Kuva

Olenko nyt kusessa?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja Vieras » 28.12.2013 13:04

Tilasin 20kpl siemeniä nirvanashop.com:sta. Tulivat perille,mutta tullin avaamina.
En taida uskaltaa pistää kasvamaan kotia, kuin osoite on sama kuin paketissa.
Tuleeko sheriffit parin viikon päästä kattomaan?? Onko kokemuksia samanlaisesta tilanteesta?
t: Pelkäävä hamppari

NordicSeeds
Viestit: 160
Liittynyt: 24.1.2013

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja NordicSeeds » 28.12.2013 13:42

Moi, juu tuon kans voi se pelko olla että se virkavalta vierailee nyt, tai sitten 2kk päästä ku setit on parraillaan. mut pääsit siihen lehtienki mainitsemaan siementilaaja rekisteriin nyt.
Ja tulli toimittaa ne tiedot poliisille.
NordicSeeds Since 2012

Styx
Viestit: 116
Liittynyt: 26.12.2003

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja Styx » 28.12.2013 17:08

Eikö tuo lista ollut käytössä vaan 2000-luvun alussa muutaman vuoden ajan?
-S

Vieras

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja Vieras » 28.12.2013 18:31

Joskus vuosia sitten kun kasvattelin ja narahdin niin siementilaukset juurikin syynä. Samoin yhdellä tuttavalla. Kuultu siis poliisin suusta.

Vieras

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja Vieras » 28.12.2013 18:34

Mitä helvetin järkeä tilata omaan osoitteeseen huumauaineisiin liittyviä tuotteita? Älä vaan laita samassa osoitteessa mitään kasvamaan ainakaan vuoteen. Luultavasti tullin pojat tulevat visiitille 3kk sisällä.

Vieras

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja Vieras » 28.12.2013 18:44

Styx kirjoitti:Eikö tuo lista ollut käytössä vaan 2000-luvun alussa muutaman vuoden ajan?
-S


Ulkomuistista tempaisen tullimiehen lehtihaastattelusta lainauksen: hampunsiementilaajarekisterin pito kiellettiin, ja me jouduttiin keksimään uusi keino saattaa tiedot polliisin käyttöön. (Ei ole sanatarkka lainaus, mutta sisältö oli tämä)

Radix
Viestit: 6
Liittynyt: 11.12.2013

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja Radix » 28.12.2013 18:45

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artik ... ta/2336546

"...45 minuuttia -ohjelman tietojen mukaan tullissa tiedot siemenlähetysten vastaanottajista otetaan edelleen ylös ja toimitetaan muulla tavoin poliisille. Rakshit ei halua ottaa kommentoida asiaa."

Juttu viime syyskuulta.

/R

Avatar
pullapoika
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1262
Liittynyt: 5.8.2004

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja pullapoika » 4.1.2014 3:32

Vieras kirjoitti:Tilasin 20kpl siemeniä nirvanashop.com:sta. Tulivat perille,mutta tullin avaamina.
En taida uskaltaa pistää kasvamaan kotia, kuin osoite on sama kuin paketissa.
Tuleeko sheriffit parin viikon päästä kattomaan?? Onko kokemuksia samanlaisesta tilanteesta?
t: Pelkäävä hamppari


Voisin neuvoa tässäkin mistä olen muutamat kerrat kirjoittanut, yhdistykää, suosikaa basaaria, katsokaa hyvä myyjä jolla on palautetta ja sieltä se lajike mikä on mahdollista.

Tällä hetkellä ei kannata tilailla ulkomailta ellei oo valmis siihe, että kirjeen perässä tulee kytät.

Basaari on täynnä porukkaa jotka myy siemeniä, palautemäärät kertoo onko kauppias hyvä vai ei.

Jotkut ovat käsittääksen ulkomailta siemeniä ostaneet ihan tarpeeksi, ja jälleenmyyvät niitä jote periaatteessa ne eivät poikkea mitenkään noista ulkomailta tilatuista.

Esimerkkinä voisin tähän sanoa kuuluisan smartshopin "azariuksen" ...eivät enään suostu lähettämään suomeen kannabiksen siemeniä. Tosin se ei tarkoita, etteikö niitä muualta saa.. Jokatapauksessa, siemen on ollut kosketuksissa kukan kanssa, hajujäämät ovat enemmän kuin todennäköisiä..

Nykyisin tulee läpi tuurilla, itse painottaisin luottamista suomalaisiin myyjiin, sellaisiin joilla on hyvä palaute, paljon luotettavampaa kuin mikään ulkomailta ostelu. Etenkin jos haluaa minimoida riskit..

Oon ostellu basaarista siemeniä eri myyjiltä, ei koskaan oo massit kadonnu, aina ollut ekstraa ja hyviä siemeniä, niin ulko kuin sisäkäyttöön.. Tosin maksaa ne jonkinverran, mutta itse oon yleensä saanut ilman postimaksuja kotimaisilta siemenmyyjiltä, ja tosiaan siel on niitä ketä jälleenmyy ulkomailta hommattuja siemeniä, eli periaatteessa on takuu jo, että poliisi ei juokse sen kirjeen perässä.

Vaikka kotimaastakin ostaa, kannattaa osoitteeksi ottaa jokin muu kuin se missä kasvit kasvaa.. Ihan varmuuden vuoksi, itse luotan täysin tämän foorumin basaariin, hyvää porukkaa, ikinä ei oo ongelmia ollut tavaran myymisellä tai ostamisella, kunhan ottaa myyjästä selvää mikä selviää palautteesta.

Toistaiseksi vielä kun laki on mitä on tällä hetkellä, turha riskin otto ulkomailta ostaessa siemeniä on mielestäni typerää koska samoja papuja pyörii basaarissakin.. Harhaluuloja syrjään ja luottoa kotimaiseen, josko tännekki sitä yhteisöllisyyttä kehittyis.

Liikaa oon kuullu juttuja kun tullin kautta poliisille menee tieto ulkomailta tulleesta siemenpaketista, koira vain nyt haistaa siemenet.

Ite oon ostellu vaikka mitä kiellettyä ulkomailta eu:n sisältä suomeen, mutta en ikinä kannabikseen liittyvää koska tiedän, että pienikin pakkausvirhe antaa koiralle vihiä. Kaikkea muuta ostan ulkomailta, kaverit lähettää kovempia särkylääkkeitä tietyllä tapaa pakattuna, muutakin eri kasveja isommista lafkoista jne jne.. Kunhan hamppuun liittyvät asiat ei ole kyseessä, ei oo koskaan tulli aukaissut paketteja, vaikka sisältö on ollut enemmänkin kuin epäilyttävää.

Papujen suhteen oon niin epäluuloinen, että en osta niitä kuin suomen sisäisesti. Otan vain selvää kellä myyjällä ne parhaat pavut on.. Ja jos ei sitä lajiketta just oo mitä haluaa, tyydyn siihen mitä on tarjolla, kunhan vain ei tarvi tullin ohi itelle hommata mitään hamppuun liittyvää.

En tiedä johtuneeko suomalaisten sisäänpäinlämpenevyydestä kun ei luoteta hyvään kauppiaaseen basaarissa vaan vartavasten riskeerataan tilaten tullin ohi siemeniä jotka periaatteessa ovat laillisia ja laittomia yhtäaikaa.. Vuosikausia sitten kyllä uskalsi siemeniä tilailla, ennen tuota ns. "kukkaruukkulakia" jossa pelkkä ajatus hampun kasvatuksesta on jo rikos. :laugh: ...sen jälkeen alkoi muistaakseni poliisit juoksemaan siemenien perässä vaikka tulli ne läpi päästää.. ennen itsekkin tilailin siemeniä ulkomailta, nykyisin en enään ota turhia riskejä kun tuntuu, että on mahikset 50/50, että tuleeko ne kytät kirjeen perässä kylään.

Yhdistykäämme maan sisällä, hoitakaamme bisnestä keskenämme simenien kanssa, basaari on hyvä kun osaa hieman lukea ja jaksaa nähdä vaivaa, mikäli joku lajike on pakko saada eikä sitä basaarista löydy, suosittelen miettimään vaihtoehtoista lajiketta, hamppu kuin hamppu..

Uutta päihdepolitiikkaa odotellessa ei tässä muuta tekemistä ole kuin mainostaa tämän foorumin basaaria, tosi hyvää porukkaa siellä jotka siemeniä myy, ikinä ei oo kusetettu mua ainakaan. Vähän lukutaitoa ja järkeä päähän, niin hommat menee hyvin. :wink:

Mikäli joku epäilee, että kytät, vasikat tai kusettajat myy siemeniä ja pyytää rahat eka tilille, kannattaa katsoa basaarista myyjän hyvät palautteet.. Sieltä basaarista ne hyvät siemenet tulee, paljon paljon pienemmällä riskillä, rohkeasti vain sinne kaupantekoon ja kotimaan markkinat kuntoon, että luodaan kysyntää siemenille. :yes:

Mulle henk.koht. hinta on pienempi paha siitä, että tiedän papujen tulevan perille ilman tullia välissä. :) Suosittelen!

edit: jos ne kaikki kirjeet ja paketit läpivalaistaisiin, ois mulla isommat ongelmat tullin kanssa, olen vahvasti sitä mieltä, että hajujäämät antaa koiran merkata kirjeen josta siemenet löytyy.. Tavarat jota oon hommannu suomen ulkopuolelta, lääkkeitä, muita kasveja, jne ei kannabisaiheista, mutta laitonta, aina tullu läpi kun koirat ei näitä merkkaa..

Taikka jos on läpivalaisua, ihmettelen miten opiaattilääkkeitä saa helposti yksityishenkilön lähettämänä tänne ilman, että poliisit juoksee perässä, ne on siis ihan huumeita.. Siemet ei oo huumetta, mutta ovat olleet kontaktissa kannabikseen aivan selvästi, tod.näk. koira ne merkkaa ja siemenet tunnistetaan ja siitä osotteet poliisille. Tuo postin logistiikkapuoli tullin puolella on suht iso mesta, ei siellä oo aikaa läpivalaisuun eu:n sisäisille lähetyksille, kyllä se koira siellä "kukan" merkkaa ja siemenet löytyy jolloin tulli ei voi mitään, lähettää eteenpäin ja ilmoittaa osoitteen kytille..

Erästäkin kiellettyä kasvia mulle on tullut 9kg paketti. Koira ei sitä haista, läpivalaisussa olisin jäänyt kiinni, tullut moisia paketteja monta vuotta, ei ikinä oo tulli kiinnostunu vaikka ko. kasvi on laitonta tuoda maahan... en kerro enempää mistä kasvista puhun, mutta on suoraan prosessoitavissa päihteeksi. Koirat ei vain haista sitä, ainoa miten ne näkee periaatteessa on läpivalaisu..

Tietysti on olemassa tietyt maat jotka ovat "listalla" ja tarkemmassa seurannassa, riippuu vähän mistä maasta tilaat, että läpivalaistaako mitään, mutta eiköhän ne snifferit siellä sen duunin tee.. Näin epäilen kokemuksieni perusteella koska ite en oo ikinä tullissa ollut tilausten takia vaikka laitonta tavaraa on sisällä.. Ainoa mitä en oo ostanu ulkomailta on hampun siemenet tai kannabisrekvisiitta.. Tai jos kaveri ulkomailta lähettää jotain, pyydän, että hän ei paketoi pakettia niin, että mitään hajujäämiä voisi jäädä, tiedän kuitenkin, että moni tuttuni ulkomailla pajauttaa joten heitä vinkkaamalla, että ei vahingossakaan "kontaminoi" mitään lääkepaketteja kannabiksen hajulla, läpi on tullut ja viimeksi tuli ennen joulua. enempää en kerro mistä maasta tai mitä lääkkeitä, kunhan sanon, että tuntuvat monet suoranaiset päihteet tulevan läpi, mutta siemenet jää fakkiiin..
Epäilen vahvasti, että koira sen kontaminaation siemenistä haistaa, monikaan lafka ei käytä siementen lähetyksessä selaista tapaa, että koira ei löytäis..
Se tapa on olemassa, että koira ei haista kymmeniäkään grammoja kovempia aineita ja osat kuuluisat silkroad myyjät tätä pakkaustapaa osaavat käyttää, en edes halua kertoa mitä kaikkea oon läpi hommannut kunhan lähettäjä osaa paketoida tavaran niin, että koira ei voi haistaa, keinot on olemassa, kontaminaation ehkäisy on parhain keino, se keino miten se tuo paketointi oikeasti tapahtuu on eri juttu ja lähettäjät ovat kertoneet sen olevan "bisnes-salaisuus" jota julkisesti ei tarkkaan saa kertoa, joten jääköön se arvoitukseksi..

Hassua vain, että siemenistä ihmiset jää fakkiin ja itelle tullu settiä josta huonosti paketoituna olisin vankilassa. Eikä ole mitään koekemikaaleja vaan perustavaraa joka koulutetaan koiralle, muttei hamppu ole kyseessä... Jotkin ehkä tietävät mikä tää pakkausmenetelmä on, että koira sitä ei haista jos tavara ei loju paketissa kuukausikaupala jolloin se alkaa "vuotaa" ..mutta pienet määrät saa koirilta piiloon, tosin tää keino paketoida tuntuu siemenille liian extremeltä touhuta, että ketään siihen viitsii alkaa pelkästään suomen tullin takia.

On se ganja hassu juttu, niin "mitätön" yrtti, mutta ainoa jonka siemenet jopa tuntuu jäävän sinne tulliin tai jos ei niin tulee poliisit kirjeen perässä.. :laugh:

Tullissa tiedetään pakkausmenetelmä jota koira ei haista (ellei kyseessä ole vitun iso määrä ainetta) luonnollisesti eivät he sitä julkisesti huuda..

Olipahan myytinmurtajissakin tämä paketointikikka, mutta tekivät aivan väärin koko homman ja en tiedä olisiko tahallaan tehty, että näytetään julkisuuteen ettei koiralta voi hajuja piilottaa. Tiedä sitä mutta kun sen jakson katsoin, ei ollut oikein tehty ollenkaan, kontaminoivat koko stashin ohjelmassa. Ehkä vahingossa. Enkä usko, että kukaan katsojista on edes asiaa korjannut, syystäkin. Miksi paljastaa hyvät keinot pienille määrille peittää koirilta. :foil:
lol apua :foil:

Vieras

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja Vieras » 5.1.2014 21:06

Joopa joo. Itse kuumottelen samasta aiheesta. Tein käsittämättömästi aloittelijan virheen ja laitoin siemenet tulemaan. Vasta maksettuani havahduin, että tällä hetkellä on hemmetin tyhmä aika tilata siemeniä. Koitin peruutta tilauksen mutta eivät tietenkään huomanneet viestejäni ajoissa. Noh.. Seuraavalla viikolla tulee joko tullin avaamana tai sitten ei.
Uskoisin, että esim. huumeiden nettikauppaa koitetaan kitkeä jollakin uudella konstilla ja samalla lailliset hampunsiemenet myös jää tullin puolesta huomatuksi.
Minkäslaisia valtuuksia tai suunnitelmia on poliiseilla vuodelle 2014?

Styx
Viestit: 116
Liittynyt: 26.12.2003

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja Styx » 5.1.2014 21:24

Olen toisinaan tilaillut pieniä määriä siemeniä ulkomailta kotiin (ja niin tilailee moni muukin) eikä koskaan ole tullut avattuna. Sattuuhan noita, mut veikkaan et on aika pieni todennäköisyys kuitenkin. Kun varastosiemenet loppuu niin todennäköisesti tilaan taas jostain. Ei turhaa kuumottelua.
Mulla ei ole mahdollisuutta tilata muuhun osoitteeseen. Toi poste restante uudistus oli kyllä todella ikävä temppu. :(

Kerrohan sitten Zmoky, miten kävi. Turha sitä on etukäteen kuumotella.

Avatar
neural_rust
1 tähti
1 tähti
Viestit: 2920
Liittynyt: 27.5.2008

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja neural_rust » 6.1.2014 14:58

Lähes 20v ulkomailta siemeniä tilanneena, allekirjoittaneella on yhden ainoan kerran tulli avannut siemen kirjeen ja silloinkaan ei konstaapeleja näkynyt eikä kuulunut.
Taitaa olla toisilla sitten vaan ns. paskatsägä noitten juttujen kanssa..

Nykyään joka kuukausi, kun eläkkeet pamahtaa tilille tulee tilattua siemeniä yms. kasvatus rompetta omaan koti osoitteeseen(vielä omalla luottokortilla jopa), eikä ole ketään käynyt vielä ihmettelemässä..
Tätä on siis jatkunut jo neljättä vuotta jo..(eläkettä siis)

Taitaa tuolla henk.koht. siemenpankissa ruveta olemaan pikkuhiljaa about 100kpl eri lajiketta.

Itse en jaksa uskoa että tulli kovinkaan enää kiinnittää huomiota noihin siemeniin, yhtä suuri tod.näk. jäädä siiduista kiinni kuin esin. sienistä, mitkä on myös tullut kiltisti tullista läpi meikäläiselle..

Mutta ei vara venettä kaada jne. pyydä kaveri tilaan, jos kuumottaa liikaa, tai osta tosiaan tuolta basaarista..

Näin täällä..

J4F
Viestit: 410
Liittynyt: 27.4.2010

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja J4F » 6.1.2014 18:02

Pari siemenlähetystä on kadonnut, pari avattu, en tiedä onko ollut suomen tulli.. Mutta koskaan ei ole kukaan tullut perässä.

Itse olen silti kanssa Basaarin kannalla 100%, löydät täältä vaikka yhdenkin miekkosen joka tilaa mitkä tahansa siemenet sinulle ihan järkevällä lisähinnalla.

Vieras

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja Vieras » 8.1.2014 20:05

Arvon toverit, kiitokset mieltä rauhoittavista kommenteista. (:
Tänään tuli siemenet postiluukusta, eli ajallaan ainakin. Myöskin avaamattoman näköinen, ei lisäteippejä tai muita jälkiä. Joko siis tulli on ollut harvinaisen tarkka sormistaan ja nopea liikkeissään, TAI sitten siemenet saapuivat ilman lähikontaktia viranomaisiin ja pääsin kuin koira veräjästä. Noh kyllä tässä vähän jo uskaltaa hymyillä. :wink:

Vieras

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja Vieras » 29.4.2014 23:15

paljonkos tuomiot sitten on jos jää kiinni viiden siemenen kasvattamisesta? Eikös siitä tule se viisi kasviakin sitten? Mitkä asiat vaikuttavat sakkojen määrään?

NordicSeeds
Viestit: 160
Liittynyt: 24.1.2013

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja NordicSeeds » 29.4.2014 23:42

nyky nyrkkisäännöllä se tuomion saat 5x25g kasvattamisesta. jos kasvit on vegessä tai kukinnassa ja pieniä, isoihin kasveihin ne on vielä sitä kuivailemista käyttäneet. eli ei tähän ihan tarkkaa käytäntöä ole vielä uusienkaan lakien myötä käytössä, koska kaverin syytteessä on kasvien kukinnot punnittu kuivattuina. ja tämän vuoden puoleinen tutkinta kyseessä.

Sakkojen määrään tuossa vaiheessa ei vaikuta muut kuin sinun tulosi, eli päiväsakkoja saat xx määrää joiden arvo riippuu tuloistasi. opiskelija/työtön 6e/pv yleensä.
Myös 5kasvin kasvatuksesta tutulle tuomittu 3kk ehdollista, ei sakkoja. ja vieläpä useamman kerran. että tämäkin on vaihtoehto.

JA IKINÄ JOS KIINNI JÄÄTTE, ETTE KOSKAAN MYÖNNÄ MYYNTIÄ VAIKKA PUNTARI LÖYTYISIKIN!!! se on polttoannosten mittaamista varten. =)
NordicSeeds Since 2012

Scourge-
Viestit: 250
Liittynyt: 10.11.2007

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja Scourge- » 6.5.2014 4:36

Korjatkaa jos olen väärässä mutta siementen tilaaminen / hallussapitäminen ei pitäisi olla laitonta.

Lisäksi digitaalivaakaa voi käyttää esim. frisbee golf:ien punnitsemiseen (värjäystä varten), vinyylilevyjen painon selvittämiseen pakkaamista varten, leivontaan, korujen korjaamiseen / korusepän hommini yleisesti ottaen.
Jos löytyy useampi käyttämätön niin eikai niiden myyminen toiselle henkilölle ole laitonta?

Nimimerkillä kaikenlaista romua haaliva ja myyvä :D

Niin, ja olen myös tilannut useita kertoja siemeniä sekä muita alaan liittyviä tuotteita postilla ulkomailta sekä kotimaasta.
Toistaiseksi ei ole ollut ongelmia. :foil:
En kyllä tietääkseni ikinä mitään laitonta... :think:

Vieras

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja Vieras » 6.5.2014 9:59

Ei sil oo väliä onko laitonta, riittää että poliisilla on "syytä epäillä". Eli ne tulee täysin mielivaltasesti jos setäsinisen kolmas aisti värähtää.

vieras123

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja vieras123 » 10.5.2014 15:41

Aihetta sivuten, mitäs mieltä olette kannattaako kuumotella jos suomalaisesta verkkokaupasta ostaa kasvatustavaroita (telttaa, natikkaa jne) ja tilaa kasvatusosoitteeseen asti? Ulkomailta en moisia lähtisi tilaamaan kasvatusosoitteeseen, mutta jos puhutaan ihan tiukasti suomensisäisestä postituksesta niin onko syytä huolestua?

Näin ainakin näppituntumalta spekuloisin että jos ei muuten ole ns. epäilyttävää taustaa (esim. aikaisempia tuomioita tai muuten pyörii porukassa joka muuten sattuisi olemaan jo valmiiksi poliisin valvonnan alla), niin ei luulisi postilla ja poliisilla olevan resursseja lähteä jokaisen paketin perään huutelemaan. Tai no näinhän sitä voisi ainakin olettaa, että ko. jannuilla olisi parempaakin tekemistä kuin vahdata haukkana "Haa! Nyt tuli natikka postissa! Kotietsintä kolmen kuukauden päästä" :lol:

Avatar
MidnightWarrior
Viestit: 17
Liittynyt: 23.4.2014

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja MidnightWarrior » 12.5.2014 12:00

Itse tilasin vähän aikaa sitten pari pakettia siemeniä (5 x ja 3 x paketit)
Ei niissä paketeissa ollut ainakaan lisä teipin jälkiä, ja siemenet oli semmosissa metalli rasioissa, missä oli viellä muovit päällä,tosin niissä oli kannabiksen kuvat + paketissa oli lehtiöt missä oli myös kuvia hampuista.

Tuleekohan 2viikon - 2kk päästä miehet sinisissä kattelemaan? :D
Alko mietityttää että veiskö kaikki taimet heti kesäkuun alussa ulos vai jättäiskö osan sisälle kun en tiiä pärjääkö ulkona...
EDIT: Jonkinlainen tuomio tulossa kesäkuussa /syksyllä(ei liity mitenkään kannabikseen/huumausaineisiin), voisko vaikuttaa että etsintä ois todennäköisempää?

Kristallilapsi
Viestit: 341
Liittynyt: 3.1.2010

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja Kristallilapsi » 12.5.2014 23:14

MidnightWarrior kirjoitti:Itse tilasin vähän aikaa sitten pari pakettia siemeniä (5 x ja 3 x paketit)
Ei niissä paketeissa ollut ainakaan lisä teipin jälkiä, ja siemenet oli semmosissa metalli rasioissa, missä oli viellä muovit päällä,tosin niissä oli kannabiksen kuvat + paketissa oli lehtiöt missä oli myös kuvia hampuista.

Tuleekohan 2viikon - 2kk päästä miehet sinisissä kattelemaan? :D
Alko mietityttää että veiskö kaikki taimet heti kesäkuun alussa ulos vai jättäiskö osan sisälle kun en tiiä pärjääkö ulkona...
EDIT: Jonkinlainen tuomio tulossa kesäkuussa /syksyllä(ei liity mitenkään kannabikseen/huumausaineisiin), voisko vaikuttaa että etsintä ois todennäköisempää?


En kyllä usko että tulisivat. Pysyttelet asiasta vaan visusti hiljaa. Aikoinaan tilaillu eikä koskaan ole näkynyt minkäälaista setiä. Ei edes omaa.
"jos metsään huumepoliisi haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt"


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa