Kuva

Eläkkeelle hampputouhuista

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Eläkkeelle hampputouhuista

ViestiKirjoittaja Vieras » 9.12.2014 10:02

Tässä on nyt 1kk+ oltu ilman THC-partikkeliakaan ja pää alkaa vihdoin selvitä. 10 vuotta suurinpiirtein tätä jaksoin, kasvatuskuumotteluja, jatkuvaa rahanmenoa, säätöä, kusetuksia, märän kukan kotona kuivaamista, mutta myös iloa, naurua ja hyviä muistoja. Nyt täytyy kuitenkin myöntää, että nuo positiiviset puolet keskittyivät sinne "uran" alkupäähän ja ajan myötä negatiiviset vaikutukset ovat alkaneet ottaa vallan. Kuinka moni täällä on ajanut 100+ km jonkun lupaavan säädön perässä ja tullut kotiin jonkun märän 5-säkin kanssa? (tietysti foorumilla kaikki ostaa kaverilta 10€/g ympäri vuoden)

Kasvattaminen on hienoa ja palkitsevaa puuhaa, mutta samalla se edesauttaa hamppuväen keskuudessa tuttua "vitun systeemi haluu sust orjan vittu 9-5 vitun robotit" -tyylistä lapsellista me&ne asennoitumista. Tällä polulla tässä on itsekin oltu ja yhteiskunnan ulkopuolella olemisen tunne on ollut vahva. Voit toki edetä "vittuun kaikki ja lisää pilveä" -asenteella niin kauan kun pystyt, mutta uskon että useimmilla meistä olisi edessä hyvin tyhjä ja yksinäinen tulevaisuus. Puhutaan oravanpyörästä kun itse juostaan vieressä täysin identtisessä jyrsijärullassa, polta,nuku,polta,syö ad masennus. Kuinka ison osan valveillaoloajasta voi ajatella pilveä?

Hauska juttu muuten, lopettamisen vaikutukset ovat täsmälleen samat kun aloittamisen; musiikki kuulostaa paremmalta, ruoka maistuu jotenkin elävämmältä ja ihmisten kanssa kommunikointi on jälleen palkitsevaa. Olen huomannut suomalaisesta hamppuväestä että useimpien kanssa ei kyllä vietä sekuntiakaan jos ei ole pilvessä ja kaikkihan tietää sen sanonnan seurasta ja millaiseksi se tekee.

En halua loukata ketään mutta tälläkin forumilla on, osittain kenties nuoresta käyttäjäkunnasta johtuen keskivertoa hitaampaa väkeä. Hyviä topikkeja ei paljoa löydy, viimeistään tokalla sivulla on yleensä yläaste tason vittuilua tai muuta turhaa roskaa jota ei todellakaan jaksa lukea ellei ole vitun pilvessä.

Pahoittelen viestin hiukan ikävää sävyä, mielestäni jokaisella aikuisella ihmisellä on oikeus polttaa vaikka autonrenkaita bongissaan jos niin haluaa ja kannabis on monelle pienin paha. Toki on myös high-fuctioning tyyppejä, mutta Suomen skene on huomattavan nitkuinen ja tunkkainen, näin "ulkopuolelta" katsottuna jopa epämiellyttävä. Jos "suunnittelet" tai ihannoit päivittäispolttajia niin toivotan kaikkea hyvää, mutta sillä rahalla ja energialla voisit saada aikaan jotain suurta. Mitä sitä muistelee sitten vanhana jos elää näin; "olipa kiva silloin katsoa tiistaiyönä sopranosia saatanan pilvessä?

hampparimies
Viestit: 263
Liittynyt: 5.5.2011

Re: Eläkkeelle hampputouhuista

ViestiKirjoittaja hampparimies » 9.12.2014 21:15

Lyhennettynä näille foorumin hitaille nuorukaisille:
Laittomuus on perseestä, riippuvuudet on vielä enemmän perseestä.

Leppoisia eläkepäiviä, toveri. :mrgreen:

Avatar
Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 4218
Liittynyt: 7.1.2003

Re: Eläkkeelle hampputouhuista

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 10.12.2014 11:26

ei todellakaan jaksa lukea ellei ole vitun pilvessä.


Sehän onkin tämän foorumin idea? :doh:

En mä ainakaan tätä selvinpäin lue.

-J :mrgreen:

Janne.J
Viestit: 36
Liittynyt: 31.3.2010

Re: Eläkkeelle hampputouhuista

ViestiKirjoittaja Janne.J » 10.12.2014 23:04

Ihan varmasti kypsyy jos 10 vuotta päivittäin hiisaa, mutta hienosti olet päässyt kuiville!
Onnea ja menestystä!

Ps. Ja onhan se "420 blaze erry' day" - porukka vähän huvittavaa, niinkuin fanaatikot yleensä ovat.
:3

Vieras

Re: Eläkkeelle hampputouhuista

ViestiKirjoittaja Vieras » 11.12.2014 7:35

Janne.J kirjoitti:Ihan varmasti kypsyy jos 10 vuotta päivittäin hiisaa, mutta hienosti olet päässyt kuiville!
Onnea ja menestystä!

Ps. Ja onhan se "420 blaze erry' day" - porukka vähän huvittavaa, niinkuin fanaatikot yleensä ovat.


Kiitokset Janne, pari ekaa päivää olivat raskaita, lenkitin koiraa yht. 4-5 tuntia ja nukuin max 2 tunnin pätkissä. Viikon päästä alkoi elämä taas maistua ja mitä pidemmälle menee niin sitä paremmalta tuntuu. Kohtuukäyttö on toki kaunis asia ja monelle aivan loistava mauste elämään mutta minun täytyy myöntää että olen kannabiksen suhteen addiktoituvaa tyyppiä.

Juuri nämä blaze it faggot tyypit vituttaa, jos olet 19-vuotias vähän eksyksissä oleva tyyppi niin kannabis on vähän liian helppo "tuki" johon turvautua, ainakin omalla kohdalla. Silloin kun pitäisi eniten oppia itsestään jotta tietäisi mihin tämän kallisarvoisen aikansa käyttää ei voi olla 24/7 pilvessä, mutta helppoahan se on kun aina voi tehdä ja miettiä lisää huomenna.

Omalla kohdalla suurimmat katumisen aiheet liittyvät ex-tyttöystävään joka hurahti hommaan täysin, lopetti koulut ja viime tiedon mukaan hengailee nykyään jonkun vauhtimiehen kanssa imuroimassa bongia. Silloin jopa päivittäispolttaja tajusi että jotkut aivot eivät osaa tanssia THC:n kanssa ja tarjotessa ei ikinä tiedä tuliko juuri synnyttäneeksi uuden Robin Huudin.

Hampparimies, hyvä tiivistys! Tulin foorumille takaisin lukemaan ihmisten lopettamispäätöksistä ja joka paikkaan tunkeva smoke weed everyday -jengi sai verenpaineen tilapäisesti nousemaan josta johtuu aloituspostauksen moralisoiva ja hiukan vittumainen sävy. Laittomuus on kyllä nro. 1 syy melkein kaikkiin negatiivisiin puoliin mutta tuota riippuvuus puolta ei pidä aliarvioida. Olen onnekas että sain katkaistua kierteen omalla kohdallani, vituttaa ja säälittää kaikki muut samassa tilanteessa olevat jotka eivät siihen pysty. Ei ole mitään numeroa mihin soittaa tai ketään kuka ymmärtäisi, toisia ex-päivittäispolttajia lukuunottamatta. Voisin yrittää miettiä tähän jotain ratkaisua, kertokaa ihmeessä jos tiedätte jonkun oikeasti toimivan polun, ei mitään A-klinikka ym. nappikauppaa.

Jack The Reaper, Oikeassa olet, menneisyydessä tänne kirjoitellessa ja etenkin vastauksia lukiessa tuli oltua aina hyvissä. Nyt selvinpäin lukiessa tulee hyvin vahvat "Bob Marley seinälippu roikkumassa vielä 25-vuotiaana" -vibat koko yleiskeskustelu osiosta :D

Avatar
Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 2444
Liittynyt: 29.1.2008

Re: Eläkkeelle hampputouhuista

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 11.12.2014 7:39

Mitä norsunluutorniin muuten kuuluu?
sativa to change the things I can
indica to accept the things I can't

Vieras

Re: Eläkkeelle hampputouhuista

ViestiKirjoittaja Vieras » 11.12.2014 7:40

Vieras kirjoitti:
Olen onnekas että sain katkaistua kierteen omalla kohdallani, vituttaa ja säälittää kaikki muut samassa tilanteessa olevat jotka eivät siihen pysty. Ei ole mitään numeroa mihin soittaa tai ketään kuka ymmärtäisi, toisia ex-päivittäispolttajia lukuunottamatta.


Ainiin, tästä sivusta oli suunnaton apu ensimmäisen viikon erotuskiin Reddit - Leaves

Jos tunnistat itsesti tekstistäni, niin anna ajatukselle mahdollisuus ja käy lukemassa pari tarinaa. Suosittelen tekemään tämän selvinpäin ja analysoimaan tuntemuksia.

Vieras

Re: Eläkkeelle hampputouhuista

ViestiKirjoittaja Vieras » 11.12.2014 7:44

Tapionpoika kirjoitti:Mitä norsunluutorniin muuten kuuluu?


Ensiksi olin että pitikö tässä nyt norsuja tappaa mutta nyt olen ihan: 8)

Vieras

Re: Eläkkeelle hampputouhuista

ViestiKirjoittaja Vieras » 11.12.2014 21:11

Hei ap, painin samoissa ajatuksissa vuosi sitten, kun odottelin tuomiota törkeästä hampunkasvatusrikoksesta. Historiakin on aika sama: n.10v päivittäispolttelua takana. Onneksi olin tehnyt Plan-B:n jo hyvissä ajoin siltä varalta, jos käy niinkuin kävi: Hain opiskelemaan n.10:n kouluun ja pari kiinostavaa paikkaa sainkin. Täytyy myöntää, että olen tässä välillä sortunut taas päivittäispoltteluunkin, mutta "repsahdukset" kuuluvat asiaan.

Onhan tämä ollut välillä melkoista vuoristorataa, kun välillä ahdistaa, eikä meinaa jaksaa. Se, että olen voinut puhua varauksetta jonkun kanssa, joka ei suoranaisesti moralisoi, mutta kuitenkin "pakottaa" olemaan rehellinen itselleen. Suomeksi sanottuna käyn siis psykologilla, mutten napsi nappeja. Itse sain tämän mahdollisuuden koulun kautta, mutta julkisella puolella on varmaan turvauduttava siihen A-klinikkaan tai MT-toimistoon. Ei nekään varmasti nappeja pakolla suuhun tunge, vaikka olen kuullutkin joidenkin niitä aika helpolla jakavan. Välillä myös tuntuu, ettei käynneistä ole mitään hyötyä, mutta sitten taas välillä huomaa, että apua on ainakin välillisesti. Kaikesta ei toki tarvitse avautua, mutta tärkeintä on olla rehellinen. Ja pitää löytää sellainen kallonkutistaja, johon tuntee voivansa luottaa ja joka ei tosiaan moralisoi.

Selvennyksenä siis: Psykiatrit on lääkärinmulkkuja, jotka tunkee nappeja joka vaivaan ja haukkuvat sua nistiksi. Psykologi on nimenomaan se, jonka juttusille kannattaa pyrkiä. Ne on miltei poikkeuksetta hyvin älykkäitä, vaikkakin usein omituisia. Terapeutit yrittää olla psykologeja, mutta niillä ei ole vaadittua koulutusta. Mielisairaanhoitajat on vaan lääkäreiden kätyreitä ja miltei pahimpia kaksinaismoralisteja, mitä maa päällään kantaa.

Haaveet on kuitenkin tärkeitä ja auttavat jaksamaan. Tälläkin hetkellä fiilistelen, mitä kaikkea teen, kunhan valmistun. Sillä välin suunnittelen reissuja ulkomaille, kesän suunnitelmia ja vaikka mitä. Tuhat rautaa tulessa siis. :)

Itsekin epäilin, etten pysty kohtuukäyttöön ja ongelmia olikin pitkään. Sovittiin sitten kallonkutistajan kanssa, että kerran viikossa tötsyt tai parit ei ole mikään ongelma. Kuinkas ollakaan tämä malli on toiminut jo useita kuukausia! Ongelmakäyttöni onkin nykyään maanista hamppufoorumilla pätemistä ja muuta suhailua netissä ja sen ulkopuolella. Ihan täysin en siis ole pystynyt harrastusta kuoppaamaan, vaikka välillä tuntuu, että se olisi ollut helpoin reitti. Olen kuitenkin onnistunut käytännössä vähentämään haitat miltei nollaan ja olen melko tyytyväinen tällä hetkellä elämääni.

Ei muuta kuin hyvää loppuelämäsi ensimmäistä päivää! :yes:

PS. On se yksittäinen Bobin seinävaate hauskempi mauste sisustukseen, kuin IKEA:n tekotaiteellisia sisustustauluja seinät täysi.

LED
Viestit: 52
Liittynyt: 10.3.2012

Re: Eläkkeelle hampputouhuista

ViestiKirjoittaja LED » 11.12.2014 22:04

Tää on hyvä! :lol:
:respect:

Alkuperäinen

Re: Eläkkeelle hampputouhuista

ViestiKirjoittaja Alkuperäinen » 12.12.2014 6:41

Vieras kirjoitti:Hei ap, painin samoissa ajatuksissa vuosi sitten, kun odottelin tuomiota törkeästä hampunkasvatusrikoksesta...


Erittäin informatiivinen postaus, kiitos että jaksoit jakaa kokemuksesi. Etenkin erityyppisistä mielenterveysalan toimijoista on mielenkiintoista lukea kokemusperäistä tietoa, tietääpähän mistä kysellä jos joskus tarvitsee ammattilaisapua. Olen aina vältellyt kaikkea tuohon alaan liittyvää nappikammoissani mutta jos tästä joskus takaisin päivittäiskäyttöön lipsun niin haen kyllä apua. Toivon että pari kertaa viikossa tyylisi toimii ja saat pidettyä homman hanskassa! :)

Random huomioita liittyen lopetukseen: #1 Poliisiauto oli eilen pihassa töistä tullessa eikä hetkauttanut vittuakaan. Yleensä poliisit asunnon lähistöllä nähdessä alkaa aina stressireaktio ja päänsisäinen inventaario "Ainakin vitonen kukkaa, bongi, lamppu ja filtteri. Mitä vittua poltan koko viikonlopun?!" ym. mutta nyt tietää että kämppä on puhdas ja voi pysyä rauhallisena. Eihän ne edes minun kämpässä tietysti olleet.

#2 Isot tolet + Suomihinnat = katastrofi. Lopettamisen jälkeen olen syönyt kuin kuningas, ostanut uudet vaatteet ja liikuntaharrastuksiin liittyvää tavaraa ja rahaa on silti jäljellä muutama satanen, kun yleensä viimeinen viikko ennen palkkapäivää on eletty visalla.

Vieras

Re: Eläkkeelle hampputouhuista

ViestiKirjoittaja Vieras » 13.12.2014 14:24

Polttelu kilpaurheiluun!

Avatar
Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 4218
Liittynyt: 7.1.2003

Re: Eläkkeelle hampputouhuista

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 18.12.2014 10:49

Ihme narkkari huijaa ittiänsä ku käy joka päivä tätä ketjua säätämässä hamppuviekkareissaan... "Pakko käydä tsekkaas hamppu.net en voi olla ilman hamppuaaa, meen vähä kirjottamaan nyt notta EN OO ENÄÄ HAMPPUNARKKARI (yeah right)" :lol:

Joten olisko vaan paree myöntää ittellensä notta on narkkari ja jointti huuleen takas vaan, niin loppuu tämä pelleily.. :doh:

Jos oikeasti ketjun aloittaja olisi irti hampusta, ei hän kävisi hamppu.net :ssä.

Mutta hei, voi sitä itseänsä huijata aika monella tavalla, joten jos tyyppi saa mega kixit tästä ketjusta ja tähän kirjoittelemalla, niin mikäs siinä, hyvät löylyt vaan sinnekin mutta kannattaa tosiasiat myöntää. :wink:

-J :mrgreen:

Avatar
räsänen
Viestit: 425
Liittynyt: 30.10.2012

Re: Eläkkeelle hampputouhuista

ViestiKirjoittaja räsänen » 19.5.2018 21:51

En uskalla sanoa olevani eläkkeellä, mutta ainakin siinä hilkulla. Mittari vain yksinkertaisesti tuli täyteen, viimeksi tänään tarjottiin hatsia eikä käynyt pienessä mielessäkään maistaa. Kaverit on näyttäny peukkua tälle päätökselle. Vuosikymmenen jaksoin hiisata enemmän tai vähemmän (yleensä enemmän) aktiivisesti, mutta nyt ei enää kiinnosta. Kasvatus ja rehujen kanssa räpläily kiinnostaa edelleen, ja pitäähän sitä kaapista vierasvaraa löytyä että saa poltot tarjottua. Mitään lopullista lopetuspäätöstä en ole tehnyt, poltan seuraavan kerran sitten kun mieli tekee. Tällä hetkellä kieltäytyminen on lapsellisen helppoa, oikeastaan jopa kuvottaa ajatus hitin poltosta. Kaveri väsäili tänään jotain kumisaappaan pohjasta revittyä lätkää, niin tuli siitä hajustakin jo pienimuotoinen "vitutus".

Sopiva kesäpäivä, vene alle, hyvä seura ja kalalle, niin kyllä se mullakin vielä joku päivä käryää. Nyt on parempi olla ilman :)


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa