Kuva

Kukkaa syötynä!

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Avatar
lizzy
Viestit: 732
Liittynyt: 31.8.2014

Re: Kukkaa syötynä!

ViestiKirjoittaja lizzy » 14.4.2018 18:06

Mä teen näin: wispr2 pesä täyteen, lämmitys päälle, odotan kunnes on saavuttanut lämpötilan, sammutan laitteen, odotan että jäähtyy, kukat shottilasiin odottamaan. Tämä toistetaan 2-4 kertaa, mä syön sellaisenaan, jotain juotavaa perään että saan menemään alas.ja tehoa on! Tein STA:sta 4 satsia ja överiksi meni ja pahasti. Tunti syömisen jälkeen todellisuus alkoi hajoamaan eri tasoihin ja järjettömät pelot alkoivat vallata mieltä. Vaikka mä olen käyttänyt tinktuuraa päivittäin viime syksystä asti ja övereitä kokenut aiemminkin, niin tämä oli rankka trippi. Sta:ta olen vapottanut ja polttanut monena vuonna ja hyväksi havainnut mutta tämä puska oli poikkeuksellisen vahvaa. Meni vähän off topic, mutta varovasti syötävien kanssa, voivat tehdä unohtumattoman kepposen :guru:
Sans logique

Matopää
Viestit: 303
Liittynyt: 19.3.2008

Re: Kukkaa syötynä!

ViestiKirjoittaja Matopää » 16.4.2018 17:10

Sihaus kirjoitti:Oma resepti on:
0.5g budia,kannelliseen lasivuokaan hienonnettuna. 130-150C uuniin ja 45-60min.Syödään jogurtin seassa. Tripataan niin maan perusteellisesti. Ennen sai kaakaotkin keitellä 2g edestä, että toimi edes jotenkin.

Paistakaa ne budit uunissa, ei tartte älyttömiä määriä syödä.


No sitähän se dekarboksylointi on. :D Ei sillä hitaasti haudutetulla kaakaolla paljoa teekään vaikka sinne laittaisi kuinka mitä kun lämpötilat ovat mitä ovat(alle 100 astetta anyway), ellei materiaalia dekarboksyloi ensin. Joskus nuorempana tein saman virheen ja sain parista grammasta kukkaa vaan ruohoisen makuisen kaakaon joka ei natissut juuri mitenkään, vrt. vuodenvaihteessa kun oli edellinen sato keitin tuopin kaakaota muutamasta kymmenestä grammasta dekarboksyloituja varsia ja toimi pari tuntia hyvinkin muikeasti vaikka toleranssit on paljon isommat kuin nuorempana.
~ Aina jotain puuttuu, mieli puutuu ja juuttuu, mies siit suuttuu muttei suostu muuttuu ~

Hampuusinvuosi

Re: Kukkaa syötynä!

ViestiKirjoittaja Hampuusinvuosi » 23.4.2018 1:20

Oma ohje pellilliseen mokkapaloja :pimp: . 1000g voita sekä aurinko lehteä sekä trimmiä 1000-800g sekaisin.

Vielä tykimpää settiä kun lykkää vielä 10g kukkaa sekaan :point:

Hampuusinvuosi

Re: Kukkaa syötynä!

ViestiKirjoittaja Hampuusinvuosi » 23.4.2018 1:26

Hampuusinvuosi kirjoitti:Oma ohje pellilliseen mokkapaloja :pimp: . 1000g voita sekä aurinko lehteä sekä trimmiä 1000-800g sekaisin.

Vielä tykimpää settiä kun lykkää vielä 10g kukkaa sekaan :point:


Vielä unohtui mainita että varovaisuutta syömisessä, näistä pääsee tripille :lol:

Avatar
räsänen
Viestit: 425
Liittynyt: 30.10.2012

Re: Kukkaa syötynä!

ViestiKirjoittaja räsänen » 18.5.2018 17:05

Itse tein näin:

Läjä varsia, kasa lefaa ja kourallinen budia kattilaan, sinne voita ja ykkösmaitoa. Annoin kuumentua/lillua seoksen muutaman tunnin välillä sekoitellen. Sitten koko keitos kaadetaan siivilän läpi mottiin, ja matskun jäähdyttyä puristellaan siitä viimeisetkin mehut talteen.

Maistuu ihmisperseelle, kaakaojauheella saa makua vähän peittoon. Tällä on tosi helppo vetää överit, joten varovaisuutta, parhaillaan tripauttavat setit tulossa. Eli mistään makuelämyksestä ei todellakaan ole kyse, mutta vaikutukset kyllä tuntuu.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa