Kuva

Tarviiko autoflower ravinteita (10l musta multa, 4l sora)

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Re: Tarviiko autoflower ravinteita (10l musta multa, 4l sora)

ViestiKirjoittaja Vieras » 13.3.2018 15:22

neural_rust kirjoitti:Terveeltä tuo näyttää koristekasviksi mun silmääni..
Ei tuosta polttoa saa varmaan kuin ehkä muutaman gramman, mutta kaikki on aina kotiin päin..


Sellasta ajattelin alunperin että riittää että saan kulut katetttua. Eli jotain 2-4g. Siemeniä on vielä 4kpl jäljellä ja ruukku varmaan kestää useammankin kasvatuksen.

Kasvattelu on kyllä mukavaa puuhaa. Edellisestä kasvatuksesta on 2-3 vuotta aikaa.

Vieras

Re: Tarviiko autoflower ravinteita (10l musta multa, 4l sora)

ViestiKirjoittaja Vieras » 13.3.2018 16:36

WeedDog kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
neural_rust kirjoitti:Terveeltä tuo näyttää koristekasviksi mun silmääni..
Ei tuosta polttoa saa varmaan kuin ehkä muutaman gramman, mutta kaikki on aina kotiin päin..


Sellasta ajattelin alunperin että riittää että saan kulut katetttua. Eli jotain 2-4g. Siemeniä on vielä 4kpl jäljellä ja ruukku varmaan kestää useammankin kasvatuksen.

Kasvattelu on kyllä mukavaa puuhaa. Edellisestä kasvatuksesta on 2-3 vuotta aikaa.


Rekisteröippä tunnus foorumille ja laita minulle yksityisviestiä niin palkitsen tästä nostalgisesta hetkestä sinut Advanced Nutrients pH Perfect -sarjan ravinteilla 50ml kutakin laatua.
Saat pakettiin mukaan vielä 50W ESL:n ja johdotetun kannan kytkimellä. :) Heijastimen saat kyhätä itse kerta tunnut olevan jääräpäinen DIY-kaveri. :D


Kiitos! Haittaako että olen rikkonut foorumin sääntöjä tekemällä ketjun vapaavyöhykkeelle vaikka on tunnus?

Teen joko uuden tunnuksen tai kaivan jonkun vanhan esille tässä puolen tunnin sisällä. Viestihistoriassani ei ole mitään vikaa, mutta en tiedä pidänkö noista vanhoista nimistä enää.

MustaMulta+sora
Viestit: 62
Liittynyt: 13.3.2018

Re: Tarviiko autoflower ravinteita (10l musta multa, 4l sora)

ViestiKirjoittaja MustaMulta+sora » 13.3.2018 16:50

WeedDog kirjoitti:
No ei varmaan ole niitä vakavampia rikkeitä foorumilla. :D


Hyvä. :D

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 5791
Liittynyt: 26.7.2008

Re: Tarviiko autoflower ravinteita (10l musta multa, 4l sora)

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 13.3.2018 16:57

Vieras kirjoitti:
Kiitos! Haittaako että olen rikkonut foorumin sääntöjä tekemällä ketjun vapaavyöhykkeelle vaikka on tunnus?

Teen joko uuden tunnuksen tai kaivan jonkun vanhan esille tässä puolen tunnin sisällä. Viestihistoriassani ei ole mitään vikaa, mutta en tiedä pidänkö noista vanhoista nimistä enää.


Ihme trollailua ja ihmeellistä että kun vanhat luodut käyttäjätunnukset ei ”miellytä” enää, niin teenpä uuden.
Kohentuuko sun elämänlaatu Hamppuforumilla tai siviilielämässä jotenkin, kun teet lisää uusia käyttäjätunnuksia?
- I'm here with my friend Mi-se-ry. Tryin' to drown my sorrows with pills and weed -

MustaMulta+sora
Viestit: 62
Liittynyt: 13.3.2018

Re: Tarviiko autoflower ravinteita (10l musta multa, 4l sora)

ViestiKirjoittaja MustaMulta+sora » 13.3.2018 17:14

Sam 1 kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
Kiitos! Haittaako että olen rikkonut foorumin sääntöjä tekemällä ketjun vapaavyöhykkeelle vaikka on tunnus?

Teen joko uuden tunnuksen tai kaivan jonkun vanhan esille tässä puolen tunnin sisällä. Viestihistoriassani ei ole mitään vikaa, mutta en tiedä pidänkö noista vanhoista nimistä enää.


Ihme trollailua ja ihmeellistä että kun vanhat luodut käyttäjätunnukset ei ”miellytä” enää, niin teenpä uuden.
Kohentuuko sun elämänlaatu Hamppuforumilla tai siviilielämässä jotenkin, kun teet lisää uusia käyttäjätunnuksia?


No, ainakin sen haluan todeta että ei kiinnosta trollailla.

Puolustan uuden tunnuksen luomista ainakin sillä että tämä foorumi ei ole paras mahdollinen paikka itseilmaisuun. Livenä voin itse kertoa muuttuneeni ihmisenä, täällä se häiritsee tärkeämmän tiedon jakamista.

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 5791
Liittynyt: 26.7.2008

Re: Tarviiko autoflower ravinteita (10l musta multa, 4l sora)

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 13.3.2018 18:29

MustaMulta+sora kirjoitti:
No, ainakin sen haluan todeta että ei kiinnosta trollailla.

Puolustan uuden tunnuksen luomista ainakin sillä että tämä foorumi ei ole paras mahdollinen paikka itseilmaisuun. Livenä voin itse kertoa muuttuneeni ihmisenä, täällä se häiritsee tärkeämmän tiedon jakamista.

Pääsääntöisesti forumilla itseilmaisu toteutetaan kasveja kasvattamalla ja keskustelemalla aiheesta.
Eli itseilmaisun keinot ovat aika vähissä, mikäli tarkoituksesi on rakentaa/kasvattaa käyttäjätunnuksesi ympärille jotain,
mitä et aiemmillakaan käyttäjätunnuksilla ole saavuttanut.
- I'm here with my friend Mi-se-ry. Tryin' to drown my sorrows with pills and weed -

MustaMulta+sora
Viestit: 62
Liittynyt: 13.3.2018

Re: Tarviiko autoflower ravinteita (10l musta multa, 4l sora)

ViestiKirjoittaja MustaMulta+sora » 13.3.2018 19:33

Sam 1 kirjoitti:
MustaMulta+sora kirjoitti:
No, ainakin sen haluan todeta että ei kiinnosta trollailla.

Puolustan uuden tunnuksen luomista ainakin sillä että tämä foorumi ei ole paras mahdollinen paikka itseilmaisuun. Livenä voin itse kertoa muuttuneeni ihmisenä, täällä se häiritsee tärkeämmän tiedon jakamista.

Pääsääntöisesti forumilla itseilmaisu toteutetaan kasveja kasvattamalla ja keskustelemalla aiheesta.
Eli itseilmaisun keinot ovat aika vähissä, mikäli tarkoituksesi on rakentaa/kasvattaa käyttäjätunnuksesi ympärille jotain,
mitä et aiemmillakaan käyttäjätunnuksilla ole saavuttanut.


Niin, mutta mitä merkitystä sillä on sinulle että teen uuden nimimerkin? Olen lukenut todennäköisesti satoja sinun kirjoittamia viestejä tässä vuosien varrella, mutta niillä ei ole merkitystä silloin kun luen uusia viestejäsi. Oletan että olet perusfiksu 25-40 -vuotias mieshenkilö. En käytännössä ollenkaan lue kasvatuspäiväkirjat-aluetta.

Riippuvuus hamppufoorumiin on saattanut olla yksi syy miksi olen vaihtanut tunnusta. Nyt kun on ollut taukoa niin ihan ok palata, mutta on ollut aikoja jolloin olen halunnut riuhtasta itseni irti tästä kirotusta foorumista ja aloittaa elämään normaalia elämää. Helpompi lähteä jos kukaan ei muista.

MustaMulta+sora
Viestit: 62
Liittynyt: 13.3.2018

Re: Tarviiko autoflower ravinteita (10l musta multa, 4l sora)

ViestiKirjoittaja MustaMulta+sora » 14.3.2018 21:27

Nyt parin jointin jälkeen kiitollisempi tuosta WeedDogin lahjoituksesta, joka ehkä on jo matkalla. Ohan se hyvä että saa jotain satoa sitten keväällä. :pimp: Jos en itse jaksa polttaa niin broidilla on 40-vuotissynttärit tulossa. Eiköhän kukalle löydy käyttöä.

Blue Mysticin pituus on nyt 75 senttimetriä ja se kukkii.

MustaMulta+sora
Viestit: 62
Liittynyt: 13.3.2018

Re: Tarviiko autoflower ravinteita (10l musta multa, 4l sora)

ViestiKirjoittaja MustaMulta+sora » 22.3.2018 1:38

Tarina jatkuu kasvatuspäiväkirjan puolella. Alue ei näy rekisteröitymättömille.


1 x Fem Blue Mystic Auto, multa, vähäinen valo
viewtopic.php?f=20&t=70444


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa