Nyt kaivattaisiin näkemystä tälläiseen tilanteeseen:
Olen aloittanut käyttämään kannabista (lääkkeenä) masennukseen, jalan lieviin hermokipuihin ja alkoholin korvaajana (olen ex-holisti ja nyt 42 vuotias). Käyttöä on jatkunut nyt vajaa kaksi vuotta ja ongelmia ei ole esiintynyt lainkaan, päinvastoin.
Käyttömääräni ovat n.8g/pv (volcanosta ja bongista)+välillä satunnaisesti isoja 10g-30g kaakoita (noin kerran kaksi viikossa). Tälläisessä käytössähän toleranssit nousevat taivaisiin, mutta onko aivan "normaalia", että ihminen kuitenkin tälläisten määrien olessa kyseessä kykenee käymään töissä ja muutenkin hoitamaan asiansa kunniallisesti?
Tarkoitan sitä, että pystyykö näistä määristä päättelemään onko minulla jokin "epätasapaino" pääkopassa (selvinpäin), kun suurin osa kavereistani jotka polttelevat pitävät määriäni aivan kohtuuttomina ja ihmettelet miksi se ei passivoita tai lamaa minua lainkaan? Olen jatkuvassa THC-pöllyssä hyvin virkeä, motivoitunut ja elämä maittaa hienosti.
Kasvatan itse lääkkeeni (pääsääntöisesti korkean THC-omaavia sativaisia hybridi lajikkeita), mutta ongelmaksi on muodostunut myös se, että 8-9kasvia ei tahdo riittää edes omaan käyttöön. Täten joudun olemaan välillä ilman ja tämä on varsin ikävää