Kuva

Miksi poltat kannabista?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
tuntemattomasti
Viestit: 41
Liittynyt: 11.11.2012

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja tuntemattomasti » 20.5.2013 15:27

Oon pienestä pitäen ollu tosi henkinen tyyppi, 7 vuotiaana aloitin Karaten, 11 vuotiaana meditoinnin ja 17 opiskelun. 16 vuotiaana pari tuttua tarjos hatsii, sillon se oli vaan kokeilua, enkä sen jälkeen varmaan vuoteen hiisannut ollenkaan, tällä hetkellä oma kasvi kuitenkin kasvamassa. :D

Eli tosiaan, se henkinen puoli ja pohdiskelu, joskus sosiaaliseen/viihde käyttöönki tulee otettua. Seuraavaks pitäs löytää joku hyvä lääkelajike, voisin sit pullottaa kaappii lääkkeet, viihdykkeet ja rentoutumis stuffit lajiteltuna. :yes:

vtec_hemmo
Viestit: 19
Liittynyt: 7.5.2013

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja vtec_hemmo » 20.5.2013 23:15

Fyysisen ja henkisen stressin poistamiseen en ole parempaa hoitokeinoa löytänyt. Alkoholin kulutus on vähenemään päin ja mikään ei ole yhtä mukavaa kuin työviikon jälkeen ottaa sopivat nollat tuossa nurtsilla ja ihmetellä maailman menoa.
nakit on hyviä

ambient
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1544
Liittynyt: 13.4.2008

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja ambient » 21.5.2013 0:13

Eipä mitään erityistä syytä. Ihan muuten vaan, onhan se mukavaa välillä :mrgreen: Ja kun tuo kasvattelu touhu on nii mukavaa nii pakkohan se on satojansa maistella..

Vieras

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja Vieras » 27.5.2013 6:43

Välillä vaan tekee mieli vetää kanisteri sekasin ja oon huomannu kannabiksen käyvän siihen hommaan viinaa paremmin.

wildyuk
Viestit: 6
Liittynyt: 4.12.2011

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja wildyuk » 4.7.2013 0:19

Koska olen nisti.

BonHamppu

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja BonHamppu » 6.7.2013 1:16

Koska voin.

Locker
Viestit: 424
Liittynyt: 18.10.2010

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja Locker » 6.7.2013 23:01

SavuSissi kirjoitti:Välillä vaan tekee mieli vetää kanisteri sekasin ja oon huomannu kannabiksen käyvän siihen hommaan viinaa paremmin.


:) Itselläni päinvastoin.

Nuppi ei mene niin sekaisin ja vaikutukset ovat muutenkin alkoholia miellyttävämmät. Ajattelu ja mielikuvitus vilkastuu, mikä avaa kaikenlaiseen kokemiseen uusia kulmia.

Avatar
apollo11
1 tähti
1 tähti
Viestit: 789
Liittynyt: 13.3.2008

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja apollo11 » 6.7.2013 23:02

holist tulee agresiivikseks, hatsi rauhottaa ja pitää mielen rauhallisena.

Jerterry
Viestit: 273
Liittynyt: 23.8.2012

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja Jerterry » 20.8.2013 15:10

apollo11 kirjoitti:holist tulee agresiivikseks, hatsi rauhottaa ja pitää mielen rauhallisena.


Juuri näin. Itsellä vielä muutenkin lennokaat ajatukset ja pohdiskelut pomppaavat vielä seuraavaan stratosfääriin ja hymy on herkässä. Selvinpäin mukava muistella mitä kaikkea sitä ajattelikaan :laugh:
Kerranhan täällä eletään.

Avatar
gyntwaiser
Viestit: 212
Liittynyt: 8.5.2007

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja gyntwaiser » 24.8.2013 16:09

Koska olen veltto hedonisti.
Pro Choise Everything, No Schwag Anything.

Avatar
Snate
Viestit: 61
Liittynyt: 16.11.2011

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja Snate » 31.8.2013 21:16

apollo11 kirjoitti:holist tulee agresiivikseks, hatsi rauhottaa ja pitää mielen rauhallisena.


Tämäkin on ihan henkilöstä kiinni.

Mutta itse en pidä alkoholin vaikutuksista kehoon ja mieleen. Alkoholista tuleva krapulakin on jo yhtä he**ettiä. Jos joskus alkoholia juon, niin määrät ovat pieniä. Silloinkin on pakko saada hatsit, jottei aamulla ole pahaa oloa..

