Kuva

Autoflower sisällä

Greenninja

Re: Autoflower sisällä

ViestiKirjoittaja Greenninja » 15.8.2016 2:27

Aloita antamaan sitä Bloomia kun kukkatupsuja alkaa muodostumaan ja anna myös Growta. Itse laitan enemmän Bloomia ja vähemmän Growta kun alkaa kukkimaan, mutta kumpaakin. Boostereita sitten vikoilla viikoilla.
Joku kiva runo.

kepe1

ViestiKirjoittaja kepe1 » 12.12.2016 17:43

Mistä kannattaa femmatut autoflowerit tilata? Genetiikka kun ratkaisee niin tarkkana pitää olla. Mielellään semmoisia josta voi satoakin saada kiitettävästi. Sisäkasvatus mielessä.

neural_rust
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja neural_rust » 12.12.2016 19:39

kepe1 kirjoitti:Mistä kannattaa femmatut autoflowerit tilata? Genetiikka kun ratkaisee niin tarkkana pitää olla. Mielellään semmoisia josta voi satoakin saada kiitettävästi. Sisäkasvatus mielessä.

Seed-Cityä oon viime-aikoina suosinut.
Nopeimmillaan maksusta postilaatikkoon n.4pv, ihan jees bonareita(riippuu tietty mitä tilaa), ja kaikkien samojen lafkojen siiduja sieltä saa kuin mistä tahansa muualtakin. Eipä tule mieleen oikeastaan mitään pahaa sanottavaa..

FEM AF siiduja saa miljoonasta eri paikasta joka tapauksessa tilattua, samoissa hinnoissa ne yleensä pyörii per/kpl. Eroina yleensä tosiaan bonarit ja toimituskulut..

ps. Tai sit duunaat itse, ostat foorumilta regu-aaäffiä ja ebaysta hopeakolloidia.. Tarviis itsekkin ottaa tuo kokeiluun, koska miksi ei?

Hampputukka

ViestiKirjoittaja Hampputukka » 28.12.2016 22:59

Hei! Olisiko jollain tietoa sisäkasvatukseen sopivista AF lajikkeista nykyään? Tuottavia yksilöitä mutta eivät kasva kaapista ulos?

psyphish
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja psyphish » 29.12.2016 11:52

Hampputukka kirjoitti:Hei! Olisiko jollain tietoa sisäkasvatukseen sopivista AF lajikkeista nykyään? Tuottavia yksilöitä mutta eivät kasva kaapista ulos?

Mephisto Genetics, muita ei kannata edes harkita.

TRZ

ViestiKirjoittaja TRZ » 29.12.2016 11:53

Hampputukka kirjoitti:Hei! Olisiko jollain tietoa sisäkasvatukseen sopivista AF lajikkeista nykyään? Tuottavia yksilöitä mutta eivät kasva kaapista ulos?

Tsekkaa dutch passionin valikoima.

RegularHybridCannabisSeed

ViestiKirjoittaja RegularHybridCannabisSeed » 9.1.2017 4:26

omat lempparit ollu ThinkDifferent ja SourDiesel, sekä fin420 mutta viimiset fin420 simput annoin kaverille joskus kauan aikaa sitten ja se hukkas ne tai laitto liian hyvään talteen... risteyttäny kaupallisia lajikkeita ja saanu tosi hyviä tuloksia, tulee jonkin verran vaihtelua jokaiseen siemeneen ja lajikekohtainen toleranssi ei pääse yllättämään.. itse kokenut sellaisen vaikutuksen että heikompi puoli kropasta alkaa toimimaan vahvemman puolen lailla ku polttanu think differenttiä ja omilla jalostuksillakin samaa vaikutusta, kerran oli niin tykki feno minkä kasvatin maitopurkissa että olin kuin koomassa ja vielä hereille päästyänikin olin silmät sirrillä kuin aasialaisella pankkiirilla ja ulos menin pesemään naaman lumella mutta silti kooma jatkui pitkälle seuraavaan päiväänkin, vaikka oli vuosien toleranssit alla niin tämä yks feno pisti matalaks itseni lisäksi muutamia muita tyyppejä keillä testipoltatin sitä ettei vika ollut minussa... älyttömät mässyt ja uni tuli helpommin ja nopeammi ku olis kerenny kissaa sanomaan, samaisista siiduista sitten taas eri feno aiheuttaa sativaisia ominaisuuksia, fps peleissä nousee leikiten scoreboardissa ykköseks ja saa vihun huutamaan wallhack.. aimbot.. omg.. suomes voi saada lääkereseptin mutta en tiiä salliiko laki itse lääkkeen kasvattamisen, itse jos vaikka saisinkin lääkekannabisreseptin niin ei olisi varaa ostaa ulkomailta tuotua lääkettä.. siks pitänyt perehtyä ite lepakonpaska kananpaska kasvattamiseen.. ledeillä sato jää pieneks ja kasvit saa lehtiin pieniä pilkkuja jos ei laita kaveriks SPNa ja monimetallia tukemaan auringon matkimista..
kirjekaupoilla myyn 100% AutoFlowerin regular siemeniä, paljon fenovaihtelua hyvistä lajikkeista (ThinkDifferent, SourDiesel, kolmas on suomi AF) korkeus jää 90cm tuntumaan. 50€=10kpl

Kenji

ViestiKirjoittaja Kenji » 23.1.2017 13:21

RegularHybridCannabisSeed kirjoitti:omat lempparit ollu ThinkDifferent ja SourDiesel, sekä fin420 mutta viimiset fin420 simput annoin kaverille joskus kauan aikaa sitten ja se hukkas ne tai laitto liian hyvään talteen... risteyttäny kaupallisia lajikkeita ja saanu tosi hyviä tuloksia, tulee jonkin verran vaihtelua jokaiseen siemeneen ja lajikekohtainen toleranssi ei pääse yllättämään.. itse kokenut sellaisen vaikutuksen että heikompi puoli kropasta alkaa toimimaan vahvemman puolen lailla ku polttanu think differenttiä ja omilla jalostuksillakin samaa vaikutusta, kerran oli niin tykki feno minkä kasvatin maitopurkissa että olin kuin koomassa ja vielä hereille päästyänikin olin silmät sirrillä kuin aasialaisella pankkiirilla ja ulos menin pesemään naaman lumella mutta silti kooma jatkui pitkälle seuraavaan päiväänkin, vaikka oli vuosien toleranssit alla niin tämä yks feno pisti matalaks itseni lisäksi muutamia muita tyyppejä keillä testipoltatin sitä ettei vika ollut minussa... älyttömät mässyt ja uni tuli helpommin ja nopeammi ku olis kerenny kissaa sanomaan, samaisista siiduista sitten taas eri feno aiheuttaa sativaisia ominaisuuksia, fps peleissä nousee leikiten scoreboardissa ykköseks ja saa vihun huutamaan wallhack.. aimbot.. omg.. suomes voi saada lääkereseptin mutta en tiiä salliiko laki itse lääkkeen kasvattamisen, itse jos vaikka saisinkin lääkekannabisreseptin niin ei olisi varaa ostaa ulkomailta tuotua lääkettä.. siks pitänyt perehtyä ite lepakonpaska kananpaska kasvattamiseen.. ledeillä sato jää pieneks ja kasvit saa lehtiin pieniä pilkkuja jos ei laita kaveriks SPNa ja monimetallia tukemaan auringon matkimista..

No ei nyt vittu oikeesti...
"The people who were trying to make this world worse are not taking the day off. Why should I?"
— Bob Marley

OSTETAAN SATORIN SIEMENIÄ ! YV

http://www.mandalaseeds.com/ <3

psyphish
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja psyphish » 23.1.2017 16:40

RegularHybridCannabisSeed kirjoitti:omat lempparit ollu ThinkDifferent ja SourDiesel, sekä fin420 mutta viimiset fin420 simput annoin kaverille joskus kauan aikaa sitten ja se hukkas ne tai laitto liian hyvään talteen... risteyttäny kaupallisia lajikkeita ja saanu tosi hyviä tuloksia, tulee jonkin verran vaihtelua jokaiseen siemeneen ja lajikekohtainen toleranssi ei pääse yllättämään.. itse kokenut sellaisen vaikutuksen että heikompi puoli kropasta alkaa toimimaan vahvemman puolen lailla ku polttanu think differenttiä ja omilla jalostuksillakin samaa vaikutusta, kerran oli niin tykki feno minkä kasvatin maitopurkissa että olin kuin koomassa ja vielä hereille päästyänikin olin silmät sirrillä kuin aasialaisella pankkiirilla ja ulos menin pesemään naaman lumella mutta silti kooma jatkui pitkälle seuraavaan päiväänkin, vaikka oli vuosien toleranssit alla niin tämä yks feno pisti matalaks itseni lisäksi muutamia muita tyyppejä keillä testipoltatin sitä ettei vika ollut minussa... älyttömät mässyt ja uni tuli helpommin ja nopeammi ku olis kerenny kissaa sanomaan, samaisista siiduista sitten taas eri feno aiheuttaa sativaisia ominaisuuksia, fps peleissä nousee leikiten scoreboardissa ykköseks ja saa vihun huutamaan wallhack.. aimbot.. omg.. suomes voi saada lääkereseptin mutta en tiiä salliiko laki itse lääkkeen kasvattamisen, itse jos vaikka saisinkin lääkekannabisreseptin niin ei olisi varaa ostaa ulkomailta tuotua lääkettä.. siks pitänyt perehtyä ite lepakonpaska kananpaska kasvattamiseen.. ledeillä sato jää pieneks ja kasvit saa lehtiin pieniä pilkkuja jos ei laita kaveriks SPNa ja monimetallia tukemaan auringon matkimista..

Paskapuhetta, mutta uskon. :laugh:

Valdemari33

ViestiKirjoittaja Valdemari33 » 22.5.2017 11:14

Onko jollain kokemusta super skunk autoflowereista?

Danxter

ViestiKirjoittaja Danxter » 11.10.2017 7:08

Pakko antaa omat pojot FastBudsin pojille, jenkkigeenejä mutta pitävät majaa Espanjassa. Vaikka nimi kuulostaakin vähän hätäseltä niin poltto on ollut vähintäänkin erittäin päräyttävää ja satoakin tuli neljästä kasvista muutamaa grammaa vajaat kuus heikkiä... :) Aika hurjasti on tosiaan autoflowereiden genetiikka mennyt eteenpäin viime vuosina.

hampuuuusi

ViestiKirjoittaja hampuuuusi » 11.10.2017 17:48

Mitä lajikkeita oli kasvamassa oisit ny vähä enemmä avannu kerta alotitkin.

Danxter

ViestiKirjoittaja Danxter » 11.10.2017 23:15

Hahhah :lol: Kertaalleen sen viestiin jo kirjoitin mut oon varmaan pyyhkiny sen pois ja ajatellu kirjoittavani jotain fiksumpaa, mutta unohtanu sit kokonaan, sorry. :mrgreen: Eli Girl Scout Cookies (https://2fast4buds.com/seeds/girl-scout-cookies) oli kyseessä, taitaa olla aika heittämällä firman suosituimpia lajikkeita ja käsittääkseni aika korkeita THC-lukujakin siitä mitattu. Ja hätäsellä nimella viittasin siis vaan tuohon siidulafkan nimeen, vaikka kyllähän se ihan hyvin kyseisen lafkan siemeniä kuvastaakin. :laugh:

Voin muutaman kuvan kaivaa tähän.

