Kuva

Vittuilu

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Re: Vittuilu

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.10.2015 21:21



Kyllä tää oli joskus suorastaan jopa yhteisö, ei ole enää. Tai sitten vaan sukupolvien välinen kuilu aiheuttaa inhorealistisia tuntemuksia. :twisted:


Sukupolvien välinen kuilu heijastaa vain eri aikakausien ehdollistumien kontrastia. Raunioituneet häiriköt ovat häirikköjä, olivatpa sitten minkä ikäisiä vain.

Vieras

Re: Vittuilu

ViestiKirjoittaja Vieras » 24.10.2015 21:49

Vieras kirjoitti:...

Sukupolvien välinen kuilu heijastaa vain eri aikakausien ehdollistumien kontrastia. Raunioituneet häiriköt ovat häirikköjä, olivatpa sitten minkä ikäisiä vain.


"ehdollistumien kontrastia"

No joo, ei ollu somee kun olin teini.

Jokseenkin överi tuo nykykontrasti. :wanha:

Ei kannata ehdollistua. :twisted:

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1770
Liittynyt: 16.5.2012

Re: Vittuilu

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 25.10.2015 2:11

Mä lähtisin kyllä tällä liikkeelle:

Kuva
Lecalice it! -d2_deew

Vieras

Re: Vittuilu

ViestiKirjoittaja Vieras » 11.11.2015 9:10

Kyllä. Vittuilen lämpimikseni toisille typeryksille päin naamaa. Internetissä kans.

t. amon nyymi

Vieras

Re: Vittuilu

ViestiKirjoittaja Vieras » 13.12.2015 12:03

mä en ymmärrä joittenkin vitun jumalkompleksia.
Joo oot kasvattanut 20 vuotta
joo et oo jäänyt kii
joo teet aina samalla tavalla

samaan junaan jatkan
joo sun aivos on niin jumittunut siihen yhteen paskaan ettet osaa kehittyä ihmisenä tai persoonanan vaan huutelet ja vittuilet muille, jotke haluaa elää kehityksen aallon harjalla ja auttaa muita.

Onneksi täällä on kuitenkin paljon hyviäkin tyyppejä mutta ne pari jumalkomplexin saanutta pilaa ihan vitusti ja varmasti pelottelee monen kiinnostuneenkin pois.

Kokki

Re: Vittuilu

ViestiKirjoittaja Kokki » 14.12.2015 20:52

Ei kannata ottaa ittee tommosten yksittäisten assholien paskanjauhanta. Itellä tullu näitä useamman vuoden kokemuksen sankareita huutelee. Tosiasia on se että olen muutamassa vuodessa sisäistänyt enemmän tietoa kuin niillä on pikkurillissään. Tämän takia, monen mielipiteellä ole paskanvertaakaan väliä. Kaveri tarvii vaan enemmän itseluottamusta, etsä täältä kenekään lupaa ole hakemassa.
Yleensähän sanonta menee dont hate the player hate the game,
Näitten kusipäitten ansioista, dont hate the game hate the player.

Havuja
Viestit: 19
Liittynyt: 15.9.2015

Re: Vittuilu

ViestiKirjoittaja Havuja » 18.2.2016 8:57

Vinkuiitoja ja penikoita löytyy kyllä täältäkin mutta kun vedät korvien välistä suodattimen päälle ja jättää lukematta/välittämättä niin kaikista helpoin.

Tähänkin toimii "minun elämänviisaus" elä ressaa asioista mihin et voi vaikuttaa. Tämä kannattaa pitää kaikkien mielessä. Helpottaa elämää kummasti. :)

ruohoroope

Re: Vittuilu

ViestiKirjoittaja ruohoroope » 25.6.2016 0:03

Jonne kusetti, vituttaa tommoset down-homot! Vitun jonne!


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ryokale1 ja 6 vierailijaa