Kuva

Miksi poltat kannabista?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.

Four20
Viestit: 17
Liittynyt: 10.2.2020

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja Four20 » 21.2.2020 21:28

Poltan kannabista koska sillä on paremmat vaikutukset stressin/ahdistuksen lievitykseen kuin alkoholilla.
toimii myös antabuksena nii ei alkokaan maistu ollenkaan 8)
hikiliikunnan jälkeen kannabiksen nauttiminen tuo erittäin suurta tyydystä ja rentouttaa kropan mukavasti. :yes:

Avatar
robotti
Viestit: 414
Liittynyt: 17.10.2019

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja robotti » 12.4.2020 16:05

laittomuudesta huolimatta kannabiksen polttaminen parantaa mun elämänlaatua. eri lajikkeet toimii eri tilanteisiin.

puutarhanhoito, haravointi yms. on niin parasta kun ottaa pienet savut ja lähtee haravan kanssa touhuilemaan pihalle. kaikki nykyajan arkiset ongelmat, stressi, tyhjyyden tunne, suorituskeskeisen maailman paine. kaikki tämä jää taka-alalle ja voi keskittyä tekemiseen. puutarha, luonto ja kannabis. puutarhan hoidon lisäksi muut askareet ja touhuilut ovat erittäin mukavia kun vähän polttaa.

välillä, yleensä talvisin poltan indikaa joka rauhoittaa ja parhaimmillaan voi miettiä asioita joita ei muuten tulisi ajateltua. out of the box -ratkaisuihin ehdottoman suositeltavaa polttaa jotain hyvää lajiketta.

ja kun kasvattaa kokoajan ja pääsee maistamaan uutta lajiketta jota on hoitanut joka päivä kolmen neljän kuukauden ajan. jo kasvatus itsessään on palkitsevaa ja kehittävää toimintaa. kärsivällisyys ja huolehtimiskyky lisääntyvät kun kasvattaa omat yrtit. mutta silti on parasta päästä maistamaan omaa satoaan.

kokisin että jäisin monesta asiasta paitsi jos en polttaisi. nautin kannabiksesta. mielestäni on yksinkertaisesti väärin että kannabis on laitonta. siksi olen sen suhteen kansalaistottelematon.

ilman kannabista olisin ehkä alkoholisti. kannabiksen ansiosta alkoholi on jäänyt lähes täysin. samoin tupakka.

poltan koska elämä on liian lyhyt laillistamisen odottamiseen.

Virtahepo
Viestit: 22
Liittynyt: 9.9.2020

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja Virtahepo » 16.9.2020 2:08

:think:
Viimeksi muokannut Virtahepo, 5.10.2020 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Chiller
Viestit: 1356
Liittynyt: 20.3.2016

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja Chiller » 1.10.2020 8:19

https://youtu.be/MvY_y0FsHbc
Näin polttaa monet rastafarit. Minä kuitenkin olen selvinpäin ihan näkevä ns. Älykäs ja ymmärtävä. En tarvitse siihen kannabista.
Kannabis on mulle pahe. Houkutus. Kuin raw suklaa patukka, en tarvitse sitä makroihin. Siinä on liikaa rasvaa. Olen absolutisti, eikä sillä ole mitään tekemistä päihteiden kanssa. Se on ymmärrys. Jos jonkun ymmärrys vaatii kannabista, niin silloin hän minun silmissä ja näkökulmassa käyttää kannabista älyhuumeena. Voi kutsua sitä millä nimityksellä tahansa, minä kutsuin nyt sitä älyhuumeeksi.

Talousrike :’j

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja Talousrike :’j » 7.10.2020 1:16

Charly kirjoitti:To set my mind right :pimp:


Same here! :) neuroleptien jälkeiseen parantumiseen! :pimp:

D34DH34D
Viestit: 44
Liittynyt: 19.11.2019

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja D34DH34D » 9.10.2020 17:41

miksi mä en polttais kannabista?

Avatar
Iamnumber
Viestit: 1301
Liittynyt: 8.12.2015

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja Iamnumber » 9.10.2020 19:32

oon tainnu vastata aikaisemminkin mut päivitys ... ehkä muotoilu nyt parempi

Paljon vaivoja .. kiputilat ja huono lääkevasto oli se paine joka puski tutkimukseni tähän suuntaan.

Kannabis on potentiaalinen kivun lievittäjä - itselläni suora kipuvaste on kohtuullinen tai heikko.. toivottavasti löytyy parempi lajike tuonnempana. Kannabis kuitenkin auttaa kipuun ja tieto että tämä pieni ekstra apu on käytössä auttaa sietämään pientä/ kohtuullista kiputuntemusta koska tiedän että tarvittaessa minulla on apu. Avun saatuvilla olevuus ja parantunut kivun sieto.

Kipu ei valitettavasti ole ainoa ongelmani. Kannabis auttaa todella paljon eli parantaa henkisen paineen, kärsimyksen ja vitutuksen siedossa. Se tunti pari kun pystyy katsomaan elokuvaa ja hymyilemään. Lopuksi kannabis antaa ison avun nukahtamisessa.

Kannabiksella on myös mahdollisia ei toivottuja / haittavaikutuksia. Nämä ovat järjestäen harvinaisempia ja lievempiä kuin big pharma lääkkeillä (joista myös pysyviä haittoja tulee). Itselläni kuiva suu taitaa olla pahimmasta päästä mikä on siedettävä ja hyväksyttävä vs. saatu apu.

Tossa toinen käyttäjä kysyi "miksi en käyttäisi?"
Juridiset ja yhteiskunnalliset seuraamukset on se suurin syy olla käyttämättä.
Poislukien nuo haitat ja riskit kannabis taitaa olla turvallisimmasta päästä päihdyttäviä aineita ( tarkasteltuna sekä yksilön, lähipiirin ja yhteiskunnan kannalta ). Merkintä poliisin ja/tai terveydenhuollon rekisterissä on aika paha polttomerkki joka pomppaa esiin tosi pitkään ja paikoissa joita ei heti tule miettineeksi.
^ viestin sisältö on kolmen joukon rajaama. Yhteiskunnallinen vaikuttaminen kohti parempaa TAI Yksilön toiminta kohti +elämän laatu ja +toimintakyky. JA (rajaus) yk ihmisoikeuksien julistuksella. (A || B) && C.

Annimanni
Viestit: 1
Liittynyt: 13.10.2020

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja Annimanni » 13.10.2020 16:23

Polttaisin jos olisi.

Alkoholi on aika perseestä ja krapulat hirveitä. Lisäks se tekee musta ihan eri ihmisen. Ganjaillessa olo on hyvä, rento, rauhallinen ja seuraavana päivänä ei tartte miettiä että mitähän tuli tehtyä. Ehkä en vaan oo tarpeeksi taitava juomaan. :think:

Avatar
weed420
Viestit: 1564
Liittynyt: 11.12.2010

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja weed420 » 14.10.2020 0:19

Annimanni kirjoitti:Polttaisin jos olisi.

Alkoholi on aika perseestä ja krapulat hirveitä. Lisäks se tekee musta ihan eri ihmisen. Ganjaillessa olo on hyvä, rento, rauhallinen ja seuraavana päivänä ei tartte miettiä että mitähän tuli tehtyä. Ehkä en vaan oo tarpeeksi taitava juomaan. :think:

niin, ei tarvitse miettiä mitä tuli tehtyä, kun ei tehnyt yhtään mitään - tai sitten ei vain muista :D vatsa täynnä minä unohtaisin varmaan lottovoitonkin. eivaan. hamppu tekee kaikesta vähän hauskempaa. välillä mietin että hyvä kun löysin sen, ja joskus olen että voi vittu.
• real life laiskiainen •~ i might know less than others, and others, they don't even know me. ~

Avatar
Tahveli
Viestit: 201
Liittynyt: 22.10.2013

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja Tahveli » 9.11.2020 3:59

error9 kirjoitti:
.... Itsellä parantaa pääasiassa elämänlaatua ja tiettyjä osa-alueita. ✌️


Haluaisitko ehkä kertoa että mitä ovat nämä tietyt osa-alueet? :think:

Avatar
weed420
Viestit: 1564
Liittynyt: 11.12.2010

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja weed420 » 9.11.2020 4:26

Tahveli kirjoitti:
error9 kirjoitti:
.... Itsellä parantaa pääasiassa elämänlaatua ja tiettyjä osa-alueita. ✌️


Haluaisitko ehkä kertoa että mitä ovat nämä tietyt osa-alueet? :think:

seksi ja viekas käärmeys
• real life laiskiainen •~ i might know less than others, and others, they don't even know me. ~

Avatar
asspounder
Viestit: 358
Liittynyt: 29.6.2013

Re: Miksi poltat kannabista?

ViestiKirjoittaja asspounder » 14.11.2020 12:40

Depression ja sekamuotoisen ahdistuneisuushäiriön hoitoon, ne ovat kulkeneet mukana noin 15 vuotta ja rapiat. Omaan myös Asperger-oireita, jotka tekevät maailman ja ihmisten kanssa toimimisen toisinaan kohtuuttoman vaikeaksi ja kuluttavaksi.

Viina, masennuslääkkeet ja terapia eivät ongelmiani poistaneet kokonaan. Jälkimmäinen on itse asiassa tuonut ongelmia elämääni takautuvasti. Eli Ville Tapiolle ja Vastaamolle sellaisia terveisiä, että "root bloody root."
"Why is pot against the law? It wouldn't be because anyone can grow it, and therefore you can't make a profit off it, would it?" - Bill Hicks


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa