Kuva

Advanced nutrients -tuotteet

hillevihepukka

Advanced nutrients -tuotteet

ViestiKirjoittaja hillevihepukka » 6.4.2012 8:39

Eli onko porukalla käytössä ADVANCED NUTRIENTS :n litkuja jossa tuota perfect PH tms mainostellaan? Eli toimiiko vesiviljelyssä niinku luvataan?

(otsikko muutettu kuvaavammaksi -ylläpito)

maennaa

Re: advanced nutrients?

ViestiKirjoittaja maennaa » 9.4.2012 23:29

Tästä itsekkin erittäin kiinnostunut, onko kellään omakohtasia kokemuksia/kasvatuspvkirjoja/testejä? Ja näille lisäksi, Advanced Nutrients Big Bud Liquid.. ?

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 10.4.2012 0:35

Suomessa vielä aika tuntematon ravinne merkki. Tais vasta vähän aikaa sitten tulla tonne viherpeukkuun, joka onkin ainoa jälleenmyyjä suomessa vai ? Muualle eurooppaan toi on levinnyt aika hyvin tässä parin vuoden aikana.

Itse ekaa kertaa bongasin kyseisen tuotteen tossa vuonna 2008, ku aloin katsomaan urbangrowerin(Remon) videoita youtubessa. Siis herranjestas mitä kasveja tuolla ravinteella pystyy kasvattaa! Eli suosittelen että katsot hänen videoita. JA muutenkin juutube on täynnä noita advanced nutrientsin kasvatuksia.

Toihan on Canadassa ihan lääkekannabiksen kasvattamiseen kehitetty ravinne (tämän pitäisi kertoa jo paljon?) ;)
Tota käyttäää niin monet tunnetut ammattikasvattajat/siemen firmat esim big buddha suosittelee kanssa kyseistä ravinnetta. Itse tiukasti seuraillut Jenkki/Canada sceneä ja niin moni pro suosii tota. Voisin luvata että suurin osa noista esim Canadan lääkekannabis apteekkien budeista on kasvatettu AN ravinteilla.

Omat kokemukset perustuu vain toisten kokemuksiin, mutta niin paljon hyvää kuullut ja mitä kuvia/videoita nähnyt noista kasveista joita ruokittu AN ravinneilla, että kyllä on pakko uskoa. Tällä hetkellä kasvattaisin kyseisillä ravinteilla, jos vain olisi mahdollista. Elämän tilanne semmonen, ettei kasvatus ole mahdollista tällä hetkellä :?

Toi PH PERFECT toimii, niinkuin luvataan. Ei tarvi ph:n kanssa enään leikkiä! Siksi olenkin yllättynnyt etten ole nähnyt kenenkään suomessa vielä kasvattavan AN ravinteilla. (Vielä niin tuntematon :-( ?)

Sinä biobizzillä kasvattelija, joka luet tätä! Mene viherpeukkuun ja osta kyseistä ravinnetta. Haluan vielä nähdä jonkun suomalaisen kasvattavan AN ravinteilla, ja nähdä mihin oikeesti toi ravinne pystyy

Lukennut että mullalle paras AN ravinne on toi Iguana Juice, mikä on täysin orgaaninen. Sillä itse lähden kasvattelemaan kuhan tilanne sallii.

hillevihepukka

ViestiKirjoittaja hillevihepukka » 10.4.2012 14:39

Juu kyllä olen itekki noita videoita tsuumaillut ja ihastellut helppoutta - aina kuitenkin pienellä varaukseksella. Pitänee hakea pönikät peukusta ja katsoa käytännössä.. Nyt kyrsiintynyt jatkuvaan pH:n hieromiseen.. AN :ia halvimmalla Suomesta juurikin peukusta..

Nag Champa

ViestiKirjoittaja Nag Champa » 10.4.2012 14:47

Advanced Nutrientsin ravinteita myy Suomessa myös Akvaterra.

Itseäkin kiinnostaisi kovasti kyseiset ravinteet. Mainospuheiden perusteella myös todella vahvaa tavaraa, suomeksi siis erittäin riittoisaa. Toivottavasti saadaan tänne kokemuksia tästä merkistä. Tulen itsekin kokeilemaan tätä ravinnetta aivan varmasti, mutta siihen menee vielä hetki.

Shark Attack

ViestiKirjoittaja Shark Attack » 10.4.2012 15:16

Tuoltapas pitääkin ottaa toi fulvohappo.
.ainakin.

macce
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja macce » 10.4.2012 18:55

Advanced nutritients lähtee seuraavaksi testiin kunhan nämä GHE loppuvat. Lucasilla ainakin ph-säätö on ihan älytöntä. PH- menee moninkertaisesti verrattuna aiemmin käyttämääni AHH :eiei: . Jos pH säätelystä pääsee eroon tuolla setillä, niin homma on selvä. AN vaikuttaisi olevan myös reilusti edullisempi. Vielä jos kasvaa normaalisti niin riittäisi minulle.

Koessi
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Koessi » 10.4.2012 19:40

Itse olen käytellyt AN tuotteita hyvän tovin:

Jump Start pistokkaille, sekä villakuutioiden esivalmistelussa että lehtisumuttelussa.

Tarantulla jauhetta olen käyttänyt myös herätelläkseni käytettyjen multien micropi elämää.

HammerHead PK ravinne on hydrossa tietyillä(canna hydro nyt ainakin) lannoitesarjoilla mentäessä must juttu. http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=35467
Käytän n. 2 viikkoa eli 12/12 jakson alusta laskettuna 3-5 viikot, sen jälkeen veden vaihto ja takas peruslannoitukselle.

Kristallilapsi

ViestiKirjoittaja Kristallilapsi » 10.4.2012 20:17

Kush99 kirjoitti:Suomessa vielä aika tuntematon ravinne merkki. Tais vasta vähän aikaa sitten tulla tonne viherpeukkuun, joka onkin ainoa jälleenmyyjä suomessa vai ? Muualle eurooppaan toi on levinnyt aika hyvin tässä parin vuoden aikana.

Itse ekaa kertaa bongasin kyseisen tuotteen tossa vuonna 2008, ku aloin katsomaan urbangrowerin(Remon) videoita youtubessa. Siis herranjestas mitä kasveja tuolla ravinteella pystyy kasvattaa! Eli suosittelen että katsot hänen videoita. JA muutenkin juutube on täynnä noita advanced nutrientsin kasvatuksia.

Toihan on Canadassa ihan lääkekannabiksen kasvattamiseen kehitetty ravinne (tämän pitäisi kertoa jo paljon?) ;)
Tota käyttäää niin monet tunnetut ammattikasvattajat/siemen firmat esim big buddha suosittelee kanssa kyseistä ravinnetta. Itse tiukasti seuraillut Jenkki/Canada sceneä ja niin moni pro suosii tota. Voisin luvata että suurin osa noista esim Canadan lääkekannabis apteekkien budeista on kasvatettu AN ravinteilla.

Omat kokemukset perustuu vain toisten kokemuksiin, mutta niin paljon hyvää kuullut ja mitä kuvia/videoita nähnyt noista kasveista joita ruokittu AN ravinneilla, että kyllä on pakko uskoa. Tällä hetkellä kasvattaisin kyseisillä ravinteilla, jos vain olisi mahdollista. Elämän tilanne semmonen, ettei kasvatus ole mahdollista tällä hetkellä :?

Toi PH PERFECT toimii, niinkuin luvataan. Ei tarvi ph:n kanssa enään leikkiä! Siksi olenkin yllättynnyt etten ole nähnyt kenenkään suomessa vielä kasvattavan AN ravinteilla. (Vielä niin tuntematon :-( ?)

Sinä biobizzillä kasvattelija, joka luet tätä! Mene viherpeukkuun ja osta kyseistä ravinnetta. Haluan vielä nähdä jonkun suomalaisen kasvattavan AN ravinteilla, ja nähdä mihin oikeesti toi ravinne pystyy

Lukennut että mullalle paras AN ravinne on toi Iguana Juice, mikä on täysin orgaaninen. Sillä itse lähden kasvattelemaan kuhan tilanne sallii.

Näytti peukussa olevan posteineen hiukan yli 30e toi iguana. Ph:n kanssa kikkailu joutaa jäämään historiaan. :think: lisää
"jos metsään huumepoliisi haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt"

hillevihepukka

ViestiKirjoittaja hillevihepukka » 11.4.2012 0:35

Lähetetty 11.4.2012 0:30:
Nag Champa kirjoitti:Advanced Nutrientsin ravinteita myy Suomessa myös Akvaterra.

Itseäkin kiinnostaisi kovasti kyseiset ravinteet. Mainospuheiden perusteella myös todella vahvaa tavaraa, suomeksi siis erittäin riittoisaa. Toivottavasti saadaan tänne kokemuksia tästä merkistä. Tulen itsekin kokeilemaan tätä ravinnetta aivan varmasti, mutta siihen menee vielä hetki.

Akvaterrasta saa siis myös, karvan verran kalliimpaa - käytännössä taitaa olla esko eroa.. Akvaterralta muu kama muuten aika halpaa esim. dig. pH-mittarit, ilmapumput jne.. Tullut ostettua yhtä sun toista..
----------
Lisätty 5 minuutin jälkeen:

macce kirjoitti:Advanced nutritients lähtee seuraavaksi testiin kunhan nämä GHE loppuvat. Lucasilla ainakin ph-säätö on ihan älytöntä. PH- menee moninkertaisesti verrattuna aiemmin käyttämääni AHH :eiei: . Jos pH säätelystä pääsee eroon tuolla setillä, niin homma on selvä. AN vaikuttaisi olevan myös reilusti edullisempi. Vielä jos kasvaa normaalisti niin riittäisi minulle.

Mulla tähän saakka Hesin litkuja ja joutuu kyllä pH- survomaan aivan liian usein samaten. Otan ainakin AN:n peruslitkuja 4L pöntöissä micro+grow+bloom viimeistään parin viikon päästä testiin..

Entä onko muista myrkyistä kuten big budista tms. suositteluja? ..Siis joka OIKEASTI vaikuttaisi satoon merkittävällä tavalla vai onko kyse enemmänki hifistelystä? -> Jos löytyy joku, niin ilmoitelkaa niin pitänee ottaa sellastakin testiin ;)

psythos
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja psythos » 11.4.2012 11:00

Muistu mieleen että EastCoastChameleon teki Dyna-Gro vs. Advanced Nutrients haasteen kasveillaan. Kai näistä jotain irti saa:

1. http://youtu.be/fj47dMYCwpA
2. http://youtu.be/4fQxAjBQLyg
3. http://youtu.be/UE1cldrzv0A
4. http://youtu.be/RHGAvRGZ0p4 (Finale)
5. http://youtu.be/_jojOwf8CxA (Harvest)
Ei ne ledit nyt NIIN paskoja ole.
g/KwH Laskin

maennaa

ViestiKirjoittaja maennaa » 11.4.2012 18:32

Mites tietääkö kukaan miten tämän pH perfect @ Sensi Grow ja Bloom TWO Part annostelu ? Sivuilla sanotaan näin : DIRECTIONS: Use 4 mL per Liter during all weeks of vegetative growth, Mutta tarkoittaako tuo 4ml/L molempia A ja B liuosta vai yhteensä 4 ml / L ?

hillevihepukka

ViestiKirjoittaja hillevihepukka » 12.4.2012 0:19

maennaa kirjoitti:Mites tietääkö kukaan miten tämän pH perfect @ Sensi Grow ja Bloom TWO Part annostelu ? Sivuilla sanotaan näin : DIRECTIONS: Use 4 mL per Liter during all weeks of vegetative growth, Mutta tarkoittaako tuo 4ml/L molempia A ja B liuosta vai yhteensä 4 ml / L ?

Pitää mun mielestä laittaa 4x2ml... -> (a2ml+b2ml=4ml(grow)+a2ml+b2ml=4ml(bloom)) => 8ml kaikkia yhteensä.. Ja An:n sivuilta löytyy hyvä kalkulaattori muuten muihin litkuihin mikä laskee kulutuksen ja annokset :)

Kristallilapsi

ViestiKirjoittaja Kristallilapsi » 2.5.2012 17:46

Kristallilapsi kirjoitti:...

Näytti peukussa olevan posteineen hiukan yli 30e toi iguana. Ph:n kanssa kikkailu joutaa jäämään historiaan. :think: lisää

Akvaterran sivuilla oli, että tuo Advanced Nutridents Bloom käy KAIKKIIN kasvatus menetelmiin.
"jos metsään huumepoliisi haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt"

Möhkäle

ViestiKirjoittaja Möhkäle » 17.6.2012 2:13

käsityksen mukaan on hurjat ec:t noissa litkuissa siis niinkun kokoajan ^^
nurmi on vihreää aidan toisellakin puolella

Koessi
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Koessi » 17.6.2012 10:05

Mulla on perfect pH sarja käytössä tällä hetkellä, sekava lannoitusohje siinä ainakin on, kaikkia kolmea komponenttia sama määrä vege ja kukun ajan väittää.

No mä laitoin ja alko tulee vegen alussa oireita liiasta fosforista, joten sovelsin järjellä ja käytän AHH lannoitus suhdetta eli vegessä 2:1:1 ja kukussa 1:1:2
Ja nyt näyttää hyvältä. Noudatan jopa veden vaihto viikossa mikä kyl syö neljän litran pöntöt per kierros :/

macce
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja macce » 17.6.2012 13:38

Mutta mites on pysynyt pH? :think:

Koessi
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Koessi » 17.6.2012 13:40

No totanoin, sellainen 6,12 on ollut.

Mutta kerran ku kokeilin laskea pH downilla.. niin laski 5,8 ja pysyi siinä aikansa mutta ku eilen vaihdoin vedet niin oli enää 5,3

Eli ihan jees ku ei koske eikä kajoa, veges vaan tottunu pitää jotai 5,6-6 ja kukussahan toi 6,1 menee just buenosti.

Cheix-

ViestiKirjoittaja Cheix- » 18.6.2012 19:13

Tätä ei täällä vielä ollu. Aika hyvä demonstraatio tuosta miten nuo toimii!

http://www.youtube.com/watch?v=TjGMysy2 ... ature=plcp

En löytänyt haulla tarkempaa tietoa niin hyödynnän nyt tätä AN topiccia tähänkin kysymykseen. Onko jollain muuten kokemusta Advanced Nutriensin b-52 tehosta? Myyjä kehui sitä parhaaksi aineeksi kasvattamaan satoa ja pullistamaan budeja.

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 18.6.2012 19:48

Mä aloin toivoa n.4.min kohdalla, että se sekottelija olis lurauttanut microa, tai vastaavaa litkua niille fucking valkoisille tossuille. :yes:
– Melkein nauratti, kuinka paljon paarmoja siellä oli, sanoo Salmela.

Palaa sivulle “Sisäkasvatus”