GHE, mutta voinko kasvattaa samalla systeemillä jos ravinteet onkin advanced hydrophonics of finland????
eli voiko vetää lucasilla jos on ahof:n litkut? kokemuksia? tietoa?arvauksia?
kiitos
Kuinka kauan keskimäärin kestänee ennenkuin sukupuoli on huomattavissa ? entä voiko tämän huomaamista nopeuttaa ?
kiitos jo etukäteen.
kiitos jo etukäteen.
75w EsL Stealth. kirjoitti:Kuinka kauan keskimäärin kestänee ennenkuin sukupuoli on huomattavissa ? entä voiko tämän huomaamista nopeuttaa ?
kiitos jo etukäteen.
" Hampun sukupuolen tunnistamisessa keskitytään esikukintoihin, jotka ilmaantuvat noin neljän viikon vegetyksen jälkeen. Esikukintoja kannattaa etsiskellä neljännen haarautuman yläpuolelta, tähän vaaditaan tarkkaa silmää. Alkuvaiheen esikukinnot voivat olla yllättävän pieniä. Alla olevista kuvista selviää kuinka erotat uroksen naaraasta. "
http://hamppu.net/index.php?option=cont ... &Itemid=35 tuossa olisi vielä kyseinen lähde, mistä nakkelin. Toivottavasti on apua.
Esikukintoja ei voi kiihdyttää tietääkseni mitenkään. Paitsi:
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=50402
Tollanen tuli mieleen, kuten muistelinkin. Pissaleikkejä ja mahd. viikko pois vegestä. En lupaa mitään, koska en ole itse kokeillut moista, mutta typpiteoria vois pitää hyvinkin paikkansa.
Minkälaisen kannan tämä esli tarvitsee http://soundsystemconnection.it/lang-en ... 6400k.html?
Ei näytä toimivan tavallisella clas ohlson e27 kannalla. Vai onko lamppu rikki vaikka uusi onkin?
Ei näytä toimivan tavallisella clas ohlson e27 kannalla. Vai onko lamppu rikki vaikka uusi onkin?
Linkissä oleva lamppu on normi E27 kanta.
Joskus niissä polttimon kierteissä on epätarkkuuksia, siksi joudut mahdollisesti käyttämään reilummin voimaa sen ruuvaamiseen.
Tai piuhoituksessa on vikaa, tai sitten lappu on rikkoutunut kuljetuksessa ym.
Joskus niissä polttimon kierteissä on epätarkkuuksia, siksi joudut mahdollisesti käyttämään reilummin voimaa sen ruuvaamiseen.
Tai piuhoituksessa on vikaa, tai sitten lappu on rikkoutunut kuljetuksessa ym.
- I'm here with my friend Mi-se-ry. Tryin' to drown my sorrows with pills and weed -
Hei, kysyisin, jos tahdon polttaa savut kokonaan pois, niin kannattaako käyttää ja kuinka paljon?
bongipingis kirjoitti:Hei, kysyisin, jos tahdon polttaa savut kokonaan pois, niin kannattaako käyttää ja kuinka paljon?
Jos kokonaan pois haluat polttaas savut, niin varmaan kannattaa kaikki käyttää.
Surre_ kirjoitti:...
Jos kokonaan pois haluat polttaas savut, niin varmaan kannattaa kaikki käyttää.
Voiskin vetää viimeiset hengen vedot hampusta.
Jos polttamalla meinaat itseäsi tappaa niin varaa vähintään 10kg kukkaa, jota poltat 1kg/pesä älystä.
Eikä sit tipahdella pesien välissä
Sinuakin vaanii vakooja.
Vakooja ohjaa pommit kotiisi.
Vakooja ohjaa pommit kotiisi.
Käytän kyllä älliä. Kymmenen on päiviä. Tahdon sekä kukkaa, että kilon ämmiä, menninkäisiä, enkä odota mämmiä, vaikka ruis onkin hyvää ja sokeri sopivan suolaista.
Kuinka tehokkaan natikan sitä kehtaisi maksimissaan laittaa 40x40x150cm tilaan. Cooltube ja ufo tietysti pykälässä. Nostaakohan nelisatanen lämmöt liian korkealle
Natikka oletko kuullut kun isot pojat on puhunu (NATIKKA)voi jumalauta tajuutko itekään mikä se on kirjottelitpa tänne huvikses saatanan imeskelijä lipovitsi kun löyty tollanen sivusto perkeleen perän imijä.
foliostetson kirjoitti:Kuinka tehokkaan natikan sitä kehtaisi maksimissaan laittaa 40x40x150cm tilaan. Cooltube ja ufo tietysti pykälässä. Nostaakohan nelisatanen lämmöt liian korkealle
niin ja jatkona vielä laita niin iso NATIKKA että NAAPURIKIN NÄKEE jumalauta, kyllä mää laittaisin sellaISEN 600wattisen ainaskin.
Voisko joku antaa pientä neuvoa tähän pikkuiseen ongelmaa.Olen laittanut itäneet siemenet kivivillaa ja ne on nyt ollut 5 päivää.Eikä ole versot nousut vieläkään pintaa.Niin ajattelin kysyä että voinko nyt jo laittaa lampun alle. Tai annanko olla vielä hämärässä kiitos etu käteen kaikille.
itse en oo ikinä ennen hamppua poltellu mut tarkotus ois jossai vaiheessa kokeilla mut mua huolestuttaa kun kannabis kuulemma nostaa sydämen sykettä ja minulla on jo valmiiksi muutenkin korkea syke (n.100 kertaa minuutissa) ja lisäksi rytmihäiriöitä. Kerran liikunnan aikana syke pomppasi yli 220 ja lääkärissä minulla todettiin ekg:ssä svt niminen tauti, joka ei sen jälkeen ole tosin vaivannut, mutta tuon korkean leposykkeen takia en ole käynyt lääkärissä joten sen syytä en tiedä. Siis itse kysymyshän oli että uskaltaako tälläinen täysin kokematon (ja sydänvammainen) ihminen kannabiksen suhteen ikinä edes kokeilla sitä ettei pumppu räjähdä? Tupakkia polttelen aina välillä ja nikotiinihan nostaa sydämen sykettä mutta voiko kannabista ja tupakkaa edes verrata tämän suhteen, kiiitos jos joku osaisi vastata JA ANTEEKSI HUONO VERBAALINEN ANTI!