Kuva

Katumyyjät

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Katumyyjät

ViestiKirjoittaja Vieras » 1.10.2019 13:56

Aloitan toteamalla, että nyt voisi olla hyvä hetki aloittaa pidempi tauko. :)

Pari vuotta sitten siirryin tor-verkon verkkokaupoista lautakauppoihin. Kasvatushistoriani on melko ohut ja sievä.

Olen ostanut kadulta pääsääntöisesti 1–2g erissä, ja koska käyttö on ollut runsasta, olen tavannut erittäin monta myyjää kasvotusten.

Olen päässyt myyjiin kohdistuneista ennakkoluuloistani. Mielestäni myyjiä on dissattu liikaa täällä foorumilla. :guru:

Tai sitten heitä on puolustettu liian vähän, ja pelkät negatiiviset asiat ovat jääneet mieleen.

90% myyjistä on ollut sellaisia, että ihan mielelläni olisi voinut kahvin juoda siinä kauppojen yhteydessä.

Juuri äsken ostin pussukan budia ja melko savuissa nyt olen. :laugh: Perjantaina edellisen kerran.

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 5789
Liittynyt: 26.7.2008

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 2.10.2019 8:46

Charly kirjoitti:huoh kyl se on tuo kadun tai laudan 20€/g ihan liikaa siitä rutikuivasta kurkkua riipivästä setistä mitä kaikilla on lajikkeesta riippumatta!

Lehdistö ja viranomaiset ehkä liioittelevat kannabiksen aiheuttamia haittoja, se kuuluu työnkuvaan.
KK2020 aktiivilta ei voi saada puolueetonta näkemystä katumyyjistä tai laadusta, se kuuluu työnkuvaan.
Samanlaista yleistämistä se on näköjään aidan molemmin puolin. :|
- I'm here with my friend Mi-se-ry. Tryin' to drown my sorrows with pills and weed -

jeppu7
Viestit: 33
Liittynyt: 30.3.2019

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja jeppu7 » 3.10.2019 16:52

20€/g on paitsi kiskontaa se sotii kaikkea sitä vastaan mitä hamppu edustaa. Omasta mielestä.
Itselläkin on nyt usean lajikkeen lisäksi todella priimaa tavaraa pienempi erä. En myy hamppua, mutta jos myisin hinta olisi silti sama edullinen. Ongelma todellisen priiman myymisessä tuntuisi olevan enemmänkin se, että 10g näyttää 5g:ltä. Se on niin tiivistä ja painavaa nölliä kuivanakin.
Tosin itse en välitä "priimasta" Vuosien saatossa koko ajatus siitä, että priima on yhtä kuin korkea thc pitoisuus on kokenus vallankumouksen. Näin se ei omassa kuplassa ole. Tuntuu että on muitakin saman ikäluokan tuttuja jotka kokevat täysin samoin. Tykki, eli vahva kukka ei ole enää hyvää kukkaa. Sen sijaan hyvää kukkaa on kunnollinen lajike, erittäin hyvin huuhdeltu tai muuten luomuna kasvatettu. Puhtaassa ympäristössä kasvattettu ja käsitelty. Vaikutus on mukavan tutkalla ja kunnon rentoutus.
¨
Minulla kävi tässä taannoin niin, että kesken synttärijuhlien omat varastot loppui mitä oli mukana. Jouduin pyytämään lainaksi itseäni toistakymmentävuotta nuoremmilta jotka ovat näitä päivittäin polttelevia. Hyi helvetti mikä maku kun sitä omaan vapooni laitoin. Se maistui niin rasvalta ja vehkeeltä, että kyllä taas arvostus nousi omia kasvattajia kohtaan. Ihan perustoimivaa se oli,mutta ei tuo nuoriso tunnu ymmärtävän. Heille se on huumetta eikä lääkettä. Sekin on tärkeää, että voi vain ottaa nöllin ja syödä sen. No tämä nyt oli tällainen avautuminen. Mutta hattua nostan kaikille teille kasvattajille jotka tekevät puhtaasti tuotteen ja käsittelevät sitä hygienisesti ja arvostuksella. Niin sen pitää olla.

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1757
Liittynyt: 16.5.2012

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 4.10.2019 19:32

Ois se niin helppoa asua keravalla. Kävelee ovesta ulos, ja murtaa tienpielestä palasen...kun kaikki tiet on päällystetty pl-levyillä.
Lecalice it! -d2_deew

goshjeepers
Viestit: 235
Liittynyt: 9.4.2019

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja goshjeepers » 5.10.2019 11:39

300lbs niggerfaggot kirjoitti:Ois se niin helppoa asua keravalla. Kävelee ovesta ulos, ja murtaa tienpielestä palasen...kun kaikki tiet on päällystetty pl-levyillä.
Tuli vaan mieleen.
Kuva
Jatkakaa.
Sisu syttyy, kun viimeinenkin toivonkipinä on hiipunut.

Tamtam
Viestit: 452
Liittynyt: 5.10.2005

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja Tamtam » 17.10.2019 9:18

riippuu aikalailla missäpäin hyppää.
suomessahan on tunnetusti 15e kuku
ja 10e pl jos tuntee vaan jonku
The son-t plus 579.82 grams 20.45 oz
The nav-t super 670.40 grams 23.65 oz
https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=112662

asteita430
Viestit: 51
Liittynyt: 20.9.2019

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja asteita430 » 24.10.2019 15:35

20€/g on vähän liikaa budista. Oon poistellu 12€-17€/g budia. Öljyä ja shatteria on ollu 35€/g tarjolla.
Mä oon lesbo nainen ja rekreationaalinen kannabiksen käyttäjä.

Venttiili
Viestit: 10
Liittynyt: 24.11.2012

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja Venttiili » 24.11.2019 0:23

missä ne vanhan kunnon 8-9 budit on?
Master

Markkinoiden orja

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja Markkinoiden orja » 26.11.2019 22:26

Asun Kalliossa ja vaimo sallii poltteluni, mutta ei kotikasvatusta. Olen melko erakkomainen enkä tunne ketään, joten ainoa vaihtoehto on ostaa kadulta 20€/g. Ei ole yhtä hyvää kuin itse joskus aiemmin kasvattamani, mutta minkäs teet.

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1757
Liittynyt: 16.5.2012

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 26.11.2019 23:44

Markkinoiden orja kirjoitti:Asun Kalliossa ja vaimo sallii poltteluni, mutta ei kotikasvatusta. Olen melko erakkomainen enkä tunne ketään, joten ainoa vaihtoehto on ostaa kadulta 20€/g. Ei ole yhtä hyvää kuin itse joskus aiemmin kasvattamani, mutta minkäs teet.


Seuraa ulkokasvatuspalstaa, ja pistät puskat johonkin ruuhkahelvetin ulkopuolelle ensikesänä.
Lecalice it! -d2_deew

asteita430
Viestit: 51
Liittynyt: 20.9.2019

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja asteita430 » 1.12.2019 19:13

Pitkästä aikaa ostin budia kadulta. Katukaupoissa on tosiaan sitä jotain tiettyä tunnelmaa. Netissä priimaksi mainostettu Sour Diesel osoittautui laatunsa ja terpeeniensä puolesta kelpo budiksi. Diilerin kanssa oli helppo ja selkeä asioida ja Sour Diesel livahti huomaamatta povariin.
Poltin bongilla pesän Sour Dieseliä ja osan budista lämmitin mikrossa ja sekoittelin voihin. Mukava ilta ja yö Sour Dieselin parissa kaikenkaikkiaan.
Mä oon lesbo nainen ja rekreationaalinen kannabiksen käyttäjä.

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1757
Liittynyt: 16.5.2012

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 2.12.2019 20:05

-Mikä on Kallion suosituin drinkki? -Bongivesi on the rocks.
Lecalice it! -d2_deew

asteita430
Viestit: 51
Liittynyt: 20.9.2019

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja asteita430 » 6.12.2019 16:11

300lbs niggerfaggot kirjoitti:-Mikä on Kallion suosituin drinkki? -Bongivesi on the rocks.


Stadin Kallion Relaxanissa kannattaa välttää hasisjäitä.
Mä oon lesbo nainen ja rekreationaalinen kannabiksen käyttäjä.

Sihaus
Viestit: 940
Liittynyt: 18.12.2008

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja Sihaus » 6.12.2019 19:51

Vaikka kaikki kokemukseni katumyyjistä ovat siinä mielessä positiivisia, että ihan normaaleja ja asiallisia jannuja ja neitoja kaikki, niin se fiilis jotenkin vituttaa tai vitutti, kun joutu salaa tuolla kujilla säätämään kallista dädää, mistä ei usein edes lajiketta saanut saanut selville ja jos sellainen kerrottiin, niin silti ei ollut varmaa tietoa. Helppoahan sitä on hankkia, ei vaan oikein innosta enää sellanen salamyhkänen kaupanteko. Mieluummin oon ilman kun ostan tuntemattomilta, aina ei voi kasvattaakaan. Kyl sitä silti taivaasta tippuu tasasen epätasasesti ja kun sitä vähiten osaa odottaa.
Kyllä aina pitää olla vähän Kekkilää, ei Kesää ilman Kekkilää!

mimmi81
Viestit: 157
Liittynyt: 25.5.2007

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja mimmi81 » 30.12.2019 21:46

Oon tavannut asiallisia myyjiä mutta valitettavasti myös muunlaisiakin. Suurinosa kuitenkin niitä asiallisia. Joo valitettavasti en itsekään ole niin onnekas, että tuntisin kasvattajia joten hinnat on sen mukaisia. Kasvatukset ei kesällä onnistuneet ja sisällä ei tällä hetkellä ole mahdollista kasvattaa.
Laidasta laitaan on ollut se mitä saa. Erittäin hyvää ja täysin paskaa.

Avatar
Greentea
Viestit: 24
Liittynyt: 27.4.2018

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja Greentea » 19.1.2020 4:40

Täällä vertaillaan aika pitkälti hintaa "20€, huhhuh!" "missä ne 8-9 budit ovat". Te jotka "tiedätte" hyvästä budista jotain, ette ikinä vertailisi hintoja keskenään. Hyvästä kukasta voisi maksaa vaikka 40€/g ja paskasta ei edes tuota kasia, hinnan perässä juoksevat hipin retaleet on tehnyt markkinoista tällaiset. Kyllähän se kadunmies jostain sen budinsa ostaa, ja se ostaa sieltä mistä saa halvimmalla, eikä sieltä mistä saa parasta, koska ei ketään kiinnosta muu kuin hinta.

Mikäli kasvattaja myy tavaran bulkkiostajalle, ja se myy sen eteenpäin kadunmiehelle, joka myy sen teille 20 eurolla. Voisin melkein väittää, että kadunmies on tuossa yhtälössä vähiten tienaavin ja eniten riskejä kantava henkilö. Paha se tavaraa roskiinkaan heittää, jos vahinko paljastuu kun vellit on jo housuissa.

Tuskin tekään niitä teidän "herkkujenherkkuja" myisitte kadunmiehelle vitoseen, että saadaan kaduille sitä oikeaa priimaa kympillä myyntiin. :lol:

Avatar
Greentea
Viestit: 24
Liittynyt: 27.4.2018

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja Greentea » 19.1.2020 15:50

Charly kirjoitti:Lueppas tarkemmin...laadustahan kyllähän voisi maksaa mutta kun tänäänkin sitä hankki "kadulta" niin toimi joo mut maku aivan karsee. Vakuumissa raiskattu niin tunkkaseks ettei mitään järkee ja ylpeenä myytiin niin priimaa että... :doh: Ja kyllä 20€/g
Ja nythän puhuttiin myyntitavaran laadusta ei kenenkään headstashista...

edit. ahneet ru******t on tehneet markkinoista tälläiset, jotka vielä kuvittelee että melkein kaikki kukkinut hamppu kelpaa myytäväksi.. onneks ei montaa kertaa vuodessa näitä palveluita tarvii käyttää :D

edit.2 ja joo oma vika ois pitäny ite haistella ostaesssa tarkemmin.


En silti usko että täällä kukaan olisi valmis maksamaan oikeasti laadukkaasta mitään 50€ grammalta. Mikäli epäonnistuit laadunvalvonnassa ostamalla gramman tai kaksi, miten voit olettaa katukauppiaan onnistuvan sen tarkistamisessa isojen määrien ostamisessa. Hyvälaatuista budia löytyisi kadulta, jos sille olisi kysyntää, sitä vain valitettavasti oletetaan saavan tuolla vakuumibudin hinnalla. :roll:

Mitä tulee tuohon ihmisen ahneuteen, niin ihan yhtä ahne sinä itsekkin olet, vedät sitä narua vain eri suuntaan. Katumyyjä haluaa huonosta mahdollisimman hyvän hinnan ja sinä haluat hyvää mahdollisimman halvalla, tuskinpa kukaan mitään tippiä siitä hyvästä laadusta jakelee. :foil:

Jokainen eri lajikkeisiin tutustunut kasvattaja tietää, että sato voi olla monta kertaa pienempi eri lajikkeiden välissä + niitä voi pahimmassa tapauksessa joutua kukittamaan 3 kertaa kauemmin. Hintapolitiikassa tälläistä eroa ei kuitenkaan ole havaittavissa, tuskin teistä kukaan maksaisi 100€ grammalta hyvästä lajikkeesta, joten miksi ihmeessä sellaista kadulle kasvatettaisiin. :think:

Avatar
weed420
Viestit: 1564
Liittynyt: 11.12.2010

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja weed420 » 19.1.2020 20:53

laadun tason täytyisi olla sellainen että kasvattaja on oikeasti nähnyt vähän vaivaa siihen, kokenut motivoitunutta innostusta sekä selkeästi käyttänyt aikaa harrastukseensa. ennen kaikkea kuitenkin halu auttaa muita ihmisiä. toki priimaa saa tehtyä myös omalla tyylillään. oli se sitten vain pelkkä "palkkatulo" ilman minkäänlaista mieltymystä koko hommaa kohtaan.

halvat suurisatoiset tai sellaiset ei niin myyntitykit ominaisuudet omaavat 8-10/gr
nopeasti kukkivat suositut 12/gr
hitaasti kypsyvät harvinaisemmat 16/gr

huonoja eriä tulee, mutta niitä ei jaeta eteenpäin. ennen levitystä harjoitetaan taitoa ja pieleen menneet muutetaan voiksi tai lahjoitetaan metsänpeikolle.

ihannetilanteessa marketeille eksyvä huono nuppu jyrättäisiin pois asiakkaiden kieltäytymisen ja tarjolla olevan hyvälaatuisen kukinnon myötä. sama homma hinnan kanssa. palautusoikeus/tyytyväisyystakuu sitten kun laillistuu.

epäonnistunut ei menisi kaupaksi minkä seurauksena kasvattajan täytyisi perehtyä tarkemmin siihen mitä hän antaa muille nautittavaksi heidän elimistöihin.

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1757
Liittynyt: 16.5.2012

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 19.1.2020 22:31

halvat suurisatoiset tai sellaiset ei niin myyntitykit ominaisuudet omaavat 15/gr
nopeasti kukkivat suositut 20/gr
hitaasti kypsyvät harvinaisemmat jää itselle.
velmu ilme naamalla "eiks nyt vois vähän halvemmalla kun ollaan tuttuja"- tyypit ohjataan ystävällisesti muualle.
Näissä asioissa ei ole yhtään kaveria. Toinen piste perään.

Korjasin tuota listaa vähän realistisemmaksi.
Lecalice it! -d2_deew

Avatar
Greentea
Viestit: 24
Liittynyt: 27.4.2018

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja Greentea » 20.1.2020 9:32

300lbs niggerfaggot kirjoitti:halvat suurisatoiset tai sellaiset ei niin myyntitykit ominaisuudet omaavat 15/gr
nopeasti kukkivat suositut 20/gr
hitaasti kypsyvät harvinaisemmat jää itselle.
velmu ilme naamalla "eiks nyt vois vähän halvemmalla kun ollaan tuttuja"- tyypit ohjataan ystävällisesti muualle.
Näissä asioissa ei ole yhtään kaveria. Toinen piste perään.

Korjasin tuota listaa vähän realistisemmaksi.


Näin juuri, hitaasti kypsyvät pienisatoiset voivat olla suhteessa jopa 1:9 pienempi satoisia, kun ottaa huomioon pitkän kasvatus ajan ja pienen sadon.
Mikäli se otettaisiin hinnassa huomioon, niin kyllä sieltä omasta pussistakin varmaan 150€ hintaan gramma lähtis. :mrgreen:


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa