laite on siis oikeasti toimiva.
halvahko, ja ok näköinen.
hieman vaivalloisempi käyttää kuin ei mitään.
savua ei tule 99,5%. eli voi olohuoneen sohvalla harrastella, ei tarvitse paeta vessaan kesken hyvän leffan.
tupakoimaton tyttöystävä huomauttaa heti, jos savun hajua tuntuu.
sitäpaitsi en yhtään luota rakentamisen tasoon, että jokaisessa asunnossa wc:n hajut oikeasti poistuvat.
rakentajana tiedän, että vahinkoja sattuu, tai fuskataan. olen nähnyt wc:n, joka tuuletettiin suoraan yläkerran vessaan.
ilmastointi sekoaa koko talossa, mikäli jollakin on ikkuna tai ovi auki. korjatkaa jos olen väärässä.
suomalainen uskoo onneksi että kotona saa tehdä mitä vain, mutta jos savua vaan puskee ja puskee saattaa naapurin hermo kiristyä.
täällä ainakin palaa suht tiuhaan tahtiin, ns pro asenteella.
ilman tätä vekotinta (aikaisemmin siis) yksi naapuri valitti ja rappukäytävässä oli aina tunkkainen haju.
jotain piti keksiä.
mutta taitavat hampuusit olla enimmäkseen sellaisia, että valmistavat itse laitteensa (ja antavat naapurin toimia testihenkilönä).
laskeskelin että jos työpaikan ja asunnon esim menettää kärähtämiseen littyvien ongelmien takia, olisi parinkympin laite säästäyt rahaa ainakin sen menneen kuukausipalkan verran, eli 20-30 000e vuodessa. plussana säästyneet kasvot, naapurin "kokotalonasiat tietävä"raili-mummelikin puhuu nykyisin ihan mukavia