TRZ

ViestiKirjoittaja TRZ » 12.10.2017 2:31

Danxter kirjoitti:Hahhah :lol: Kertaalleen sen viestiin jo kirjoitin mut oon varmaan pyyhkiny sen pois ja ajatellu kirjoittavani jotain fiksumpaa, mutta unohtanu sit kokonaan, sorry. :mrgreen: Eli Girl Scout Cookies (https://2fast4buds.com/seeds/girl-scout-cookies) oli kyseessä, taitaa olla aika heittämällä firman suosituimpia lajikkeita ja käsittääkseni aika korkeita THC-lukujakin siitä mitattu. Ja hätäsellä nimella viittasin siis vaan tuohon siidulafkan nimeen, vaikka kyllähän se ihan hyvin kyseisen lafkan siemeniä kuvastaakin. :laugh:

Voin muutaman kuvan kaivaa tähän.

Menikö kauan valmistuessa? Siis koko elinkaari.

Danxter

ViestiKirjoittaja Danxter » 12.10.2017 3:47

Nohh, kyllä niissä reilu kolme kuukautta meni (että oli omaan silmään kypsää, joku varmasti ois voinut kaataa aikasemminkin), mutta oli tosiaan eka kerta kun oon tommosia "kunnon" af-siemeniä ylipäätään sisällä kasvattanut ja oli myös ensimmäinen kerta kun hydrossa, tarkemmin NFT:ssä, kasvatin ja meni vähän tämmösellä trial and error meiningillä, joka varmasti pitkitti valmistumisprosessia.

Mä siis ihan aluks istutin ne tommosiin 4cm kivivillakuutioihin, jotka muutaman päivän päästä laitoin niihin jättimäisiin 15cm kivivillakuutioihin. Siinä kesti reilu kolme viikkoa ennen ku alko juuria ees pikkasen pilkistää pohjasta. Olin varmaan päältäkastellut niitä isoja kuutioita liian usein (vaikka useammassakin paikassa sanotaan ettei kivivillassa voi ylikastella ja mielestäni aika maltilla kuitenkin kastelin niitä), koska kasvu oli ensimmäisen kuukauden tosi hidasta (kolmannen viikon kohalla olivat varmaan jotain 10-15cm, varret varmaan ohuemmat ku sushipuikot ja ei juuri mitään haarautumista, parit säälittävät lehtiparit) ja kun sillon n. kolmannen viikon kohdalla sit laitoin kivivillat NFT:hen ja pumpun päälle niin 2/6 lopetti kasvun lähes kokonaan ja kaatuivatkin viikkoa myöhemmin kumoon varsimädän takia ja ennen pitkää kuolivat.
Nää neljä jäljelle jäänyttäkin kasvoi ne ekat pari viikkoa NFT:ssä tosi hitaasti ja aattelin, että koko homma meni jo alussa ihan reisillä ja että ei näistä mitään tuu.

Sit alkoki yhtäkkiä tapahtumaan siinä 5.-6. viikon kohdalla ja lähtivät kasvamaan ja haarautumaan ihan pirusti ja kasvattivat paksummat varret kun mulla on ikinä missään multakasvissa ollut. Varmasti NFT:lläkin oli osuutta asiaan, mutta kyllä siinä oli ihmettelemistä kun niin säälittävän kokoset af-kasvit, jotka oli jo kolmannen viikon kohdalla alkanut kukkimaan, yhtäkkiä 1,5kk kohdalla oikein räjähtivät kasvuun. Tästä noin kuukaus eteenpäin olikin vappu ja kattelin sillon, että venyminen loppunu ja tosi hyvän kokosia (ei kasvanut kauheen korkeeks mutta toosi tuuheta ja paksua oksaa) ja karvaa pukkaa, mutta tosi höttöstä eikä mitään kunnon nuppua vielä ja taas vähän ihmettelin että jääkö nää tämmösiks kun kohta pitäis olla jo valmista.

Okei, just vapun aikaan painin niiden kanssa myös aika pahan calmag-ongelman kanssa, jonka kyllä heti vappu-vklp:n jälkeen sain korjattua. Tästä kuukaus eteenpäin sitä hartsista, tahmeeta, keksiltä tai mansikalta (selvästi kaks eri fenoa osu omalle kohdalle, kaks keksiltä/cookie dough'lta tuoksuvaa vähän isompaa ja leveämpää, joissa ei ollu niiiiin tiivistä nugettia ku toisessa fenossa, mutta näistä tuli kuitenkin kaks heikkiä per puska. Toinen feno oli sit nää kaks vähän pienempää ja tuuheempaa, jossa nuputkin oli vähän pienempiä mut oikeesti tosi kovia ja hartsisia ja tuoksu oli puolestaan ihan ku joku maailman herkullisin metsämansikka, luuv it :lol: Yks heikki per puska näistä) tuoksuvaa nuppua oli joka rakosessa ja kolossa ja taas sai olla ihmettelemässä tätä af-geenien ja hydroilun tehokkuutta ja nopeutta.

Kesäkuun alussa mä ne sit kaadoin ja vieläkin on kaikista pienet op:t jälellä. :P

Kyllähän noita näkee päiväkirjoja jossa jengi kaataa 8vk ikäisinä vähän raa'an näköstä nuppua, mut väittäisin että 9-12 viikkoa siemenestä valmiiks on ihan realistinen jos kaikki menee nappiin eikä tuu mitään takapakkeja. Vähän fenosta sekin riippuu tietenkin.

Pahoittelut erittäin öisellä tajunnanvirralla kirjoitetusta tarinaripulista. :laugh:

Laitan kuvia tänään tai huomenna, niitä olikin pikkasen enemmän kun muistin ja nyt maistuis parin tunnin unet.

psyphish
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja psyphish » 12.10.2017 20:12

Danxter kirjoitti:Nohh, kyllä niissä reilu kolme kuukautta meni (että oli omaan silmään kypsää, joku varmasti ois voinut kaataa aikasemminkin), mutta oli tosiaan eka kerta kun oon tommosia "kunnon" af-siemeniä ylipäätään sisällä kasvattanut ja oli myös ensimmäinen kerta kun hydrossa, tarkemmin NFT:ssä, kasvatin ja meni vähän tämmösellä trial and error meiningillä, joka varmasti pitkitti valmistumisprosessia.

Mä siis ihan aluks istutin ne tommosiin 4cm kivivillakuutioihin, jotka muutaman päivän päästä laitoin niihin jättimäisiin 15cm kivivillakuutioihin. Siinä kesti reilu kolme viikkoa ennen ku alko juuria ees pikkasen pilkistää pohjasta. Olin varmaan päältäkastellut niitä isoja kuutioita liian usein (vaikka useammassakin paikassa sanotaan ettei kivivillassa voi ylikastella ja mielestäni aika maltilla kuitenkin kastelin niitä), koska kasvu oli ensimmäisen kuukauden tosi hidasta (kolmannen viikon kohalla olivat varmaan jotain 10-15cm, varret varmaan ohuemmat ku sushipuikot ja ei juuri mitään haarautumista, parit säälittävät lehtiparit) ja kun sillon n. kolmannen viikon kohdalla sit laitoin kivivillat NFT:hen ja pumpun päälle niin 2/6 lopetti kasvun lähes kokonaan ja kaatuivatkin viikkoa myöhemmin kumoon varsimädän takia ja ennen pitkää kuolivat.
Nää neljä jäljelle jäänyttäkin kasvoi ne ekat pari viikkoa NFT:ssä tosi hitaasti ja aattelin, että koko homma meni jo alussa ihan reisillä ja että ei näistä mitään tuu.

Sit alkoki yhtäkkiä tapahtumaan siinä 5.-6. viikon kohdalla ja lähtivät kasvamaan ja haarautumaan ihan pirusti ja kasvattivat paksummat varret kun mulla on ikinä missään multakasvissa ollut. Varmasti NFT:lläkin oli osuutta asiaan, mutta kyllä siinä oli ihmettelemistä kun niin säälittävän kokoset af-kasvit, jotka oli jo kolmannen viikon kohdalla alkanut kukkimaan, yhtäkkiä 1,5kk kohdalla oikein räjähtivät kasvuun. Tästä noin kuukaus eteenpäin olikin vappu ja kattelin sillon, että venyminen loppunu ja tosi hyvän kokosia (ei kasvanut kauheen korkeeks mutta toosi tuuheta ja paksua oksaa) ja karvaa pukkaa, mutta tosi höttöstä eikä mitään kunnon nuppua vielä ja taas vähän ihmettelin että jääkö nää tämmösiks kun kohta pitäis olla jo valmista.

Okei, just vapun aikaan painin niiden kanssa myös aika pahan calmag-ongelman kanssa, jonka kyllä heti vappu-vklp:n jälkeen sain korjattua. Tästä kuukaus eteenpäin sitä hartsista, tahmeeta, keksiltä tai mansikalta (selvästi kaks eri fenoa osu omalle kohdalle, kaks keksiltä/cookie dough'lta tuoksuvaa vähän isompaa ja leveämpää, joissa ei ollu niiiiin tiivistä nugettia ku toisessa fenossa, mutta näistä tuli kuitenkin kaks heikkiä per puska. Toinen feno oli sit nää kaks vähän pienempää ja tuuheempaa, jossa nuputkin oli vähän pienempiä mut oikeesti tosi kovia ja hartsisia ja tuoksu oli puolestaan ihan ku joku maailman herkullisin metsämansikka, luuv it :lol: Yks heikki per puska näistä) tuoksuvaa nuppua oli joka rakosessa ja kolossa ja taas sai olla ihmettelemässä tätä af-geenien ja hydroilun tehokkuutta ja nopeutta.

Kesäkuun alussa mä ne sit kaadoin ja vieläkin on kaikista pienet op:t jälellä. :P

Kyllähän noita näkee päiväkirjoja jossa jengi kaataa 8vk ikäisinä vähän raa'an näköstä nuppua, mut väittäisin että 9-12 viikkoa siemenestä valmiiks on ihan realistinen jos kaikki menee nappiin eikä tuu mitään takapakkeja. Vähän fenosta sekin riippuu tietenkin.

Pahoittelut erittäin öisellä tajunnanvirralla kirjoitetusta tarinaripulista. :laugh:

Laitan kuvia tänään tai huomenna, niitä olikin pikkasen enemmän kun muistin ja nyt maistuis parin tunnin unet.

GSC crossit ovat omalla kohdalla olleet tavallista nopeammin kypsyviä, mutta autoversioista ei ole kokemusta. Firman sivustolla olevissa kuvissa ei näytä GSC:ltä kuin etäisesti, voi tosin olla, että ruderalis muokkaa ulkonäköä vahvasti. :think:

pajari kunkkinen

ViestiKirjoittaja pajari kunkkinen » 12.10.2017 23:45

pistä kukkii.. testaa. ei edes jaksa lukee tätä länkää.. Suomalainen sananonta Ei voi voittaa jos ei koita. :o
a sweet/menthol taste offering a relaxing effect but also leaves your mind feeling energetic.

SiniSenSeeds

ViestiKirjoittaja SiniSenSeeds » 24.11.2017 12:12

Hox hox!

Nyt alkaa ainakin mephisto geneticisillä black friday myynnit, sieltä voisi jotain mukavaa löytyä

neural_rust
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja neural_rust » 24.11.2017 14:02

Joka lafkalla kauheet alet.. gotta love kapitalismin riemuvoitto :D

TRZ

ViestiKirjoittaja TRZ » 24.11.2017 23:52

SiniSenSeeds kirjoitti:Hox hox!

Nyt alkaa ainakin mephisto geneticisillä black friday myynnit, sieltä voisi jotain mukavaa löytyä

Jees, täytyypä nyt ottaa testiin kun oon kokonaan autoihin siirtymässä ja näitä on niin hehkutettu. Kellään kokemusta Sour Stomper tai 4 Assed Monkey lajikkeista?

Palaa sivulle “Sisäkasvatus”