Kuva

DAB välineet

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

DAB välineet

ViestiKirjoittaja Vieras » 13.2.2016 1:15

Mitä DAB välineitä suosittelette.

Lasi vai titaani naulaa? Tai pesää?

Myös tarvitseeko perusbongiin (blackleaf elite) ostaa muita palikoita esim erilainen downstem yms.

Vai pitäisikö vapotella vahatkin. :wall:

Joujoujojou

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja Joujoujojou » 13.2.2016 16:17

Titaania. Beissejä on erilaisia ja löytyy kun kirjotat googlen esim. "titanium nail"

Ja noita beissejä on kuvullisia ja kuvuttomia. Näppärin varmaan hommata joku liekinheitin, millä saa sen beissin kuumennettua niin, että menee hetkessä full meltiks se matsku, siis sehän käytännössä höyrystyy kokonaan.

Semmosiakin paketteja on myynnissä, missä on itse tuo beissi(Nail), kupu ja adapteri, eli pitäis käydä suoraan kun vaan otat oikeen kokosen adapterin.

Ja high endinä olis varmaan sublimator vapo, joka sitten maksaa aika vitusti ja on todella härö laite. :x

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1757
Liittynyt: 16.5.2012

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 16.2.2016 21:52

Mikä vitun DAB? Onko se semmonen kuminen pallo mikä asetetaan anukseen ja täytetään ilmalla?
Lecalice it! -d2_deew

likkle
1 tähti
1 tähti
Viestit: 382
Liittynyt: 8.7.2009

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja likkle » 17.2.2016 0:15

Foorumin natsimoderoinnin puolesta

Paxtam
Viestit: 104
Liittynyt: 26.9.2014

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja Paxtam » 20.2.2016 16:44

Mun suosikki hamppuvloggaaja (https://www.youtube.com/user/StrainCentral) tykkää eniten juurikin Dabbailusta, itsekin tekis kovasti mieli testata. Pitäsköhän hommata hiustensuoristin.

Avatar
BuffaloSoldier
Viestit: 341
Liittynyt: 1.3.2014

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja BuffaloSoldier » 20.2.2016 17:44

Paxtam kirjoitti:Mun suosikki hamppuvloggaaja (https://www.youtube.com/user/StrainCentral) tykkää eniten juurikin Dabbailusta, itsekin tekis kovasti mieli testata. Pitäsköhän hommata hiustensuoristin.

Ite käytän muijan suoristinta hartsin prässäilyyn mahd pienellä lämmöllä ja poltan bongista kukan kanssa, toimii ! :pimp:
Dance inna Babylon.

Kayttaja 420
Viestit: 399
Liittynyt: 19.11.2014

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja Kayttaja 420 » 20.2.2016 22:15

Niin mikä se dab on?

wumbatti
1 tähti
1 tähti
Viestit: 899
Liittynyt: 18.8.2009

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja wumbatti » 25.2.2016 9:16

Kayttaja 420 kirjoitti:Niin mikä se dab on?

Eikös se ole butaanilla tehtyä öljyä, putsattua sellasta :think: ?
Puhkotaan niitä ns. ilmakuplia joita syntyy butaania käytettäessä.. Näin oon ite joskus käsittäny :?
.. Niin tai sitten leivinpaperi+hiustensuoristaja. Mut määrät on sit sen mukasia.

Avatar
kerbiili
1 tähti
1 tähti
Viestit: 843
Liittynyt: 11.7.2012

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja kerbiili » 25.2.2016 12:37

Eikös se dab oo lähinnä öljyn dippaamista kuumaan naulaan.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.

Avatar
neural_rust
1 tähti
1 tähti
Viestit: 2920
Liittynyt: 27.5.2008

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja neural_rust » 25.2.2016 13:49

Kayttaja 420 kirjoitti:Niin mikä se dab on?

Se on tosiaan ekstraktoitua "öljyä" budista, jonka thc pitoisuus on about 75-95% luokkaa, riippuen valmistus tavasta..

Ois joo ehkä kiva päästä kerran kokeileen, muuta luulen että ei ois mun juttu ollenkaan. Liika on liikaa..

Herberos
Viestit: 39
Liittynyt: 22.2.2016

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja Herberos » 25.2.2016 14:32

Kaverini heitti hyvän vertauksen dabbingista. Jos tykkää pössytellä kukkaa ja siirtyy dabbingiin, on se vähän sama kun jos tykkää tissutella keskikaljaa ja siirtyy kittaamaan pirtua.. :think:

Avatar
neural_rust
1 tähti
1 tähti
Viestit: 2920
Liittynyt: 27.5.2008

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja neural_rust » 25.2.2016 14:34

Musta ihan osuva vertaus. :)

Avatar
kerbiili
1 tähti
1 tähti
Viestit: 843
Liittynyt: 11.7.2012

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja kerbiili » 25.2.2016 14:59

Butaanilla eroteltu hasa = BHO (butane hash oil), ja tätä BHO:ta sitten "däpätään" naulaan. Tuo naula siis lämmitetään punahehkuvaksi ja annettaan hetki jäähtyä ennen dippaamista.

Kuva
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.

Avatar
neural_rust
1 tähti
1 tähti
Viestit: 2920
Liittynyt: 27.5.2008

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja neural_rust » 25.2.2016 15:03

Noitahan jo vaikka kuinka monta erilaista valmistetta. Toi BHO taitaa olla yleisin. Mut sit on shatteria, rosinia ja varmaan kymmeniä muita konsentraatioita..
Butsku-öljyä on tullu itsekkin tehtyä ja naurettua räkäisesti kun porukka on överöiny ja oksennellu sen jälkeen kun ovat saanet savut "poltettua" :lol:

Noita däbbi vehkeitä on ruvennut ilmaantuun euroopan bongikauppoihinkin aika paljon, mutta ei kotikasvattaja joka pitää puskaa tai kahta, niin kannata noihin munsta sijoittaa.
Heikistä saat abot 5-10gr matskua tjtn..

Avatar
kerbiili
1 tähti
1 tähti
Viestit: 843
Liittynyt: 11.7.2012

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja kerbiili » 25.2.2016 15:25

Shatter on vacuumilla puhdistettua bho:ta, varmasti muitakin konsteja, Rosin sitten sitä suoristusraudalla tehtyä liuotin vapaata öljyä. Ja 100g budista tulee 10-20g öljyä.
Itse teen butaanilla erottelun, sen jälkeen alipaineella puhdistan syntyneen sotkun. Harjottelu asteella vielä, mutta puhtaan makusta on. Colibri butaanit tilasin espanjasta.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.

Avatar
neural_rust
1 tähti
1 tähti
Viestit: 2920
Liittynyt: 27.5.2008

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja neural_rust » 25.2.2016 15:29

Mä en enää viitti ruveta leikkiin.. pari kertaa on meinannu kämppä palaa, kun butskun kanssa kikkailee.
Mut kuten sanottu, pitäis päästä testaan edes sen kerran kunnon vehkeillä mahd. puhdasta matskua, voipi olla että mieli muuttuis, mutta kyllä mä ainakin tällä lainsäädänöllä poltan sen jointin-kaks viikossa, enkä rupea kasvatteleen mitään useamman heikin satoja pelkän ekstraktin takia.. Coloradossa nyt on tietty vähän eri meininki..

wumbatti
1 tähti
1 tähti
Viestit: 899
Liittynyt: 18.8.2009

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja wumbatti » 26.2.2016 17:24

Synonyymejä synonyymien perään :laugh:
Samasta asiasta tuntuu kaikki puhuvan eri nimellä. Putsattua(/puhdasta) öljyä niinsanotusti.
Dabbing on verbi sanasta dab, joten dab ei voi tarkoittaa öljyn dippaamista :lol:

maacribisdashiet

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja maacribisdashiet » 26.2.2016 17:47

wumbatti kirjoitti:Synonyymejä synonyymien perään :laugh:
Samasta asiasta tuntuu kaikki puhuvan eri nimellä. Putsattua(/puhdasta) öljyä niinsanotusti.
Dabbing on verbi sanasta dab, joten dab ei voi tarkoittaa öljyn dippaamista :lol:


"To press a piece of cannabis extract known as Butane Hash Oil against a heated surface of an oil rig pipe and inhale the smoke"

Luulis tolejen kasvavan tuolla tyylillä..



Ja, ööh, hah hah, mitähän v****, dabbailu voi olla sitten näinkin naurettavaa venkoilua ja melkein yhtä perseestä kuin twerkkaus..

https://www.youtube.com/watch?v=PvKsKCdUPzc

Kato kun joulupukki dabbailee. :laugh:

Vieras

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja Vieras » 26.2.2016 17:55

kerbiili kirjoitti:Shatter on vacuumilla puhdistettua bho:ta, varmasti muitakin konsteja, Rosin sitten sitä suoristusraudalla tehtyä liuotin vapaata öljyä. Ja 100g budista tulee 10-20g öljyä.
Itse teen butaanilla erottelun, sen jälkeen alipaineella puhdistan syntyneen sotkun. Harjottelu asteella vielä, mutta puhtaan makusta on. Colibri butaanit tilasin espanjasta.


Eikös tyypillinen saanto oo butaanilla max 10%, luulis että puhtaus ja pitosuudet laskee isommasta saannosta.

Vai onko tässä sitten hartsipitoisuudella merkitystä, että mitä enemmän sokeria, sitä enempi BHO:ta?

Sihaus
Viestit: 940
Liittynyt: 18.12.2008

Re: DAB välineet

ViestiKirjoittaja Sihaus » 8.3.2016 18:00

Mä kattelin tubesta jonkun "Customgrow420":n videoita, niin äijä veti kyllä jäätäviä settejä tota tavaraa.Gramman dabbeja ilmeenkään värähtämättä.Vähän yski vaan.Kai se tole vaikuttaa.Ite en uskaltais edes tesmiä.
Kyllä aina pitää olla vähän Kekkilää, ei Kesää ilman Kekkilää!


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa