Tupakan kieltolaki
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Tupakan kieltolaki
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/67796-n ... si-odottaa
Ton luettuani tuli mielee et voisin olla kiinnostunu puolueesta joka vaatisi (julkisesti) ehdokkailtaan että heillä on myös muita kiinnostuksen kohteita, joihin he voivat tarvittaessa uppoutua pitkäksikin aikaa. Näin ehkä saataisiin vähennettyä sellaisia peliliikkeitä joita tehään vaan sen takia että ei oo oikee muutakaa tekemistä..
Ton luettuani tuli mielee et voisin olla kiinnostunu puolueesta joka vaatisi (julkisesti) ehdokkailtaan että heillä on myös muita kiinnostuksen kohteita, joihin he voivat tarvittaessa uppoutua pitkäksikin aikaa. Näin ehkä saataisiin vähennettyä sellaisia peliliikkeitä joita tehään vaan sen takia että ei oo oikee muutakaa tekemistä..
Re: Tupakan kieltolaki
Kyllä tämä taas on..
Mitä kaikkea ne ny meinaa siellä eduskunnassa kieltää?

Tupakoinnin suosio laskenut jo siinä määrin alas että kovimmat keinot on otettava käyttöön. Tästä se lähtee, uusi nousu...
Tupakka on niin turha päihde, että se olisi varmaan jo kielletty länsimaissa, ellei tupakkateollisuudella olisi varaa lobata niin perkeleesti. Ja täälläkin tupakan koukuttamat nikotiinistit kirjoittelevat tupakkateollisuuden puolustuspuheenvuoroja
Minua henkilökohtaisesti ärsyttää tupakoitsijat, joiden mielestä heillä on oikeus poltella esimerkiksi rautatieasemilla ja myrkyttää muut ihmiset, ja sotkea tupakantumpeilla kaikki paikat. Olisi ihan oikein teille, että tupakan myynti lopetettaisiin.

Minua henkilökohtaisesti ärsyttää tupakoitsijat, joiden mielestä heillä on oikeus poltella esimerkiksi rautatieasemilla ja myrkyttää muut ihmiset, ja sotkea tupakantumpeilla kaikki paikat. Olisi ihan oikein teille, että tupakan myynti lopetettaisiin.
Anaxaca kirjoitti:Tupakka on niin turha päihde, että se olisi varmaan jo kielletty länsimaissa, ellei tupakkateollisuudella olisi varaa lobata niin perkeleesti. Ja täälläkin tupakan koukuttamat nikotiinistit kirjoittelevat tupakkateollisuuden puolustuspuheenvuoroja![]()
Ettet nyt vain tuomitsisi tupakkaa sen takia että et ole pitänyt niistä tupakoitsijoista joihin olet törmännyt?
Anaxaca kirjoitti:..kälä kälä...
Minua henkilökohtaisesti ärsyttää puupäät, jotka aivan oikeasti kuvittelevat että kieltämällä saadaan jotain positiivista aikaan. Otas nyt poika/tyttö se pää pois sieltä aanuksesta ja kattele vähän ympärilles.
En muuten tupakoi, enää. Eli periaatteessa mun kuuluis olla tupakoinnin vastustaja kiihkeimmästä päästä, mutku ei se vain ole järkevää eikä toimivaa.
Anaxaca kirjoitti:Tupakka on niin turha päihde, että se olisi varmaan jo kielletty länsimaissa, ellei tupakkateollisuudella olisi varaa lobata niin perkeleesti. Ja täälläkin tupakan koukuttamat nikotiinistit kirjoittelevat tupakkateollisuuden puolustuspuheenvuoroja![]()
Samaa mieltä että tupakka on turha päihde, itse en myöskään polta. "Turhia" asioita on maailma täynnä, mutta miksi pitää kieltää kaikki? Se on jo tiedossa että kieltämällä asiat ei parane.
Ihan sama, siemenet on itämässä.
the Effects are very strange, and, at first hearing, frightful enough) is very general and frequent: and the Person, from whom I received it, hath made very many Trials of it, on himself, with very good Effect.
Kunhan röllitin. En kannata tupakan kieltämistä, mutta jos vertaillaan muihin päihteisiin/huumeisiin niin onhan kyseessä yksi huonoimmista.
PS. Aihe on periaatteessa vapaavyöhykkeen sääntöjen vastainen
Anaxaca kirjoitti:Kunhan röllitin. En kannata tupakan kieltämistä, mutta jos vertaillaan muihin päihteisiin/huumeisiin niin onhan kyseessä yksi huonoimmista.
En usko että röllitit.
Kieltäminen on typerää.
Myyntiä voisi rajoittaa vaikka apteekkeihin, savukekauppoihin tai ihan sama mihin, mutta ei tarvitsisi olla joka paikassa myynnissä. Samoin nuuska, purukumit ja muut nikotiinituotteet.
Olen lopettanut käytön.

Myyntiä voisi rajoittaa vaikka apteekkeihin, savukekauppoihin tai ihan sama mihin, mutta ei tarvitsisi olla joka paikassa myynnissä. Samoin nuuska, purukumit ja muut nikotiinituotteet.
Olen lopettanut käytön.

Anaxaca kirjoitti:Kunhan röllitin.
Älä hyvä ihminen siihen ryhdy! Sehän on vielä tyhmempää kuin tupakointi(, ja melkein yhtä koukuttavaa).
Anaxaca kirjoitti:En kannata tupakan kieltämistä, mutta jos vertaillaan muihin päihteisiin/huumeisiin niin onhan kyseessä yksi huonoimmista.
No on, hyvä kun selvisin hengissä siitä...
Ärsyttää tietystikkin eniten juuri se että tupakointia on saatu (länsimaissa) väestötasolla vähennettyä ja väittäisin että juuri asialinjalla etenemisen ansiosta niin älkää nyt helevetissä mokatko sitäkin ainoota jossa on edes vähän menestytty.
Anaxaca kirjoitti:PS. Aihe on periaatteessa vapaavyöhykkeen sääntöjen vastainen
Kieltolait ei vaan toimi. Paitsi tietysti täällä foorumilla

Ei haittais yhtään, olis ainaki helppo lopettaa..
-
- 1 tähti
Olisi jotenkin irvokasta ja huvittavaa jos 2030 budi olisi laillista mutta tupakka ei, ja tupakoitsijat joutuisivat kasvattamaan itse omat röökinsä. Natikat loistaisivat ja ufot laulausivat ja poliisit ratsaisivat edelleen mutta eri tyyppejä.
laillistakaa tupakka niin lopetan kanabiksen polto jep jep mitä toi virke tarkottaa?