Katumyyjät

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Charly

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja Charly » 21.1.2020 17:58

Haha mitä paskaa jengi tyrkyttää taas ...Just olin ostamassa 5g mistä tuli ensin nätti kuva mut paikanpäällä höttöä 5:ssä eri pussissa :lol: :lol: haha onneks jätin käteen. eikä muuten tyydytä siihen paskaan!! :lol: :lol:
tietääpä myyjät että se on viimenen kerta kun käy paskaa tyrkyttään...

edit. ja kuka tollaisen myyjää edes haluaa uusiksi tavata? kertokaas se?
ite jätin nuo hommat yli 5v sitten mutta kyllä silloin asiakasta kunnioitettiin vaikka se ei omasta "piiristä" ollutkaan. ei hemmetti yleistynyt vaan toi salaa koitetaan semimärkää tyrkätä silmäniskun kanssa kouraan "priimaa" :yes:

edit2. siis asiakasta ei pidetty urpona mutta toimikaa miten toimitte mä alotan tauon :think:
"Fuck the humbe laws I rather have a violent win"
-Ras Kass

Charly

Re: Katumyyjät

ViestiKirjoittaja Charly » 22.1.2020 13:42

Noni pääkaupunki seudulla kolmen päivän aikana 4 osto yritystä / ostoa. Ensimmäinen kuraa, raiskattu liian kosteena vakuumiin. Kaksi hylättyä ja neljännellä kerralla saikin sitten jo maukasta.. 1/4 myyjistä tämän otannan perusteella ei pidä asiakasta idioottina ja voi odottaa asiakkaan myös palaavan. Muut lähinnä oli kiusaksi...
Candy cream joo tää oli ihan jees :pimp:
"Fuck the humbe laws I rather have a violent win"
-Ras Kass

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”