Squid kirjoitti:Mitenkäs tässä nyt sitten kävikään lopulta? Updatea asian suhteen kaipaa varmasti muutkin kuin minä vain.
Käräjät eivät ole vielä saaneet tuomiota valmiiksi asiasta. Ilmoitellaan kun on ilmoitettavaa.
Squid kirjoitti:Mitenkäs tässä nyt sitten kävikään lopulta? Updatea asian suhteen kaipaa varmasti muutkin kuin minä vain.
Vieras kirjoitti:Ei muutakuin valitusta hoviin, on nimittäin sellainen homma, että poliisi on tehnyt kotietsinnän väärin perustein ja nyt sitä yritetään peitellä. Kun voitat tämän casen poliisia vastaan niin varmasti tulee poliisin kotietsintäkäytäntö muuttumaan.
Rivisika5 kirjoitti:...
Komppaan, palkkaa hyvä asianajaja niin saadaan tästä ennakkotapaus!:yes:
edStone kirjoitti:...
Mistä saa hyvän asianajajan?
Outokumpu kirjoitti:Se mitä mä ajattelen asiasta on se, että tuskin ne ihan vain ja ainoastaan valojen perusteella on mennyt kenenkään asuntoon sisälle. Veikkaan, että tietokoneenpelaajalla olevan muutakin historiaa poliisin kanssa
Tä kotietsintäjuttuhommeli niin kuin yleisesti.
Ei niitä kiinnosta omaankäyttöön kasvattavat jotka muuten ovat lain oikealla puolella, ei niillä riitä resurssit. Miten hemmetissä ne saisivat pirin, pollen ja muun paskan alaikäisille myyvät kiinni, jolleivat niitä kotietsintöjä tekisi. Ja virheitä poliisikin tekee, kai nekin ihmisiä ovat. Kerran kävivät myös mun luona kotietsinnällä tarkastamassa chilien hyvinvoinnin ja totta hemmettissä mä loukkaantusin siitä. Mut näin jälkikäteen aateltuna hyvää duunia ne tekee. Myöhemmin selvisi, että katkera ex oli vihjannut mun "kasvatuksista" + mun aikaisempi historia, niin ei ne sitä kotietsintää pitkään harkinnut.
Outokumpu kirjoitti:Se mitä mä ajattelen asiasta on se, että tuskin ne ihan vain ja ainoastaan valojen perusteella on mennyt kenenkään asuntoon sisälle. Veikkaan, että tietokoneenpelaajalla olevan muutakin historiaa poliisin kanssa
rehupekka kirjoitti:No olipas heppoiset perusteet tulla tekemään kotietsintä. Ei kai nyt kukaan tyhminkään rosvo omiin muroihin kuse, eli naapuriin murtaudu...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa