Kuva

paljonko laitatte kannabiksen kukkaa yhteen jointtiin?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
lääkkeenäkäyttäjä
Viestit: 240
Liittynyt: 25.12.2012

Re: paljonko laitatte kannabiksen kukkaa yhteen jointtiin?

ViestiKirjoittaja lääkkeenäkäyttäjä » 6.3.2015 16:59

käännän king size -paperiin n.0,80gr.
Ennen oli Tunefiltterit käytössä, mutta löysin Saksasta sikaripuodista John Aylesbury -merkin tunefilttereitä, joissa ei oo yhtään muovia. Iso+. Keuhkojen kannalta John -filtteri suodattaa savut paremmin, kun Tune. -->Enemmän akviivihiiltä, kun joskus availin vertailun vuoksi molemmat mallit.

Avatar
kriminaal1
Viestit: 511
Liittynyt: 7.8.2010

Re: paljonko laitatte kannabiksen kukkaa yhteen jointtiin?

ViestiKirjoittaja kriminaal1 » 7.3.2015 1:58

Piitkän pitkän tauon jälkeen 0.2 tai vähemmän riippuen laadusta. Toleranssin noustessa jopon sisältö on lähemmäksi puolen gramman luokkaa. Siinä vaiheessa , kun jopoihin menee se koko gramma niin olen vaihtanut jointista bongiin tai älyyn.

Ja mitä tohon tupakkaan tulee niin itse käytän sitä aina mikserinä, raakis jopot on epämiellyttävän karskeja poltettuna. Omissa piireissä tunnen vain kourallisen raakana polttavia.
Jos tupakkaa ei polta muutenkaan niin ei mielestäni sitä kannata edes harkita laittavansa. Olen nähnyt kun jotkut ihmiset ovat aloittaneet tupakoinnin ,kun ovat sitä kukan sekaan miksanneet.

Avatar
Hiisaajahemuli
Viestit: 211
Liittynyt: 11.9.2014

Re: paljonko laitatte kannabiksen kukkaa yhteen jointtiin?

ViestiKirjoittaja Hiisaajahemuli » 15.3.2015 19:49

Itsellä tulee poltettua bongista raakana mutta jointtia tulee blandata. Suosittelen ostamaan mikserit erikseen, niitä kun saa halvalla Hempsteristä tai mistä tahansa muusta headshopista hakemalla eikä ole rikos tilata Knasteria tai mikä sattuukaan sopimaan omaan makuun. Suomen nousevilla tupakkaveroilla ei blandis ole sitä paitsi kallistakaan ja pitäisi siihen muutenkin löytyä varaa, jos on varaa polttaakin. Ei ole varmaan siihen tupakkariippuvuuteen kiva lisä, että laitetaan bongipesään tilaisuudesta riippuen sätkän-parin edestä röökipuruja, ja lähes kaikki savuttomat protestoivat ainakin hiljaa mielessään :laugh: Joka tapauksessa ei yhtä haitallista kuin tupakka.

Eritoten mua kummastuttaa, että sen bongipesällisen jälkeen monella kessuttelijalla on ollut tarve vetää se rööki heti perään niissä ringeissä, joissa ite oon istunu, vaikka just tuli vedettyä puoliraakaa röökiä sen verta, että omaa toleranssinpuutteista päätä jo huimaa. Tuntuu kumoavan tupakan tarpeen pesässä ensinkään. Kai nyt edes lehti kävisi? :?

Avatar
kriminaal1
Viestit: 511
Liittynyt: 7.8.2010

Re: paljonko laitatte kannabiksen kukkaa yhteen jointtiin?

ViestiKirjoittaja kriminaal1 » 31.3.2015 17:29

Hiisaajahemuli kirjoitti:
Eritoten mua kummastuttaa, että sen bongipesällisen jälkeen monella kessuttelijalla on ollut tarve vetää se rööki heti perään niissä ringeissä, joissa ite oon istunu, vaikka just tuli vedettyä puoliraakaa röökiä sen verta, että omaa toleranssinpuutteista päätä jo huimaa. Tuntuu kumoavan tupakan tarpeen pesässä ensinkään. Kai nyt edes lehti kävisi? :?


Olen kummastellut täysin samaa asiaa, pilvessä harvemmin tekee itsellä röökiä mieli muutakuin lisänä kukan joukossa. :lol:
Knasteriin ja lefaan miksaamiset mielestäni pilaavat kukan maun lähes täysin. Tupakka ei omien kokemuksien perusteella
peitä kukan aromia ja tupakansavu on pehmeää. Tupakoin muutenkin joten vaikuttanee asiaan, vähentänyt kyllä tätä tyhmää tapaa.

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1782
Liittynyt: 16.5.2012

Re: paljonko laitatte kannabiksen kukkaa yhteen jointtiin?

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 6.4.2015 17:25

En ikipäivänä sotkisi kukkaan mitään muuta, vaikka joskus tupakoinkin.
Vian ei tarvitse olla suuri jos se on päässä. -vanha sananlasku

Avatar
Greendumb
Viestit: 204
Liittynyt: 6.10.2007

Re: paljonko laitatte kannabiksen kukkaa yhteen jointtiin?

ViestiKirjoittaja Greendumb » 6.4.2015 17:32

300lbs niggerfaggot kirjoitti:En ikipäivänä sotkisi kukkaan mitään muuta, vaikka joskus tupakoinkin.


Tämä. Tupakointi tuli jokunen vuosi sitten lopetettua, mutta silti tuli sotkettua pari vuotta vielä sen jälkeen röökiä budin sekaan.
Tuli tajuttua jossain kohtaa kuinka pahasti olen siihen koukussa ja tästä lähti halu lopettaa toi paska lopullisesti.

Jointiin menee se 0.1-0.2 kukkasta jos yksin polttelen ja loput vapojätettä.
Jos tarkoitus polttaa yhdessä, niin silloin yleensä käännän raakiksen, koska tykkään myrkyttää ihmisiä.
Parasta tarjota humalaiselle joka raivottaa samaa tahtia kuin röökipaukkuja.
Vielä parempaa tarjota jäätävät paukut ja katsella hetken päästä kun toinen mussuttaa onnellisen näköisenä jotain mässyjä :lol:

Avatar
rehupekka
Viestit: 352
Liittynyt: 25.12.2014

Re: paljonko laitatte kannabiksen kukkaa yhteen jointtiin?

ViestiKirjoittaja rehupekka » 14.4.2015 18:38

Greendumb kirjoitti:...

Tämä. Tupakointi tuli jokunen vuosi sitten lopetettua, mutta silti tuli sotkettua pari vuotta vielä sen jälkeen röökiä budin sekaan.
Tuli tajuttua jossain kohtaa kuinka pahasti olen siihen koukussa ja tästä lähti halu lopettaa toi paska lopullisesti.

Jointiin menee se 0.1-0.2 kukkasta jos yksin polttelen ja loput vapojätettä.

Hei toihan on hyvä niksi, vaikkakin vähän kumoaa vapotuksen ideaa...
Jos tarkoitus polttaa yhdessä, niin silloin yleensä käännän raakiksen, koska tykkään myrkyttää ihmisiä.
Parasta tarjota humalaiselle joka raivottaa samaa tahtia kuin röökipaukkuja.
Vielä parempaa tarjota jäätävät paukut ja katsella hetken päästä kun toinen mussuttaa onnellisen näköisenä jotain mässyjä :lol:

Tota samaa tuli tehtyä joskus 18-19v, (ei siis raakiksia vaan paukkujen kyhäämistä juopoille) kun asuin vielä porukoilla ja illat istuttiin paikallisessa räkälässä pelaamassa bilistä ja teetä juoden, kun ei kalja maistu. Siellä sit tuli harva se ilta juoppoja kyselemään savuja meiltä, ja useimmiten tarjottiin. Se oli ihan megahauskaa kattoa kun ne paukkujen jälkeen piteli pylväistä kiinni et pysy pystyssä eikä enää löytäny kotiin. Kumma kyllä kukaan ei koskaan oksentanu, itellä lentää laatta aika helposti jos humalassa polttaa.

Kerran joku juoppo tuli kysymään dullaa, frendi ei ekaks kuullu mitä se kysy, ja kun juoppo sit uudestaan kysyi:
"Lähe käymään tos vessassa?" Niin frendí räjähti nauramaan ja kysyi; "kositsä mua?" :lol:

Avatar
Greendumb
Viestit: 204
Liittynyt: 6.10.2007

Re: paljonko laitatte kannabiksen kukkaa yhteen jointtiin?

ViestiKirjoittaja Greendumb » 14.4.2015 20:42

rehupekka kirjoitti:...
Hei toihan on hyvä niksi, vaikkakin vähän kumoaa vapotuksen ideaa...

Sen verran harvoin tulee noita jointteja polteltua, niin eipä siitä hirveästi haittaa ole.
Muuten tuleekin vapoteltua, mutta joskus on pakko saada raakis hitit bongista.
Volcanolla saa onneksi sankkaa höyryä aikaiseksi.

rehupekka kirjoitti:Tota samaa tuli tehtyä joskus 18-19v, (ei siis raakiksia vaan paukkujen kyhäämistä juopoille) kun asuin vielä porukoilla ja illat istuttiin paikallisessa räkälässä pelaamassa bilistä ja teetä juoden, kun ei kalja maistu. Siellä sit tuli harva se ilta juoppoja kyselemään savuja meiltä, ja useimmiten tarjottiin. Se oli ihan megahauskaa kattoa kun ne paukkujen jälkeen piteli pylväistä kiinni et pysy pystyssä eikä enää löytäny kotiin. Kumma kyllä kukaan ei koskaan oksentanu, itellä lentää laatta aika helposti jos humalassa polttaa.

Kerran joku juoppo tuli kysymään dullaa, frendi ei ekaks kuullu mitä se kysy, ja kun juoppo sit uudestaan kysyi:
"Lähe käymään tos vessassa?" Niin frendí räjähti nauramaan ja kysyi; "kositsä mua?" :lol:

:lol:

Avatar
Vihreevoima
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1649
Liittynyt: 18.10.2006

Re: paljonko laitatte kannabiksen kukkaa yhteen jointtiin?

ViestiKirjoittaja Vihreevoima » 19.6.2015 3:47

Taas kun en ole noin vuoteen (tai ainakaan puoleen vuoteen) poltellut, tekis mieli laittaa 10 gr jointtiin Hereriä.
Ja jos oksennus lähtee ikkunasta tai esim. paperiroskikseen, niin toivottavasti toinen jointti on valmiina.

caddict
Viestit: 108
Liittynyt: 5.11.2014

Re: paljonko laitatte kannabiksen kukkaa yhteen jointtiin?

ViestiKirjoittaja caddict » 5.7.2015 17:04

Bluntteihin ja jointteihin 0.2-0.4.. joskus kuitenkin tulee tehtyä gramman tai parin jopoja.. riippuu vähän tilanteesta.
Aina siis raakana menee (Paitsi tietysti bluntissa se lehti :laugh: .)


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa