Katumyyjät

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Charly

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja Charly » 21.1.2020 17:58

Haha mitä paskaa jengi tyrkyttää taas ...Just olin ostamassa 5g mistä tuli ensin nätti kuva mut paikanpäällä höttöä 5:ssä eri pussissa :lol: :lol: haha onneks jätin käteen. eikä muuten tyydytä siihen paskaan!! :lol: :lol:
tietääpä myyjät että se on viimenen kerta kun käy paskaa tyrkyttään...

edit. ja kuka tollaisen myyjää edes haluaa uusiksi tavata? kertokaas se?
ite jätin nuo hommat yli 5v sitten mutta kyllä silloin asiakasta kunnioitettiin vaikka se ei omasta "piiristä" ollutkaan. ei hemmetti yleistynyt vaan toi salaa koitetaan semimärkää tyrkätä silmäniskun kanssa kouraan "priimaa" :yes:

edit2. siis asiakasta ei pidetty urpona mutta toimikaa miten toimitte mä alotan tauon :think:
"one toke you poor fool..wait till you see them god damn bats!"

Charly

ViestiKirjoittaja Charly » 22.1.2020 13:42

Noni pääkaupunki seudulla kolmen päivän aikana 4 osto yritystä / ostoa. Ensimmäinen kuraa, raiskattu liian kosteena vakuumiin. Kaksi hylättyä ja neljännellä kerralla saikin sitten jo maukasta.. 1/4 myyjistä tämän otannan perusteella ei pidä asiakasta idioottina ja voi odottaa asiakkaan myös palaavan. Muut lähinnä oli kiusaksi...
Candy cream joo tää oli ihan jees :pimp:

laganjaestranja

ViestiKirjoittaja laganjaestranja » 24.2.2020 21:51

where do i find these katumyyjät in kallio? :lol: any tips?

300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 27.2.2020 5:18

laganjaestranja kirjoitti:where do i find these katumyyjät in kallio? :lol: any tips?

There is none. The neighbourghood has so low lvl of economy, there is no market at all. You know the feeling when you take a puff from that black tar which has already smoked once or twice before.
Peili ja tinapaperi reunoilla jos vaikka valonsaanti paranis.

Locker

ViestiKirjoittaja Locker » 3.3.2020 23:06

Jos nyt puhutaan näistä katumyyjistä, jotka tuolla netin syövereissä ilmoittelee, niin mä oon kokenut että niistä kyllä erottaa aika helposti kannattaako kauppoihin ryhtyä. Näin oon ainakin itse löytänyt jo pitkään pelkästään laatubudia. Lajike tiedossa, hyvin kasvatettu ja trimmattu yms yms.

Charly

ViestiKirjoittaja Charly » 4.3.2020 4:06

Just niistä ainakin mä. Mut eihän puhe ja nätti kuva meinaa yhtään mitään... se on tullut huomattua... Ehkä olen sit nirso :D Toki sieltä se posi ylläri löytyy kun etsii mut kellä siihen on aikaa tai varaa? Yllä löydät noista netti myyjistä mun kahden päivän otannalla minkä verran niitä asiakas kiinnostaa... Sen otannan mukaan 1/4 haluaa asiakkaan palaavan ja siis välittää mitä mieltä tuotteesta ollaan.

gonadz

ViestiKirjoittaja gonadz » 16.4.2020 16:10

Locker kirjoitti:Jos nyt puhutaan näistä katumyyjistä, jotka tuolla netin syövereissä ilmoittelee, niin mä oon kokenut että niistä kyllä erottaa aika helposti kannattaako kauppoihin ryhtyä. Näin oon ainakin itse löytänyt jo pitkään pelkästään laatubudia. Lajike tiedossa, hyvin kasvatettu ja trimmattu yms yms.

misstä nää syöverit löytyy? :think:

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”