Kuva

Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Seppo Rautavirta

Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja Seppo Rautavirta » 1.4.2015 18:10

Terve!

Laitoin sitten Kansalaisaloitteen pystyyn: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1194

Nyt vaan puuttuu edustajia! Kuka haluaa lähteä mukaan kansalaisaloitteeseen?

Seppo Rautavirta
sepporautavirta@gmail.com
0449601043

Avatar
neural_rust
1 tähti
1 tähti
Viestit: 2926
Liittynyt: 27.5.2008

Re: Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja neural_rust » 1.4.2015 18:54

"Sivua ei löydy tai sinulla ei ole käyttöoikeutta sivuun"
Ei toimi, ei..

Seppo Rautavirta

Re: Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja Seppo Rautavirta » 1.4.2015 19:01

neural_rust kirjoitti:"Sivua ei löydy tai sinulla ei ole käyttöoikeutta sivuun"
Ei toimi, ei..


No voi paska. Ehkä mä tarviin sen kaks ihmistä taas mukaan, jotta toi kansalaisaloite voidaan hyväksyä ja jotta se sit näkyis kaikille.
Vittu ku on hankalaa saada kahta ihmistä mukaan yhtään mihinkään.

Pelottaaks jengii liikaa tää touhu? Nyt siis tarviin kaksi eli 2 oikeaa ihmistä, jotka uskaltaa antaa nimensä tolle aloitteelle.

Vai onko toi vaan se, et pitää kirjautuu pankkitunnuksilla, et näkee ton jutun.

Mut täs kuitenkin niille, jotka ei jaksa kirjaantuu.

Kansalaisaloitteen otsikko

Kannabiksen/hampun täyslaillistaminen

Aloitteen päiväys
1.4.2015

Aloitteen muoto
Lakiehdotus

Aloitteen sisältö
Kannabiksen eli suomeksi hampun laillistaminen, jotta koko yhteiskunta ja maailma voisivat siitä hyötyä.

Kannabiksesta, eli hampusta saa tuhansia eri hyödykkeitä irti, koska se on maailman paras teollisuuden raaka-aine, koska mistään muusta kasvista ei saa yhtä paljon positiivisuutta, kuin hampusta eli kannabiksesta.

Huom! Kannabista eli suomeksi hamppua on tuhansia eri lajikkeita, joista saa lajikkeesta riippuen enemmän jotain muuta, kuin toisesta lajikkeesta. Esim. kuituhampusta saa enemmän sellua ja kuitua, kuin öljyhampusta, joka tuottaa enemmän siemeniä, joissa on öljyä vaikka omavaraisöljyntuotantoon Suomessa.

Perustelut
Kannabis laillisena viihdykkeenä/lääkkeenä tulee vähentämään rikollisuutta merkittävästi. Kannabis laillisena viihdykkeenä/lääkkeenä tuo nopeasti pieniä ja keskisuuria toimijoita, jotka saavat itselleen työtä samantien, sekä alkavat tuoda yhteiskunnalle verotuloja.

Aloitteen muut tiedot
Muokkaa
Aloitteen taloudellinen tuki
Ei ole
Kannatusilmoitusten keräystavat
Kansalaisaloite.fi

Linkit muihin verkkosivuihin
Hamppuforum Facebook
Hamppupuolue Facebook
Hamppupuolue Twitter
Omat tiedot
Muokkaa
Omat roolisi
Vireillepanija
Edustaja
Omat yhteystiedot
Seppo Toivo Rautavirta
Haapalahdentie 430 81295 Haapalahti
0449601043
sepporautavirta@gmail.com

Vastuuhenkilöt
Muokkaa
Vireillepanijat
Seppo Toivo Rautavirta 15.7.1981, Joensuu
Haapalahdentie 430 81295 Haapalahti
sepporautavirta@gmail.com
0449601043

Edustajat
Seppo Toivo Rautavirta 15.7.1981, Joensuu
Haapalahdentie 430 81295 Haapalahti
sepporautavirta@gmail.com
0449601043

Varaedustajat
Ei varaedustajia

Vieras

Re: Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja Vieras » 1.4.2015 20:10

ei jumalauta, tässä jo tarvittiinkin vielä lisää sooloillen sävellettyjä aloitteita sekoittamaan soppaa ja viemään asian uskottavuutta. Ei riittänyt tuo kk sitten alkanut, täysin kuolleena syntynyt ja kaikilla tasoilla paskasti kynäilty aloite.

Seppo Rautavirta

Re: Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja Seppo Rautavirta » 1.4.2015 20:20

Vieras kirjoitti:ei jumalauta, tässä jo tarvittiinkin vielä lisää sooloillen sävellettyjä aloitteita sekoittamaan soppaa ja viemään asian uskottavuutta. Ei riittänyt tuo kk sitten alkanut, täysin kuolleena syntynyt ja kaikilla tasoilla paskasti kynäilty aloite.


What?

Eli mitä tarkoitat? Onko jotain epäselvyyttä asiassa? Onko liikaa fluoria käpyrauhasessa?

T: Seppo Rautavirta
0449601043
sepporautavirta@gmail.com

kew
1 tähti
1 tähti
Viestit: 157
Liittynyt: 15.2.2014

Re: Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja kew » 1.4.2015 20:25

Et ole itse edes viitsinyt rekisteröityä foorumille mutta haluat muita mukaan touhuusi? Sen mitä olen seurannut tällä en kyllä ihmettele jos et ole saanut ketään mukaasi.

Ymmärrän että jostain on aloitettava, mutta sinulla on oltava jotain millä perustella toisille ihmisille miksi lähteä mukaan kelkkaasi. Tällä hetkellä ainoa asia joka puhuu puolestasi on että olet valmis esiintymään omalla nimelläsi. Nyt tarvitset jotain muuta kuin "hei kuka haluu perustaa hamppupuolueen". Ei pankistakaan haeta liikelainaa ilman liiketoimintasuunnitelmaa. Tilanne on vastaava, voisit vaikka kirjoittaa puoluesuunnitelman tai edes uskottavan kansalaisaloitteen,jonka julkaiset esimerkiksi tällä ennen kuin laitat sen julkisesti nettiin.

Toiminnan on oltava uskottavaa. Nyt tulee enemmän mieleen yli-innokas kesäharjoittelija joka pistää varaston sekaisin kun saa päähänsä lähteä parantamaan asioita ilman että edes viitsi kysyä neuvoa. Kaikki eivät ole yhtä kyynisiä kuin minä, mutta nyt vaikuttaa siltä ettet ole edes saanut tämän foorumin naivimpia idealistejä mukaan (no offence kenellekkään idealismi ja naivius eivät ole vältämättä huonoja ominaisuuksia).

Pysähdy, mieti, suunnittele (yhdessä muitten kanssa). Lähde sitten vasta toteuttamaan.

PS. SETA:n nettisivuilla lukee 40 vuotta ihmisoikeustyötä ja suomessa ei edellenkään saa homot mennä naimisiin.

Avatar
neural_rust
1 tähti
1 tähti
Viestit: 2926
Liittynyt: 27.5.2008

Re: Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja neural_rust » 1.4.2015 20:25

Kyllä noita aloitteita voi kyhätä vaikka sata, mutta henk.koht. en usko että sitä kautta saadaan mitään aikaiseksi. Kyllä se muutos tulee tuolta EU:n/muun maailman suunnalta, kun sen aika on..
Tosiaan nähtiin viime vuoden saldo, vaikka se hyvin oli mun mielestä kasattukkin..

Hyvä tuota asiaa on yrittää pitää framilla ja luoda mahd. paljon keskustelua aiheesta, mutta ei se laki taida näillä aloitteilla muuttua(ikävä kyllä)..

Seppo Rautavirta

Re: Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja Seppo Rautavirta » 1.4.2015 20:37

neural_rust kirjoitti:Kyllä noita aloitteita voi kyhätä vaikka sata, mutta henk.koht. en usko että sitä kautta saadaan mitään aikaiseksi. Kyllä se muutos tulee tuolta EU:n/muun maailman suunnalta, kun sen aika on..
Tosiaan nähtiin viime vuoden saldo, vaikka se hyvin oli mun mielestä kasattukkin..

Hyvä tuota asiaa on yrittää pitää framilla ja luoda mahd. paljon keskustelua aiheesta, mutta ei se laki taida näillä aloitteilla muuttua(ikävä kyllä)..


Kiitos kew:lle ja tälle yläpuoliselle kuulijalle näistä teidän kauniista ja inspiroivista sanoista. Ne todella antavat potkua tälle minun hankkeelleni laillistaa kannabis ja muutkin huumeet ja kaikki väkivallaton meininki lailliseksi, kunhan aina osapuolet sopivat säännöistä siinä hetkessä.

On se aina hienoa kuultavaa kun ihminen, yksilö uskoo omaan voimaansa mullistaa vaikka koko maailma ja auttaa myös toista tekemään samoin. Toisin on tuolla jossain muualla, jossa ihmistä, yksilöä kehoitetaan luopumaan hankkeestaan ja antamaan voimansa jollekin muulle taholle. Nyt yksilöllä, ihmisellä on mahdollisuus valita. Hän voi valita suunnan, jolla oli, uskoa itseensä ja sitä kautta hankkia lisää kannattajia joukkoonsa ja toteuttaa haaveensa. Hän voi myös valita pysähtyvänsä matkallaan uskoen muita ja liittymällä heihin ja toteuttamaan jonkun toisen unelmaa ja haavetta.

Valitsen suunnan, jolla olin. Kannabis ja muut huumeet laillisiksi. Sen jälkeen tulevat muut lait ja ihmisten lait syrjäytyvät ja menettävät merkityksenä.

Kiitos. Rakastan teitä kaikkia.

Avatar
Hiisaajahemuli
Viestit: 211
Liittynyt: 11.9.2014

Re: Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja Hiisaajahemuli » 1.4.2015 21:59

Tää on aprillia. Onhan tää aprillia? Ei aloite, jonka kyhääjä vois yhtä hyvin olla 14-vuotias, mene läpi :eiei: Jos menisi, niin yhtä hyvin voisi alkoholin kieltolakialoitekin mennä läpi yhtä ympäripyörein perustein:

"Aloitteen sisältö
"Etanolin eli suomeksi viinan kriminalisointi, jotta koko yhteiskunta ja maailma voisivat siitä hyötyä.

"Etanolista, eli viinasta, syntyy tuhansia eri haittoja, koska se on koukuttava huume, koska mistään muusta nesteestä ei saa yhtä paljon sisäelinvaivoja ja masennusta kuin viinasta eli etanolista.

"Huom! Etanolia eli suomeksi viinaa on tuhansia eri virvokkeita, joista saa virvokkeesta riippuen enemmän alkoholia, kuin toisesta virvokkeesta. Esim. kaljasta saa enemmän viljaa ja vettä, kuin vodkasta, joka tuottaa enemmän krapulaa, koska etanolissa eli alkoholissa eli suomeksi viinassa ei ole tarpeeksi vettä.

"Perustelut
"Alkoholi laillisena viihdykkeenä/lääkkeenä lisää rikollisuutta merkittävästi. Alkoholi laillisena viihdykkeenä/päihteenä tuo nopeasti pieniä ja keskisuuria toimijoita, jotka aiheuttavat kaikille ongelmia samantien, sekä alkavat tuoda yhteiskunnalle lisämenoja."


Tein parissa-viiessä minuutissa ja oon tyytyväinen. Mitä sanot, olisko hyvä? :think: Sori vaan kielteisestä palautteesta mutta en oikeen osaa valehella enkä olla välittämättä että haaskaat näköjään hirveesti aikaa ja vaivaa, Seppo :? Mitä oot aikasemmin löperrelly niin oon nähny, ettet osaa kielteistä palautetta käsitellä ja kierrät kritiikin leimaten sen "peloks" tai muuten vaa negatiivisena ennemmin ku yrittäsit kumota sen asialla. Mulla ei oo mitään sun pikku puoluettaskaan vastaan. Vaikkei siitäkään tuu musta mitään, niin onhan se tosi optimistinen ja aurinkoinen rustaus täynnä ihailtavaa positiivisuutta vaikka ohan seki kiertelemättä kuin peruskoululaisen käsialaa :)

En oikeesti kannata kieltolakia. Versioni alotteesta oli leikkiä.

Seppo Rautavirta

Re: Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja Seppo Rautavirta » 2.4.2015 9:30

Hiisaajahemuli kirjoitti:Tää on aprillia. Onhan tää aprillia? Ei aloite, jonka kyhääjä vois yhtä hyvin olla 14-vuotias, mene läpi :eiei: Jos menisi, niin yhtä hyvin voisi alkoholin kieltolakialoitekin mennä läpi yhtä ympäripyörein perustein:

"Aloitteen sisältö
"Etanolin eli suomeksi viinan kriminalisointi, jotta koko yhteiskunta ja maailma voisivat siitä hyötyä.

"Etanolista, eli viinasta, syntyy tuhansia eri haittoja, koska se on koukuttava huume, koska mistään muusta nesteestä ei saa yhtä paljon sisäelinvaivoja ja masennusta kuin viinasta eli etanolista.

"Huom! Etanolia eli suomeksi viinaa on tuhansia eri virvokkeita, joista saa virvokkeesta riippuen enemmän alkoholia, kuin toisesta virvokkeesta. Esim. kaljasta saa enemmän viljaa ja vettä, kuin vodkasta, joka tuottaa enemmän krapulaa, koska etanolissa eli alkoholissa eli suomeksi viinassa ei ole tarpeeksi vettä.

"Perustelut
"Alkoholi laillisena viihdykkeenä/lääkkeenä lisää rikollisuutta merkittävästi. Alkoholi laillisena viihdykkeenä/päihteenä tuo nopeasti pieniä ja keskisuuria toimijoita, jotka aiheuttavat kaikille ongelmia samantien, sekä alkavat tuoda yhteiskunnalle lisämenoja."


Tein parissa-viiessä minuutissa ja oon tyytyväinen. Mitä sanot, olisko hyvä? :think: Sori vaan kielteisestä palautteesta mutta en oikeen osaa valehella enkä olla välittämättä että haaskaat näköjään hirveesti aikaa ja vaivaa, Seppo :? Mitä oot aikasemmin löperrelly niin oon nähny, ettet osaa kielteistä palautetta käsitellä ja kierrät kritiikin leimaten sen "peloks" tai muuten vaa negatiivisena ennemmin ku yrittäsit kumota sen asialla. Mulla ei oo mitään sun pikku puoluettaskaan vastaan. Vaikkei siitäkään tuu musta mitään, niin onhan se tosi optimistinen ja aurinkoinen rustaus täynnä ihailtavaa positiivisuutta vaikka ohan seki kiertelemättä kuin peruskoululaisen käsialaa :)

En oikeesti kannata kieltolakia. Versioni alotteesta oli leikkiä.


Mitä sillä on väliä kuka näitä asioita ajaa ja kuinka paskasti kirjottaa ja asiansa esittää, jos sanoma on kuitenkin selkeä, eikä siihen tarvita kolmea kirjasarjaa kertomaan, et miten homma on. En tiedä mitä Hiisaajahemuli itse teet kannabiksen laillistamisen eteen, ehkä jotain. Jos olen idiootti, niinkuin varmaan olen, niin kuitenkin diggaan itsestäni enemmän, kuin vuosi sitten. Ja nyt elämässä on jokin suunta, joka pitää elämässä kiinni. Hamppu on mielestäni erittäin tärkeä kasvi, josta saa vaikka mitä. Sekään ei liene kenellekään epäselvää. Ja kun tarviin muilta ihmisiltä apua, niin omat koirat vittu puree nilkkaan. Outoa. Olis ihan oikeesti kiva saada jotain hyviä ideoita, eli kunnon strategiaa siihen, kuinka ganja laillistetaan. Tähän mennessä Suomessa ei ole kunnolla siihen liittyen ollut mitään. Timo Haara on ehkä ainuita, jotka uskaltaa vastustaa virkavaltaa ja siinä onkin tosi kova jäbä. Sitä kaveriahan meiän tässä pitäis tukea ja tosi paljon. Mut jengi tuntuu venaavan jotain, jotta ei tarvis itse tehä mitään. Itekin venasin, mut nyt ite pitää tehä jotain.

Ja kuinka outoa tulevaisuusharhakäsitettä tykätään viljellä, että sit joskus 2032 kannabis on laillista. Hyvät ihmiset, NYT on se aika, jolloin voi toimia, ei tulevaisuudessa. Itselläni ei ole kauan elinaikaa jäljellä, joten haluan nähdä kannabiksen laillisena koko maailmassa vielä ennenkuin lähden takas sinne mistä tulinkin. Ettekö tekin?

Jep.

Pakurikääpäpuolue

Re: Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja Pakurikääpäpuolue » 2.4.2015 13:34

"Mitä väliä sillä on, kuinka paskasti kirjoittaa ja asiansa esittää?" Oletko täysin vajaa?! :shock:

Ihan sama kuinka selkeä sanoma on, jos sanoma on yliyksinkertaistettua ja perusteetonta lätinää. Turha märistä kun se mainitaan. Tässä selkeä sanoma, jonka moni ihminen haluaisi sanoa monelle muulle: "Mä haluan kaiken mitä sä omistat, anna tänne." Olisiko se hyvä sanoma siksi että se on selkeä? Niin vähän arvelinkin. :point:

Sinun ideasi näyttää olevan, että hylätään demokratia, yksilö on yksilö, kaikkimullehetitässäjanyt. Ei elämä toimi siten eikä maailma pyöri sinun haluamaasi suuntaan. Kannabista ajavan poliitikan ideana on ollut, että kannabiksesta tiedotetaan ihmisille, jotta enemmistö oppisi, ettei kannabis ole niin paha asia. Tätä voisi seurata se, että enemmistö hyväksyisi kannabiksen omasta tahdostaan ja vapaaehtoisesti, mitä ollaankin lähestytty tällä käynnissä olevalla, toimivalla politiikalla. Sinun ehdotuksesi on, että sen pienen hullun vähemmistön, joka kaikkiin sinun ideoihisi uskoo, tulisi yrittää kaataa enemmistö. Me elämme tosiaankin demokratiassa. Mitä sinä haluat, fasismia vai?

Sinulla ei ole oikeutta tehä mitä huvittaa "koska oot yksilö". Näin esimerkiksi: jotkut yksilöt haluavat tappaa. Toiset yksilöt tahtovat ottaa toisilta kaiken mitä he itse haluavat. Haluatko sinä kieltää näiden yksilöiden "oikeudet"? Haluatko "sortaa" näitä murhanhimoisia ja kleptomaanisia yksilöitä? Entä niitä, jotka haluavat motata sinua? Usko pois, aina löytyy joku, joka haluaa lämäyttää ketä tahansa. Haluatko kahlita nämäkin "vähemmistöt"? Eikö tämä olekaan "vapaa maa"? Tämän takia demokratia on olemassa; ei yhteisö voi pyöriä kaikkein eksentristen ja yksilöllisimpien yksilöiden pillien tahtiin koska kaikkein eksentrisimmät mielipiteet eivät palvele suurinta otosta. Ymmärrätkö sinä? Duu juu andöständ? Jos haluat kaikkien puhaltavan yhteen hiileen omasta tahostaan, sinä haluat demokratiaa tai jotain hyvin samankaltaista. Ihmiset eivät voi elää kukin omalla saarekkeellaan yksin, kaikki eivät voi saada kaikkea. And that's the way the cookie crumbles.

"Kannabis lailliseksi 2032" on tuhatsatamiljoonaa kertaa todennäköisempi ja siten parempi kuin sinun suunnitelmasi yrittää tehdä tästä paikasta varsinainen Halinallemaa yhessä yössä. Tämä ei ole pessimismiä, tämä on realismia. Ei homoavioliittoasiaakaan ole saatu etenemään väittämällä ainoastaan: "Homoavioliitot lailliseksi koska näin vaan pitää tehdä, öö, yksilö on pienin vähemmistö ja te nyt syrjitte vähemmistöjä ja se on tosi tosi väärin!" Niiden vuoksi on marssittu. Niitä on ajettu eteenpäin asiapuheella, faktoilla ja kauttaaltaan perustellulla filosofialla vuosikymmenet kuten kannabispolitiikkaakin. Olet todellakin idiootti, jos luulet että täysin uudet tuulet voisivat puhaltaa yhteiskunnassa, politiikassa ja enemmistön keskuudessa joka vuosi tai edes joka viides vuosi. Kannabiksen suosio kasvaa tasaisesti. Siitä on kiittäminen asiallista tutkimista, informointia ja kasvin edustamista mediassa toimivana lääkkeenä ja hädin tuskin lainkaan haitallisena päihteenä - ei sinunlaisia ihmisiä, jotka kailottavat: "Kaikkien yksilöiden pitäis saada kaikki oikeudet, mä teen mitä huvittaa, kukaan ei saa tapella koska se on tuhmaa, pakotetaan maailmanrauha voimalla ja sitte taivaalla pitäs olla sateenkaaria 24/7!" Me teemme oikeasti osamme ja ainakin minä toimin, mutta sinä sen kun uit vastavirtaan kaikkien kiusaksi. Jos sinun toimintamalliisi tartuttaisiin, pitäisi vuosien työ heittää hukkaan ja kaikilla olisi ankeaa eikä kellään kivaa. Olet itse auktoriteettia vailla oleva itsekäs pelkuri, jos et uskalla ottaa muiden mielipiteitä huomioon ja haluat jotain oman elämäsi parhaaksi ennemmin kuin maailman. Olet myös pelkuri käyttäessäsi Hamppuforumin nimeä, vaikka et ole edes jäsen ja vieläpä mainostat tekopyhästi älyvapaata kauppaasikin! Turha haukkua niitä, joilta ei ole maalaisjärki kadonnut :smash:

Muista sitten äänestää eduskuntavaaleissakin. Jos haluat muutosta, niin voithan sinä käydä äänestämässä samalla kun pyörität omaa showtasi, vai mitä? Mene ja anna äänesi vaikka piraateille tai vihreille tässä samalla kun ajat omaa pellepolitiikkaasi, sillä sillon ainakin annat äänesi kannabiksen dekriminalisointia ja/tai laillistamista kannattavalle puolueelle ajaen kannabismyönteisyyttä eteenpäin. Puhalletaan yhteen hiileen, ei eletä omissa fantasioissa yksin, jookos? :)

Avatar
neural_rust
1 tähti
1 tähti
Viestit: 2926
Liittynyt: 27.5.2008

Re: Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja neural_rust » 2.4.2015 14:06

Karmaa tuolle ylläolevalle jos olisi rekisteriröitynyt antaisin..

Seppo Rautavirta

Re: Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja Seppo Rautavirta » 2.4.2015 14:28

Kiitos kaikille ihanista viesteistä. On ne niin kannustavia, oikein on kyljet verillä tällä hepalla.
Jengi haluu laillistaa kannabiksen, mut sit ei kuitenkaan haluu.
Ihme sakkia.
Tarjotkaa paukut, sit kun nähään.
:D

Avatar
neural_rust
1 tähti
1 tähti
Viestit: 2926
Liittynyt: 27.5.2008

Re: Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja neural_rust » 2.4.2015 14:44

Älä nyt Seppo siellä vaivu synkkyyteen.. Täällä koitetaan antaa mahd. rakentavaa palautetta(vaikka se ei siltä välttämättä vaikuta).. Sä voit ja jonkun pitääkin tapella tuulimyllyjä vastaan.. Olisin mä ton sunkin aloitteen ihan periaattesta käynyt allekirjoittamassa, mutta on toi aloite kuitenkin munsta vielä vasta ajatusasteella.. Vertaappa itse siihen viimevuotiseen, aika torso tuo on siihen verrattuna.. Vähän realiteetitia kehiin. Äläkä rupee mitään jeesustelua/uskontoa tähän sekoittaan, vie viimeisetkin mahdollisuudet sun saada mitään aikaan..

Ps. Sä tuot itseäsi julki lähinnä bonekomeiningillä.. Ei hyvä..

Tomppelipuolue

Re: Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja Tomppelipuolue » 2.4.2015 14:58

"Voivoi kun ihmiset ei suostu tanssimaan mun pillin tahtiin. En kuuntele muita! En ole hullu, kaikki muut on hulluja!" Uliuliuli vaan takasin Seppo, itke lisää :laugh:

Ville
1 tähti
1 tähti
Viestit: 130
Liittynyt: 2.3.2012

Re: Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja Ville » 2.4.2015 15:50

Seppo: Onko sulla ollut aikaisempina vuosina tämänhetkisen kaltaisia maanisia jaksoja? Toimintasi tällä hetkellä meinaan suorastaan huutaa maanisuutta, energiaa löytyy muille jakaa, mutta sitä on hiukan vaikea saada kohdistettua järkevästi mihinkään. Juuri tuota energisyyttä kaivattaisiin kannabisyhdistyksissä, mutta jatkuvana ja hallittuna. Tällä hetkellä moposi keulii ja pahasti.

Jos haluat oikeasti ajaa eteenpäin kannabiksen laillistamista, etkä vain huutaa ja riehua yksin suosittelen ottamaan yhteyttä TUSKYyn ja SKYhyn. Molemmille varmasti kelpaa tekijät ja kun kasassa on vähän isompi porukka ensin miettimässä että mitä tehdään niin tekemisestä on todennäköisemmin hyötyäkin. Suosittelen myöskin hoitamaan sen rekisteröitymisen tälle sivustolle, se testi ei ole niin vaikea etteikö sitä saisi läpi, ja sulla tuntuu olevan riittävästi energiaa tällä hetkellä että saat sen läpi vaikka pelkällä bruteforcella.

Suosittelen myöskin varaamaan aikaa lääkärille piakkoin, sillä siinä vaiheessa kun moposi lakkaa keulimasta saattaa sattua henkisellä tasolla. Jonot psykiatreille on pitkät, joten kannattaa ottaa vähän ennakkoa. Todennäköisesti sulla on jotain maanisuutta, kysymys siitä onko se maanisdepressiivisyyttä vai psykoosia kannattaa selvittää ennenkuin on liian myöhäistä.

Joka tapauksessa:
1)Hanki ihmisiä jeesaamaan projekteihisi. Vaikka tuntuukin varmasti siltä että pystyt mihin vaan yksinkin niin tosiasia vaan on toinen.
2)Hommaa ammattiapua mahdollisimman pian. Tämä ei tarkoita sitä että sun tarvitsisi pysähtyä tai lopettaa tekemistä tai alkaa syömään zombilääkkeitä heti vaan sitä että olet avun piirissä siinä vaiheessa kun romahdus tulee, eikä niin että maanisuutesi vastaan nousee seinä ja avun saapuminen kestää liian pitkään. Menet käymään terveyskeskuksessa ja saat sieltä lähetteen psykiatrille muutaman kuukauden päähän. Käy siellä juttelemassa varsinkin jos sulla menee ensimmäistä kertaa elämässäsi näin kovaa.
3)Himmaa tahtia sen verran että mietit mitä teet. Tekeminen tekemisen takia ei ole hyvä idea, koska silloin jää vaan enemmän tekemistä jäljelle kun aikaisemmin tehdyt asiat joutuu tekemään uudelleen.

Ajatukseeseesi hamppupuolueesta voin sanoa sen verran, ettei hamppu todellakaan ollut siinä listassasi mitenkään pääsijalla vaan puolueen nimi olisi ennemmin syytä olla anarkismipuolue puolueohjelmasi perusteella. Tämä kynäelmäsi kansalaisaloitteesta on vasta pelkästään ajatuksen asteella ja vaatii reippaasti muokkaamista jos sillä oikeasti haluaa tehdä jotain. Juuri tällä hetkellä ei ole aika aloittaa uutta aloitetta mielestäni. Vaan aloite kannattaa pistää vireille vasta kun se on oikeasti mietitty loppuun asti ja aloitteen takana on tiimi joka oikeasti tekee töitä aloitteen puolesta. Yksi ihminen ei ole tiimi!

jesper
Viestit: 669
Liittynyt: 27.9.2012

Re: Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja jesper » 2.4.2015 16:32

Seppo, täydellinen vapaus on harha. Onko mulla vapaus hakata Joku koska huvittaa? Tai haukkua Toista ihmistä? Ostaa hänen nimissään tavaraa?

Tai olisiko se yhteisön kannalta hyvästä?

MasterBait
Viestit: 8
Liittynyt: 17.8.2014

Re: Kansalaisaloite Kannabiksen täyslaillistamiseksi

ViestiKirjoittaja MasterBait » 12.4.2015 11:07

Täytyy ihmetellä että tuliko sitä eksyttyä ylilaudalle hamppuforumin sijaan. Palaute ja kritiikki on aina paikallaan, mutta hiukan respektiä kaverille joka tulee omalla nimellään ja yhteystiedoillaan esiin yhteisen asian puolesta. En yhtään ihmettele että tulee kitkerää palautetta kommenteille kun lukee kommenttien sävyn. Jokainen voi kysyä itseltään seuraavaa: Mitä itse olen tehnyt asian puolesta?

Minä allekirjoitan aloitteen mikäli se julkaistaan :). Mutta yhdyn kritiikkiin siinä että joukossa on voimaa ja paras tapa käyttää omia voimavaroja voisi olla osallistumalla Tusky:n ja SKY:n toimintaan. Joka tapauksessa suuret peukut täältä rohkeasta aktivismista ja tsemppiä!

Mukavaa kevättä kaikille!
Aloittelija.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa