Kuva

Katumyyjät

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
jeppu7
Viestit: 33
Liittynyt: 30.3.2019

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja jeppu7 » 20.1.2020 20:00

Ehdoton maksimi 15€/g. 50g ja sitä isommat max 13€g. Kaikki muu on keinotekoisesti pidettyä hintatasoa.- Jos kukka on todella hyvää. Aivan siis todella eksottista ja päräyttävää. 15€/g. se on vain kukkaa. Ei se vahvuus vaan tyyli.

FinMafia
Viestit: 106
Liittynyt: 15.1.2008

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja FinMafia » 20.1.2020 23:15

jeppu7 kirjoitti:Ehdoton maksimi 15€/g. 50g ja sitä isommat max 13€g. Kaikki muu on keinotekoisesti pidettyä hintatasoa.- Jos kukka on todella hyvää. Aivan siis todella eksottista ja päräyttävää. 15€/g. se on vain kukkaa. Ei se vahvuus vaan tyyli.


Pyytää saa vaikka 50 gemmi, tyhmä joka maksaa. Itse ainakaan rupea alennusmyynteihin jos huuhtelemattomasta keskeneräisestä paskastakin pyydetään se 15 egee.
Ei enempää, ei vähempää... Jos lusikalla annetaan, niin ei voi kauhalla vaatia.

Venttiili
Viestit: 10
Liittynyt: 24.11.2012

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja Venttiili » 21.1.2020 13:27

Kympin on ketola ja enempi on etova
Master

Avatar
edward_hitinmäki
1 tähti
1 tähti
Viestit: 854
Liittynyt: 9.6.2015

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja edward_hitinmäki » 21.1.2020 14:12

Kun tämän harrastuksen aloitin vuosituhannen taitteessa niin kyllä silloinkin oli jo tarjolla huonolaatuisen hasiksen lisäksi kosteaa ja keskenkaadettua, sekä risuista, lehtevää ja huonosti trimmattua, vaikka suurin osa silloisista kasvattajista oli alaan suuntautunut muu kuin markat tai eurot mielessä. Ylipäätään mitä suurempi kysyntä on ja mitä helpommin rahaa saa tienattua niin sitä enemmän ala rupeaa kiinnostamaan erilaisia helppoheikkejä, jotka hakevat kasvatuksesta ainoastaan fyrkkaa. Silloin laatu ei paina vaakakupissa niin paljoa kuin nopea tienesti - etenkin kun suurin osa asiakaskunnasta ostaa sen mitä vastaan tulee laadusta välittämättä, jolloin markkinointipuheeksi riittää että on pilveä.

Ylipäätään suuri yleisö ei panosta käytössä laatun, ei välineistöön, eikä suhtaudu kannabikseen ja sen tuomaan päihtymystilaan erityisellä kunnioituksella, niin on täysin oikein, että näille ihmisille on tarjolla b-luokan kukkaa, joka riipii kurkkua, kolahtaa hetkeksi kuin leka päähän ja lopulta muuttuu yhdentekeväksi kehon turruttavaksi jumitukseksi. Samoille ihmisille maistuu kuitenkin myös se halvin ohratärkkelyksellä terästetty bulkkilager, halvat tuontiviinat ja kelvoton rasva- ja hiilihydraattimättö. Vaikka markkinat olisivat lailliset niin niitä hallitsisi silti huono tai keskinkertainen laatu ja pienelle joukolle laatutietoisia harrastajia kehkeytyisi oma pieni segmentti, kuten tänäkin päivänä useilla laillisilla ja laittomilla markkinoilla on. Nykyisin Suomessa laatukannabistuotteisiin ei pääse käsiksi välttämättä edes rahalla, vaan se edellyttää harrastuneisuutta ja oikeita suhteita tai vaihtoehtoisesti tee-se-itse -mentaliteettia, joka ei tietenkään ole laadun tae jos ihmisellä itsellään ei ole siihen vaadittavaa potentiaalia.
Minkä ylipäänsä voi sanoa, sen voi sanoa selvästi, ja mistä ei voi puhua, siitä on vaiettava.

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1757
Liittynyt: 16.5.2012

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 21.1.2020 17:16

90-luvulla tavallinen hasis, oli se sitten mitä tahansa, maksoi 70mk/g. Samoin se toimii nykypäivänäkin. Sitä ostetaan, mitä on saatavilla. Jos ei ole hyvää, niin jengi tyytyy nurisematta paskaan. Tinkimistä kukaan ei edes yritä, koska tietävät että se on sitten viimeinen tapaaminen. Sama nurisijoiden kanssa.

Se on turha täälläkään kenenkään pullistella että MINÄ kyllä en maksaisi siitä ja siitä yhtään enempää kuin sen ja sen verran. Sinähän maksat tai olet selvinpäin. Tai kasvatat itse.
Lecalice it! -d2_deew

laganjaestranja
Viestit: 1
Liittynyt: 24.2.2020

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja laganjaestranja » 24.2.2020 21:51

where do i find these katumyyjät in kallio? :lol: any tips?

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1757
Liittynyt: 16.5.2012

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 27.2.2020 5:18

laganjaestranja kirjoitti:where do i find these katumyyjät in kallio? :lol: any tips?


There is none. The neighbourghood has so low lvl of economy, there is no market at all. You know the feeling when you take a puff from that black tar which has already smoked once or twice before.
Lecalice it! -d2_deew

Locker
Viestit: 424
Liittynyt: 18.10.2010

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja Locker » 3.3.2020 23:06

Jos nyt puhutaan näistä katumyyjistä, jotka tuolla netin syövereissä ilmoittelee, niin mä oon kokenut että niistä kyllä erottaa aika helposti kannattaako kauppoihin ryhtyä. Näin oon ainakin itse löytänyt jo pitkään pelkästään laatubudia. Lajike tiedossa, hyvin kasvatettu ja trimmattu yms yms.

gonadz
Viestit: 1
Liittynyt: 15.11.2019

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja gonadz » 16.4.2020 16:10

Locker kirjoitti:Jos nyt puhutaan näistä katumyyjistä, jotka tuolla netin syövereissä ilmoittelee, niin mä oon kokenut että niistä kyllä erottaa aika helposti kannattaako kauppoihin ryhtyä. Näin oon ainakin itse löytänyt jo pitkään pelkästään laatubudia. Lajike tiedossa, hyvin kasvatettu ja trimmattu yms yms.


misstä nää syöverit löytyy? :think:


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa