Katumyyjät

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Katumyyjät

ViestiKirjoittaja Vieras » 1.10.2019 13:56

Aloitan toteamalla, että nyt voisi olla hyvä hetki aloittaa pidempi tauko. :)

Pari vuotta sitten siirryin tor-verkon verkkokaupoista lautakauppoihin. Kasvatushistoriani on melko ohut ja sievä.

Olen ostanut kadulta pääsääntöisesti 1–2g erissä, ja koska käyttö on ollut runsasta, olen tavannut erittäin monta myyjää kasvotusten.

Olen päässyt myyjiin kohdistuneista ennakkoluuloistani. Mielestäni myyjiä on dissattu liikaa täällä foorumilla. :guru:

Tai sitten heitä on puolustettu liian vähän, ja pelkät negatiiviset asiat ovat jääneet mieleen.

90% myyjistä on ollut sellaisia, että ihan mielelläni olisi voinut kahvin juoda siinä kauppojen yhteydessä.

Juuri äsken ostin pussukan budia ja melko savuissa nyt olen. :laugh: Perjantaina edellisen kerran.

Charly

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja Charly » 2.10.2019 5:20

huoh kyl se on tuo kadun tai laudan 20€/g ihan liikaa siitä rutikuivasta kurkkua riipivästä setistä mitä kaikilla on lajikkeesta riippumatta!
"Fuck the humbe laws I rather have a violent win"
-Ras Kass

Charly

ViestiKirjoittaja Charly » 2.10.2019 5:23

Ja onhan tuolla mukavaa hemmoa myymäs en mä sitä sano, mut ota sit se riski et onki se vedättävä oregano heebo jolla vaan piri/subbana hammasta kolottaa :)
Ja tuotteet niillä on mitä on ja hinnat myös... joten pysyn omissani :pimp:
Näillä toleilla sitäpaitsi pirun vaikee löytää ees semmosta mikä tyydyttää sit loppujenlopuks ihan kunnolla. Et ei nauratta ku yritää kertoo et toimiihan tää kun toinen vakavissaan kysyy :lol: :lol:
-Ras Kass

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 2.10.2019 8:46

Charly kirjoitti:huoh kyl se on tuo kadun tai laudan 20€/g ihan liikaa siitä rutikuivasta kurkkua riipivästä setistä mitä kaikilla on lajikkeesta riippumatta!

Lehdistö ja viranomaiset ehkä liioittelevat kannabiksen aiheuttamia haittoja, se kuuluu työnkuvaan.
KK2020 aktiivilta ei voi saada puolueetonta näkemystä katumyyjistä tai laadusta, se kuuluu työnkuvaan.
Samanlaista yleistämistä se on näköjään aidan molemmin puolin. :|
– Melkein nauratti, kuinka paljon paarmoja siellä oli, sanoo Salmela.

Charly

ViestiKirjoittaja Charly » 2.10.2019 15:39

Lehdistö ja viranomaiset ehkä liioittelevat kannabiksen aiheuttamia haittoja, se kuuluu työnkuvaan.
KK2020 aktiivilta ei voi saada puolueetonta näkemystä katumyyjistä tai laadusta, se kuuluu työnkuvaan.
Samanlaista yleistämistä se on näköjään aidan molemmin puolin. :|

Äläs sä mun motiveeista tule huutelemaan. Joutunu valitettavasti joskus muinoin siellä kadulla diilaamaan ja elämään...nii asiasta valitettavasti jotain tiedän... ime persettä!! :evil:
Viimeksi muokannut Charly, 3.10.2019 7:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-Ras Kass

Charly

ViestiKirjoittaja Charly » 2.10.2019 15:41

On sattunut harvinaisen kovaa tämä helvetin huumesota ja siksi olen kk2020 aktiivi... En jaksa viisastella että minä tekisin paremmin vaan toivon tilanteen paranevan ja toimin kun näen että saan tilanteelle jotain tehtyä. Huoh just tätä hamppuforum "henkeä" :lol:
-Ras Kass

Charly

ViestiKirjoittaja Charly » 2.10.2019 15:43

Ja yleistin kyllä joo. Olen sen verran kurrkuani täynnä noita "tämä on priimaa! maksa 20€" Sana priima on korvannut kukinnon tietyissä piireissä..vai pitäskö sanoa brickin... :lol:
-Ras Kass

jeppu7

ViestiKirjoittaja jeppu7 » 3.10.2019 16:52

20€/g on paitsi kiskontaa se sotii kaikkea sitä vastaan mitä hamppu edustaa. Omasta mielestä.
Itselläkin on nyt usean lajikkeen lisäksi todella priimaa tavaraa pienempi erä. En myy hamppua, mutta jos myisin hinta olisi silti sama edullinen. Ongelma todellisen priiman myymisessä tuntuisi olevan enemmänkin se, että 10g näyttää 5g:ltä. Se on niin tiivistä ja painavaa nölliä kuivanakin.
Tosin itse en välitä "priimasta" Vuosien saatossa koko ajatus siitä, että priima on yhtä kuin korkea thc pitoisuus on kokenus vallankumouksen. Näin se ei omassa kuplassa ole. Tuntuu että on muitakin saman ikäluokan tuttuja jotka kokevat täysin samoin. Tykki, eli vahva kukka ei ole enää hyvää kukkaa. Sen sijaan hyvää kukkaa on kunnollinen lajike, erittäin hyvin huuhdeltu tai muuten luomuna kasvatettu. Puhtaassa ympäristössä kasvattettu ja käsitelty. Vaikutus on mukavan tutkalla ja kunnon rentoutus.
¨
Minulla kävi tässä taannoin niin, että kesken synttärijuhlien omat varastot loppui mitä oli mukana. Jouduin pyytämään lainaksi itseäni toistakymmentävuotta nuoremmilta jotka ovat näitä päivittäin polttelevia. Hyi helvetti mikä maku kun sitä omaan vapooni laitoin. Se maistui niin rasvalta ja vehkeeltä, että kyllä taas arvostus nousi omia kasvattajia kohtaan. Ihan perustoimivaa se oli,mutta ei tuo nuoriso tunnu ymmärtävän. Heille se on huumetta eikä lääkettä. Sekin on tärkeää, että voi vain ottaa nöllin ja syödä sen. No tämä nyt oli tällainen avautuminen. Mutta hattua nostan kaikille teille kasvattajille jotka tekevät puhtaasti tuotteen ja käsittelevät sitä hygienisesti ja arvostuksella. Niin sen pitää olla.

Charly

ViestiKirjoittaja Charly » 4.10.2019 12:51

Ja se että omilta ajoilta muistaa et siihen omaan hintaan laitettiin 2€ lisäksi nykään nää hemmot ei liiku mihinkään josseivät saa 5€/g voittoa nii ei se ole ihme että hinnat on mitä on... Ja joku jos tulee paremman tuotteen / hinnan kans mestoille, ei siitä kiitosta saa vaan ryöstetään tms... Asiakkaat ei voi olla tyytyväsiä et saavat parempaa vaan kerätään joku kusipää porukka ja käydään kääntään kaikki ja hakataan viel parhaassa tapauksessa. Toi on just ni perseestä ja psyykottista tuo touhu ei mitää järkee. Ei siin kenenkää mielenterveydellä ole mitää väliä kunhan oma suoni ja taskut täyttyy.. ja oli ammatti saatana mikä tahansa tuon kyllä huomaa tyhmempikin vähän "kadulla" pyörittyään ... duh :doh:
-Ras Kass

300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 4.10.2019 19:32

Ois se niin helppoa asua keravalla. Kävelee ovesta ulos, ja murtaa tienpielestä palasen...kun kaikki tiet on päällystetty pl-levyillä.

Charly

ViestiKirjoittaja Charly » 5.10.2019 4:02

.kun kaikki tiet on päällystetty pl-levyillä.
PL mikä sekin maksaa sen 15 vähintään :laugh: :lol:
-Ras Kass

goshjeepers

ViestiKirjoittaja goshjeepers » 5.10.2019 11:39

300lbs niggerfaggot kirjoitti:Ois se niin helppoa asua keravalla. Kävelee ovesta ulos, ja murtaa tienpielestä palasen...kun kaikki tiet on päällystetty pl-levyillä.
Tuli vaan mieleen.
Kuva
Jatkakaa.
Sitä saa mitä ei ees tilaa.

Charly

ViestiKirjoittaja Charly » 6.10.2019 1:23

Onks toi Keravalta? :laugh:
ps Mellevä sarja oli kyllä :lol:
-Ras Kass

Tamtam

ViestiKirjoittaja Tamtam » 17.10.2019 9:18

riippuu aikalailla missäpäin hyppää.
suomessahan on tunnetusti 15e kuku
ja 10e pl jos tuntee vaan jonku
The son-t plus 579.82 grams 20.45 oz
The nav-t super 670.40 grams 23.65 oz
https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=112662

Charly

ViestiKirjoittaja Charly » 17.10.2019 17:33

riippuu aikalailla missäpäin hyppää.
suomessahan on tunnetusti 15e kuku
ja 10e pl jos tuntee vaan jonku

Nii Helsingin kaduilta kun lähtee tota tarkastaan monikaan ei oo kuullu. Se "PRIIMA" :lol: :D ei meinaa alle sen 20€/g liikkua :laugh:
Kun monikaan eioo kuullu curettamisesta vaan kuivaa mausta päätellen tuulettimella..
-Ras Kass

asteita430

ViestiKirjoittaja asteita430 » 24.10.2019 15:35

20€/g on vähän liikaa budista. Oon poistellu 12€-17€/g budia. Öljyä ja shatteria on ollu 35€/g tarjolla.
Mä oon lesbo nainen ja rekreationaalinen kannabiksen käyttäjä.

Charly

ViestiKirjoittaja Charly » 24.10.2019 17:18

Oon poistellu 12€-17€/g budia. Öljyä ja shatteria on ollu 35€/g tarjolla.
Nämä kuulostaa järkeviltä. Huoh sillonku omat loppu mun tarvii alkaa miettiä jotain muuta vaihtoehtoo kun toi pirun lauta ja sen "priimat" :lol:
-Ras Kass

Venttiili

ViestiKirjoittaja Venttiili » 24.11.2019 0:23

missä ne vanhan kunnon 8-9 budit on?
Master

Markkinoiden orja

ViestiKirjoittaja Markkinoiden orja » 26.11.2019 22:26

Asun Kalliossa ja vaimo sallii poltteluni, mutta ei kotikasvatusta. Olen melko erakkomainen enkä tunne ketään, joten ainoa vaihtoehto on ostaa kadulta 20€/g. Ei ole yhtä hyvää kuin itse joskus aiemmin kasvattamani, mutta minkäs teet.

300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 26.11.2019 23:44

Markkinoiden orja kirjoitti:Asun Kalliossa ja vaimo sallii poltteluni, mutta ei kotikasvatusta. Olen melko erakkomainen enkä tunne ketään, joten ainoa vaihtoehto on ostaa kadulta 20€/g. Ei ole yhtä hyvää kuin itse joskus aiemmin kasvattamani, mutta minkäs teet.

Seuraa ulkokasvatuspalstaa, ja pistät puskat johonkin ruuhkahelvetin ulkopuolelle ensikesänä.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”