Naiset + Kannabis + Yhdistys

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Raparperimies

Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja Raparperimies » 6.9.2015 11:23

Hei, onko tarvetta naisten kannabisyhdistykselle? Olen mies. Sangen puolueettomana entiteettinä, olen hyvä ehdottamaan yhtä sun toista.

Avatar
Teeonhc
Viestit: 1001
Liittynyt: 26.10.2010

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja Teeonhc » 6.9.2015 12:58

Nyt meni kyllä vähän ohi.
Kasvatti kukan yks, kasvatti kukan kaks
Ei tienny kukaan ja teki mielen mukavaks
Nyt peruspentil on pöydäl kasa syytteit
Me ollaan kaikki ihan normaalei tyyppei.

Avatar
Hatsitatti
Viestit: 590
Liittynyt: 13.2.2012

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja Hatsitatti » 6.9.2015 13:03

Olis Jos olis Naisia! Niinpä kyllä naisille kysyntää löytyy. :yes:

NupunTaitaja
1 tähti
1 tähti
Viestit: 751
Liittynyt: 20.4.2015

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja NupunTaitaja » 6.9.2015 13:44

Eihän tossa oo mitään epäselvää. Raparperimies on yhdistyksen pj/kunkku. Naiset kasvattaa sen puskat ja tekee mukisematta kaikki kunnon jalkavaimon työt. :P

Raparperimies

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja Raparperimies » 6.9.2015 13:48

NupunTaitaja kirjoitti:Eihän tossa oo mitään epäselvää. Raparperimies on yhdistyksen pj/kunkku. Naiset kasvattaa sen puskat ja tekee mukisematta kaikki kunnon jalkavaimon työt. :P


Noo ei tuokaan ois huono vaihtoehto :D Mutta ei minua välttämättä tarvittaisi yhdistyksessä.

Avatar
Phoenixs
1 tähti
1 tähti
Viestit: 741
Liittynyt: 20.10.2010

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja Phoenixs » 6.9.2015 16:30

Joo, naisille, miehille ja lapsille kaikille omat yhdistykset! Kivaa jee. Tai itseasiassa jokainen hampuusi vois perustaa oman yhdistyksen ja toimia siellä itse arvokkaasti puheenjohtajana.

Raparperimies

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja Raparperimies » 6.9.2015 17:02

Mielummin noin, kuin että ihmetellään vuodesta toiseen miksi hampuusit eivät tee yhteistyötä.

Avoimesti oikeistolaiselle ganjayhdistykselle saattaisi olla myös tarvetta. En kuitenkaan itse liittyisi.

Bizz bizz
Viestit: 84
Liittynyt: 27.5.2015

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja Bizz bizz » 6.9.2015 20:11

Mutta jos me kaikki ollaan samassa yhdistyksessä niin eikös me automaattisesti tehdä yhteistyötä? Vai ymmärsinkö koko jutun väärin? :think:
Chillaa veli

Raparperimies

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja Raparperimies » 6.9.2015 21:02

Me kaikki emme halua vaikuttaa asioihin samanlaisilla tyyleillä.

Sometimes less is more. Itse työskentelisin mielummin kymmenen "piinkovan shamaanin" kanssa, kuin kymmenen tuhannen persun kanssa.

Avatar
åke pakana
Avaruuskauppa Author
Viestit: 1212
Liittynyt: 2.12.2004

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja åke pakana » 7.9.2015 22:13

Naisilla on tissit? Ihan ok?
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Raparperimies

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja Raparperimies » 8.9.2015 13:25

åke pakana kirjoitti:Naisilla on tissit? Ihan ok?


Niin, no en tiedä onko se ok. Juuri tuo asia minua vaivaa.

Japsikka
Viestit: 66
Liittynyt: 5.8.2015

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja Japsikka » 8.9.2015 19:16

Joo, ei tarvitse omaa yhdistystä. Olen nainen. Miksi tällaista edes mietit? Eikö ole fiksumpi toimia yhdessä?

Bizz bizz
Viestit: 84
Liittynyt: 27.5.2015

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja Bizz bizz » 8.9.2015 19:22

Japsikka kirjoitti:Joo, ei tarvitse omaa yhdistystä. Olen nainen. Miksi tällaista edes mietit? Eikö ole fiksumpi toimia yhdessä?

Komppaan tätä!
Chillaa veli

PrahanKantsu
Viestit: 15
Liittynyt: 23.6.2014

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja PrahanKantsu » 8.9.2015 19:27

Raparperimies kirjoitti:Mielummin noin, kuin että ihmetellään vuodesta toiseen miksi hampuusit eivät tee yhteistyötä.

Avoimesti oikeistolaiselle ganjayhdistykselle saattaisi olla myös tarvetta. En kuitenkaan itse liittyisi.

Juuri tätä olen odottanutmmutta mitään oikeistoa vaan äärioikeistolainen hamppuliike HAMPPUNATSIT, saman tien puolueeksi, eikä mitään laillistamis räpellystä vaan ganja pakolliseksi kaikille täysi-ikäisille, kansalaisen kuuuluisi HN diktatuurissa ainakin kerran eläissään vetää henkeen, virkamiesten kerran kuussa oltava kuutamolla. Ja uskolliset puolueenjäsenet tietysti samaan tahtiin floridan koptien kanssa. Muuten toiminta olisi helkkarin natsimaista , kasvissyönnin suosimista työvelvollisuuksia kaikille,vammaisia ei pistettäisi uuniin vaan duuniin, l. väsäämään. Elämä Hamppunatsien ikeen alla olisi niin rankkaa että riipinenkin repisi savut hermoja rauhoittaakseen.
Olen muuten ihmetellyt iätkaiket miksi vammaiset jotka ovat useinköyhiä, kotiin sidottuja ja yksinäisiä ryhdy pitämään kahvila iltoja kotonaan. Lain kirjainta voisi kiertää esim. veloittamalla esim. limupullosta parikymppiä. Ja vammainen pitäisi bongin kuumana. Tässä tapauksessa olisi mielenkiintoista nähdä toimisiko seitsemäs pykälä. Joka tapauksessa tällainen kansalaisaktiivisuus olisi upea nähdä.

Raparperimies

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja Raparperimies » 8.9.2015 21:18

Japsikka kirjoitti:Joo, ei tarvitse omaa yhdistystä. Olen nainen. Miksi tällaista edes mietit? Eikö ole fiksumpi toimia yhdessä?


Mietin tälläisiä, koska olen päättänyt työskennellä kannabiksen laillistamisen eteen.

Toivottavasti en antanut sellaista kuvaa etteikö vanhoissa yhdistyksissä olisi sijaa naisille.

Pelkästään naisten hyväksyminen jäseniksi olisi helppo keino profiloitua erilaiseksi. Se voisi esimerkiksi olla mielekäs vaihtoehto muotibloggaajille.

Aikuiset ihmiset ovat yleensä melko kiireisiä ja monen kärpäsen nitistäminen yhdellä iskulla on aina houkutteleva vaihtoehto.

***

Toinen vaihtoehto on että lähdetään taistelemaan siitä mitä SKY/Tusky ovat. Ja se on ajantuhlausta.

Peace! :)

Raparperimies

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja Raparperimies » 8.9.2015 21:27

Ja vielä pääpointti selvennettynä: kymmenen erilaista kannabismyönteistä yhdistystä saa kerättyä enemmän jäseniä kuin 1 tai 2.

Raparperimies

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja Raparperimies » 8.9.2015 21:31

Toki ymmärrän että monen haaveissa on johtaa itse tai kavereiden kanssa massiivista hampuusiarmeijaa. Itselleni riittää ihan se että sais pössytellä laillisesti.

Japsikka
Viestit: 66
Liittynyt: 5.8.2015

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja Japsikka » 8.9.2015 21:37

Jaa-a, itse aika paljon eri yhdistyksissä toimineena olen kyllä sitä mieltä että saman aatteen kannattajien kannattaa ennen kaikkea kerääntyä saman katon alle eikä perustaa useita pieniä yhdistyksiä. Yhdistyksen menestyksekäs pyörittäminen on aikaavievää (ja raskasta) hommaa ja jakautumalla pienempiin kuppikuntiin jaetaan työ ja vastuu kymmenille eri tahoille kun kaiken voisi helposti keskittää ja resursseja huomattavasti säästää. En siis tiedä mitään SKY:n tai Tuskyn toiminnasta, mutta näin olen itse kokenut erilaisten pienten yhdistyksien hallituksissa toimiessani.

Eri asia on sitten, että pääyhdistyksen alla toimisi jonkinlainen alajaosto (eli käytännössä kerho), esimerkiksi SKY:llä voisi olla oma naisjaostonsa, joka voisi jotenkin koordinoida naispuolisten jäsentensä toimintaa. Mutta tässä kyseisessä aihepiirissä en näe oikein mieltä/järkeä siihen, että naiset pitäisi erotella omaksi erilliseksi ryhmäkseen, kun me kaikki kuitenkin jaetaan se sama ja tärkein asia - arvostus vihreää kohtaan. Jos aihepiirissä olisi jokin erityinen syy miksi järjestäytymistä pitäisi sukupuolittaa niin siinä voisi olla mieltä, mutta tähän en osaa sitä kyllä loogisesti yhdistää.

Avatar
laiho
1 tähti
1 tähti
Viestit: 795
Liittynyt: 28.2.2004

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja laiho » 8.9.2015 21:44

Japsikka kirjoitti:Joo, ei tarvitse omaa yhdistystä. Olen nainen. Miksi tällaista edes mietit? Eikö ole fiksumpi toimia yhdessä?


Ei ole fiksumpaa. Menee panemiseksi lieveilmiöineen ja pian yhdistys hajoaa saamatta mitään aikaan kukapaniketäkin riitoihin.
-Zlatan on vain ihminen. Samalla lailla kuin valkohai on vain kala.-

Vieras

Re: Naiset + Kannabis + Yhdistys

ViestiKirjoittaja Vieras » 8.9.2015 22:00

@Japsikka

Isoissa ryhmissä valtaa saavat liian paljon äänekkäät ihmiset, jotka eivät välttämättä puhumisen lisäksi osaa muuta. Huomaan itse kuuluvani päivä päivältä enemmän kyseiseen kastiin. :?


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija