Mistä niitä saa(ESL, ajastin, syysravinne ym)

lippuviina

Re: Mistä niitä saa(ESL, ajastin, syysravinne ym)

ViestiKirjoittaja lippuviina » 12.8.2013 12:16

Voiko lamppuja (esl) pitää päällä ilman töpseliä? jollain akuilla?

somnamnaa
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja somnamnaa » 12.8.2013 16:57

lippuviina kirjoitti:Voiko lamppuja (esl) pitää päällä ilman töpseliä? jollain akuilla?

Juu ei tarvitse ottaa virtaa seinästä kun hommaat vaikka tällasen säksättämään talon kulmalle:
https://kauppa.rellunkulma.fi/tuotekuva ... 500W_2.jpg

lippuviina

ViestiKirjoittaja lippuviina » 15.8.2013 17:37

Mulla olis nyt tossa kädessä Esl polttimoita niin miten pystyn kytkeen ne valoon?

elukka80

ViestiKirjoittaja elukka80 » 15.8.2013 19:19

lippuviina kirjoitti:Mulla olis nyt tossa kädessä Esl polttimoita niin miten pystyn kytkeen ne valoon?

En tiedä onko mun lukutaidossa vikaa mut kysymys ei oikein aukea mulle. :D

Edit: Tuolta vois löytyä ratkaisu ongelmaan -> http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=27302
Viimeksi muokannut elukka80, 16.8.2013 7:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

BonHamppu

ViestiKirjoittaja BonHamppu » 15.8.2013 21:05

Joo mä kelailin itekki pitkää että onks toi joku kompakysymys?
En viittinyt tulla pätemään jos kyseessä onkin Fakta :think:

Tasty

ViestiKirjoittaja Tasty » 29.8.2013 12:35

Kaveri tekee ajankuluksi ajastimia joissa 99% varmuus että kestää 4000w jatkuvaa kulutusta. Ajan voi säätää 30min - 120h sykleissä, eli vaikka valot päällä 30min ja 120h pois tai toisin päin. Kaikki on rakennettu boxiin jossa on pistoke ja tulppa jotta voi laittaa suoraan seinään ja systeemit siihen kiinni. Kuvia voin laittaa jos joku haluaa panostaa turvallisuuteen ja laatuun 200e uhrauksella.. Mieluiten kaupat vain f2f jotta voidaan aina testata että kaikki toimii niin ei tule pahaa mieltä.
Jos se palaa, polta sitä.

kuituhamppuilija

ViestiKirjoittaja kuituhamppuilija » 18.9.2013 22:23

Mistä kuopion suunnilta saisi jotain kukitukseen sopivaa lannoitetta? Tai kyllähän sen perässä voisi ajellakkin, jos vaan joku jonkun paikan tietää.

vegguli

ViestiKirjoittaja vegguli » 20.9.2013 11:05

Mistäs pk-seudulta löytys sopivat ravinteet parin lr:n kasvattamiseen? Ei mitään spessuja tarvita

DeltaEye

ViestiKirjoittaja DeltaEye » 23.9.2013 20:52

vegguli kirjoitti:Mistäs pk-seudulta löytys sopivat ravinteet parin lr:n kasvattamiseen? Ei mitään spessuja tarvita

Marketeista saa Substralia, merileväuutetra sun muita perus lannotteita. Sit jos haluaa jotain ihan kannabiksen kasvua varten kehitettyjä esim. Bloom-lannotteita, niin stadissa on ainakin Viherpeukku ja Herbert jotka myyvät. Varmaan on enemmänki liikkeitä mutta ei ainakaan muistunut nyt mieleen. Noista mä oon ite ainaki saanu kaiken tarvittavan. :yes:
In the world of the blind, the one eyed rule...

balboa

ViestiKirjoittaja balboa » 5.10.2013 18:58

En jaksa enää kaivaa. olen kyllä yrittänyt. Mikä on tämä GHE micro ja bloom lucaksella? On flora srjaa floraduo, floranova jne. muttalucas. Onko tämmönen siis jossain myytävänä? ei löövy ee. Voit ystävällisesti myös sen Liquid siliconin siihen vastaukseen(en selvittänyt itse tuota lucas hommaa, ärsyttää etsiä mitään enää) :doh:

smunkeli12

ViestiKirjoittaja smunkeli12 » 9.10.2013 13:31

nyt olisin kokeilemassa ensimmäistä kertaa kasvattaa noita lowryderin autoflower siemeniä(5kpl) ja ihan vain harjottelu/kokeilu mielessä ja en haluis ostaa mitään kalliita ja hyviä valaistuksia joten osaako kukaan sanoo mistä kaupasta saisin mahd. halvalla ja tarpeeksi tehokkaita valoja näiden kasvatukseen? :) tai kotoa löytyy tälläinen http://www.talotarvike.com/kauppa/produ ... php?p=1880 mutta voiko tuolla edes kasvattaa ja ssyökö miten paljon sähköö? :think:

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 22.10.2013 15:51

balboa kirjoitti:En jaksa enää kaivaa. olen kyllä yrittänyt. Mikä on tämä GHE micro ja bloom lucaksella? On flora srjaa floraduo, floranova jne. muttalucas. Onko tämmönen siis jossain myytävänä? ei löövy ee. Voit ystävällisesti myös sen Liquid siliconin siihen vastaukseen(en selvittänyt itse tuota lucas hommaa, ärsyttää etsiä mitään enää) :doh:

Lucas Formula on nimitys lannoitusohjelmalle, jonka mukaan annetaan kasville peruslannoitteina Flora Bloomia ja Flora Microa suhteessa 2:1, yleensä perusannoksena 20/10ml per 10 litraa vettä (määrää tietty ruuvataan kasvin ravinnetarpeen mukaan).

Microa ja Bloomia esim. Herbertistä, Bloom ja Micro. Samasta paikasta Liquid Silicon.
"I, as a responsible adult human being, will never concede the power to anyone to regulate my choice of what I put into my body, or where I go with my mind. From the skin inwards is my jurisdiction." ~ Alexander Shulgin

rosvo

ViestiKirjoittaja rosvo » 7.11.2013 15:04

Pystyskö joku linkata bilteman sivulta mitä kaikkea tarvitsen esl valon kyhäämiseen. En itse löytänyt kun pelkkiä lamppuja kun hakusessa oli myös se lampunkanta(?) ja sähköpiuha.
"Kun rosvo hiisaa palaa karstatki"

velivelkukka

ViestiKirjoittaja velivelkukka » 7.11.2013 19:03

rosvo kirjoitti:Pystyskö joku linkata bilteman sivulta mitä kaikkea tarvitsen esl valon kyhäämiseen. En itse löytänyt kun pelkkiä lamppuja kun hakusessa oli myös se lampunkanta(?) ja sähköpiuha.

Biltemankin sivuilla on haku. :shock:

Kuitenkin,
kanta
johto+pistoke
pelkkä pistoke

konootti

LED-suojalasit Suomesta?

ViestiKirjoittaja konootti » 4.12.2013 9:58

Rakentelin juuri 120W LED-paneelista, easy rollereista, jatkoroikasta, ja kettingistä oivan vegetyskaapin. Mutta: pulmaksi muodostuu, että kaapissa pitää käydä pari kertaa viikossa operoimassa kasvien kanssa; silloin rako on hieman auki, ja pirkaleen väkevä LED-valo loimottaa epäsuorastikin silmään varsin ikävästi.

Ulkomailla myyvät LED-suojalaseja, jotka suodattaisivat nimenomaan nämä punaiset ja siniset taajuudet. Sama valmistaja myy tiemmä myös SPNa- ja monimetallivalaisimien taajuuksia varten suunniteltuja laseja. Tietyillä hippikama-aiheisilla foorumeilla väittävät niitä tehokkaiksi.

Saako sellaisia Suomesta? Jokin ns. alan erikoisliike kenties?
it's all about da weed

huumehörhö

ViestiKirjoittaja huumehörhö » 4.1.2014 16:03

Mistä saisi ostettua ohutta heijastinpeltiä mistä yleisesti natikoiden ym. heijastimet tehdään? Sitä ohutta peltiä mitä käsin voi väännellä.

Teeonhc

ViestiKirjoittaja Teeonhc » 30.1.2014 3:38

http://www.valotorni.fi/product/4780/tu ... 0k-e27-20w tuolla olis poistoissa melko edullisesti 20w eslejä jos joku tarvii.

gqq

ViestiKirjoittaja gqq » 26.2.2014 17:31

Mistähän saisi Helsingin alueelta dolomiittikalkkia järkevän kokosissa pakkauksissa. En haluaisi ostaa 20 kg säkkiä kun tarve on luokkaa alle kilo.

kicsilany

ViestiKirjoittaja kicsilany » 30.4.2014 15:08

Lähetetty 30.4.2014 16:04:
Biltemaan pääsee kätevästi bussilla kun on niukin naukin vielä Helsingin puolella. Bussi 73 menee ihan viereen ja vuorot menee sopivasti niin et on just aikaa ostaa kamat ja suoriutua takaisin bussille ennen kuin lähtee takaisin päin. Aikaahan tuo kyllä vie kun pikkuteitä köröttelee. Toinen vaihtoehto on Discoland Kontulassa, tosin muuttavat muistaakseni 5.5. Konalan lähettyville. Sieltä saa 105w ESLejä ja postittavat myös.

Forum näköjään niputtaa vastaukset yhteen, eli tässä täysin ylempää asiaa sivuava kommentti:

Kävin just poistamassa Verkkokaupasta tämän: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... tatuuletin

Tehokas, pieni, todella hiljainen turvatuuletin, jonka lavat hidastuvat jos niihin koskee. Ei suojaa kasveja, mutta sormia kyllä. Toimii verkkovirralla.

Esillä Jätkäsaaren myymälän yläkerrassa jos joku haluaa käydä livenä katsastamassa.

Parvati
1 tähti
1 tähti

Duengerexperte

ViestiKirjoittaja Parvati » 8.6.2014 8:32

Halpoja lannoitteita niin multa kuin vesiviljelyynkin

http://www.duengerexperte.de/

Heillä ei ole rekisteröitymisvaihtoehtoina Suomea, mutta sähköpostilla kun tekee tilauksen niin ilmoittivat postitushinnaksi 9,90 €.
Tietysti hinta muuttuu kilojen mukaan, luulen.
Sieltä lähtee paketti tulemaan ja maksetaan sitten kun on saapunut perille.
Ällistyttävää?

Palaa sivulle “Sisäkasvatus”