Mutta nyt aiheeseen. Itse poltan sen takia, että asiat avautuvat täysin erilaisella tavalla kun olet pilvessä. Suuri mielihyvä valtaa vartaloni, ajatusmaailma tuntuu paljon kirkkaammalta.

Jokainen kerta on erilainen toisin kuin alkoholin kanssa!
Huumorin kukka on kaunein kukka, ja sitä voi viljellä.

jessepoika
Viestit: 18
Liittynyt: 28.2.2011

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja jessepoika » 1.9.2013 4:00

Parempi minulle ja kaikille.

italypasta
Viestit: 54
Liittynyt: 25.3.2012

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja italypasta » 1.9.2013 7:39

On tullu sen verran paljon ryypiskeltyä tässä vuosien varrella, että tolet alkoholiin on aika korkeat. Kaljaa pystyin juomaan käytännössä kellonympäri tulematta kaatokänniin. Pikkuhiljaa nousseista juomamääristä alkoi kaljamaha tulemaan ja rahanmeno oli huomattavaa, varsinkin baareissa. Tommoisista lähtökohdista aloin radikaalisti vähentämään juomista ja fiilikset alko paraneen. Paino alkoi tippua, rahaa alkoi jäämään pikkasen säästöön, maksa-arvot laski takaisin kohilleen, närästys katosi käytännössä kokonaan ja yleisfiilis oli paljon aktiivisempi, mitä ryypiskellessä.

Puolisen vuotta meni selvinpäin ja kannabis tuli mieleen ensimmäistä kertaa moneen vuoteen. Siitä se ajatus sitten lähti. :) Toki ei minusta mitään absolutistia alkon suhteen tullut, mutta juomamäärät on tippunut kolmasosaan entisestä ja kroppa kiittää. Nykyään viihteellä menee keskimäärin se 6-8 olutta ja 1-2 jointtia/piipullista, verrattuna pelkkään alkoon jota säännönmukaisesti tuli juotua kontti ja tiukkoja päälle.

Avatar
velivapo
Viestit: 39
Liittynyt: 1.7.2013

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja velivapo » 1.9.2013 19:50

Sekä lääkinnällisistä syistä, että myöskin aivan muista syistä. 8)

JA: koska fukushima. http://www.naturalnews.com/032674_marijuana_radiation.html

Avatar
O-Star
Viestit: 196
Liittynyt: 13.12.2005

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja O-Star » 31.10.2013 12:22

Lääkinnällisistä ja päihdyttävistä syistä. Ja vituillakseni poliisille.
Elämä oli ku elokuvaa mut sit katkes filmi...

Avatar
Ryynäri
Viestit: 190
Liittynyt: 28.8.2007

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja Ryynäri » 31.10.2013 23:04

Kun tietäisi? :think:
Chillin like a chin chin

Avatar
Hatsitatti
Viestit: 590
Liittynyt: 13.2.2012

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja Hatsitatti » 1.11.2013 22:51

Kun vapotan volcanolla, hienoa.8-)

Avatar
kela
Viestit: 249
Liittynyt: 20.3.2011

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja kela » 3.11.2013 8:14

Iltaisin tulee enimmäkseen polteltua, kun tuntuu ihan oikeasti saavan paremmin ja parhaiten unta, kun millään lääkkeellä.
Kaikki mahdollinen ketipinorista levoziniin on testattu, mutta itse pidän kannabista minulle parhaiten sopivana.

Viikonloppuisin on toki mukava kerääntyä kaveriporukalla kasaan, syödä, pelailla ja tehdä kaikkea muuta.
Onhan sekin satunnaisesti taas rentouttavaa aloittaa aamulla polttelu ja irtaantua täysin kaikesta nykymaailman stressistä.
Kuumottaako?

Siidujäbä
Viestit: 114
Liittynyt: 6.4.2013

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja Siidujäbä » 16.11.2013 12:07

Kuka kertoi?!?

Juiko

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja Juiko » 27.11.2013 17:51

hyvä ja hauska fiilis tulee, ajatukset ovat syvällisempiä ja mielenkiintosempia. Musiikki kuullostaa taivaalliselle, ja olo on muutenki hyvin rauhallinen ja empaattinen.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa