Kuva

kukkaa odotellessa

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Avatar
jackass
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 603
Liittynyt: 16.10.2006

Re: kukkaa odotellessa

ViestiKirjoittaja jackass » 31.8.2016 3:20

lehdistä ja varsista voit keittää vaikka kaakaot, sillävälin kun odottelet sadon kuivumista. en mä niitä "blandikseks"i säästelis. mut joo hienoa että sait satoa. mut joo, ei muuta kun nettiä selaamaan, käytetyt kaapit eivät maksa juuri mitään, hyvällä tsägällä voi löytää jopa ilmaiseksi... ja kokoa sen verran kun kämppään voi laittaa. tilaa ja valotehoa ei oo koskaan liikaa."tapetoinnista sen verran et on aivan turhaa hommaa, edes maylar kalvolla ei ole merkittävää eroa valon hejastuuvudessa valkoiseksi maalattuun pintaan. alla nopea copypaste noista valon heijastuvuuksista...

Reflective chart

Foylon: 94-95%
Mylar: 90-95%
Flat white paint: 85-93%
Semi-gloss white: 75-80%
Flat yellow: 70-80%
Aluminium foil: 70-75%
Black: less than 10%

lampuista sen verran et ison esl:lin hyvä puoli on et, ei tule lämpöongelmia, mut jos esim kerrostalossa naapureiden takia pitää miettiä ilmanvaihtoa jo hajunkin takia niin sit natikkaa ja jotain cooltubea. itse asun okt:ssa perimmäisessä varastohuoneessa on kasvattamo 150x150cm. 400w natikka ei tarvitse näin isossa tilassa tuuletusta, ennen kasvattelin sellasessa isossa kaapissa (130x 70cm) siinäkään ei 400w natikka lämmittänyt liikaa kaappia, vaikkei ilmanvaihtoa ollutkaan... tosta sun nyk. kaapista natikka tekee saunan... mut jos isompaan kaappiin ja natikkaan päädyt, etkä esim naapureiden takia tarvitse ilmanvaihtoa, niin sit kun mittailet kaapin lämpötiloja, niin lämpömittari ns. varjoon, suora säteily natikasta nostaa elohopean helposti tähtitieteellisiin lukemiin jotka ei pidä paikkaansa.... lämpötila ei kovin paljon 25 asteen päälle sais mennä.

siemenistä offtopiccia... onko tuo siementäjä tuolla basaarissa sama kun johonkin kadonnut nordic seeds? no kovin samankaltainen tuo ilmotus... jos on, niin on luotettava kauppakumppani, kaikki on tullut mitä olen tilannut. myös ulkomaisia siemenlafkoja on käsittääkseni laillista käyttää, vai onko???
_____________________
Peppi hinaa hippi penaa.

reaktor87

Re: kukkaa odotellessa

ViestiKirjoittaja reaktor87 » 31.8.2016 4:38

jackass kirjoitti:myös ulkomaisia siemenlafkoja on käsittääkseni laillista käyttää, vai onko???


Joo saahan sitä tilata kunhan ei kasvata mitään huumausaineeksi. :)

Tänään taisin juuri miettiä että jos jostain käsittämättömästä syystä ratsattaisiin kämppä ja takavarikoitaisiin avaamaton siemenpaketti, niin sanoisin että olen tilannut siemenet valmiiksi. Odotan laillistamista. Teoriassa toi voi olla ihan tottakin, koska tilasin siemenet hetken mielijohteesta ja nyt en oikein tiedä jaksanko (jälleen) kasvattaa.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa